Back

„Obtinerea A.C. pentru construire imobile apartamente P+2E+M, imprejmuire, organizare de santier, sistematizare verticala”, ION VOICU –VULCANEAN

Ministerul Mediului

Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului

AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI BRAȘOV

 

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

                                                        Proiect

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate ION VOICU –VULCANEAN prin CRISTINA ARHIR, cu domiciliul in Jud. Brasov, loc. Brasov, Bdul. 15 Noimembrie, nr.80, bl.C24, et.6, ap.18,, înregistrată la APM Brașov cu 19534 din 18.12.2018 în baza:

  • Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice și private asupra mediului;
  • Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, aprobata cu cu modificǎri și completǎri prin Legea nr. 49/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;

și ca urmare a completărilor depuse la dosar cu nr.3652 din 28.02.2019, si nr......................autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Braşov decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 18.03.2019, că proiectul „Obtinerea A.C. pentru construire imobile apartamente P+2E+M, imprejmuire, organizare de santier, sistematizare verticala”, propus a fi realizat in  jud. Brasov, loc.Brasov, str. Nicole Labis, fn, amplasament identificat prin CF 100992 cad.100992, conform certificatului de urbanism  nr.1566 din 19.07.2017 cu prelungirea valabilitatii pana la data de 18.07.2019 eliberat de Primaria Municipiului Brasov,  nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, nu se supune evaluarii adecvate si nu se supune evaluarii impactului asupra corpurilor de apa.  

 

Justificarea prezentei decizii:

I. Motivele pe baza carora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluarii impactului asupra mediului sunt următoarele:

 proiectul se încadreaza în prevederile Legii nr. 292/2018, privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice si private asupra mediului, Anexa 2 la pct.10, lit.b) proiecte de dezvoltare urbana, inclusiv constructia centrelor comerciale si a parcarilor auto publice;

  1. titularul și APM Brașov au mediatizat în presa locală cât și pe pagina web atât depunerea solicitării acordului cât și decizia etapei de încadrare;
  2. lipsa observațiilor din partea publicului interesat;
  3. în urma parcurgerii listei de control pentru etapa de încadrare și a analizarii criteriilor de selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevăzute în Anexa 3 din Legea nr. 292/2018, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din următoarele considerente:

 

  1. Caracteristicile proiectului:

            a) dimensiunea și conceptia întregului proiect:

Proiectul propus consta in construirea a trei imobile, regim de inaltime P+2E +M, pe terenul proprietatea SC CASA NOBEL SRL, situat pe Str. Nicolae Labis nr. FN , Brasov, in  suprafata totala de 9 537 mp;

Fiecare imobil propus va avea 12 apartamente pe nivel si 6 apartamente la mansarda (42 apartamente pe imobil), rezultând un număr total de 126 apartamente. La sol se vor amenaja 149 locuri de parcare.

In prezent, in imediata vecinătate a terenului studiat nu exista constructii.

Structura imobilelor se va realiza din cadre de b.a. si inchideri de caramida cu goluri verticale, având fundaţii izolate pentru stalpi, cu grinzi de fundare in dreptul peretilor din zidarie şi planşee de beton. Mansarda se va acoperi cu sarpanta din lemn, cu invelitoare din tigla metalica.

Bilant teritorial :

S TEREN = 9 537 mp

Suprafete pe imobil:

S construita = 1041.48 mp

S  desfasurata = 3719.02 mp

Volum = 11414.32 mc

Suprafete finale pe toate cele 3 imobile propuse conform CU(R1+R2+R3):

S construita = 3124.44 mp

S desfasurata = 11 157.06 mp

POT = 32.76 %

CUT = 1.16

POT max = 40%

CUT max = 1.20

Regim de inaltime P+2E+M

Imobilele se vor racorda la toate retele de utilitati existente in zona: apa, canal, energie electrica si gaz.

