Back

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE „PODEȚE PE DJ 106 ȘINCA NOUĂ – VLĂDENI – DUMBRĂVIȚA KM 1+700, KM 3+550, KM 3+570” titular CONSILIUL JUDEȚEAN BRASOV

                                      

Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului

Agenţia pentru Protecţia Mediului Brașov

 

 

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE

PROIECT

 

Ca urmare a solicitarii de emitere a acordului de mediu adresate de CONSILIUL JUDEȚEAN BRASOV, cu sediul in jud. Brasov, mun. Brasov, B-dul Eroilor, nr. 5, înregistrată la APM Brasov cu nr. 8849 din 05.06.2018, in baza:

  • Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu modificările şi completările şi ulterioare;
  • Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,

şi ca urmare a completarii documentatiei cu nr. 11142/12.07.2018, nr. 12378/06.08.2018 și nr. 12770/10.08.2018 autoritatea competenta pentru protectia mediului Brasov decide, ca urmare a consultarilor desfasurate in cadrul sedinței Comisiei de Analiza Tehnica, din data de 27.08.2018, ca proiectul „PODEȚE PE DJ 106 ȘINCA NOUĂ – VLĂDENI – DUMBRĂVIȚA KM 1+700, KM 3+550, KM 3+570”, propus a fi realizat în jud. Brașov, com. Șinca Nouă DJ 106 km 1+700, km 3+550, km 3+570 (C.U. nr.101 din 26.03.2018  emis de Consiliul Județean Brașov), nu se supune evaluarii impactului asupra mediului si nu se supune evaluarii adecvate.

            Justificarea prezentei decizii:

 

I. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare a impactului asupra mediului, sunt urmatoarele:

proiectul intră sub incidenţa HG nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului  in Anexa 2, la pct.13, lit. a) Orice modificări sau extinderi, altele decât cele prevăzute la pct. 22 din anexa 1, ale proiectelor prevăzute în anexa 1 sau în prezenta anexă deja autorizate, executate sau în curs de a fi executate, care pot avea efecte semnificative negative asupra mediului

  1. titularul si APM Brasov au mediatizat in presa locala cat si pe pagina web atat depunerea solicitarii acordului cat si decizia etapei de incadrare;
  2. in urma parcurgerii listei de control pentru etapa de incadrare si a analizarii criteriilor de selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevazute in Anexa 3 din HG nr. 445/2009, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din urmatoarele considerente:

1. Caracteristicile proiectului:

a) marimea proiectului

Proiectul propus consta in inlocuirea a 3  podețe aflate intr-o stare avansată de degradare. Cele trei podețe se găsesc la pozițiile kilometrice aproximative de: 1+700, 3+350 și 3+570 ale DJ106 Șinca Nouă  - Vlădeni. Drumul este pietruit și are o lățime a părții carosabile cuprinsă între 4, 00 și 5,50 m.   

Terenul este situat în extravilanul UAT Șinca Nouă. Suprafața terenului în zona DJ106 km 1+700 este de 570.00 mp iar în zona km 3+550 și km 3+570 este de 650.00 mp.

CARACTERISTICI TEHNICE GENERALE

PODET KM 1+700

Fundatia podetului va fi executata din radier continuu din beton C12/15 cu adancimea de 100 cm si latimea de 310 cm. Pe radier se va monta elementele prefabricate tip P2 cu latimea de 120 cm si cate 2 elemente de capat tip CP2 cu latimea de 60 cm. Acest sistem asigura o deschidere libera de 2.00 m si inaltime libera de 110 cm. In spatele elevatiei se va amenaja drenul cu cuneta dren din beton si umplutura din bolovani de rau. Elementul prefabricat se va proteja pe intreaga suprafata exterioara cu hidroizolatie continua.

Stabilitatea terasamentului in zona amonte si aval, se va asigura prin montarea de aripi prefabricate tip AP 2 – cate 2 bucati asezate pe fundatie din beton.

Fundarea podetului se va face pe un bloc de fundare din beton, la o adancime de 1.1 m, lungime 11 m si latime cca. 3 m.

Atat amonte, cat si aval de podet, este propusa amenajarea cursului de apa prin pereerea acestuia sub forma unui canal pereat in sectiune transversala. Canalul va avea urmatoarele dimensiuni: latime la baza 2 m; latime la coronament 3 m; adancime 0.5 m. De la coronament, se va continua cu sectiunea naturala a cursului de apa.Pereul este propus a fi turnat din beton C30/37 in grosime de 15 cm, pe substrat de nisip in grosime de 10 cm. Lungimea amenajarii este de 20 m amonte si 20 m aval.

