Back

„Extindere hala si platforma betonata”, SC ROM PAPER SRL

Ministerul Mediului

Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului

AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI BRAȘOV

 

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

Proiect 14.03.2019

 

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de PUCHIN CLAUDIU pentru SC ROM PAPER SRL cu sediul în jud. Brașov, mun.Brasov, str.Dealul de Jos, nr.16, et.1, ap.1 înregistrată la APM Brașov cu 17150 din 25.10.2018, în baza:

  • Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice și private asupra mediului;
  • Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, aprobata cu cu modificǎri și completǎri prin Legea nr. 49/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;

și ca urmare a completărilor depuse la dosar cu nr. 1270/25.01.2018 si nr.2513/11.02.2019 autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Braşov decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 05.02.2018, că proiectul „Extindere hala si platforma betonata”, propus a fi amplasat în jud. Brașov, com.Cristian, str.DN 73B, amplasament identificat prin extras CF nr.102854 – Cristian, nr.cad.102854, conform C.U. nr. 175 din 11.05.2017 prelungit pana la data de 11.05.2019 emis de Primăria Comunei Cristian, nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, nu se supune evaluarii adecvate si nu se supune evaluarii impactului asupra corpurilor de apa.  

 

    Justificarea prezentei decizii:

I. Motivele pe baza carora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluarii impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1.  proiectul se încadreaza în prevederile Legii nr. 292/2018, privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice si private asupra mediului, Anexa nr. 2, pct.13, lit. a) Orice modificări sau extinderi, altele decât cele prevăzute la pct. 24 din anexa nr.1, ale proiectelor prevăzute în anexa nr. 1 sau în prezenta anexă, deja autorizate, executate sau în curs de a fi executate, care pot avea efecte semnificative negative asupra mediului;   
  2. titularul și APM Brașov au mediatizat în presa locală cât și pe pagina web atât depunerea solicitării acordului cât și decizia etapei de încadrare;
  3. lipsa observațiilor din partea publicului interesat;
  4. în urma parcurgerii listei de control pentru etapa de încadrare și a analizarii criteriilor de selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevăzute în Anexa 3 din Legea nr. 292/2018, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din următoarele considerente:

  1. Caracteristicile proiectului:

            a) dimensiunea și conceptia întregului proiect:

Prin proiect se propune extinderea halei de productie si depozitare C2, in vederea maririi capacitatii de productie a produselor de uz gospodaresc si sanitar, din hartie si carton.

 

SITUATIA EXISTENTA

Hala este construita in zona industriala de pe langa dn 73B, drum ce face legatura intre com. Cristian si orasul Ghimbav.

Pe amplasament se afla hala de productie si rezervorul de apa si au ca vecinatate spre s-v un teren apartinand tot societatii sc rom paper srl, teren care cuprinde o hala de productie si 3 corturi de depozitare produse finite.

Activitatea principala a societatii este de a produce servetele de masa, prosoape pliate, hartie igienica, role profesionale, prosoape cosmetice si servetele la cutie.

 

SITUATIA PROPUSA

Extinderea va fi compusa din 2 compartimente, unul de productie si al doilea de depozitare produs finit.

In lateral se vor alipi de aceste compartimente de mai sus, vestiare pe sexe si un atelier mecanic.

In interiorul halei existente, mai exact in depozit materie pprima, deasupra atelierului de reparatii se va construi o magazie de  piese schimb utilaje, accesat cu o scara metalica.

Cele 2 compartimente sunt separate intre ele cu ziduri rezistente la foc.

Structura principala de rezistenta a halei este compusa din stalpi de beton armat, peste care se vor prinde panouri sandwich orizontale.

Structura invelitorii va fi din grinzi metalice prefabricate profil ipe 500, peste care se vor monta rigle metalice pentru prinderea panourilor sandwich.

Invelitoarea este prevazuta, pentru zona de depozitare, cu trape de fum automatizate in caz de incendiu.

Compartimentarile de parter vor fi din caramida de 30cm iar la etaj din gips-carton pe structura metalica cu vata minerala.

Pentru o izolare in caz de incendiu, comunicarile intre zona de productie si depozitare sunt realizate cu usi rezistente la foc 90 min.

Zonele de productie si depozitare vor fi prevazute cu hidranti, conectati la cei existenti.

Peretele dintre atelierul mecanic și depozitul produs finit va fi realizat din zidarie de caramida fara goluri cu rezistenta la foc minimum 180 de minute.

