Înapoi

ANUNȚ privind ocuparea prin transfer, la cerere, a unei funcții publice de execuție în cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Neamț

ANUNȚ

privind ocuparea prin transfer, la cerere, a unei funcții publice de execuție în cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Neamț

 

 

Agenția pentru Protecția Mediului Neamț, în temeiul prevederilor art. 466 alin. (2) lit b), art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2)- alin. (5) și alin. (8) – alin. (9) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță ocuparea prin transfer la cerere, a funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Servicului Avize, Acorduri, Autorizații.

Transferul se poate face pe o funcție publică vacantă de același nivel, cu respectarea categoriei, clasei și gradului profesional al funcționarului public sau într-o funcție publică vacantă de nivel inferior.

Funcționarii publici interesați trebuie să îndeplinească condițiile de studii, condițiile de vechime și condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice vacante, astfel:

  1. Studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul  Științe inginerești; Matematică și științe ale naturii, Științe biologice și biomedicale – ramura de știință – biologie, biochimie, Științe sociale-ramura științe economice.
  2. Cerinţe specifice: disponibilitate de deplasare la amplasamentele proiectelor/activităților de reglementat.
  3. Vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice: minim 7 ani
  4. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: ușurința de a analiza date tehnice, bune aptitudini de comunicare verbală și redactare, abilitatea de analiză și sinteză a informațiilor scrise de natură tehnică sau de altă natură, capacitatea de a lucra în echipă și de a lucra cu publicul, abilitatea de stabilire și realizare a obiectivelor de activitate, capacitatea de asumare a responsabilităților.

Funcționarii publici interesați sunt rugați să depună, până la data de 18.11.2022, la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Neamț - Piața 22 Decembrie, nr. 5, Piatra Neamț (Biroul Biroul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane), de luni până joi, între orele 9:00-15:30 și vineri între orele 9:00-13:00, următoarele documente:

  • Cerere de transfer la cerere, conform modelului atașat;
  • Curiculum vitae – model EUROPASS;
  • Copia actului de identitate;
  • Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat;
  • Copii ale documenelor doveditoare privind îndeplinirea condițiilor de studii;
  • Copia carnetului de muncă sau a adeverinței/adeverințelor doveditoare ale vechimii în specialitate, după caz;
  • Adeverință eliberată de instituția angajatoare/Decizie/Dispoziție din care să rezulte funcția publică ocupată în prezent de candidat și gradul profesional.

Copiile actelor vor fi însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către responsabilul R.U. din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Neamț.

După expirarea termenului de depunere a cererilor, comisia desemnată va proceda la verificarea dosarelor depuse de către funcționarii publici interesați, respectiv verificarea îndeplinirii condițiilor de transfer, iar rezultatul  va fi anunțat pe site-ul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Neamț, la secțiunea Despre Noi-Angajări.

cerere transfer