Back

Decizia Etapei de Incadrare-„Construire Corp 1 – sala de mese si spatiu tehnic; Corp 2 – spatiu administrativ, productie si depozitare ; imprejJAMBERTO IMOB SRL Fagaras

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE - PROIECT

Nr. ...... /I din ....11. 2018

 

            Ca urmare a solicitarii de emitere a acordului de mediu adresate societatea  JANBERTO IMOB SRL Fagaras cu sediul social in jud. Brasov, mun. Fagaras, str. Negoiu nr. 151, inregistrata la APM Brasov cu nr. 10987 din 09.07.2018, in baza:

  • HG nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice si private asupra mediului;
  • OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare,

si ca urmare a completarilor depuse cu nr. 17443/08.11.2018 si nr. 17849/16.11.2018,

autoritatea competenta pentru protectia mediului Brasov decide, ca urmare a consultarilor desfasurate in cadrul sedintei Comisiei de Analiza Tehnica, din data de 12.11.2018, ca proiectul Construire Corp 1 – sala de mese si spatiu tehnic; Corp 2 – spatiu administrativ, productie si depozitare ; imprejmuire si acces propus a fi realizat jud. Brasov, mun. Fagaras, str. Negoiu nr. 153 B (certificat de urbanism nr. 142/29.09.2017 emis de Primaria Fagaras, cu termen de valabilitate 28.09.2019), nu se supune evaluarii impactului asupra mediului si nu se supune evaluarii adecvate.

           

            Justificarea prezentei decizii:

I. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare a impactului asupra mediului, sunt urmatoarele:

- proiectul intră sub incidenta HG nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, in Anexa 2: 10. lit. a) proiecte de dezvoltare a unităţilor/zonelor industriale;

- titularul a mediatizat in presa locala si APM Brasov pe pagina web atat solicitarea de obtinere a acordului de mediu, cat si decizia de continuare a procedurii privind emiterea aprobarii de dezvoltare a proiectului;

- lipsa observatiilor din partea publicului interesat;

- in urma parcurgerii listei de control pentru etapa de incadrare si a analizarii criteriilor de selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevazute in Anexa 3 din HG nr. 445/2009, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din urmatoarele considerente:

 

            1. Caracteristicile proiectului:

a) marimea proiectului – pe amplasamentul studiat situat in intravilanul mun. Fagaras, prin proiectul supus aprobarii societatea JANBERTO IMOB SRL Fagaras isi propune:

  • construirea a 2 corpuri de cladire C1 si C2, pe structura metalica, cu pereti si acoperisul din panouri sandwich, care vor avea urmatoarele functiuni:
    • Corpul C1 cu functiunea: sala de mese si spatiu tehnic centrala termica;
    • Corpul C2 cu functiunea: spatiu adiministrativ, productie de articole de marochinarie tehnica, depozitare materii prime si produse finite ;
  • amenajarea platformei auto si a acceselor pietonale;
  • imprejmuirea terenului, cu gard din panouri plasa metalica prefabricata, montata pe stalpi metalici prefabricati;
  • amenajarea zonei de acces;

in vederea inchirierii lor societatii S.T.I. INTERNATIONAL SRL Fagaras, care desfasoara in prezent activitatea de Fabricare a articolelor de voiaj si marochinarie, la punctul de lucru din mun. Fagaras str. Negoiu nr. 151, in baza Autorizatiei de mediu nr. 52/21.01.2013, revizuita la data de 30.10.2014 si la data de 29.03.2017 si dupa implementarea proiectului va reloca productia si depozitarea materiei prime/produsului finit, pentru segmentul marochinarie tehnica, respectiv fabricarea centurilor de siguranta pentru alpinism utilitar si a gentilor tehnice din material textil.