Invelitoarea este tot din panouri sandwich pe grinzi metalice profile ipe.

Pentru iluminare naturala si ventilatie se vor monta luminatoare din policarbonat.

Circulatiile auto pentru eliberarea prosusului finit, vor fi deservite de o platforma betonata extinsa fata de cea existenta.

Structura de rezistenta a extinderii nu va afecta structura halei existente.

Alimentarea cu apa potabila:

Sursa – existenta: retea centralizata de alimentare cu apa potabila a comunei Cristian. Conform functiunii propuse, de la hala proiectata nu vor rezulta ape uzate tehnologice.

Instalatii de captare – existente: bransament, la conducta de distributie HDPE Dn 125 mm, existent pe partea dreapta a DN 73 B, realizat din conducta HDPE Dn 110 mm, intr-un camin echipat cu apometru si vane de linie.

Instalatii de inmagazinare – existente: rezervor de inmagazinare pentru apa de incendiu, cu capacitatea V= 175 mc, subteren, din beton armat, deservit de o statie de pompare; presiunea este asigurata cu un hidrofor cu capacitatea V= 25 l.

Retele de distributie – propuse: Alimentarea cu apa potabila a halei existente se va realiza prin extinderea retelei interioare de distributie, din corpul existent, cu o conducta HDPE De 75 mm.

Apa pentru stingerea incendiilor: rezerva intangibila de apa pentru stingerea incendiilor – existenta: este asigurata din rezervorul de inmagazinare, cu capacitatea V= 175 mc;

Retelele de distributie apa pentru stingerea incendiilor existente: existinderea halei C2, nu necesita realizarea de noi retele distributie apa pentru stingerea incendiului.

 

Evacuarea apelor uzate – situatia propusa:

Apele uzate menajere, provenite de la hala existent, se vor colecta printr-o conducta nou ce se va realiza prin PVC –KG Dn 200 mm, in lungime totala L= 45,00 m, cu descarcare in reteaua de canalizare menajerea existent, care conduce apele uzate in colectorul ovoid 500/700 mm, administrat de SC Dorobeiul SRL Cristian.

Apele pluviale, potential impurificate, provenite de pe parcari, platforme betonate si alei carosabile, se vor colecta prin guri de scurgere si printr-o retea de canalizare din conducte PVC – KG Dn 250÷300 mm, in lungime totala L= 300 m, trecute printr-un separator de nisip si hidrocarburi petroliere propus si descarcate in paraul Ghimbasel, printr-o conducta PVC = KG Dn 300 mm, L= 30 m.

In traseu, conducta de evacuare ape pluviale subtraverseaza DN 73 B, prin foraj orizontal dirijat, in tub de protectie, la o adancime minima de 1,5 m intre generatoarea superioara a tubului de protectie si cota drumului national in ax.

Gura de descarcare a apelor pluviale epurate in paraul Ghimbasel va fi incastrata intr-un masiv de beton, iar malul paraului va fi pereat cu piatra bruta sau dale din beton (2 m in amonte si 3 m in aval).

Apele pluviale, conventional curate, provenite de pe acoperisul halelor, o parte (50%), se vor colecta prin jgheaburi metalice, burlane si se vor descarca liber la nivelul solului, iar celalalta parte (50%) se vor colecta si se vor descarca in reteaua de canalizare ape pluviale, potential impurificate, prin intermediul unui camin, amplasat dupa separatorul de nisip si hidrocarburi petroliere.

Statii si instalatii de epurare – propuse:

Separator de nisip si hidrocarburi  petroliere – propus, de tip Criber SH 65, dimensionat pentru Q= 65 l/s, volum separator = 10500 l, volum trapa namol = 19500 l, prevazut cu filtru de coalescenta, pentru epurarea apelor pluviale, potential impurificate, provenite de pe parcari, alei carosabile si platform betonata, inainte de descarcarea acestora in parul Ghimbasel.

