Back

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE „Zona recreationala MAIAL” MUNICIPIUL CODLEA

 

                       

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

Nr. ..... din .........2018

 

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de MUNICIPIUL CODLEA prin Primar MUNTEAN CATALIN GEORGE, cu sediul in jud.Brasov, mun. Codlea, str. Lunga, nr.3, înregistrată la APM Brasov cu nr. 7961 din 16.05.2018,  în baza:

  • Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu modificările şi completările şi ulterioare;
  • Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,

si ca urmare a completarilor depuse la dosar cu nr.12498 din 07.08.2018, nr............

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Braşov decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 27.08.2018, că proiectul „Zona recreationala MAIAL”, propus a fi realizat in jud.Brasov, mun.Codlea, str.Iosif Comanescu, nr.17, CF nr.104209, conform certificatului de urbanism nr.73 din 21.03.2018 eliberat de Primaria Municipiului Codlea, nu se supune evaluarii impactului asupra mediului si nu se supune evaluarii adecvate.   

 

Justificarea prezentei decizii:

I. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare a impactului asupra mediului, sunt urmatoarele:

  1. proiectul se incadreaza in prevederile Hotararii Guvernului nr. 445/2009, in Anexa 2, pct.10 b) proiecte de dezvoltare urbană, inclusiv construcţia centrelor comerciale şi a parcărilor auto;
  2. titularul si APM Brasov au mediatizat in presa locala cat si pe pagina web atat depunerea solicitarii acordului cat si decizia etapei de incadrare;
  3. lipsa observatiilor din partea publicului interesat;
  4. in urma parcurgerii listei de control pentru etapa de incadrare si a analizarii criteriilor de selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevazute in Anexa 3 din HG nr. 445/2009, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din urmatoarele considerente:

 

 

  1. Caracteristicile proiectului:

            a) dimensiunea si conceptia intregului proiect :

Prin proiect se propune amenajarea unui teren  cu suprafata  de 13500,00 mp , situat in localitatea Codlea, zona Maial, intre strazile Soimului si Iosif Comanescu în scopul desfășurării activităților cultural-educative și sportive in municipiul Codlea.

In prezent, amplasamentul studiat este total neamenajat, terenul functionand ca pasune.

Se propune organizarea acestuia in urmatorul mod:

In partea din aval a terenului studiat, se vor amplasa doua terenuri de tenis, paralel cu digul existent, intre acestea amplasandu-se o constructie anexa cu un regim de inaltime parter, care va adaposti vestiare, grupuri sanitare , magazie echipament , garaj utilaj, gheta, CT, etc .

Pe suprafata unui teren de tenis se va amenaja pe timp de iarna un patinoar cu dimensiunile de 20,00 x 40,00 m.

Se vor amenaja la nivelul solului (dig) gradene pentru spectatori sau vizitatori. In spatele terenurilor de tenis, cu acces separat se va amenaja un loc de joaca pentru copii.

In zona de mijloc a terenului studiat se va amplasa o constructie cu un regim de inaltime P+ 1, care va avea functiunea de bazin de inot si va cuprinde un bazin de inot cu dimensiunile de 12, 50 x 25,00 m si un bazin de agrement pentru neinnotatori. Accesul principal la constructia  bazin de inot se va face din strada interioara proiectata. Pe latura de sud exista un drum care face legatura cu strada Soimului si care asigura accesul secundar la o sala gimnastica.

Bazinul de inot va avea urmatoarele compartimentari: subsol- hol, sala fitness, depozitare, vestiar, grup sanitar, CT, subsol tehnic, bazine compensate); parter- hol, acces, uscatoare,  vestiare, grupuri sanitare si dusuri, vestiar pertsoane handicap, bazin inot, sala activitati recreative, sala gimnastica, masaj, relaxare, sauna, depozitari, terasa, bazin neinotatori, bazin pentru topogan, bazin hidromasaj, bazin copii); etaj – hol, borou, terasa, vestiare, grupuri sanitare si dusuri barbati, platforma).

Partea de sus a terenului studiat va ramne neamenajata,  urmand ca pe viitor sa se execute o sala de sport cu amenajari exterioare aferente, care vor face obiectul unui alt proiect.

In interiorul parcelei studiate s-a prevazut o strada interiora ce desparte terenurile de tenis de bazinul de inot. Aceasta va fi in latime de 7,00 mm la care se adauga un parcaj pentru 31 autoturisme, in latime de 5,00 m, precum si trotuare bilaterale in latime de 1, 5o m latime.

Pe latura de sud s-a mai prevazut o strada in latime de 7,50 m cu trotuar pe o singura parte, ce leaga strada mai sul aminita de strada Soimului. Aceasta din urma va face accesul si la curtile locuintelor existente( proprietati private).