SUPRAFETE si indici de urbanism:

  • Suprafata totala a terenului: 19.300 mp
  • Suprafata construita -  2.755 mp;
  • Suprafata desfasurata -  2.961,70 mp;
  • Suprafata parcare s circulatii auto – 3.990 mp;
  • Suparfata alei trotuare – 456 mp;
  • Suprafata spatii verzi existenta -  12.099 mp

Regim de inaltime: Corpul C1 = P+1 si corpul C2 = P

POTmaxim admis - 60 %, CUT maxim admis - 1,2

POT rezultat – 14,28 %, CUT rezultat – 0,16.

Constructiile vor fi realizate astfel:

    B. STRUCTURA

Infrastructură:

Fundaţii izolate de tip cuzinet, ce va sustine structura metalica.

Suprastructură:

Sistemul de structură ales este structură metalica din europrofile. Structura invelitorii se va realiza cu cadre metalice realizata din europrofile.

Planşeul se va realiza din beton armat cu grosimea de 18 cm.

C. FINISAJE

Materialele folosite pentru finisarea interioara a constructiilor vor fi:

Pardoseala :

  • pardoseala industriala cu quartz in spatiile de productie si depozitare
  • covor pvc in spatiile administrative
  • gresie antiderapanta in grupurile sanitare

Pereti :

  • pereti exteriori - panouri tip sandwich 80mm; 150mm
  • pereti interiori - panouri tip sandwich 150mm, pereti gipscarton, finisaj - vopsitorii lavabile

Invelitoare:

  • panouri tip sandwich 80mm

 

Constructiile vor fi bransate la retelele de utilitati (apa, canal, energie electrica si termica) astfel:

  1. Alimentarea cu apă potabila: va fi asigurata prin racordarea celor doua constructii la reteaua de alimentare cu apa potabila a localitatii Fagaras, administrata de societatea APA CANAL SA Sibiu,  printr-un bransament cu conducta PEHD Dn 160 mm, amplasat intr-un camin de beton in care vor fi montate doua apometre unul pentru contorizarea in scop igienico sanitar, iar celalalt pentru reteaua de incendiu; reteaua de distributie apa este realizata din conducte PEHD Dn 63 – 90 mm in lungime de 118 m.
  2. Evacuarea apelor uzate:
  • apele uzate menajere vor fi preluate de retelele interioare de canalizare confectionate din tuburi PVC, vor fi colectate de o retea de canalizare menajera exterioara realizata din conducte PVC KG Dn 160 – 200 mm cu lungimea totala de 126 m, vor fi evacuate intr-un camin de pompare echipat cu 2 pompe tocator , dupa care vor fi evacuate printr-o conducta PEHD Dn 90 mm cu lungimea de 48 m in reteaua de canalizare existenta a societatii JANBERTO IMOB SRL, care evacueaza apele uzate in caminul de racord (zona pod CF DJ 104 B) a canalizarii stradale administrata de societatea APA CANAL SA Sibiu;
  • apele pluviale posibil impurificate din zona acceselor carosabile si parcare vor fi colectate de o retea de canalizare pluviala realizata din conducte PVC KG Dn 250 mm cu lungimea de 352 m, vor fi epurate prin separatorul de hidrocarburi si produse petroliere, echipat cu filtru de coalescenta, cu Q = 60 l/s, dupa care vor fi evacuate in colectorul de canalizare pluvial PVC KG Dn 315 mm care va avea lungimea de 295 m si va conduce apele pluviale epurate in canalul de desecare CP7 (CCN 884) aflat la limita proprietatii;
  • apele pluviale conventional curate de pe acoperisul constructiilor vor fi colectate prin jgheaburi si burlane, intr-o retea de canalizare pluviala realizata din conducte PVC KG Dn 250 mm cu lungimea de 104 m si vor fi descarcate in acelasi colector de canalizare pluvial PVC KG Dn 315 mm care va avea lungimea de 295 m si va conduce apele pluviale epurate in canalul de desecare CP7 (CCN 884) aflat la limita proprietatii.

Solutiile de alimentare cu apa si evacuare ape uzate menajere/pluviale propuse prin proiect au fost aprobate prin:

  • Aviz de amplasament favorabil nr. 1473/24.07.2018 emis de societatea APA CANAL SA Sibiu;
  • Acord tehnic nr. 420/27.09.2018 emis de A.N.I.F.;
  • Aviz de gospodarire a apelor nr. 258/31.10.2018 emis de SGA Brasov.

