Back

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE „Descentralizare LEA MT, Reconductorare LEA JT, Modernizare bransamente, localitatea Jibert, jud. Brasov” SDEE TRANSILVANIA SUD SA – SDEE BRASOV prin SC CELIN SRL

                                      

Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului

Agenţia pentru Protecţia Mediului Brașov

 

 

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE

                                            Nr. ..... din ....03.2018

 

 

Ca urmare a solicitarii de emitere a acordului de mediu adresate de :  SDEE TRANSILVANIA SUD SA – SDEE BRASOV prin SC CELIN SRL, cu sediul in jud. Brasov, municipiul Brasov, str. Pictor Luchian, nr. 25, înregistrată la APM Brasov cu nr.11970 din 27.07.2017, in baza:

  • Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu modificările şi completările şi ulterioare;
  • Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,

şi ca urmare a completarii documentatiei cu nr.2240 din 08.02.2018, nr.2706 din19.02.2018 si nr.3856 din 07.03.2018 (solicitare electronica cu nr. 929 din 26.07.2017) autoritatea competenta pentru protectia mediului Brasov decide, ca urmare a consultarilor desfasurate in cadrul sedințelor Comisiei de Analiza Tehnica, din data de 12.03.2018, ca proiectul „Descentralizare LEA MT, Reconductorare LEA JT, Modernizare bransamente, localitatea Jibert, jud. Brasov”, propus a fi realizat in jud. Brasov, comuna Jibert, satul Jibert, sector intravilan (C.U. initial nr. 262 din 12.10.2016, C.U. nr. 488 din 05.12.2017,   emis de Consiliul Judetean Brasov), nu se supune evaluarii impactului asupra mediului si nu se supune evaluarii adecvate.

            Justificarea prezentei decizii:

I. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare a impactului asupra mediului, sunt urmatoarele:

  1. proiectul intră sub incidenţa HG nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului  in Anexa 2, la  la pct. 13, lit.a) orice modificari sau extinderi, altele decat cele prevazute la pct.22 din anexa nr.1, ale proiectelor prevazute in anexa nr.1 sau in prezenta anexa, deja autorizate, executate sau in curs de a fi executate, care pot avea efecte semnificative negative asupra mediului;
  2. titularul si APM Brasov au mediatizat in presa locala cat si pe pagina web atat depunerea solicitarii acordului cat si decizia etapei de incadrare;
  3. in urma parcurgerii listei de control pentru etapa de incadrare si a analizarii criteriilor de selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevazute in Anexa 3 din HG nr. 445/2009, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din urmatoarele considerente:

1. Caracteristicile proiectului:

a) marimea proiectului

Proiectul presupune lucrari de modernizare a LEA JT si refacerea bransamentelor existente. Lucrarile propuse constau in inlocuirea conductoarelor si bransamentelor necorespunzatoare, inlocuiresa stalpilor pe amplasamentul existent , realizarea a doua noi posturi de transformare cu racordurile aferente, modernizare post de transformare existent, modernizarea sistemului de iluminat public stadal.

Lucrarile au loc in comuna Jibert, Sat Jibert si sunt pe domeniul public.

Date tehnice ale investitiei:

  1.   Lucrări pe medie tensiune şi în zona posturilor de transformare:

  Stâlpul  de MT nr. 128  existent  tip SE 1A din axul LEA 20KV IF Homorod existenta  se va inlocui cu stalp tip SC 15014 in fundatie turnata.

       De pe stalpul nr. 128 proiectat  se va realiza un racord de MT  de aproximativ 10 m in LEA cu conductor torsadat tip TA2X(FL)2Y-OL 3*1*35/8  pana la stalpul nr. 128.1 tip SC 15014 proiectat pe domeniul public al Com. Jibert echipat cu separator STEPNo 24 kV,  400A, 8kA, cu CLP, legatura de intindere terminala,  clema de intindere  priză de pământ cu două contururi (Rp≤4 ohm)

PTAB 5  Jibert 20/0,4kV- 250 kVA proiectat

       De pe stâlpul nr. 128.13  tip SC15014 proiectat  se va realiza un racord de MT  de aproximativ 20 m in LES cu conductor torsadat tip TA2X(FL)2Y-OL 3*1*35/8 pana la postul de transformare proiectat

       Cablurile se vor poza in  pat de nisip (profil M), pentru intarirea mecanica a LES 20kV la punctele de subtraversarea carosabilului, cablurile de 20kV vor fi instalate in tub de protectie   PVC la adancime 0.8 m in profil M.

