Înapoi

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și Legii nr. 188/1999 (r2), organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, din cadrul aparatului propriu în data de 19.04.2019 (proba scrisă)

ANUNŢ

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și Legii nr. 188/1999 (r2), organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, din cadrul aparatului propriu în data de 19.04.2019 (proba scrisă).

CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, organizat în data de 19.04.2019 (proba scrisă).

 

Funcţia publică de execuţie vacantă:

- consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ;

 

Conditii de participare pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional asistent:

 

  • Condiții generale – art. 54 din Legea nr. 188/1999 (r2),  cu modificările şi completările ulterioare;
  •  Condiţii specifice :
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în: specializarea ”informatică economică” sau în domeniul de licență ”inginerie electrică” ori ”ingineria sistemelor” ori ”calculatoare și tehnologia informației”;
  • vechime în specialitatea studiilor – 7 ani.

 

BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, la la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ, din cadrul Agenției Naționale pentru Protecția Mediului:

 

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind  Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Constituția României;
  4. H.G. nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 82/1991 –  Legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea nr. 500/2002 privind privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare.

 

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferent funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior sunt:

  1. participă la întocmirea raportărilor contabile trimestriale şi anuale ale  Agenţiei Naţionale pentru Protecţia

Mediului în baza lucrărilor ce-i revin prin fişa postului;

  1. inregistrarea in contabilitate a sumelor incasate  in anul curent privind  finantarea din anii precedenti;
  2. verifica şi vizează deconturile de cheltuieli întocmite de salariaţii care s-au deplasat în interes de serviciu

în ţară şi în străinătate şi urmăreşte decontarea în termen legal a avansurilor acordate în lei şi valută;

  1. intocmeste propunerile de angajamente ,angajamentele bugetare globalae si individuale, ordonantarile de plata, angajamentele legale.
  2. ține evidenţa angajamentelor şi a creditelor bugetare şi legale aprobate în exerciţiul bugetar curent, precum

şi a modificărilor intervenite pe parcursul exerciţiului bugetar curent si inregistreaza in contabilitate operatiunile derulate prin trezorerie a conturilor extrabilantiere.

  1. inregistreaza in contabilitate facturile aferente  bunurilor achizitionate, urmarind incadrarea pe articole bugetare, inscrie nota contabila pe factura;
  2. inregistreaza in contabilitate activele fixe corporale si necorporale; inscrie nota contabila pe factura,
  3. intocmeste notele contabile privind inregistrarea amortizarii si transferul intre institutii privind activele cand este cazul;
  4. urmareste componenta  soldurilor conturilor de active corporale si necorporale si concordanta acestora cu bunurile din gestiuni;
  5. inregistreaza in contabilitate situatia miscarilor de bunuri de natura materialelor si obiectelor de inventar
  6. inregistrarea in contabilitate a sumelor incasate  si restituite din garantii de participare la licitatii;
  7. centralizeaza executia bugetara semilunara si lunara pe titluri, articole si aliniate bugetare;
  8. centralizeaza Anexa 30 aferenta unitatilor subordonate si ANPM;
  9. participa la activitatea de inventariere a patrimoniului ANPM ;
  10. isi păstrează evidenţa propriilor lucrări, arhivandu-le potrivit reglementarilor legale;
  11. colaborează cu organele de control ale Curţii de Conturi, punând la dispoziţie documentele supuse controlului şi întocmind situaţiile solicitate de acestea în timpul misiunilor. 
  12. îşi perfecţionează pregătirea profesională teoretică şi îşi însuşeşte deprinderile practice nece-

       sare exercitării unei funcţii publice;

  1. îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de şeful serviciului;
  2. îndeplineşte cu profesionalism, imparţialitate şi în conformitate cu legea a îndatoririlor de serviciu;
  3. îndeplineşte atribuţiile ce îi revin din funcţia publică pe care o deţine, precum şi a atribuţiilor ce îi sunt delegate;
  4. rezolvă, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările repartizate;
  5. respectă normele de conduită profesională şi civică prevăzute de lege, Regulamentul de Ordine Interioară a ANPM;
  6. păstrează secretul de stat, secretul de serviciu, precum şi confidenţialitatea în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public;
  7. respectă întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor;
  8. prezintă în condiţiile legii, declaraţia de avere şi declaraţia de interese.
  9. Respecta prevederile privind situatiile de urgenta si masurile privind securitatea si sanatatea in munca (SSM).

 

CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale concursului organizat în data de 19.04.2019

  • Perioada/ locul depunerii dosarelor: 20.03–08.04.2019/ Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti
  • Selecţia dosarelor de concurs: în perioada: 09–15.04.2019
  • Data / ora / locul desfăşurării concursului: proba scrisă: 19.04.2019 / ora 10:00 / Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti.

 

 

Dosarul de inscriere

            Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare - Model formular;

b) curriculum vitae, modelul comun European;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice - Model adeverinta;

g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;

i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia - Model declaratie.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția copiei actului de identitate care poate se poate transmite și în format electronic, la adresa de e-mail resurse_umane@anpm.ro.

            

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

  • adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
  • telefon (021) 207.11.01,  (021) 207.11.53;
  • fax: (021)207.11.03, 021)207.11.18;
  • adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
  • persoană de contact: Mihaela Preda – consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.