3. Asigurarea agentului termic:

  • incalzirea spatiilor administrative va fi asigurata cu ajutorul a 3 centrale termice pe baza de gaz metan, cu tiraj fortat, cu puterea de 100 kW fiecare, iar spatiile de productie si depozitare cu ajutorul a 8 aeroterme, care preiau apa calda de la centrale si asigura incalzirea spatiilor prin convectie .

 

Activitatea care se va desfasura dupa finalizarea proiectului este aceea de fabricare a articolelor de marochinarie, cu un numar de 77 masini de cusut, iar procesul de productie care se va derula consta in:

  • importul, recepţionarea si depozitarea temporara in magazia societăţii a materiilor prime si materialelor auxiliare expediate de partenerii externi;
  • pregãtirea pentru dare in lucru, croirea materialelor, taierea chingilor si benzilor, testarea buclelor metalice, testarea atelor, coaserea subansamblelor si realizarea produselor finite conform documentaţiei si instrucţiunilor furnizate de partenerii externi;
  • controlul tehnic de calitate, ambalarea si pregãtirea de expediţie a produselor finite ;
  • stocare temporarã si expedierea produselor finite ambalate partenerilor externi.

Se vor obtine urmatoarele produse finite: centuri de siguranta pentru alpinism utilitar, subansambluri centuri de siguranta si genti tehnice din material textil, la capacitatea maxima proiectata de: 15.000 buc/saptamana, respectiv 50.000 buc/luna.

 

Organizarea de santier:

- organizarea de santier se va realiza in incinta amplasamentului, intr-o zona delimitata, la intrarea pe  amplasament;

- toate activitățile necesare executării lucrărilor se vor desfășura în interiorul amplasamentului fara a afecta proprietatile vecine si retele edilitare existente;

- in incinta amplasamentului vor fi amplasate toate elementele necesare derularii proiectului: birouri, vestiare si grupuri sanitare ecologice;

- santierul va fi imprejmuit pe perioada executiei prin intermediul unui gard metalic amovibil, cu caracter provizoriu,

- se va amenaja o zona destinata depozitarii unor materiale de constructie; o zona destinata elementelor prefabricate de mari dimensiuni si materialelor de constructii care pot fi depozitate in aer liber; o zona destinata amplasarii containerelor pentru deseurile rezultate din santier;

- utilajele de constructie si transport vor stationa in limita parcarii care se va amenaja cu piatra sparta;

-materialele de construcţie care se vor depozita in incinta amplasamentului, vor fi aprovizionate de la furnizori autorizaţi şi vor respecta normele de calitate prevăzute în proiectul tehnic;

-transportul şi manipularea materialelor se vor efectua prin grija constructorului sau a furnizorului, dupa caz;

-lucrările vor fi efectuate cu personal calificat din cadrul unei firme specializate în domeniul construcţiilor industriale;

-toate echipamentele tehnice utilizate vor corespunde normelor de tehnică a securităţii muncii, nu se vor utiliza echipamente defecte, sau care pot pune în pericol integritatea corporală a utilizatorului; seful şantierului va fi responsabil cu dirijarea circulaţiei în incinta şantierului şi cu instruirea personalului privitor la normele PSI şi de protecţia muncii, dotarea cu echipament şi urmărirea desfăşurării lucrărilor;

            - se va umecta frontal de lucru si perimetrul ce urmează a fi săpat/excavat în vederea evitării emisiei de praf în atmosfera;

            - lucrările vor fi realizate pe etape;

            - vor fi amenajate spaţii de stocare a deşeurilor în zona organizării de şantier, care pe toata perioada de implementare a proiectului vor fi evacuate periodic si transportate spre eliminare/valorificare cu societati autorizate din punct de vedere al protectiei mediului;