Legatura dintre strada Iosif Comanescu si parcela de teren studiata se va face printr-o strada in latime de 7,00 m  si trotuare bilaterale de 1,50 m , strada ce se va amenaja pe un teren aflat in adminstrarea Primariei Codlea.  Pe acest tronson de strada s-au prevazut un nr de 20 locuri parcare.

In zona unde vor fi amplasate terenurile exista o rigola ape pluviale, care preia apele meteorice din intreaga zona. acesta se va pastra si pentru a-si indeplini functiune pe viitor s- a optat la solutia ca acesta sa fie acoperit cu un strat drenant , realizat din bolovani de rau , peste care sa aplice straturi filtrante de pietris care vor fi suport pentru pardoseala terenurilor de tenis si patinoar.

Digul existent se va modela si amenaja prin montarea unor gradene din beton prefabricat pe care se vor monta scaune de pvc. Gradenele vor doua  cate una pentru fiecare teren in parte. Capaciatatea totala a acestora va fi de 368 locuri pentru public . Spatiile ramase intre gradene ale digului se vor inierba si planta cu arbusti decorativi. In partea de mijloc se va creea in dig o platforma (alveola) bordata de ziduri de sprijin  pentru amplasarea utilajelor de frig necesare pentru functionarea patinoarului.

Sistemul constructiv anexa / vestiare terenuri de tenis

           Regimul de inaltime este: parter.

           Suprastructura este alcatuita din zidarie portanta de caramida intarita cu centuri si stalpisori din beton armat (zidarie confinata), planseu din beton armat peste   parter (acoperis terasa). Infrastructura este formata din fundatii continue, cu socluri din beton armat.

Sistemul constructiv bazin inot

Construcţia proiectată are regimul de înălţime P + E partial  si subsol partial. Structura de rezistenţă a clădirii va fi alcătuită din:

           -fundaţii continue  din  beton ;

          - difragme beton armat pentru subsol cuve bazine;

          - structura cadre metalice contravantuite;

            - invelitoare din tabla cutata+ vata minerala+ folie pvc;

             Pereţii interiori despărţitori vor realiza din pereti gips carton.

Bilant teritorial:

Sc = 1644,49 mp ................ P.O.T. = 12,18%

Sd = 2110,28 mp ............... C.U.T. = 0,15

Alimentarea cu apă. In conformitate cu avizul de principiu favorabil nr.921/24.05.2018 emis de Compania Apa Brasov SA, alimentarea cu apa potabila a viitoarelor constructii se va face prin bransarea la reteaua publica de distributie apa existenta in zona.

Canalizare menajeră si pluviala. In conformitate cu avizul de principiu favorabil nr.921/24.05.2018 emis de Compania Apa Brasov SA evacuarea apelor uzate menajere se va face in reteaua de canalizare menajera existenta in zona.

Lucrarile de organizare de santier

Organizarea de santier si managementul lucrarilor au în vedere afectarea suprafetei de teren numai în limitele arealului construit. Realizarea organizarii de santier se va face cu respectarea:

- suprafetelor ocupate de imprejmuiri si constructii provizorii prevazute;

- dotarea cu utilaje care sa nu conduca, în functionare, la depasirea nivelului de zgomot admis de normativele în vigoare;

- asigurarea colectarii selective a deșeurilor si evacuarii ritmice a acestora de pe amplasament.

Pentru prevenirea, reducerea si minimizarea efectelor adverse semnificative asupra mediului se vor efectua urmatoarele lucrari:

- lucrari de nivelare a terenului (unde este cazul);

- terenul ocupat de lucrari provizorii va fi curatat.

După terminarea lucrărilor, terenul afectat de lucrari va fi adus la starea initiala.

b) cumularea cu alte proiecte existe si/sau aprobate – nu este cazul;

c)utilizarea resurselor naturale in special a solului, a terenurilor, a apei si a biodiversitatii – nu este cazul;

d) productia de deseuri – deseurile rezultate in urma desfasurarii lucrarilor de demolare/executie prevazute prin proiect vor fi stocate selectiv. Vor fi asigurate spatii de stocare temporara pentru deseuri-suprafete betonate, spatii special amenajate si vor fi valorificate/eliminate cu societati autorizate, dupa caz;

- deseurile menajere se vor colecta in europubele si se vor preda catre societati autorizate in vederea eliminarii;

- se va evita depozitarea necontrolata a deseurilor rezultate; 

- deșeurile rezultate din demolare/executie se vor evacua ritmic cu societăți autorizate și nu se vor crea depozite de deșeuri inerte pe o perioadă indelungata;

