AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare și OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Calitate Aer - Direcția Centru Evaluare Calitate Aer - Direcția Generală Monitorizare, în data de 05.11.2019 - proba scrisă
ANUNŢ
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare și OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Calitate Aer - Direcția Centru Evaluare Calitate Aer - Direcția Generală Monitorizare, în data de 05.11.2019 - proba scrisă.
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Calitate Aer - Direcția Centru Evaluare Calitate Aer - Direcția Generală Monitorizare:
Funcţia publică de execuţie vacantă: - consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Calitate Aer - Direcția Centru Evaluare Calitate Aer - Direcția Generală Monitorizare. Conditii de participare pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramurile de știință: fizică, chimie și inginerie chimică, științele pământului și atmosferei, inginerie civilă, inginerie geologică, mine, petrol și gaze și inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management.
- Vechime în specialitatea studiilor – minim 7 ani
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Calitate Aer - Direcția Evaluare Calitate Aer - Direcția Generală Monitorizare
Atribuțiile prevăzute de fișa postului aferent funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior sunt:
l . Participă la elaborarea si implementarea procedurilor de asigurare a calitătii și controlului calităţii şi procedurilor standard de operare în domeniul gestionării datelor provenite din rețeaua automată de monitorizare a calitătii aerului. 2. Realizează certificarea finală a datelor provenite din rețeaua automată a monitorizării calitătii aerului. 3. Aplică proceduri QA/QC și proceduri standard de operare în scopul asigurării calitătii activităţii de certificare a datelor și al asigurării corectitudinii rapoartelor realizate ca sarcină de serviciu. 4. Colaborează cu operatorii locali ai retelei automate de monitorizare a calitătii aerului, cu alte institutii si autorităţi, in vederea asigurării fluxului de date și informatii specifice monitorizării calitătii aerului. 5. Elaborează/utilizează proceduri şi/sau algoritmi pentru prelucrarea datelor/informaţiilor pe baza cerintelor specifice ale obligatiilor de evaluare si raportare, interne si internationale, aflate in responsabilitatea SCA/Centrului de evaluare a calitătii aerului (CECA);
11.Informează şeful serviciului asupra principalelor probleme apărute in colaborarea cu alte compartimente ANPM sau agentii teritoriale pentru protectia mediului; 12.Participă la programe de perfectionare/formare in domeniul activitătii profesionale. 13.Participă la realizarea de programe, proiecte la nivel national international. 14.Îndeplineşte cu profesionalism, impartialitate şi în conformitate cu legea îndatoririle de serviciu; 15.Rezolvă, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările repartizate; 16.Respectă normele de conduită profesională civică prevăzute de lege; 17.Respectă Regulamentul Intern al ANPM; 18.Respectă obligatia păstrării secretului de stat, secretului de serviciu, precum şi confidentialitătilor in legătură cu faptele, informatiile sau documentele de care ia cunoştintă în exercitarea functiei publice, în conditiile legii, cu exceptia informatiilor de interes public; 19.Respectă întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilitătilor şi de a prezenta, in conditiile legii, declaratia de avere şi declaratia de interese; 20.Respectă normele in domeniul SSM (sănătate securitate în muncă) şi în domeniul situatiilor de urgentă; 21.Indeplineşe şi alte atributii stabilite de conducerea institutiei/şeful ierarhic, in limita şi scopul fişei postului din sfera de activitate a serviciului SCA, precum şi pe cele ale functionarului public cu atributii similare in cazul in care acesta se află în incapacitate temporară de muncă sau în concediu de odihnă.
CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale concursului organizat în data de 05.11.2019
Data/ ora / locul desfăşurării concursului :
|
Dosarul de inscriere
Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49, alin.(1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare:
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare - Model formular;
b) curriculum vitae, modelul comun European;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice - Model adeverinta;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);
j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia - Model declaratie.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia copiei actului de identitate care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail resurse_umane@anpm.ro.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
- telefon (021) 207.11.01, (021) 207.11.53;
- fax: (021)207.11.03, (021)207.11.18;
- adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
- persoană de contact: Răducu Blidaru - consilier - Serviciul Resurse Umane - Direcția Juridică, Resurse Umane.