- lucrarile necesare organizarii santierului se vor desfasura timp de o saptamana, iar deseurile generate in urma desfasurarii acestor lucrari vor fi stocate selectiv, pe suprafete balastate, intr-o zona special amenajata si vor fi valorificate/eliminate cu societati autorizate, dupa caz;

- apele uzate menajere vor fi vidanjate cu societati autorizate;

- echipamentele destinate utilizarii in exteriorul constructiei, vor avea un nivel de zgomot redus;

- intrerea in zona organizarii de santier se va realiza numai pe drumurile de acces existente;

- eventualele defectiuni ale utilajelor/vehiculelor care vor fi folosite la organizarea de santier vor fi remediate in service-uri autorizate;

- la iesirea din amplasament a utilajelor/vehiculelor care au fost folosite pentru organizatrea de santier se va curata rotile acestora astfel incat partea carosabila sa nu se murdareasca.

b) cumularea cu alte proiecte – la momentul verificarii amplasamentului nu erau in derulare alte proiecte; 

c) utilizarea resurselor naturale – nu este cazul;

d) productia de deseuri – deseurile rezultate in urma desfasurarii lucrarilor prevazute prin proiect (deşeurile de ambalaje  de hârtie şi carton, materiale plastice) si deseurile municipale amestecate vor fi stocate selectiv, pe suprafete special amenajate si vor fi valorificate/eliminate cu societati autorizate, dupa caz;

- pământul excavat rezultat din săpăturile pentru fundaţiile constructiilor, va fi utilizat ca material de umplutură pentru sistematizarea pe verticală a terenului, amenajarea terasamentelor şi amenajarea infrastructurii, iar pamantul in exces va fi transportat si depozitat in zone cu deficit de sol;

- deseurile generate in urma desfasurarii activitatii de fabricare a articolelor de marochinarie tehnica (deseurile municipale amestecate, deseuri de ambalaje, deseurile de textile, deseurile de span plastic, deseuri metalice, etc.) vor fi stocate in containere metalice, saci de plastic, amplasate/amplasati in zona special amenajata, betonata/asfaltata si vor fi valorificate/eliminate cu societati autorizate, dupa caz;

e) emisiile poluante, inclusiv zgomotul si alte surse de disconfort:

- pe perioada derularii lucrarilor de construire:  emisiile sunt generate de utilajele de executie/transport; substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita ale emisiilor stabilite de Ord. MAPM nr. 462/1993 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu Lg. nr. 104/2011, iar nivelul maxim al zgomotului produs se va incadra in limitele impuse de SR 10.009/2017.

Conform memoriului de prezentare:

-la executarea proiectului se vor respecta urmatoarele masuri:

  • limitarea traseelor străbătute de către autovehiculele de transport utilaje şi materiale de construcţie;
  • folosirea utilajelor de lucru conform cu volumul şi caracteristicile activităţilor desfăşurate;
  • buna funcţionare a utilajelor folosite;
  • oprirea motoarelor autovehiculelor in situatia in care stationeaza o perioada mai mare de timp in santier (ex. descarcarea elementelor prefabricate, a panourilor sendwich, e elementelor de pavaj, etc.).

-in perioada de exploatare a investitiei: -

- se va urmari menţinerea în stare bună de funcţionare a utilajelor şi a echipamentelor folosite si optimizarea tuturor activităţilor desfăşurate.

- indicatorii de calitate ai apelor uzate menajere care vor fi evacuate in canalizarea stradala administrata de societatea APA CANAL SA Sibiu se vor incadra in limitele valorilor stabilite in NTPA 002/2002, aprobat cu HG 188/2002 modificat cu HG nr. 352/2005;

- indicatorii de calitate ai apelor pluviale potential impurificate care vor fi trecute prin separator de hidrocarburi si produse petroliere, echipat cu filtru de coalescenta si apoi evacuate in canalul de desecare CP7 (CNN 884), se vor incadra in limitele valorilor stabilite in NTPA 001/2002, aprobat cu HG 188/2002 cu completarile si modificarile ulterioare.

