AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și Legii nr. 188/1999 (r2), organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul Securitatea Informației – Serviciul Sisteme Informaționale, din cadrul aparatului propriu în data de 29.10.2018 (proba scrisă)
ANUNŢ
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și Legii nr. 188/1999 (r2), organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul Securitatea Informației – Serviciul Sisteme Informaționale, din cadrul aparatului propriu în data de 29.10.2018 (proba scrisă). CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul Securitatea Informației – Serviciul Sisteme Informaționale, organizat în data de 29.10.2018 (proba scrisă). Funcţia publică de execuţie vacantă: - consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Securitatea Informației – Serviciul Sisteme Informaționale. Conditii de participare pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior:
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul Securitatea Informației – Serviciul Sisteme Informaționale, din cadrul Agenției Naționale pentru Protecția Mediului:
ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferent funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior sunt:
CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale concursului organizat în data de 29.10.2018
- proba scrisă: 29.10.2018/ora 10,00/Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti; - data și ora probei interviu se vor afișa împreună cu rezultatele la proba scrisă. |
Dosarul de inscriere
Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare - Model formular;
b) curriculum vitae, modelul comun European;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice - Model adeverinta;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);
j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia - Model declaratie.
Atenție! Pentru dovedirea competențelor specifice, pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Securitatea Informației – Serviciul Sisteme Informaționale, dosarul de concurs va cuprinde și:
- copii ale unor diplome/certificate care atestă deținerea competențelor specifice de nivel avansat în domeniul Tehnologia Informației (de exemplu: diplomă studii universitare sau postuniversitare, respectiv, în domeniul tehnologia informației, sau deținerea unor diplome de certificare a competențelor de tehnologia informației recunoscute la nivel național/internațional cum ar fi: ISO 27001, CISSP, MSCE, CCNA, ITIL, OSCP, CEH, ECDL, etc.);
- copii ale unor diplome/certificate care atestă deținerea competențelor lingvistice de limba engleză (de exemplu: diplomă studii universitare sau postuniversitare, respectiv aprofundate, cu limba de predare corespunzătoare limbii străine care urmează să fie testată sau în domeniul/specializarea limbii străine cerute prin condițiile specifice de ocupare a funcției publice; diplomă de certificare a competențelor de limbă engleză, recunoscută la nivel național/internațional; certificat/diplomă ce să ateste calitatea de traducător autorizat).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția copiei actului de identitate care poate se poate transmite și în format electronic, la adresa de e-mail resurse_umane@anpm.ro.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
- telefon (021) 207.11.01, (021) 207.11.53;
- fax: (021)207.11.03, 021)207.11.18;
- adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
- persoană de contact: Beatrice Roxana Preda – consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.