La capete este propus amenajarea a cate unui prag de fund ingropat si blocaj din bolovani. Pragurile vor fi realizate perpendicular pe directia de curgere. Adancimea de fundare va fi de 1.25 m, incastrarea in maluri de 1.5 m, iar latimea de 0.5 m.

Calea pe podet va fi amenajata cu urmatoarele straturi: sistem rutier proiectat; beton C20/25 de panta si protectie hidroizolatie; hidroizolatie.

Calea pe podet va fi fara trotuare, fiind in afara localitatii. Latimea masurata intre parapetele de protectie, va fi de 10.2 m. Pentru protectia la caderea in albie, vor fi montate pe ambele parti, parapete metalice.

Drumul judetean in zona podetului va fi amenajata cu urmatoarea structura rutiera: piatra sparta amestec optimal 15 cm; strat din balast 20 cm; umplutura pentru corectie profil longitudinal. Latimea partii carosabile va fi de 5.5 m si acostamente de 0.5 m.

Santurile laterale vor fi amenajate cu pereu din beton C30/37 in grosime de 10 cm, turnat pe substrat de nisip pilonat in grosime de 5 cm. In sectiune santurile vor avea forma trapezoidala: latime fund sant 30 cm, inaltime 30 cm, panta spre acostament 2:3, panta spre exteriorul amprizei 1:1.

 

PODET KM 3+550

Fundatia podetului va fi executata din radier continuu din beton C12/15 cu adancimea de 100 cm si latimea de 310 cm. Pe radier se va monta elementele prefabricate tip P2 cu latimea de 120 cm si cate 2 elemente de capat tip CP2 cu latimea de 60 cm.  Acest sistem asigura o deschidere libera de 2.00 m si inaltime libera de 110 cm.

In spatele elevatiei se va amenaja drenul cu cuneta dren din beton si umplutura din bolovani de rau. Elementul prefabricat se va proteja pe intreaga suprafata exterioara cu hidroizolatie continua.Stabilitatea terasamentului in zona amonte si aval, se va asigura prin montarea de aripi prefabricate tip AP 2 cate 2 bucati asezate pe fundatie din beton.

Fundarea podetului se va face pe un bloc de fundare din beton, la o adancime de 1.1 m, lungime 11 m si latime cca. 3 m.

Podetul este amplasat in zona de extravilan, iar prin sectiunea lui este asigurata trecerea debitului de calcul.

Atat amonte, cat si aval de podet, este propusa amenajarea cursului de apa prin pereerea acestuia sub forma unui canal pereat in sectiune transversala.

Canalul va avea urmatoarele dimensiuni: latime la baza 2 m; latime la coronament 3 m; adancime 0.5 m; De la coronament, se va continua cu sectiunea naturala a cursului de apa.

Pereul este propus a fi turnat din beton C30/37 in grosime de 15 cm, pe substrat de nisip in grosime de 10 cm. Lungimea amenajarii este de 12.6 m amonte si 30 m aval. La capete este propus amenajarea a cate unui prag de fund ingropat si blocaj din bolovani. Pragurile vor fi realizate perpendicular pe directia de curgere.

Adancimea de fundare va fi de 1.25 m, incastrarea in maluri de 1.5 m, iar latimea de 0.5 m.

Calea pe podet va fi amenajata cu urmatoarele straturi: sistem rutier proiectat; beton C20/25 de panta si protectie hidroizolatie; hidroizolatie. Calea pe podet va fi fara trotuare, fiind in afara localitatii. Latimea masurata intre parapetele de protectie, va fi de 10.2 m. Pentru protectia la caderea in albie, vor fi montate pe ambele parti, parapete metalice.

 

Drumul judetean in zona podetului va fi amenajata cu urmatoarea structura rutiera: piatra sparta amestec optimal:15 cm; strat din balast: 20 cm; umplutura pentru corectie profil longitudinal. Latimea partii carosabile va fi de 5.5 m si acostamente de 0.5 m. Santurile laterale vor fi amenajate cu pereu din beton C30/37 in grosime de 10 cm, turnat pe substrat de nisip pilonat in grosime de 5 cm. In sectiune santurile vor avea forma trapezoidala: latime fund sant 30 cm, inaltime 30 cm, panta spre acostament 2:3, panta spre exteriorul amprizei 1:1.