- la arderea combustibilului gazos (gaze naturale) - substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita pentru imisii stabilite de Lg. nr. 104/2011 si STAS 12574/1987 si in valorile limita pentru emisii stabilite de Ord. nr. 462/1993 al MAPM;

f) riscul de accident, tinandu-se seama in special de substantele si de tehnologiile utilizate – nu este cazul.

 

2. Localizarea proiectelor:

2.1. utilizarea existenta a terenului – amplasamentul proiectului este situat in intravilanul mun. Fagaras, pe un teren aflat in proprietatea societatii JANBERTO IMOB SRL Fagaras cu folosinta actuala „teren neimprejmuit fara constructii” si destinatia „subzona mixta”, intr-o zona care cuprinde functiuni de interes general si public, diverse categorii de activitati comerciale, servicii, productie si depozitare cu conditia de a nu fi poluante, conform CU nr. 142/29.09.2017 emis de Primaria Fagaras, cu termen de valabilitate 29.09.2018.

2.2. relativa abundenta a resurselor naturale din zona, calitatea si capacitatea regenerativa a acestora – nu este cazul;

2.3. capacitatea de absorbtie a mediului, cu atentie deosebita pentru:

a) zonele umede - nu este cazul;

b) zonele costiere - nu este cazul;

c) zonele montane si cele impadurite – nu este cazul;

      d) parcurile si rezervatiile naturale – nu este cazul;

e) ariile clasificate sau zonele protejate prin legislatia in vigoare, cum sunt: zone de protectie a faunei piscicole, bazine piscicole naturale si bazine piscicole amenajate etc. – nu este cazul;

f) zonele de protectie speciala, cele desemnate prin OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si a faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare, prin HG nr. 1284/2007 privind declararea ariilor de protecţie specială avifaunistică ca parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000 în România, modificata si completata cu HG nr. 971/2011, prin Ord. MMDD nr. 1964/2007 privind instituirea regimului de arie naturala prortejata a siturilor de importanta comunita modificat de Ord. MMP nr. 2387/2011, zonele prevazute prin Legea nr.5/2000 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national – Sectiunea a III-a – zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor Legii apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si HG nr.930/2005, pentru aprobarea Normelor speciale privind caracterul si marimea zonelor de protectie sanitara si hidrogeologica – nu este cazul ;

g) ariile in care standardele de calitate a mediului stabilite de legislatie au fost deja depasite – nu este cazul;

h) ariile dens populate – distanţa faţă de cele mai apropiate aşezări umane este de aproximativ 470 m la S-V, 625 m la V, 660 m la N.

Vecinătăţile amplasamentului sunt reprezentate astfel:

  • nord – teren arabil;
  • sud – canal desecare CCN 884;
  • est – teren arabil;
  • vest– drum acces DE 888/1 .

 Având în vedere localizarea proiectului analizat faţă de zonele locuite, faptul ca activitatea care se va desfasura nu are surse semnificative de zgomot se poate afirma, că implementarea investiţiei nu va genera impact negativ asupra populaţiei care se afla la distanta covsiderabila de zona in care este permisa realizarea proiectului studiat.

i) peisajele cu semnificatie istorica, culturala si arheologica – nu este cazul.

     

3. Caracteristicile impactului potential:

a) extinderea impactului: aria geografica si numarul persoanelor afectate – nu este cazul;

b) natura transfrontiera a impactului – nu este cazul;

c) marimea si complexitatea impactului – impact nesemnificativ;

d) probabilitatea impactului – redusa, doar pe perioada executarii lucrarilor de construire/amenajare;

e) durata, frecventa si reversibilitatea impactului – durata scurta.

 

II. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare adecvata, sunt urmatoarele:

-proiectul propus nu intră sub incidenţa O.U.G. nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările şi completările ulterioare.

