AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și și OUG nr.57/2019, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Achiziții, Investiții și Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, în data de 08.10.2019 (proba scrisă)
ANUNŢ
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și și OUG nr.57/2019, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Achiziții, Investiții și Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, în data de 08.10.2019 (proba scrisă).
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Achiziții, Investiții și Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ
Funcţia publică de execuţie vacantă: - consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Achiziții, Investiții și Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ; Conditii de participare pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional principal:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; - Vechime în specialitatea studiilor – 5 ani.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal, la Serviciul Achiziții, Investiții și Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ:
ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferentă funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Achiziții, Investiții și Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ sunt:
CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale concursului organizat în data de 08.10.2019
Data/ ora / locul desfăşurării concursului :
Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă |
|
Dosarul de inscriere
Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:
- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată - Model formular;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice - Model adeverinta;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul administrativ ( La cererea candidatului, formulată la data înscrierii la concurs, dar nu mai târziu de data finalizării perioadei de depunere a dosarelor cazierul administrativ poate fi solicitat Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de către instituţia organizatoare a concursului de promovare).
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia - Model declaratie.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția copiei actului de identitate care poate se poate transmite și în format electronic, la adresa de e-mail resurse_umane@anpm.ro.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
- telefon (021) 207.11.01, (021) 207.11.53;
- fax: (021)207.11.03, 021)207.11.18;
- adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
- persoană de contact: Mihaela Preda – consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.