Înapoi

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și și OUG nr.57/2019, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ în data de 19.11.2019 (proba scrisă)

 

ANUNŢ

 

 

 

AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și și OUG nr.57/2019, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ în data de 19.11.2019 (proba scrisă).

 

CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘELE POSTURILOR pentru două funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ

 

Funcţiile publice de execuţie vacante:

  • consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ;
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ ;

 

Conditii de participare pentru funcţiile publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent:

 

  • Condiții generale – prevăzute de art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  •  Condiţii specifice :

- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

- Vechime în specialitatea studiilor – 1 an.

 

BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru organizarea concursului în vederea ocupării a două funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ:

 

  1. Ordonanţă de Urgenţă  Nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ – Partea a VI-a (Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice) și Partea a VII-a (Răspunderea administrativă);
  2. H.G. nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordinul  nr. 1792/  2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea   nr. 500/  2002 privind finanţele publice cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea   nr. 82 / 1991 Legea contabilităţii cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Constituţia României.

 

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘELE POSTRILOR aferente funcțiilor publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ sunt:

 

  1. Pentru prima funcție publică vacantă de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ:

 

1.Întocmirea lucrarilor cu privire la calculul salariilor in conformitate cu prevederile legale, pentru salariatii agentiei,

 2.Intregistrarea in statele de salarii a retinerilor pe baza de documente legale, a deciziilor de imputare, a contractelor de rate, a garatiilor materiale

3. Intocmirea documentelor privind alimentarea cardurilor de salarii

4. Intocmirea statelor de plata ale indemniztiilor pentru membrii comisiilor de concurs

5.Intocmirea si depunerea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor datorare statului, la organele fiscale

6.Intocmirea ordinelor de plata privind taxele si contributiile datorate bugetului de stat

7.Eliberarea de adeverinte privind salariile (veniturile) realizate de salariatii agentiei.

8.întocmeste registrul de casă în lei şi valută, după caz;

9.verifica şi vizează deconturile de cheltuieli întocmite de salariaţii care s-au deplasat în interes de serviciu în ţară şi în străinătate şi urmăreşte decontarea în termen legal a avansurilor acordate în lei şi valută;

10.efectueaza prin trezorerie şi banci comerciale operatiuni de ridicare de numerar, depunere numerar, licitatii valutare,  depunere de ordine de plata, ridicare de extrase;

11.intocmeste monitorizarea lunara si trimestriala a cheltuielilor de personal ale ANPM;

12.îşi păstrează evidenţa propriilor lucrări;

13.îşi perfecţionează pregătirea profesională teoretică şi îşi însuşeşte deprinderile practice necesare exercitării unei funcţii publice;

14.participă la formele de pregătire organizate pentru funcţionarii publici;

15.colaborează cu organele de control ale Curţii de Conturi, punând la dispoziţie documentele supuse controlului şi întocmind situaţiile solicitate de acestea în timpul misiunilor ;

16.îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de şeful serviciului, în limitele şi scopul postului.

17.obligaţia îndeplinirii cu profesionalism, imparţialitate şi în conformitate cu legea a îndatoririlor de serviciu;obligaţia îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin din funcţia publică pe care o deţine, precum şi a atribuţiilor ce îi sunt delegate;

18.obligaţia de a rezolva, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările repartizate;

19.obligaţia respectării normele de conduită profesională şi civică prevăzute de lege;

20.respectarea Regulamentului de Ordine Interioară a ANPM;

21.obligaţia păstrării secretului de stat, secretului de serviciu, precum şi confidenţialităţilor în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public;

22.obligaţia de a respecta întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor şi de a prezenta, în condiţiile legii, declaraţia de avere

23.Respecta prevederile privind situatiile de urgenta si masurile privind securitatea si sanatatea in munca (SSM).

24.Alte lucrari specifice

 

  1. Pentru cea de-a doua funcție publică vacantă de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ:

1.Intocmeste monitorizarea lunara si trimestriala a cheltuielilor de personal ale ANPM

2.Centralizarea situatiilor din cadrul ANPM si APM-urile din subordine.

3. Tine evidenta facturilor si relatiilor cu furnizorii

4.Urmareste circuitul documentelor contabile si de plata, obtinand vizele pentru reguralitate si legalitate, bun de plata , CFPP.

5.îşi păstrează evidenţa propriilor lucrări;

6.îşi perfecţionează pregătirea profesională teoretică şi îşi însuşeşte deprinderile practice necesare exercitării unei funcţii publice;

7.participă la formele de pregătire organizate pentru funcţionarii publici;

8.colaborează cu organele de control ale Curţii de Conturi, punând la dispoziţie documentele supuse controlului şi întocmind situaţiile solicitate de acestea în timpul misiunilor ;

9.îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de şeful serviciului, în limitele şi scopul postului.

10.obligaţia îndeplinirii cu profesionalism, imparţialitate şi în conformitate cu legea a îndatoririlor de serviciu;obligaţia îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin din funcţia publică pe care o deţine, precum şi a atribuţiilor ce îi sunt delegate;

11.obligaţia de a rezolva, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările repartizate;

12.obligaţia respectării normele de conduită profesională şi civică prevăzute de lege;

13.respectarea Regulamentului de Ordine Interioară a ANPM;

14.obligaţia păstrării secretului de stat, secretului de serviciu, precum şi confidenţialităţilor în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public;

15.obligaţia de a respecta întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor şi de a prezenta, în condiţiile legii, declaraţia de avere

16.Respecta prevederile privind situatiile de urgenta si masurile privind securitatea si sanatatea in munca (SSM).

17.Alte lucrari specifice

 

 

CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE ale concursului organizat în data de 19.11.2019

  • Perioada/ locul depunerii dosarelor: 18.10-06.11.2019/ Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti
  • Selecţia dosarelor de concurs 07.11-13.11.2019

          Data/ ora / locul desfăşurării concursului :

  • proba scrisă: 19.11.2019 / ora 10,00/ Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti

Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă

 

Dosarul de inscriere

         Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare - Model formular;

b) curriculum vitae, modelul comun European;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice - Model adeverinta;

g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;

i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia - Model declaratie.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția copiei actului de identitate care poate se poate transmite și în format electronic, la adresa de e-mail resurse_umane@anpm.ro.

 

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

  • adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
  • telefon (021) 207.11.01,  (021) 207.11.53;
  • fax: (021)207.11.03, 021)207.11.18;
  • adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
  • persoană de contact: Mihaela Preda – consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.