Înapoi

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare și OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Centrul Naţional de Instruire pentru Mediu – Biroul Sinteză şi Rapoarte – Direcția Centru Evaluare Calitate Aer – Direcția Generală Monitorizare, în data de 26.11.2019 - proba scrisă

ANUNŢ

 

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare și OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent  la Compartimentul Centrul Naţional de Instruire pentru Mediu – Biroul Sinteză şi Rapoarte – Direcția Centru Evaluare Calitate Aer  Direcția Generală Monitorizare, în data de 26.11.2019 - proba scrisă.

 

  • Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă

 

CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent Compartimentul Centrul Naţional de Instruire pentru Mediu – Biroul Sinteză şi Rapoarte – Direcția Centru Evaluare Calitate Aer –  Direcția Generală Monitorizare:

 

Funcţia publică de execuţie vacantă:

- consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Centrul Naţional de Instruire pentru Mediu – Biroul Sinteză şi Rapoarte – Direcția Centru Evaluare Calitate Aer –  Direcția Generală Monitorizare.

Conditii de participare pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional asistent: 

  • Condiţii generale – prevăzute de art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
  • Condiţii specifice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramurile de știință: fizică; chimie și inginerie chimică; științele pământului și atmosferei; inginerie civilă; inginerie geologică, mine, petrol și gaze; inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management; științe economice.

- Vechime în specialitatea studiilorminim 1 an

BIBLIOGRAFIA DE CONCURS  pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Centrul Naţional de Instruire pentru Mediu – Biroul Sinteză şi Rapoarte – Direcția Centru Evaluare Calitate Aer –  Direcția Generală Monitorizare.

 

  1. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ ( partea VI și VII), cu modificările și completările ulterioare;
  2. Constituția României;
  3. Hotărârea de Guvern nr. 1000/2012 privind reorganizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Protecția Mediului și a instituțiilor publice aflate în subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. OUG nr.195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările și completările ulterioare.

 

Atribuțiile prevăzute de fișa postului aferent funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent sunt:

 

  • Colectarea și prelucrarea datelor și informațiilor pentru realizarea Raportului anual privind starea factorilor de  mediu în România
  • Participă la întocmirea: proiectului planului anual de perfecţionare profesională a personalului ANPM şi agenţiilor teritoriale pentru protecţia mediului, proiectului planului de măsuri privind perfecţionarea profesională a personalului ANPM şi agenţiilor teritoriale pentru protecţia mediului. Asigură consultarea acestora de către comisia paritară în vederea avizării, le supune aprobării Preşedintelui ANPM şi ulterior le transmite MM;
  • Monitorizează şi colectează datele privind nevoile de instruire/formare profesională ale personalului Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi agenţiilor teritoriale pentru protecţia mediului - realizează rapoartele pe linie de formare profesională conform prevederilor actelor normative din domeniu;
  • Participă la activităţile de formare profesională a personalului din ANPM, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Participă la elaborarea şi actualizarea protocoalelor de colaborare, specifice domeniului de activitate, precum şi la implementarea prevederilor acestora la nivelul ANPM şi, după caz, al instituţiilor subordonate;
  • Se implică, conform solicitărilor, în susţinerea altor compartimente/direcţii din cadrul ANPM în derularea unor activităţi educative în domeniul protecţiei mediului;
  • Monitorizează derularea programului de practică al studenţilor/masteranzilor, din cadrul facultăţilor cu specializări în domeniul protecţiei mediului care au încheiate protocoale de colaborare cu ANPM, repartizaţi la direcţiile din cadrul ANPM şi asigură eliberarea documentelor necesare atestării stagiului, conform prevederilor legale în domeniu;
  • Participă, conform solicitărilor, la grupurile de lucru din domeniul de activitate de la nivelul MM/ANPM/APM-uri/altor instituţii;
  • Asigură soluţionarea lucrărilor ce-i sunt repartizate în termenele stabilite de superiorii ierarhici, astfel: realizează intervenţiile necesare, elaborează răspunsurile ce se impun urmărind expedierea lor, asigură evidenţa şi ulterior arhivarea propriilor lucrări;
  • Participă la acţiunile de îndrumare la care este desemnat precum şi la activităţile delegate de superiorii ierarhici, în calitate de reprezentant al ANPM;
  • Informează şeful biroului asupra oricăror probleme apărute în activitatea derulată;
  • Îşi perfecţionează pregătirea profesională şi îşi însuşeşte deprinderile practice necesare exercitării   funcţiei publice;
  • Îndeplineşte cu profesionalism, imparţialitate şi în conformitate cu legea îndatoririle de serviciu;
  • Îndeplineşte atribuţiile ce-i revin din funcţia publică pe care o deţine, precum şi atribuţiile ce-i sunt

          delegate;

  • Respectă normele de conduită profesională şi civică prevăzute de lege;
  • Aplică şi respectă prevederile legale privind sănătate şi securitatea în muncă;
  • Respectă Regulamentul de Ordine Interioară al ANPM;
  • Păstrează secretul de stat, secretul de serviciu, precum şi confidenţialitatea în legătură cu faptele,

     informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii, cu

     excepţia informaţiilor de interes public;

  • Respectă întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor şi de a prezenta, în condiţiile legii declaraţia de avere;
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de conducerea instituţiei în limitele şi scopul postului.

 

CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale  concursului organizat în data de 26.11.2019

  • Perioada/ locul depunerii dosarelor: 25.10-13.11.2019 / Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti
  • Selecţia dosarelor de concurs : 14.11-20.11.2019

          Data/ ora / locul desfăşurării concursului :   

  • proba scrisă: 26.11.2019/ ora 10,00/ Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti
  • Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă

Dosarul de inscriere

Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49, alin.(1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare - Model formular;

b) curriculum vitae, modelul comun European;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice - Model adeverinta;

g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;

i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia - Model declaratie.

     Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia copiei actului de identitate care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail resurse­­_umane@anpm.ro.

 

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

  • adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
  • telefon (021) 207.11.01,  (021) 207.11.53;
  • fax: (021)207.11.03, (021)207.11.18;
  • adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
  • persoană de contact: Răducu Blidaru - consilier - Serviciul Resurse Umane - Direcția Juridică, Resurse Umane.