 

PODET KM 3+570

Fundatia podetului va fi executata din radier continuu din beton C12/15 cu adancimea de 100 cm si latimea de 310 cm. Pe radier se va monta elementele prefabricate tip P2 cu latimea de 120 cm si cate 2 elemente de capat tip CP2 cu latimea de 60 cm.  Acest sistem asigura o deschidere libera de 2.00 m si inaltime libera de 110 cm.

In spatele elevatiei se va amenaja drenul cu cuneta dren din beton si umplutura din bolovani de rau. Elementul prefabricat se va proteja pe intreaga suprafata exterioara cu hidroizolatie continua.

Stabilitatea terasamentului in zona amonte si aval, se va asigura prin montarea de aripi prefabricate tip AP 2 – cate 2 bucati asezate pe fundatie din beton.

Fundarea podetului se va face pe un bloc de fundare din beton, la o adancime de 1.1 m, lungime 11 m si latime cca. 3 m.

Podetul este amplasat in zona de extravilan, iar prin sectiunea lui este asigurata trecerea debitului de calcul.

Amonte de podet, este propusa amenajarea cursului de apa prin pereerea acestuia sub forma unui canal pereat in sectiune transversala.

Canalul va avea urmatoarele dimensiuni: latime la baza 2 m; latime la coronament 3 m; adancime 0.5 m; De la coronament, se va continua cu sectiunea naturala a cursului de apa. Pereul este propus a fi turnat din beton C30/37 in grosime de 15 cm, pe substrat de nisip in grosime de 10 cm. Lungimea amenajarii este de 15 m.

La capet este propus amenajarea unui prag de fund ingropat si blocaj din bolovani.

Pragul va fi realizat perpendicular pe directia de curgere. Adancimea de fundare va fi de 1.25 m, incastrarea in maluri de 1.5 m, iar latimea de 0.5 m.

Calea pe podet va fi amenajata cu urmatoarele straturi: sistem rutier proiectat; beton C20/25 de panta si protectie hidroizolatie; hidroizolatie.

Calea pe podet va fi fara trotuare, fiind in afara localitatii. Latimea masurata intre parapetele de protectie, va fi de 6 m. Pentru protectia la caderea in albie, vor fi montate pe ambele parti, parapete metalice.

Drumul judetean in zona podetului va fi amenajata cu urmatoarea structura rutiera: piatra sparta amestec optimal 15 cm; strat din balast 20 cm; umplutura pentru corectie profil longitudinal. Latimea partii carosabile va fi de 5.5 m si acostamente de 0.5 m.

Santurile laterale vor fi amenajate cu pereu din beton C30/37 in grosime de 10 cm, turnat pe substrat de nisip pilonat in grosime de 5 cm. In sectiune santurile vor avea forma trapezoidala: latime fund sant 30 cm, inaltime 30 cm, panta spre acostament 2:3, panta spre exteriorul amprizei 1:1.

Intre cele doua podete de la km 3+500 si 3+570, este propusa amenajarea cursului de apa prin pereerea acestuia sub forma unui canal pereat in sectiune transversala.

Canalul va avea urmatoarele dimensiuni: latime la baza 2 m; latime la coronament 3 m; adancime 0.5 m; De la coronament, se va continua cu sectiunea naturala a cursului de apa.

Pereul este propus a fi turnat din beton C30/37 in grosime de 15 cm, pe substrat de nisip in grosime de 10 cm. Lungimea amenajarii este de 57.4 m.

Avand in vedere diferenta de nivel intre amplasamentele celor doua pdoete, care confera o panta marea a talvegului, este propus amenajarea a 4 praguri de fund deasupra talvegului si blocaj din bolovani. Pragurile vor fi realizate perpendicular pe directia de curgere.

Adancimea de fundare va fi de 1.25 m, incastrarea in maluri de 1.5 m, iar latimea de 0.5 m. Inaltimea caderii pentru toate cele 4 praguri, va fi de 0.5 m.

Organizarea de santier:

Organizarea de santier va fi amplasata in afara zonei inundabile, pe teren aflat in Administrarea CJ Brasov sau pus la dispozitie de autoritatile locale pe raza careia se va realiza investitia. Pentru organizarea de santier sunt necesare: asigurarea imprejmuirii, realizare platforma pentru depozitare materiale, realizare zona parcare utilaje de constructie, baracamente administrative, pentru muncitori si tip cantina, toalete ecologice, asigurarea utilitatilor (apa, canalizare, energie electrica). Utilitatile pot fi asigurate independent, fara a fi necesare racorduri si bransamente la retelele existente in zona:

-necesarul de apa pentru muncitori va fi asigurat prin achizitionarea de apa plata imbuteliata

- necesarul de energie va fi asigurat de un generator electric

- pentru santier se va amenaja un grup sanitar ecologic pentru muncitori.