       Se va monta un post de transformare prefabricat cu actionare din interior PTAB pr – 20/0,4kV, 250kVA, pe domeniul public al Primariei Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat).

        Postul de transformare va fi dimensionat pentru 400 KVA, va fi de tip prefabricat in anvelopa beton/metalica cu 1 celule de  linie , o celula trafo, loc de rezerva , trafo de 20/0,4kV, 250 kVA cu pierderi reduse, TDRI, tablou de servicii proprii c.a. 24 V c.c. pregatit pentru  intergrare in SAD, priza de pamant cu dirijare de potential cu 3 contururi  Rp≤ 1 Ω. 

        Spatiul de montare al postului este de 11 mp (2.5 x 4.4 m) amplasat pe domeniu public.

        PTA 6  Jibert 20/0,4kV- 160kVA proiectat

        Se va demonta stalpul tip SE1A nr. 119.7 existent din derivatia postului de transformare PTA 1 Jibert existent  pe domeniul public si se va planta un stalp nou tip SC 15014 in fundatie turnata echipat cu o consola de intindere CIT 140, legaturi duble de intindere, suport pentru terminale cabluri unipolare si descarcatoare MT, terminale unipolare pt exterior MT cu montaj astfel incat sa nu retina apa, terminale unipolare pentru exterior MT, descarcatorare MT cu OxZn, conector de derivatie paralela, legatura de intindere terminala pentru cablu torsadat,  STEPNv 24 kV, 400A, 8kA, cu CLP, 2 dispozitive de actionare, priza de pamant Rp ≤ 4 Ω.

  1.  Lucrari pe joasa tensiune:

Modernizarea RJT aferenta PTA 1 Jibert ex. 20/0.4kV- 100kVA

       Alimenteaza  61 de consumatori ( 51 monofazici si 10 trifazici) , G= 71.43 %

      - Se va demonta reţeaua de joasă tensiune dublu circuit existentă între PTA  şi  st. nr. 24 realizata cu conductoare torsadate. (cf.  plan de situatie proiectat ) 

        - Se va demonta reţeaua de joasă tensiune existentă între PTA  şi  st. nr. 49 realizata cu conductoare torsadate. (cf.  plan de situatie proiectat ) 

        - Se va demonta reţeaua de joasă tensiune dublu circuit existentă între st nr. 24  şi  st. nr. 27 realizata cu conductoare clasice  

        - Se va demonta reţeaua de joasă tensiune existentă între stalpul nr. 27  - stalpul nr. 32 stalpul  nr. 26 – stalpul nr.  44, stalpul nr. 27-stalpul nr. 48, stalpul nr. 49 – stalpul nr. 52 realizata cu conductoare clasice.

         - Se vor inlocui stalpii nr (34, 35 ) tip SE 4 in fundatii burate cu stalpi tip SC10002 in fundatii turnate pe domeniul public al Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat )  )

       - Se vor inlocui stalpii nr. (36, 39, 43 ) tip SE4 cu stalpi tip SC10005 in fundatii turnate pe domeniul public al Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat ) 

       - Se vor inlocui stalpii nr. (45, 48 ) tip SC10002 cu stalpi tip SC10005 in fundatii turnate pe domeniul public al Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat ) 

       - Se va inlocui stalpul nr.  26 tip SE 11 cu stalp tip SC15014 in fundatie turnata pe domeniul public al Primariei Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat ) 

       - Se va demonta stalpul nr. 44 tip SE10 in fundatie turnata (cf.  plan de situatie proiectat ) 

       Pe stalpul nr.  27 tip SC15014 proiectat in fundatie turnata pe domeniul public al Primariei Com. Jibert se va monta cuib de barza (cf.  plan de situatie proiectat ) 

            Se va inlocui CD –ul existent aflat intr-o stare avansata de degradare cu CD 1-6

Modernizarea RJT aferenta PTA 2 Jibert ex. 20/0.4kV- 100kVA

      Alimenteaza  41 de consumatori ( 38 monofazici si 3 trifazici) , G= 37.85 %

- Se va demonta reţeaua de joasă tensiune existentă între PTA  - stalpul nr. 13 respectiv stalpul  nr. 10 – stalpul nr.  16  realizata cu conductoare clasice .

