Înapoi

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și Legii nr. 188/1999 (r2), organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, din cadrul aparatului propriu în data de 12.11.2018 (proba scrisă)

ANUNŢ

 

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și Legii nr. 188/1999 (r2), organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, din cadrul aparatului propriu în data de 12.11.2018 (proba scrisă).

 

CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, organizat în data de 12.11.2018 (proba scrisă).

 

Funcţia publică de execuţie vacantă:

- consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ;

 

Conditii de participare pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional asistent:

 

  • Condiții generale – art. 54 din Legea nr. 188/1999 (r2),  cu modificările şi completările ulterioare;
  •  Condiţii specifice :

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență economie sau specializarea economia comerțului, turismului și serviciilor;

- vechime în specialitatea studiilor – 1 an.

 

BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent, la la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, din cadrul Agenției Naționale pentru Protecția Mediului:

 

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind  Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Constituția României;
  4. H.G. nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 82/1991 –  Legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea nr. 500/2002 privind privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare.

 

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferent funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent sunt:

  1. Inregistreaza facturi si deconturi in contabilitate
  2. inregistraza dispoziţiile de plată şi de încasare în baza avizărilor efectuate de persoana responsabilă cu verificarea deconturilor de cheltuieli de deplasare sau cheltuieli materiale
  3. inregistreaza avansuri de trezorerie în baza ordinului de deplasare şi a ordonanţării de plată aprobate, salariatilor agentiei pentru deplasarile in interes de serviciu in ţară;
  4. inregistreaza avansuri de trezorerie în baza mandatului şi deciziei aprobate, ale salariaţilor agenţiei pentru deplasările în interes de serviciu în străinătate;
  5. inregistreaza documentaţia necesară ridicării sumelor în valută pentru efectuarea deplasărilor în străinătate în conformitate cu prevederile legale;
  6. inregistreaza operatiunile de ridicare de numerar, depunere numerar, licitatii valutare,  depunere de ordine de plata, ridicare de extrase;
  7. înregistreaza ordinele de plată privind cheltuielile aferente Titlurilor: Bunuri si servicii, Capital,  Proiecte finantate din fonduri externe nerambursabile precum si pentru distribuirea tarifelor incasate, la bugetul de stat potrivit reglementarilor legale in vigoare;
  8. inregistreaza foile de vărsământ în contabilitate
  9. inregistreaza facturile care intra in DBFA, ataseaza documentele de receptie, referatul de achizitie si verifica certificarea acestora privind realitatea, regularitatea si legalitatea acordate de compartimentele de specialitate;
  10. inainteaza facturile in vederea ordonantarii la SBFC, dupa de au fost vizate cu Bun de Plata de catre ordonatorul de credite privind realitatea, regularitatea si legalitatea acordate de compartimentele de specialitate;
  11. se asigura ca ordonantarile de plata sunt vizate privind realitatea, regularitatea si legalitatea acordate de compartimentele de specialitate;
  12. completeaza in FOREXEBUG in  aplicatia CAB si intocmeste documentele referitoare la aceasta
  13. îşi păstrează evidenţa propriilor lucrări;
  14. îşi perfecţionează pregătirea profesională teoretică şi îşi însuşeşte deprinderile practice necesare exercitării unei funcţii publice;
  15. participă la formele de pregătire organizate pentru funcţionarii publici;
  16. colaborează cu organele de control ale Curţii de Conturi, punând la dispoziţie documentele supuse controlului şi întocmind situaţiile solicitate de acestea în timpul misiunilor ;
  17. Îndeplinește și alte atribuții stabilite de șeful structurii / superiorii ierarhici ai șefului de structură / conducerea agenției în limitele și scopul postului.
  18. obligaţia îndeplinirii cu profesionalism, imparţialitate şi în conformitate cu legea a îndatoririlor de serviciu;obligaţia îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin din funcţia publică pe care o deţine, precum şi a atribuţiilor ce îi sunt delegate;
  19. obligaţia de a rezolva, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările repartizate;
  20. obligaţia respectării normele de conduită profesională şi civică prevăzute de lege;
  21. respectarea Regulamentului de Ordine Interioară a ANPM;
  22. obligaţia păstrării secretului de stat, secretului de serviciu, precum şi confidenţialităţilor în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public;
  23. obligaţia de a respecta întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor şi de a prezenta, în condiţiile legii, declaraţia de avere

 24. respecta prevederile privind situatiile de urgenta si masurile privind securitatea si sanatatea in munca  (SSM).

 25. Alte lucrari specifice.

 

CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale concursului organizat în data de 12.11.2018

  • Perioada/locul depunerii dosarelor: 12 – 31.10.2018 /Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti;
  • Selecţia dosarelor de concurs: în data de 01 – 07.11.2018;
  • Data/ora /locul desfăşurării concursului:

- proba scrisă: 12.11.2018/ora 10,00/Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti;

- data și ora probei interviu se vor afișa împreună cu rezultatele la proba scrisă.

 

Dosarul de inscriere

            Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare - Model formular;

b) curriculum vitae, modelul comun European;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice - Model adeverinta;

g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;

i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia - Model declaratie.

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția copiei actului de identitate care poate se poate transmite și în format electronic, la adresa de e-mail resurse_umane@anpm.ro.

 

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

  • adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
  • telefon (021) 207.11.01,  (021) 207.11.53;
  • fax: (021)207.11.03, 021)207.11.18;
  • adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
persoană de contact: Mihaela Preda – consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.