Alimentarea cu apa se va face printr-un bransament din conducta PEHD De 125 mm cu lungimea L = 14 m din reteaua centralizata a municipiului Brasov existenta pe strada N. Labis, conform aviz nr. 393/23.02.2018 emis de Compania Apa Brasov SA

Canalizare: Apele uzate menajere vor fi colectate prin retele exterioare de canalizare din tuburi PVC - KG Dn 110/250 mm cu lungimea totala de L = 78 m, ce se descarca intr-un nou colector de canalizare menajera din PVC - KG Dn 250 mm cu lungimea de L = 178 m, ce se descarca in colectorul Dn 1000 (colectorul J) existent pe strada Nicolae Labis, conform aviz nr. 393/23.02.2018 emis de compania APA Brasov SA

Apele pluviale de pe constructii vor fi preluate prin intermediul scocurilor si burlanelor si conduse prin intermediul unei retele de conducte pluviale din PVC - KG Dn 250 mm cu lungimea de L = 66 m pana intr-un bazin de retentie ce deserveste si blocurile de pe parcela invecinata cu capacitatea de V = 90 mc. Din bazinul de retentie apele pluviale sunt descarcate controlat in colectorul Dn 1000 (colectorul J) existent pe strada Nicolae Labis, conform aviz nr. 393/23.02.2018 emis de compania APA Brasov SA. Apele pluviale din zona parcarilor si de pe caile de acces sunt preluate printr-un sistem de rigole stradale si prin intermediul unei conducte din PVC - KG Dn 315 mm cu lungimea de L = 73 m descarcate intr-un separator de hidrocarburi petroliere cu filtru de coalescenta existent ce deserveste si blocurile de pe parcela invecinata tip OLEOPATOR C NS 65 cu debitul de Q = 65 l/s. Din separatorul de hidrocarburi apele sunt descarcate in bazinul de retentie existent cu capacitatea de V = 90 mc, de unde sunt descarcate controlat in colectorul Dn 1000 existent pe strada Nicolae Labis.

Pentru epurarea apelor pluviale inainte de deversarea in colectorul Dn 1000 se vor folosi un separator de hidrocarburi cu filtru de coalescenta tip OLEOPATOR NS 65.

Pentru deversarea controlata a apelor pluviale in colectorul de canalizare Dn 1000 (colectorul J) se foloseste un bazin de retentie dotat cu o pompa submersibila.

Pentru producerea agentului termic necesar încălzirii şi a apei calde menajere s-a prevăzut achiziţionarea a cate unui cazan mural aferent fiecarui apartament din bloc  cu funcţionare pe gaz metan, cu sarcina termică Q=24 kW/ bucata, pentru cele 42 apartamente, in total 42 cazane murale/imobil.

Pentru solutiile de alimentare cu apa si  evacuare ape uzate menajere beneficiarul a obtinut aviz favorabil nr.393/23.02.2018 emis de COMPANIA APA BRASOV SA  si Avizul de gospodarirea apelor nr.279 din 22.11.2018 emis de SGA Brasov.

Organizarea de santier se va realiza in totalitate in incinta studiata. Dupa finalizarea lucrarilor de construire, spatiile ramase libere se vor amenaja ca drumuri, parcari, trotuare, alei pietonale sau spatii verzi conform planului de situatie anexat. Zonele verzi se vor inierba. Drumurile si platformele auto vor avea finisaj cu imbracaminte asfaltica, iar trotuarurile si aleile pietonale vor fi realizate din dale prefabricate din beton. Parcarile vor fi amenajate cu dale ecologice.

Lucrarile de organizare de santier constau in:

- baraca tip container - birou

- baraca tip container - vestiar, depozit materiale marunte, depozit scule si echipamente

- banc de lucru

- platforma pentru amplasare container metalic colectare deseuri

- targa mortar

- tablou electric

- WC ecologic

- platforma cu spalator 

Lucrările de refacere a amplasamentului afectat de lucrările de construcţie, vor fi lucrări de refacere a cadrului natural în zona de spatii verzi, îmbrăcarea acestora cu pământ vegetal.

b) cumularea cu alte proiecte existe și/sau aprobate – nu este cazul

c) utilizarea resurselor naturale în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversitatii – nu este cazul;

d) productia de deșeuri – deseurile rezultate in urma desfasurarii lucrarilor prevazute prin proiect vor fi stocate selectiv. In incinta vor fi asigurate spatii de stocare temporara pentru deseuri-suprafete betonate, spatii special amenajate si vor fi valorificate/eliminate cu societati autorizate, dupa caz;

- deseurile menajere se vor colecta in europubele si se vor preda catre societati autorizate in vederea eliminarii;

- se va evita depozitarea necontrolata a deseurilor rezultate; 