-  se va mentine curatenia in spatiul destinat depozitarii, fiind interzisa arderea lor in recipientii de colectare precum si aruncarea lor langa recipientii de colectare sau depozitarea lor pe terenuri virane sau pe domeniul public;

e) poluarea si alte efecte negative  –

În perioada de executie, impactul proiectului asupra factorului de mediu aer constă în generarea de emisii de către utilajele utilizate. Ca urmare, vor fi luate toate măsurile in vederea limitarii generarii de praf, de catre prestatorul lucrarilor de executie care va avea in vedere ca utilajele utilizate sa fie corespunzatoare din punct de vedere tehnic si sa nu genereze noxe peste limitele admise. Substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita ale emisiilor stabilite de Ord. MAPM nr. 462/1993 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu Lg. nr. 104/2011;

Nivelul de zgomot se va incadra in limitele impuse de STAS 10.009/88. Se vor respecta  de asemenea  prevederile Ord. MS nr. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei, actualizat 2018.

f) riscul de accidente majore si/sau dezastre relevante pentru proiectul in cauza, inclusiv cele cauzate de schimbarile climatice, conform informatiilor stiintifice– nu este cazul;

g) riscurile pentru sanatatea umana – nu este cazul;

 

2. Amplasarea proiectelor:.

a) utilizarea actuala si aprobata a terenurilor - terenul studiat este situat in  jud.Brasov, mun.Codlea, intravilan, cu folosinta actuala de „teren arabil in suprafta de 13.500 mp; destinatia conform PUG Codlea: zona de activitati sportive, loasir si agrementent” in  conformitate cu  C.U. nr.73 din 21.03.2018 emis de Primaria Municipiului Codlea;

b) bogatia, disponibilitatea, calitatea si capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa si biodiversitatea) din zona si subteranulul acetuia – nu este cazul;

c)  capacitatea de absorbtie a mediului natural, acordandu-se o atentie speciala urmatoarelor zone:

i) zonele umede, zone riverane, guri ale raurilor - nu este cazul;

ii) zonele costiere si mediul marin - nu este cazul;

iii) zonele montane si forestiere – nu este cazul;

iv) rezervatii si  parcuri naturale – nu este cazul;

v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei in vigoare: zone Natura 2000 desemnate in conformitate cu legislatia privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice; zonele prevazute de legislatia privind aprobarea planului de amenajare a teritoriului national – Sectiunea a III – a – zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor legislatiei din domeniul apelor, precum si a celei privind caracterul si marirea zonelor de protectie sanitara si hidrogiologica – nu este cazul;

vi) zonele in care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevazute de  legislatia nationala si la nivelul Uniunii si relevante pentru proiect sau in care se considera ca exista astfel de cazuri- nu este cazul

vii) zonel cu densitate mare a populatiei – nu este cazul;

viii) peisajele si situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic – nu este cazul;

 

3. Tipurile si caracteristicile impactului potential:

a) importanta si extinderea spatiala a impactului: aria geografica si numarul persoanelor afectate –  nu este cazul ;

b) natura impactului -  nu este cazul;

c) natura transfrontiera a impactului – nu este cazul;

d) intensitatea si complexitatea impactului – impact redus;

e) probabilitatea impactului – redusa, doar pe perioada executarii lucrarilor propuse prin proiect ;

f) debutul, durata, frecventa si reversibilitatea preconizate ale impactului – pe perioada executarii lucrarilor durata impactului va fi scurta.

g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente si/sau aprobate -  nu este cazul;

h) posibilitatea de reducere efectiva a impactului – nu este cazul;

 

II. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de evaluare adecvata, sunt urmatoarele:

  • proiectul intra sub incidenta OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat proiectul va fi implementat in aria de protectie speciala avifaunistica ROSPA0037 Dumbravita-Rotbav-Magura Codlei.

Beneficiarul a obtinut avizul favorabil nr.856/23.08.2018 emis de SC Doripesco SRL  SI nr.2515/22.08.2018 emis de Societatea Ornitologica Romana cu urmatoarele conditii:

  • se va evita deranjarea speciilor de fauna protejate in timpul lucrarilor, cazul in care acestea se hranesc in vecinatatea amplasamentului;
  • se va interzice folosirea oricarei substante cu efect insecticid sau raticid pe amplasament, cat si in vecinatate;
  • drumurile de acces si tehnologice, toate zonele ale caror suprafata (invelisul vegetal) a fost afectata, vor fi refacute si vor fi redate folosintelor initiale;
  • se interzic urmatoarele:
    • orice forma de recoltare, capturare, ucidere, distrugere sau vatamare a exemplarelor aflate in mediul lor natural, in oricare dintre stadiile ciclului lor biologic;
    • perturbarea intentionata in cursul perioadei de reproducere, de crestere, de hibernare si de migratie;
    • deterioararea, distrugerea si/sau culegerea intentionata a cuiburilor si/sau oualelor din natura;
    • deteroarea si/sau distrugerea locurilor de reproducere ori de odihna;
    • recolatarea florilor si fructelor, culegerea, taierea, dezradacinarea sau distrugerea cu intentie a acestor plante in habitatele lor naturale, in oricare dintre stadiile ciclului lor biologic;
    • detinerea, transportul, comertul sau schimburile in orice scop ale exemplarelor luate din natura, in oricare dintre stadiile ciclului lor biologic.