        - Se vor inlocui stalpii nr. (1, 7, 10, 12, 13, 14, 16  ) tip SE 4 cu stalpi tip SC10005 in fundatii turnate pe domeniul public al Primariei Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat )        Circuitul 2 - alimenteaza un numar de 18 abonati monofazici si 1 abonati trifazati

        - realizat cu T2X 50OLAL+3x95 mmp intre PTA si st. 27  in lungime de aprox 500 m

       - Se va demonta reţeaua de joasă tensiune existentă între PTA  şi  st. nr. 27 respectiv stalpul nr. 8 aferent PTAB 5 pr. realizata cu conductoare clasice (cf.  plan de situatie proiectat ) 

            - Se vor inlocui stalpii nr. (19, 21, 21, 23, 27 ) tip SE 4 cu stalpi tip SC10005 in fundatii turnate pe domeniul public al Primariei Com. Jibert

Modernizarea RJT aferenta PTAB 5 Jibert pr. 20/0.4kV- 250 kVA

        Alimenteaza  116 de consumatori ( 106 monofazici si 10 trifazici) , G= 45.06 %

- Se va demonta reţeaua de joasă tensiune existentă între st. nr. 1  şi  st. nr. 17 realizata cu conductoare clasice. (cf.  plan de situatie proiectat ) 

        - Se vor inlocui stalpii nr. (1, 7, 14) tip SE 4 si stalpii  nr. (3, 8, 11, 17 ) tip SC10002 cu stalpi tip SC10005 in fundatii turnate pe domeniul public al Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat ) 

       Se va monta cutie de trecere din LES in LEA la stalpul nr 1 (cf.  plan de situatie proiectat ) 

Modernizarea RJT aferenta PTA 6 Jibert pr. 20/0.4kV- 160 kVA

Alimenteaza  88 de consumatori ( 78 monofazici si 10 trifazici) , G= 52.60 %

- Se va demonta reţeaua de joasă tensiune existentă între st. nr. 1  şi  st. nr. 14, st. nr. 5  şi  st. nr. 15, st. nr. 10  şi  st. nr. 19, realizata cu conductoare clasice.

        - Se vor inlocui stalpii nr. (1, 5, 6, 8, 10, 11 ) tip SE 4 si stalpii  nr. (17, 19 ) tip SC10001 cu stalpi tip SC10005 in fundatii turnate pe domeniul public al Primariei Com. Jibert  (cf.  plan de situatie proiectat ) 

        - Se va indrepta stalpul  nr. 13 tip SE 4 in fundatie burata pe domeniul public al Primariei Com. Jibert (cf.  plan de situatie proiectat ) 

  1. Lucrari pe joasa tensiune:

Toate bransamentele proiectate se vor realiza in solutie FDCS pe stalpii de racord cu acces din domeniul public,  şi vor fi prevăzute cu prize de pământ artificiale cu Rp ≤ 4Ω, Rp ≤ 1Ω la stalpii echipati cu dublu circuit MT si JT

             FDCS-urile  se vor racorda cu T2X 50+3*35 mmp, legăturile la reţeaua nouă se vor realiza cu cleme CDD 45 noi (câte 3 pentru retea monofazata şi câte 5 pentru retea trifazata – 1 pentru fiecare fază şi 2 pentru nul).

        Coloanele electrice se vor realiza cu T2X3*16 mmp pentru abonatii monofazati, iar pentru abonatii trifazati se va folosi T2X 5*16 mmp

  1. Modernizare relegare – demontare si refacere -  bransamente aferente posturilor de transformare existente si proiectate din Com. Jibert

        Se vor realiza lucrări de demontare şi refacere branşamente astfel:

            Toate bransamentele proiectate se vor realiza in solutie FDCS pe stalpii de racord cu acces din domeniul public,  şi vor fi prevăzute cu prize de pământ artificiale cu Rp ≤ 4Ω, Rp ≤ 1Ω la stalpii echipati cu dublu circuit MT si JT

Suprafata ocupata in total este de 9540 mp din care definitiv se vor ocupa 546,44 mp iar 9400 mp se vor ocupa temporar. Suprafata de teren ocupata definitiv consta in fundatiile stalpilor noi proiectati si proiectiile posturilor de transformare noi.

Capacitati (in unitati fizice)

PTA 160 kVA: 1 buc

PTAB 250 kVA: 1 buc

Separator vertical 20 kV: 4 buc

Separator orizontal 20 kV: 3 buc

LES 20 kV: 0.02 km

LEA 20 kV: 1.1 km

Stalpi LEA mt.: 31 buc

LEA 0,4 kV: 0.2 km

LES 0.4 kV: 0.16 km

LEA iluminat: 8.6 km

Stalpi LEA j.t. inlocuiti: 33 buc

Bransamente: 300 buc

Inlocuire CD: 1 buc

Organizarea de santier:

Organizarea de santier se va face pe terenuri stabilite de Primaria Jibert.