Indicatori de calitate:

Apele pluviale, conventional curate si apele pluviale, potential impurificate, epurate, ce se vor descarca in paraul Ghimbasel, se vor incadra in prevederile HG 188/2002, modificat si completat cu HG 352/2005 – NTPA 001:

Indicator de calitate

Unitate de masura

Valoarea limita maxim admisa

pH

upH

6,5-8,5

Materii totale in suspensie

mg/l

35,00

Reziduu filtrabil la 105oC

mg/l

750,00

Substante extractibile cu solventi organici

mg/l

10,00

 

Organizarea de șantier:

  • se amplaseaza baraci tip container pentru personalul tehnic si muncitori (birouri, vestiare etc.)
  • pentru asigurarea cerintelor igienice se amplaseaza WC-uri ecologice si grupuri sanitare;
  • containere pentru colectarea selectiva a deseurilor rezultate de pe santier;

La iesirile din santier vor fiprevazute instalatii de curatat camioanele prevazute cu bazin si apa pentru curatarea rotilor acestora. Nu vor fi afectate proprietatile private invecinate sau domeniul public.

b) cumularea cu alte proiecte existe și/sau aprobate –  nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversitatii – nu este cazul;

d) productia de deșeuri – deșeurile de orice natură vor fi stocate selectiv în spații special destinate și predate către societăți specializate autorizate;

e) poluarea și alte efecte negative –

În perioada de construcţie, impactul proiectului asupra factorului de mediu aer constă în generarea de emisii de către utilajele utilizate. Ca urmare, vor fi luate toate măsurile in vederea limitarii generarii de praf, de catre prestatorul lucrarilor de constructii care va avea in vedere ca utilajele utilizate sa fie corespunzatoare din punct de vedere tehnic si sa nu genereze noxe peste limitele admise. Substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita pentru imisii stabilite de Lg. nr. 104/2011 si STAS 12574/1987 si in valorile limita pentru emisii stabilite de Ord. nr. 462/1993 al MAPM, actualizat 2016;

Nivelul de zgomot se va incadra in limitele impuse de SR 10.009/2017. Se vor respecta  de asemenea  prevederile Ord. MS nr. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei, actualizat 2018.

 

f) riscul de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform informațiilor științifice – nu este cazul;

g) riscurile pentru sănătatea umanănu este cazul;

 

2. Amplasarea proiectelor:.

a) utilizarea actuala și aprobata a terenurilor

Amplasamentul investitiei este situat in intravilanul comunei Cristian, pe strada DN 73 B, cu folosinta actuala „curti constructii”, destinatie terenului: „zona industriala, sedii de firma, spatii de productie”, in conformitate cu C.U. nr. 175 din 11.05.2017 cu termen de valabilitate pana la data de 11.05.2019 emis de Primaria Cristian.

b) bogatia, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zona și subteranulul acetuia – nu este cazul;

c) capacitatea de absorbtie a mediului natural, acordandu-se o atentie speciala următoarelor zone:

i) zonele umede, zone riverane, guri ale raurilor - nu este cazul;

ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

iii) zonele montane și forestiere – nu este cazul;

iv) rezervatii și parcuri naturale – nu este cazul;

v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: zone Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislatia privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei salbatice; zonele prevăzute de legislatia privind aprobarea planului de amenajare a teritoriului national – Sectiunea a III – a – zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor legislatiei din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul și marirea zonelor de protectie sanitara și hidrogiologica – nu este cazul;

vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute de legislatia nationala și la nivelul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se considera ca exista astfel de cazuri- nu este cazul;

vii) zone cu densitate mare a populatiei – nu este cazul;

viii) peisajele și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic – nu este cazul;

 

3. Tipurile și caracteristicile impactului potential:

a) importanta și extinderea spatiala a impactului: aria geografica și numarul persoanelor afectate – nu este cazul;

b) natura impactului - nu este cazul;

c) natura transfrontiera a impactului – nu este cazul;

d) intensitatea și complexitatea impactului – impact redus;

e) probabilitatea impactului – redusa, doar pe perioada executarii lucrărilor propuse prin proiect ;

f) debutul, durata, frecventa și reversibilitatea preconizate ale impactului – pe perioada executarii lucrărilor durata impactului va fi scurta.

g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate - nu este cazul;

h) posibilitatea de reducere efectiva a impactului – nu este cazul;

 

II. Motivele pe baza carora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluarii  adecvate, sunt următoarele:

  • proiectul nu intra sub incidenta OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei salbatice, cu modificarile și completarile ulterioare;

III. Motivele pe baza carora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluarii

impactului asupra corpurilor de apa: - nu este cazul ;

 

Conditiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 cu modificările şi completările ulterioare, privind protecţia mediului;
  2. Pe tot parcursul execuție lucrărilor se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu în vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate şi proiectul înaintat spre avizare;
  3. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată în perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  4. Drumurile de acces şi tehnologice, toate zonele a căror suprafaţă (învelişul vegetal) a fost afectată, vor fi refăcute şi vor fi redate folosinţelor iniţiale;
  5. Răspunderea pentru refacerea amplasamentului, drumurilor de acces și tehnologice, etc. revine în totalitate titularului de proiect;
  6. Se va respecta programul de lucru impus de Consiliul Județean Brașov în concordanta cu programul de odihna a locuitorilor din zona în conformitate cu Legea nr. 61/1991 cu modificarile și completarile ulterioare, privind linistea publica, pe toata perioada de execuție a lucrărilor de construire;
  7. Se va acorda atenţie manevrării utilajelor în apropierea zonelor locuite; Se vor lua măsuri corespunzatoare de a nu degrada sau ocupa terenul din zona limitrofa;
  8. Deșeurile rezultate la faza de implementare a proiectului vor fi colectate selectiv, cu posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a bloca căile de acces pietonale și stradale;
  9. Se va evita depozitarea necontrolata a deșeurilor rezultate;
  10. Se va asigura salubrizarea zonei și mentinerea curateniei pe traseul drumurilor de acces, pe toata perioada realizarii lucrărilor;
  11. Se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe impermeabile a materialelor și a deșeurilor rezultate în urma implementarii proiectului;
  12. Vor fi luate măsuri pentru limitarea vibratiilor produse de sapatura prin utilizarea de tehnologii performante de execuție și de fundare, în vederea încadrarii valorilor parametrilor vibratiilor în limitele admisibile stabilite de SR 12025-2/94;
  13. Pentru evitarea poluarii accidentale cu materiale periculoase (scurgeri accidentale de combustibili, de ulei de motor), reparatiile mijloaceor de transport/utilajelor se vor executa doar la societati autorizate.
  14. În vederea menținerii calității aerului, în parametri optimi, în zona amplasamentului, se vor respecta următoarele conditii:
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului în cantitatile, frecventa și proportiile necesare, în zona de lucru, la sfarșitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • pe spatiile verzi, acolo unde, pentru efectuarea lucrărilor, s-a îndepartat stratul vegetal, la finalizarea acestora, vegetatia va fi replantata;
  • minimizarea activităților generatoare de praf (taiere, spargerea betonului, etc.);
  • se vor lua măsuri de acoperire, îngradire, închidere a stocurilor de materiale de constructie sau deșeuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;
  • curatarea rotilor vehiculelor care ies de pe șantier;
  1. Oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate în stationare, în zona șantierului;
  2. Respectarea duratei de execuție a proiectului astfel încât disconfortul generat de poluarea fonică să fie cât mai redus ca timp;
  3. În cazul unor poluări accidentale proiectantul şi constructorul răspund în solidar;
  4. Nu se vor evacua ape uzate neepurate sau insuficient epurate în emisari naturali, canale de desecare, rigole stradale sau freatic atat pe perioada execuției lucrărilor cat și dupa aceasta;
  5. Se vor respecta prevederile HG 1756/2006 cu modificările și completările ulterioare privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot în mediu produs de echipamente destinate utilizării în exteriorul clădirilor, fiind admisă doar folosirea echipamentelor ce poartă inscripţionat în mod vizibil, lizibil și de neşters marcajul european de conformitate CE, însoţit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;
  6. Se vor alege trasee optime din punct de vedere al protectiei mediului, pentru deplasarea vehiculelor care transporta materiale de constructie care pot elibera în atmosfera particule fine; transportul acestor materiale se va face pe cat posibil cu vehicule dotate cu prelate;
  7.  Transportul materialelor și transportul utilajelor grele se va realiza pe traseele stabilite, astfel încat sa nu creeze disconfort locuitorilor din zona;
  8.  Titularul proiectului raspunde pentru refacerea zonelor afectate de implementarea proiectului;
  9. Terenul afectat temporar de lucrări, va fi adus la starea iniţială de utilizare;
  10.  Organizarea de șantier va respecta obligatoriu măsurile specifice pentru reducerea şi/sau eliminarea efectelor generate de acestea asupra sănătăţii umane și mediului înconjurător. Se vor avea în vedere:

• împrejmuirea corespunzătoare a zonelor de lucru, montarea de avertizoare, etc;

• organizarea de șantier se va realiza astfel încât impactului generat de aceasta asupra factorilor de mediu locali pe timpul derulării lucrărilor prevăzute prin proiect să fie cât mai redus;