La finalizarea lucrarilor de constructie se vor executa lucrari de refacere a solului si a vegetatiei aferente, inclusiv in zona de depozitare a materialelor in cadrul organizarii de santier. 

b) cumularea cu alte proiecte – nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale – nu este cazul;

d) productia de deseuri – Deseurile menajere vor fi colectate in pubele, iar cele tehnologice vor fi depozitate selectiv in locuri special amenajate si predate, in vederea revalorificarii, unor societati de profil autorizate.

Deseurile reciclabile se vor transporta la societati in vederea valorificarii/eliminarii acestora.

Deseurile inerte se vor transporta in locurile autorizate.

e) emisiile poluante, inclusiv zgomotul si alte surse de disconfort –

În perioada de constructie, impactul proiectului asupra factorului de mediu aer constă în generarea de emisii de la  functionarea utilajelor de constructii specifice lucrarilor. Ca urmare, vor fi luate toate măsurile in vederea limitarii generarii de praf, de catre prestatorul lucrarilor de constructie care va avea in vedere ca utilajele utilizate sa fie corespunzatoare din punct de vedere tehnic si sa nu genereze noxe peste limitele admise. Substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita ale emisiilor stabilite de Ord. MAPM nr. 462/1993 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu Lg. nr. 104/2011;

Nivelul de zgomot se va incadra in limitele impuse de SR 10.009/2017. Se vor respecta  de asemenea  prevederile Ord. MS nr. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei

f) riscul de accident, tinandu-se seama in special de substantele si de tehnologiile utilizate – lucrarile vor fi executate numai cu societati autorizate, astfel incat sa nu existe risc de accidente;

- prin proiect au fost luate toate masurile de siguranta astfel incat sa nu existe risc de accident; 

2. Localizarea proiectelor:

2.1. utilizarea existenta a terenului: terenul studiat este domeniu public situat in extravilanul loc. Șinca Nouă, cu folosința actuală drum județean.

2.2. relativa abundenta a resurselor naturale din zona, calitatea si capacitatea regenerativa a acestora – nu este cazul;

2.3. capacitatea de absorbtie a mediului, cu atentie deosebita pentru:

a) zonele umede - nu este cazul;

b) zonele costiere - nu este cazul;

c) zonele montane si cele impadurite – nu este cazul;

d) parcurile si rezervatiile naturale – nu este cazul;

e) ariile clasificate sau zonele protejate prin legislatia in vigoare, cum sunt: zone de protectie a faunei piscicole, bazine piscicole naturale si bazine piscicole amenajate etc. – nu este cazul;

f) zonele de protectie speciala, mai ales cele desemnate prin OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si a faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare, zonele prevazute prin Legea nr.5/2000 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national – Sectiunea a III-a – zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor Legii apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si HG nr.930/2005, pentru aprobarea Normelor speciale privind caracterul si marimea zonelor de protectie sanitara si hidrogeologica – nu este cazul;

g) ariile in care standardele de calitate a mediului stabilite de legislatie au fost deja depasite – nu este cazul;

h) ariile dens populate: nu este cazul.

3. Caracteristicile impactului potential:

a) extinderea impactului: aria geografica si numarul persoanelor afectate –  nu este cazul;

b) natura transfrontiera a impactului – nu este cazul;

c) marimea si complexitatea impactului – impact redus;

d) probabilitatea impactului – redusa;

e) durata, frecventa si reversibilitatea impactului – pe perioada executarii lucrarilor durata impactului va fi scurta.

II. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare adecvata, sunt urmatoarele:

-proiectul nu intra sub incidenta OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare;

-proiectul propus nu necesita parcurgerea etapelor  procedurii de evaluare adecvata.

            Conditiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr. 195/2005, aprobată prin Legea nr. 265/2006 cu  modificările şi completările ulterioare, privind protecţia mediului;
  2. Se vor respecta prevederile Avizului de Gospodarire a apelor nr.187 din 08.08.2018 emis de SGA Brasov;
  3. Nu se vor evacua ape uzate neepurate sau insuficient epurate in emisari naturali, canale de desecare, rigole stradale sau freatic atat pe perioada executiei lucrarilor cat si dupa aceasta;
  4. Deşeurile rezultate pe parcursul derulării lucrărilor de execuție vor fi colectate selectiv, cu posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a bloca căile de acces;
  5. Se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe impermeabile a materialelor şi a deşeurilor rezultate pe parcursul execuției lucrărilor;
  6. Pe tot parcursul execuţie lucrărilor se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu în vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate şi proiectul înaintat spre avizare;
  7. In cazul unor poluari accidentale titularul proiecului si constructorul/executantul vor raspunde in solidar.
  8. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată în perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  9. Zonele a căror suprafaţă (învelişul vegetal) a fost afectată vor fi refăcute şi vor fi redate folosinţelor iniţiale;
  10. Terenul afectat temporar de lucrări, va fi adus la starea iniţială de utilizare;
  11. Răspunderea pentru refacerea amplasamentului revine în totalitate titularului de proiect.
  12. Se va acorda atenţie manevrării utilajelor în apropierea zonelor locuite; Se  vor lua masuri corespunzatoare de a nu degrada sau ocupa terenul din zona limitrofa.
  13. Respectarea duratei de execuţie a proiectului astfel încât disconfortul generat de poluarea fonică să fie cât mai redus ca timp;
  14. In vederea mentinerii calitatii aerului, in parametrii optimi, in zona amplasamentului, se vor respecta urmatoarele conditii:
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului, in cantitatile, frecventa si proportiile necesare, in zona de lucru, la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • pe spatiile verzi, acolo unde, pentru efectuarea lucrarilor, s-a indepartat stratul vegetal, la finalizarea acestora, vegetatia va fi replantata;
  • minimizarea activitatilor generatoare de praf (taiere, spargerea betonului, etc.);
  • se vor lua masuri de acoperire, ingradire, inchidere a stocurilor de materiale de  constructie sau deseuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;
  • oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate in stationare, in zona santierului;
  1. Vor fi luate  măsuri pentru limitarea vibratiilor  produse de sapatura   prin  utilizarea  de  tehnologii performante  de executie și  de fundare, în vederea  incadrarii valorilor parametrilor vibratiilor in limitele admisibile stabilite de SR 12025-2/94;
  2. Se vor lua măsuri și se vor realiza, dacă este cazul,  lucrări (ziduri) de sprijin pentru evitarea alunecărilor/surpărilor de teren;
  3. Se vor respecta prevederile HG 1756/2006 cu modificările şi completările ulterioare privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot în mediu produs de echipamente destinate utilizării în exteriorul clădirilor, fiind admisă doar folosirea echipamentelor ce poartă inscripţionat în mod vizibil, lizibil şi de neşters marcajul european de conformitate CE, însoţit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;

            In conformitate cu prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 privind protectia mediului, cu modificările si completările ulterioare - "Art. 15 alin (2) lit a - «Titularii proiectelor au obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului dacă intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actelor de reglementare, precum şi asupra oricăror modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actelor de reglementare, înainte de realizarea modificării»;

            Conform art. 21, alin.(4) din OUG. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările si completările ulterioare ”răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor competente pentru protecţia mediului şi a publicului revine titularului proiectului”.

La finalizarea integrala a investitiei titularul va notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului, care va face un control de specialitate pentru verificarea respectării prevederilor Deciziei etapei de incadrare, conform art. 49, alin. (3) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

            Procesul-verbal de constatare întocmit se anexeaza si face parte integranta din procesul-verbal de recepţie la terminarea  lucrărilor, conform art. 49, alin. (4) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

Proiectul propus nu necesita parcurgerea celorlalte etape ale procesului de evaluare a impactului asupra mediului si nu necesita parcurgerea procedurii de evaluare adecvata.

Prezentul act nu exonerează de răspundere titularul, proiectantul şi/sau constructorul în cazul producerii unor accidente în timpul execuţiei lucrărilor sau exploatării acestora.

Nerespectarea prevederilor prezentului acord de mediu se sanctioneaza conform prevederilor legale in vigoare.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada punerii în aplicare a proiectului, in conditiile in care nu intervin modificari ale datelor care au stat la baza emiterii ei.

Conform prevederilor OM 135/2010, titularul de proiect are următoarele obligaţii:

  • art. 39, alin. 1, de a notifica în scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de încadrare, dar înainte de obţinerea aprobării de dezvoltare;
  • art. 40, de a notifica în scris autoritatea competentă emitentă a aprobării de dezvoltare despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea aprobării de dezvoltare.

Prezenta decizie poate fi contestata, in conformitate cu prevederile HG nr. 445/2009 si ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

    Ciprian BĂNCILĂ                   

 

                                                                  

                                                                                                    SERVICIUL A.A.A,  

                                                                                            Daniela BIRĂU

                                                                                                      

   INTOCMIT:

Consilier Daniela LUNGU