Transferul Autorizatiei de Mediu
ACTE NECESARE PENTRU TRANSFERUL AUTORIZATIE DE MEDIU
- cerere prin care se solicita transferarea autorizatiei;
- declaratie pe propria raspundere data de catre noul titular ca desfasoara
activitatea in aceleasi conditi pentru care a fost emisa autorizatia de mediu;
- autorizatia de mediu in original si copie;
- copie dupa certificatul constatator si incheiere emise de registrul comerruIui cu
privire la transferul dintre vechiul si noul proprietar;
- copie certificat unic de inregistrare emis de ORC pentru noul titular;
- copia actului care atesta dreptul de proprietate sau folosinta asupra spatiului
pentru noul proprietar (ex. contract vanzare-cumparare + extras c.f., contract inchiriere, comodat etc.).
================================================
Declaratie (model)
Subsemnatul .........................in calitate de reprezentant legal al SC..........................................................................................
prin prezenta declar ca activitatile pentru care a fost emisa autorizatia de mediu
nr.................................... se desfasoara in aceleasi conditii pentru care a fost emisa autorizatia de mediu mai sus mentionata.
Prezenta declaratie a fost data pentru a servi la transferul autorizatiei de mediu
nr ..../............... , pe noua denumire a societatii urmare a procesului de ...........................( ex.reorganizare si schimbare forma juridica si a denumirii societatii)
Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, si datele furnizate in aceasta declaratie sunt adevarate.
. . . . . . . . . . . . . . . , Semnatura si stampila,
Data .........