Back

Transferul Autorizatiei de Mediu

ACTE NECESARE PENTRU TRANSFERUL AUTORIZATIE DE MEDIU

 

- cerere prin care se solicita transferarea autorizatiei;

- declaratie pe propria raspundere data de catre noul titular ca desfasoara

activitatea in aceleasi conditi pentru care a fost emisa autorizatia de mediu;

- autorizatia de mediu in original si copie;

- copie dupa certificatul constatator si incheiere emise de registrul comerruIui cu

privire la transferul dintre vechiul si noul proprietar;

- copie certificat unic de inregistrare emis de ORC pentru noul titular;

- copia actului care atesta dreptul de proprietate sau folosinta asupra spatiului

pentru noul proprietar (ex. contract vanzare-cumparare + extras c.f., contract inchiriere, comodat etc.).

================================================

 

                Declaratie (model)

 

           Subsemnatul .........................in calitate de reprezentant legal al SC..........................................................................................

prin prezenta declar ca activitatile pentru care a fost emisa autorizatia de mediu

nr.................................... se desfasoara in aceleasi conditii pentru care a fost emisa autorizatia de mediu mai sus mentionata.

Prezenta declaratie a fost data pentru a servi la transferul autorizatiei de mediu

nr ..../............... , pe noua denumire a societatii urmare a procesului de ...........................( ex.reorganizare si schimbare forma juridica si a denumirii societatii)

Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, si datele furnizate in aceasta declaratie sunt adevarate.

 

                                                                                                                                      . . . . . . . . . . . . . . . , Semnatura si stampila,

Data .........