 

            Conditiile de realizare a proiectului:

-se vor respecta prevederile OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările si completările ulterioare;

-pe tot parcursul derulării lucrărilor propuse prin proiect se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu în vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate şi proiectul înaintat spre avizare;

-deşeurile rezultate la faza de construire vor fi colectate selectiv, cu posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a bloca căile de acces pietonale şi stradale;

- deseurile menajere se vor colecta in europubele si se vor preda catre societati autorizate in vederea eliminarii;

- se va evita depozitarea necontrolata a deseurilor rezultate;

-  se va mentine curatenia in spatiul destinat depozitarii, fiind interzisa arderea deseurilor in recipientii de colectare precum si aruncarea lor langa recipientii de colectare sau depozitarea lor pe terenuri virane sau pe domeniul public;

-se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe impermeabile a materialelor şi a deşeurilor rezultate în urma implementarii proiectului;

-se vor limita in timp toate lucrarile propuse prin proiect;

-se va asigura salubrizarea zonei şi menţinerea curaţeniei pe traseul drumurilor de acces, pe toata perioada realizării construcţiilor;

-in vederea mentinerii calitatii aerului, in parametrii optimi, in zona amplasamentului, in perioada realizarii lucrarilor de constructie, se vor respecta urmatoarele conditii, dupa caz:

-utilizarea materialelor speciale (folie de plastic, plasa, etc.) cu care se va acoperi pamantul excavat, pana la reutilizarea sau transportarea lui;

-utilizarea apei, pentru suprimarea prafului, in cantitatile, frecventa si proportiile necesare, in zona de lucru, la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;

-pe spatiile verzi, acolo unde, pentru efectuarea lucrarilor, s-a indepartat stratul vegetal, la finalizarea acestora, vegetatia va fi replantata;

-minimizarea activitatilor generatoare de praf ;

-se vor lua masuri de acoperire, ingradire, inchidere a stocurilor de materiale de constructie sau deseuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;

-oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate in stationare, in zona santierului;

-in cazul unor poluări accidentale proiectantul şi constructorul răspund în solidar;

-se vor respecta prevederile HG nr. 1765/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot in mediul produs de echipamente destinate utilizarii in exteriorul cladirilor, fiind admisa doar folosirea echipamentelor ce poarta inscriptionat in mod vizibil, lizibil se de nesters marcajul european de conformitate CE, insotit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;

-dacă in decursul implementării proiectului intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actului de reglementare, sau modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actului de reglementare, aveti obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului, înainte de realizarea modificării;

 

           Conform art. 21, alin.(4) din Oug. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările si completările ulterioare ”răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor competente pentru protecţia mediului şi a publicului revine titularului proiectului”.

Conform prevederilor articolului art. 39, alin. 1 si art. 40 din Ordinului MMP 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluării impactului asupra mediului pentru proiecte publice şi private, titularul de proiect are următoarele obligaţii:

  1. de a notifica în scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de încadrare, anterior emiterii aprobării de dezvoltare;
  2. de a notifica în scris autoritatea competentă emitentă a aprobării de dezvoltare despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea aprobării de dezvoltare.

 

            La finalizarea integrala a investitiei titularul va notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului, care va face un control de specialitate pentru verificarea respectării prevederilor Deciziei etapei de incadrare, conform art. 49, alin. (3) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

            Procesul-verbal de constatare întocmit se anexeaza si face parte integranta din procesul-verbal de recepţie la terminarea  lucrărilor, conform art. 49, alin. (4) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

Dupa intocmirea procesului-verbal de constatare a respectarii tuturor conditiilor de realizare a proiectului, aveţi obligaţia de a solicita şi obţine autorizaţia de mediu.

 

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada punerii în aplicare a proiectului, în condiţiile în care nu intervin modificări ale datelor care au stat la baza emiterii ei.

            Proiectul propus nu necesită parcurgerea celorlalte etape ale procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si nu necesita parcurgerea etapelor  procedurii de evaluare adecvata.

Nerespectarea prevederilor decizie se sancţionează conform prevederilor legale în vigoare.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

    Ciprian BANCILA                                                                                       

                                                                                                         SERVICIUL A.A.A,  

                                                                                                  Daniela BIRAU

 

    

 

 

          INTOCMIT:

consilier Costel BUCATARU