La finalizarea lucrarilor toate categoriile de terenuri afectate temporar vor fi aduse la starea initiala.

b) cumularea cu alte proiecte – nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale – nu este cazul;

d) productia de deseuri – deseurile rezultate in perioada de executie a proiectului (deseuri din constructii) vor fi valorificate/eliminate cu societati autorizate;

e) emisiile poluante, inclusiv zgomotul si alte surse de disconfort –

În perioada de construcţie, impactul proiectului asupra factorului de mediu aer constă în generarea de emisii de către utilajele si mijloacele de transport utilizate. Ca urmare, vor fi luate toate măsurile in vederea limitarii generarii de praf, de catre prestatorul lucrarilor de constructii care va avea in vedere ca utilajele si mijloacele de transport utilizate sa fie corespunzatoare din punct de vedere tehnic si sa nu genereze noxe peste limitele admise. Substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita ale emisiilor stabilite de Ord. MAPM nr. 462/1993 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu Lg. nr. 104/2011;

Nivelul de zgomot se va incadra in limitele impuse de SR 10.009/2017. Se vor respecta  de asemenea  prevederile Ord. MS nr. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei.

f) riscul de accident, tinandu-se seama in special de substantele si de tehnologiile utilizate – lucrarile vor fi executate numai cu societati autorizate, astfel incat sa nu existe risc de accidente;

- prin proiect au fost luate toate masurile de siguranta astfel incat sa nu existe risc de accident; 

2. Localizarea proiectelor:

2.1. utilizarea existenta a terenului: terenul studiat se afla in intravilanul satului Jibert. Lucrarile se executa pe terenuri apartinand domeniului public; destinatia zonei conform PUG: zona de locuinte si functiuni complementare, in conformitate cu C.U. initial nr. 262 din 12.10.2016, C.U. nr. 488 din 05.12.2017,   emis de Consiliul Judetean Brasov.

2.2. relativa abundenta a resurselor naturale din zona, calitatea si capacitatea regenerativa a acestora – nu este cazul;

2.3. capacitatea de absorbtie a mediului, cu atentie deosebita pentru:

a) zonele umede - nu este cazul;

b) zonele costiere - nu este cazul;

c) zonele montane si cele impadurite – nu este cazul;

d) parcurile si rezervatiile naturale – nu este cazul;

e) ariile clasificate sau zonele protejate prin legislatia in vigoare, cum sunt: zone de protectie a faunei piscicole, bazine piscicole naturale si bazine piscicole amenajate etc. – nu este cazul;

f) zonele de protectie speciala, mai ales cele desemnate prin OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si a faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare, zonele prevazute prin Legea nr.5/2000 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national – Sectiunea a III-a – zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor Legii apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si HG nr.930/2005, pentru aprobarea Normelor speciale privind caracterul si marimea zonelor de protectie sanitara si hidrogeologica – nu este cazul;

g) ariile in care standardele de calitate a mediului stabilite de legislatie au fost deja depasite – nu este cazul;

h) ariile dens populate:

Lucrarile au loc in intravilanul localitatii, pe domeniul public.

3. Caracteristicile impactului potential:

a) extinderea impactului: aria geografica si numarul persoanelor afectate –  nu este cazul;

b) natura transfrontiera a impactului – nu este cazul;

c) marimea si complexitatea impactului – impact redus;

d) probabilitatea impactului – redusa, doar pe perioada executarii lucrarilor de constructii;

e) durata, frecventa si reversibilitatea impactului – pe perioada executarii lucrarilor durata impactului va fi scurta.

II. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare adecvata, sunt urmatoarele:

-proiectul nu intra sub incidenta OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare;

-proiectul propus nu necesita parcurgerea etapelor  procedurii de evaluare adecvata.

            Conditiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr. 195/2005, aprobată prin Legea nr. 265/2006 cu  modificările şi completările ulterioare, privind protecţia mediului;
  2. Se vor respecta toate conditiile din avize si acorduri.
  3. Deşeurile rezultate pe parcursul derulării lucrărilor de execuție vor fi colectate selectiv, cu posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a bloca căile de acces pietonale şi stradale;
  4. Se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe impermeabile a materialelor şi a deşeurilor rezultate pe parcursul execuției lucrărilor;
  5. Pe tot parcursul execuţie lucrărilor se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu în vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate şi proiectul înaintat spre avizare;
  6. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată în perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  7. Drumurile de acces şi tehnologice, toate zonele a căror suprafaţă (învelişul vegetal) a fost afectată, vor fi refăcute şi vor fi redate folosinţelor iniţiale;
  8. Terenul afectat temporar de lucrări, va fi adus la starea iniţială de utilizare;
  9. Răspunderea pentru refacerea amplasamentului, drumurilor de acces și tehnologice, etc. revine în totalitate titularului de proiect.
  10. Se va acorda atenţie manevrării utilajelor în apropierea zonelor locuite; Se  vor lua masuri corespunzatoare de a nu degrada sau ocupa terenul din zona limitrofa.
  11. In vederea mentinerii calitatii aerului, in parametrii optimi, in zona amplasamentului, se vor respecta urmatoarele conditii:
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului, in cantitatile, frecventa si proportiile necesare, in zona de lucru, la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • pe spatiile verzi, acolo unde, pentru efectuarea lucrarilor, s-a indepartat stratul vegetal, la finalizarea acestora, vegetatia va fi replantata;
  • minimizarea activitatilor generatoare de praf (taiere, spargerea betonului, etc.);
  • folosirea de perdele de protectie pentru acoperirea cladirilor aflate in constructie;
  • se vor lua masuri de acoperire, ingradire, inchidere a stocurilor de materiale de

constructie sau deseuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;

  • curatarea/spalarea rotilor vehiculelor care ies de pe santier;
  • oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate in stationare, in zona santierului;
  1. Respectarea duratei de execuţie a proiectului astfel încât disconfortul generat de poluarea fonică să fie cât mai redus ca timp;
  2. Vor fi luate  măsuri pentru limitarea vibratiilor  produse de sapatura   prin  utilizarea  de  tehnologii performante  de executie și  de fundare, în vederea  incadrarii valorilor parametrilor vibratiilor in limitele admisibile stabilite de SR 12025-2/94;
  3. Se vor lua măsuri și se vor realiza, dacă este cazul,  lucrări (ziduri) de sprijin pentru evitarea alunecărilor/surpărilor de teren;
  4. Se vor respecta prevederile HG 1756/2006 cu modificările şi completările ulterioare privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot în mediu produs de echipamente destinate utilizării în exteriorul clădirilor, fiind admisă doar folosirea echipamentelor ce poartă inscripţionat în mod vizibil, lizibil şi de neşters marcajul european de conformitate CE, însoţit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;

            In conformitate cu prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 privind protectia mediului, cu modificările si completările ulterioare - "Art. 15 alin (2) lit a - «Titularii proiectelor au obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului dacă intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actelor de reglementare, precum şi asupra oricăror modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actelor de reglementare, înainte de realizarea modificării»;

            Conform art. 21, alin.(4) din OUG. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările si completările ulterioare ”răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor competente pentru protecţia mediului şi a publicului revine titularului proiectului”.

            La finalizarea fiecarei etape a investitiei titularul va notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului, care va face un control de specialitate pentru verificarea respectării prevederilor Deciziei etapei de incadrare, conform art. 49, alin. (3) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

            Procesul-verbal de constatare întocmit se anexeaza si face parte integranta din procesul-verbal de recepţie la terminarea  lucrărilor, conform art. 49, alin. (4) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

Prezentul act nu exonerează de răspundere titularul, proiectantul şi/sau constructorul în cazul producerii unor accidente în timpul execuţiei lucrărilor sau exploatării acestora.

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii a A.P.M. Brașov atrage după sine suspendarea şi/sau anularea acesteia, după caz, conform prevederilor legale.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada punerii în aplicare a proiectului.

Conform prevederilor OM 135/2010, titularul de proiect are următoarele obligaţii:

  • art. 39, alin. 1, de a notifica în scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de încadrare, dar înainte de obţinerea aprobării de dezvoltare;
  • art. 40, de a notifica în scris autoritatea competentă emitentă a aprobării de dezvoltare despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea aprobării de dezvoltare.

Prezenta decizie poate fi contestata, in conformitate cu prevederile HG nr. 445/2009 si ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

DIRECTOR EXECUTIV,

    Sorin HORNOIU                                                                                       

                                                                                                    SERVICIUL A.A.A,  

                                                                                            Daniela BIRAU

                                                                                                      

   INTOCMIT:

Cons.  Teodora MUNTEANU