- deșeurile rezultate se vor evacua ritmic cu societăți autorizate și nu se vor crea depozite de deșeuri inerte pe o perioadă indelungata;

e) poluarea și alte efecte negative –

În perioada de execuție, impactul proiectului asupra factorului de mediu aer constă în generarea de emisii de către utilajele utilizate. Ca urmare vor fi luate toate măsurile în vederea limitarii generarii de praf de catre prestatorul lucrărilor de execuție care va avea în vedere ca utilajele utilizate sa fie corespunzatoare din punct de vedere tehnic și sa nu genereze noxe peste limitele admise. Substantele poluante pentru atmosfera se vor încadra în valorile limita ale emisiilor stabilite de Ord. MAPM nr. 462/1993 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu Legea. nr. 104/2011;

Nivelul de zgomot se va încadra în limitele impuse de SR 10.009:2017. Se vor respecta de asemenea prevederile Ord. MS nr. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viata al populatiei cu modificarile și completarile ulterioare.

f) riscul de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform informațiilor științifice – nu este cazul;

g) riscurile pentru sănătatea umanănu este cazul;

 

2. Amplasarea proiectelor:.

a) utilizarea actuala și aprobata a terenurilor –amplasamentul investitiei este situat in intravilanul localitatii Brasov, este proprietate privata conform extras CF nr.100992;  destinatia conform PUZ Brasov, ZL1 - zona locuinte individuale, colective si functiuni complementare, in conformitate cu nr.1566 din 19.07.2017 cu prelungirea valabilitatii pana la data de 18.07.2019 eliberat de Primaria Municipiului Brasov;

b) bogatia, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zona și subteranulul acetuia – nu este cazul;

c) capacitatea de absorbtie a mediului natural, acordandu-se o atentie speciala următoarelor zone:

i) zonele umede, zone riverane, guri ale raurilor - nu este cazul;

ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

iii) zonele montane și forestiere – nu este cazul;

iv) rezervatii și parcuri naturale – nu este cazul;

v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: zone Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislatia privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei salbatice; zonele prevăzute de legislatia privind aprobarea planului de amenajare a teritoriului national – Sectiunea a III – a – zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor legislatiei din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul și marirea zonelor de protectie sanitara și hidrogiologica – nu este cazul;

vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute de legislatia nationala și la nivelul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se considera ca exista astfel de cazuri - judeţul Braşov se încadrează în regimul de gestionare II a ariilor din zone şi aglomerări privind calitatea aerului pentru toţi poluanţii (particule în suspensie – PM2,5, particule în suspensie – PM10, dioxid de azot, dioxid de sulf, monoxid de carbon, benzen, plumb, arsen, cadmiu, nichel), cu excepţia Municipiului Braşov pentru poluantul dioxid de azot si PM10.

Estimarea emisiilor în faza de functiuonare:

  • 3 imobile P+2E+M, 42 apartamente/imobil:

Total emisii oxizi de azot  pentru 3 blocuri=  808 685 g/an

vii) zone cu densitate mare a populatiei – investitia este amplasata in intravilanul

mun. Brasov, proprietate particulara; conform PUZ Brasov, ZL1 - zona locuinte individuale, colective si functiuni complementare.

Vecinatati:

- N - drum propus conform PUZ aprobat anterior

- E - proprietate privata

- V - proprietate privata

- S - strada Nicolae Labis

viii) peisajele și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic – nu este cazul;

3. Tipurile și caracteristicile impactului potential:

a) importanta și extinderea spatiala a impactului: aria geografica și numarul persoanelor afectate – nu este cazul;

b) natura impactului - nu este cazul;

c) natura transfrontiera a impactului – nu este cazul;

d) intensitatea și complexitatea impactului – impact redus;

e) probabilitatea impactului – redusa, doar pe perioada executarii lucrărilor propuse prin proiect ;

f) debutul, durata, frecventa și reversibilitatea preconizate ale impactului – pe perioada executarii lucrărilor durata impactului va fi scurta.

g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate - nu este cazul;

h) posibilitatea de reducere efectiva a impactului – nu este cazul;

 

II. Motivele pe baza carora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluarii  adecvate, sunt următoarele:

  • proiectul nu intra sub incidenta OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei salbatice, cu modificarile și completarile ulterioare;

III. Motivele pe baza carora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluarii impactului asupra corpurilor de apa: -

