PROIECT ACORD MEDIU RACOS STEIN”Lucrări de exploatare pietrișuri și nisipuri, drum de acces și lucrări conexe în perimetrele Micloșoara Sud 4, 5, 6, Oraș Baraolt, sat Micloșoara, jud. Covasna”

Cadrul general

Autorizaţia de mediu reprezintă actul administrativ emis de APM Covasna, prin care sunt stabilite condiţiile şi/sau parametrii de funcţionare ai unei activităţi existente sau ai unei activităţi noi cu posibil impact semnificativ asupra mediului, obligatoriu la punerea în funcţiune.

Autorizaţia de mediu este valabilă 5 ani respectiv 10 ani pentru Autorizatiile Integrate de mediu

 

Lista activităţilor supuse procedurii de emitere a autorizaţiei de mediu se poate consulta aici.

Documentaţia minimă necesară pentru solicitarea autorizaţiei de mediu este următoarea:

  • cerere
  • fisa de prezentare si declaratie
  • Piese desenate (planul de situaţie şi planul de încadrare în zona a obiectivului)
  • Contract pentru prestarea serviciul de salubritate
  • Contract preluare deşeuri specifice (unde este cazul)
  • Contract apă-canal
  • Act proprietate spaţiu (extras CF, contract de închiriere, comodat etc.)
  • Dovada ca s-a făcut publică intenţia de obţinere a autorizaţiei de mediu
  • Procesul-verbal de constatare pentru verificarea respectării tuturor condiţiilor impuse prin acordul de mediu 
  • Certificat de înregistrare a societăţii şi certificat constatator
  • Dovada achitării tarifului (500 RON).

Plata tarifelor se va face în contul Agentiei pentru Protectia Mediului Covasna  RO64TREZ2565032XXX000261, deschis la Trezoreria Sfântu Gheorghe  cod Fiscal :4202002 sau prin unitati bancare(virament).

Funcţionarea fără autorizaţie de mediu este interzisă pentru activităţile care fac obiectul procedurii de autorizare din punct de vedere al protecţiei mediului.