• organizarea de șantier va fi amenajată astfel încât să asigure facilităţile de bază conform prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare (alimentarea cu energie electrică, alimentarea cu apă pentru asigurarea necesităţilor igienico–sanitare, facilităţi pentru depozitarea temporară a materialelor, facilităţi pentru personal (baracă birou, vestiare muncitori, punct prim ajutor, toaleta ecologică), împrejmuire cu gard din panouri metalice pentru protecţia organizării de șantier și a vecinătăţilor), după caz;

• întreţinerea corespunzătoare a utilajelor/mijloacelor de transport utilizate în lucrările de construcţii în vederea evitării scurgerilor de combustibili și uleiuri uzate pe sol/apă și de alte substanţe toxice și periculoase;

• se interzice stocarea temporară și depozitarea carburanţilor și substanţelor periculoase în zona aferenta amplasamentului;

• în perioada de execuție a lucrărilor vor fi stabilite zone de parcare a autovehiculelor și a utilajelor utilizate;

• este interzisă părăsirea incintei organizării de șantier cu roţile autovehiculelor şi/sau caroseria murdară;

În conformitate cu prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 privind protectia mediului, cu modificările și completările ulterioare - "Art. 15 alin (2) lit a - «Titularii proiectelor au obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului dacă intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actelor de reglementare, precum și asupra oricăror modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actelor de reglementare, înainte de realizarea modificării»;

Conform art. 21, alin.(4) din OUG. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările și completările ulterioare ”răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor competente pentru protecţia mediului și a publicului revine titularului proiectului”.

 

          Conform prevederilor Legii nr. 292/2018 :

 - anexa 5, art. 43, alin. (3) la finalizarea proiectelor publice si private care au facut obiectul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, autoritatea competenta pentru protectia mediului care a parcurs procedura verifica respectarea prevederilor deciziei etapei de incadrare;

 - anexa 5, art. 43 alin. (4) procesul - verbal intocmit in situatia prevazuta la alin. (3) se anexeaza si face parte integranta din procesul - verbal de receptie la terminarea lucrarilor.

 

            Proiectul propus nu necesita parcurgerea celorlalte etape ale procesului de evaluare a impactului asupra mediului de evaluare adecvata si de evaluare asupra corpurilor de apa.

 

           Pentru legalitatea si autenticitatea documentelor depuse la dosar se face raspunzator titularul proiectului.

Prezentul act nu exonerează de răspundere titularul, proiectantul şi/sau constructorul în cazul producerii unor accidente în timpul execuției lucrărilor sau exploatării acestora.

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii a A.P.M. Brașov se sanctioneaza conform prevederilor legale în vigoare.

 

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar in situatia cand intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifica conditiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul  proiectului are obligatia de a notifica autoritatea competenta emitenta.

 

          Conform prevederilor Legii nr. 292/2018 : 

    - anexa 5, art. 34, alin. (1) titularul de proiect are obligația de a notifica în scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de încadrare, acordului de mediu și anterior emiterii aprobarii de dezvoltare;

    -anexa 5, art. 34, alin (2) notificarea prevazuta la alin. (1), insotita de raportul de verificare intocmit in conformitate cu prevederile art. 20 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 292/2018 de catre verificatorul de proiecte atestat in conditiile legii pentru cerinta esentiala D) igiena, sanatate si mediu inconjurator prevazuta la art. 3 din Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si administratiei publice nr. 2264/2018 sau dupa caz de punctul de vedere al autoritatii competente emitente a aprobarii de dezvoltare conform art. 20 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 292/2018, se depune în termen de 10 zile de la data aparitiei necesitatii modificarii/extinderii;

   -art. 18, alin. (13 ) in cazul in care una dintre deciziile prevazute la alin. (8) si (9) nu se emite in termen de 5 ani de la emiterea acordului de mediu, titularul proiectului este obligat sa se adreseze autoritatii de mediu emitente in vederea confirmarii faptului ca acordul de mediu nu este depasit .

            Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.                                      

 

                                                 DIRECTOR EXECUTIV,

                                                      Ciprian BĂNCILĂ                                                                                         

                                                                                                    

 

             SERVICIUL A.A.A,                                                                  ȘEF BIROU C.F.M.,

             Daniela BIRĂU                                                                          Sorin Hornoiu

    

      

                                                                                                   

             ÎNTOCMIT:                                                                               ÎNTOCMIT:

  Consilier Costel BUCATARU                                            Consilier Viorel MAREAN