 

Conditiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 cu modificările şi completările ulterioare, privind protecţia mediului;
  2. Se vor respecta prevederile Avizului de gospodarire a apelor nr.393 din 22.11.2018  emis de SGA Brasov.
  3. Pe tot parcursul execuție lucrărilor se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu în vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate şi proiectul înaintat spre avizare;
  4. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată în perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  5. Drumurile de acces şi tehnologice, toate zonele a căror suprafaţă (învelişul vegetal) a fost afectată, vor fi refăcute şi vor fi redate folosinţelor iniţiale;
  6. Răspunderea pentru refacerea amplasamentului, drumurilor de acces și tehnologice, etc. revine în totalitate titularului de proiect;
  7. Se va acorda atenţie manevrării utilajelor în apropierea zonelor locuite; Se vor lua măsuri corespunzatoare de a nu degrada sau ocupa terenul din zona limitrofa;
  8. Deșeurile rezultate la faza de implementare a proiectului vor fi colectate selectiv, cu posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a bloca căile de acces pietonale și stradale;
  9. Se va evita depozitarea necontrolata a deșeurilor rezultate;
  10. Se va asigura salubrizarea zonei și mentinerea curateniei pe traseul drumurilor de acces, pe toata perioada realizarii lucrărilor;
  11. Se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe impermeabile a materialelor și a deșeurilor rezultate în urma implementarii proiectului;
  12. Vor fi luate măsuri pentru limitarea vibratiilor produse de sapatura prin utilizarea de tehnologii performante de execuție și de fundare, în vederea încadrarii valorilor parametrilor vibratiilor în limitele admisibile stabilite de SR 12025-2/94;
  13. Pentru evitarea poluarii accidentale cu materiale periculoase (scurgeri accidentale de combustibili, de ulei de motor), reparatiile mijloaceor de transport/utilajelor se vor executa doar la societati autorizate.
  14. În vederea menținerii calității aerului, în parametri optimi, în zona amplasamentului, se vor respecta următoarele conditii:
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului în cantitatile, frecventa și proportiile necesare, în zona de lucru, la sfarșitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • pe spatiile verzi, acolo unde, pentru efectuarea lucrărilor, s-a îndepartat stratul vegetal, la finalizarea acestora, vegetatia va fi replantata;
  • minimizarea activităților generatoare de praf (taiere, spargerea betonului, etc.);
  • se vor lua măsuri de acoperire, îngradire, închidere a stocurilor de materiale de constructie sau deșeuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;
  • curatarea rotilor vehiculelor care ies de pe șantier;
  1. Oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate în stationare, în zona șantierului;
  2. Respectarea duratei de execuție a proiectului astfel încât disconfortul generat de poluarea fonică să fie cât mai redus ca timp;
  3. În cazul unor poluări accidentale proiectantul şi constructorul răspund în solidar;
  4. Nu se vor evacua ape uzate neepurate sau insuficient epurate în emisari naturali, canale de desecare, rigole stradale sau freatic atat pe perioada execuției lucrărilor cat și dupa aceasta;
  5. Se vor respecta prevederile HG 1756/2006 cu modificările și completările ulterioare privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot în mediu produs de echipamente destinate utilizării în exteriorul clădirilor, fiind admisă doar folosirea echipamentelor ce poartă inscripţionat în mod vizibil, lizibil și de neşters marcajul european de conformitate CE, însoţit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;
  6. Se vor alege trasee optime din punct de vedere al protectiei mediului, pentru deplasarea vehiculelor care transporta materiale de constructie care pot elibera în atmosfera particule fine; transportul acestor materiale se va face pe cat posibil cu vehicule dotate cu prelate;
  7.  Transportul materialelor și transportul utilajelor grele se va realiza pe traseele stabilite, astfel încat sa nu creeze disconfort locuitorilor din zona;
  8.  Titularul proiectului raspunde pentru refacerea zonelor afectate de implementarea proiectului;
  9. Terenul afectat temporar de lucrări, va fi adus la starea iniţială de utilizare;
  10.  Organizarea de șantier va respecta obligatoriu măsurile specifice pentru reducerea şi/sau eliminarea efectelor generate de acestea asupra sănătăţii umane și mediului înconjurător. Se vor avea în vedere:

• împrejmuirea corespunzătoare a zonelor de lucru, montarea de avertizoare, etc;

• organizarea de șantier se va realiza astfel încât impactului generat de aceasta asupra factorilor de mediu locali pe timpul derulării lucrărilor prevăzute prin proiect să fie cât mai redus;

• organizarea de șantier va fi amenajată astfel încât să asigure facilităţile de bază conform prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare, după caz;

• întreţinerea corespunzătoare a utilajelor/mijloacelor de transport utilizate în lucrările de construcţii în vederea evitării scurgerilor de combustibili și uleiuri uzate pe sol/apă și de alte substanţe toxice și periculoase;

• se interzice stocarea temporară și depozitarea carburanţilor și substanţelor periculoase în zona aferenta amplasamentului;

• în perioada de execuție a lucrărilor vor fi stabilite zone de parcare a autovehiculelor și a utilajelor utilizate;

• este interzisă părăsirea incintei organizării de șantier cu roţile autovehiculelor şi/sau caroseria murdară;

În conformitate cu prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 privind protectia mediului, cu modificările și completările ulterioare - "Art. 15 alin (2) lit a - «Titularii proiectelor au obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului dacă intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actelor de reglementare, precum și asupra oricăror modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actelor de reglementare, înainte de realizarea modificării»;

Conform art. 21, alin.(4) din OUG. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările și completările ulterioare ”răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor competente pentru protecţia mediului și a publicului revine titularului proiectului”.

 

          Conform prevederilor Legii nr. 292/2018 :

 - anexa 5, art. 43, alin. (3) la finalizarea proiectelor publice si private care au facut obiectul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, autoritatea competenta pentru protectia mediului care a parcurs procedura verifica respectarea prevederilor deciziei etapei de incadrare;

 - anexa 5, art. 43 alin. (4) procesul - verbal intocmit in situatia prevazuta la alin. (3) se anexeaza si face parte integranta din procesul - verbal de receptie la terminarea lucrarilor.

 

            Proiectul propus nu necesita parcurgerea celorlalte etape ale procesului de evaluare a impactului asupra mediului de evaluare adecvata si de evaluare asupra corpurilor de apa.

 

           Pentru legalitatea si autenticitatea documentelor depuse la dosar se face raspunzator titularul proiectului.

Prezentul act nu exonerează de răspundere titularul, proiectantul şi/sau constructorul în cazul producerii unor accidente în timpul execuției lucrărilor sau exploatării acestora.

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii a A.P.M. Brașov se sanctioneaza conform prevederilor legale în vigoare.

 

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar in situatia cand intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifica conditiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul  proiectului are obligatia de a notifica autoritatea competenta emitenta.

 

          Conform prevederilor Legii nr. 292/2018 : 

    - anexa 5, art. 34, alin. (1) titularul de proiect are obligația de a notifica în scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de încadrare, acordului de mediu și anterior emiterii aprobarii de dezvoltare;

    -anexa 5, art. 34, alin (2) notificarea prevazuta la alin. (1), insotita de raportul de verificare intocmit in conformitate cu prevederile art. 20 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 292/2018 de catre verificatorul de proiecte atestat in conditiile legii pentru cerinta esentiala D) igiena, sanatate si mediu inconjurator prevazuta la art. 3 din Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si administratiei publice nr. 2264/2018 sau dupa caz de punctul de vedere al autoritatii competente emitente a aprobarii de dezvoltare conform art. 20 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 292/2018, se depune în termen de 10 zile de la data aparitiei necesitatii modificarii/extinderii;

   -art. 18, alin. (13 ) in cazul in care una dintre deciziile prevazute la alin. (8) si (9) nu se emite in termen de 5 ani de la emiterea acordului de mediu, titularul proiectului este obligat sa se adreseze autoritatii de mediu emitente in vederea confirmarii faptului ca acordul de mediu nu este depasit .

            Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.                                 

                                                 DIRECTOR EXECUTIV,

                                                     Ciprian BĂNCILĂ                                                                                        

                                                                                                     

  SERVICIUL A.A.A,                                                                  ȘEF BIROU C.F.M.,

     Daniela BIRĂU                                                                          Sorin Hornoiu    

 

 

                                                                                                 

             ÎNTOCMIT:                                                                               ÎNTOCMIT:

  Consilier Teodora MUNTEANU                                         Consilier Viorel MAREAN