 

Conditiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 cu  modificările şi completările ulterioare, privind protecţia mediului;
  2. Se vor respecta prevederile OUG 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  3. Se vor respecta prevederile Avizului de gospodarire a apelor nr........
  4. Pe tot parcursul execuţie lucrărilor se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu în vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate şi proiectul înaintat spre avizare;
  5. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată în perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  6. Drumurile de acces şi tehnologice, toate zonele a căror suprafaţă (învelişul vegetal) a fost afectată, vor fi refăcute şi vor fi redate folosinţelor iniţiale;
  7. Răspunderea pentru refacerea amplasamentului, drumurilor de acces și tehnologice, etc. revine în totalitate titularului de proiect;
  8. Deşeurile rezultate la faza de implementare a proiectului vor fi colectate selectiv, cu posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a bloca căile de acces pietonale şi stradale;
  9. Se va evita depozitarea necontrolata a deseurilor rezultate;
  10. Se va asigura salubrizarea zonei si mentinerea curateniei pe traseul drumurilor de acces, pe toata perioada realizarii lucrarilor;
  11. Se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe impermeabile a materialelor şi a deşeurilor rezultate în urma implementarii proiectului;
  12. Vor fi luate  măsuri pentru limitarea vibratiilor  produse de sapatura   prin  utilizarea  de  tehnologii performante  de executie și  de fundare, în vederea  incadrarii valorilor parametrilor vibratiilor in limitele admisibile stabilite de SR 12025-2/94;
  13. Pentru evitarea poluarii accidentale cu materiale periculoase (scurgeri accidentale de combustibili, de ulei de motor) , reparatiile mijloaceor de transport/utilajelor se vor executa doar la societati autorizate.
  14. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată în perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  15. In vederea mentinerii calitatii aerului, in parametrii optimi, in zona amplasamentului, se vor respecta urmatoarele conditii:
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului, in cantitatile, frecventa si proportiile necesare, in zona de lucru, la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • minimizarea activitatilor generatoare de praf (taiere, spargerea betonului, etc.);
  • folosirea de perdele de protectie pentru acoperirea cladirilor aflate in constructie;
  • se vor lua masuri de acoperire, ingradire, inchidere a stocurilor de materiale de

constructie sau deseuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;

  • curatarea/spalarea  rotilor vehiculelor care ies de pe santier;
  • oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate in stationare, in zona santierului;
  1. Respectarea duratei de execuţie a proiectului astfel încât disconfortul generat de poluarea fonică să fie cât mai redus ca timp;
  2. In cazul unor poluări accidentale proiectantul şi constructorul răspund în solidar;
  3. Nu se vor evacua ape uzate neepurate sau insuficient epurate in emisari naturali, canale de desecare, rigole stradale sau freatic atat pe perioada executiei lucrarilor cat si dupa aceasta;
  4. Se vor respecta prevederile HG 1756/2006 cu modificările şi completările ulterioare privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot în mediu produs de echipamente destinate utilizării în exteriorul clădirilor, fiind admisă doar folosirea echipamentelor ce poartă inscripţionat în mod vizibil, lizibil şi de neşters marcajul european de conformitate CE, însoţit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;
  5. Se vor alege trasee optime din punct de vedere al protectiei mediului, pentru deplasarea vehiculelor care transporta materiale de constructie care pot elibera in atmosfera particule fine; transportul acestor materiale se va face pe cat posibil cu vehicule dotate cu prelate;
  6.  Transportul materialelor si transportul utilajelor grele se va realiza pe traseele stabilite, astfel incat sa nu creeze disconfort locuitorilor din zona;
  7.  Titularul proiectului raspunde pentru refacerea zonelor afectate de implementarea proiectului;
  8.  Terenul afectat temporar de lucrări, va fi adus la starea iniţială de utilizare;
  9.  Organizarea de şantier, pentru lucrările prevăzute prin proiect, va respecta obligatoriu măsurile specifice pentru reducerea şi/sau eliminarea efectelor generate de acestea asupra sănătăţii umane si mediului înconjurător. Se vor avea în vedere:

 • împrejmuirea corespunzătoare a zonelor de lucru, montarea de avertizoare, etc;

 • organizarea de şantier se va realiza astfel încât impactului generat de aceasta asupra factorilor de mediu locali pe timpul derulării lucrărilor prevăzute prin proiect să fie cât mai redus;

 • organizarea de şantier va fi amenajată astfel încât să asigure facilităţile de bază conform prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare (alimentarea cu energie electrică, alimentarea cu apă pentru asigurarea necesităţilor igienico–sanitare, facilităţi pentru depozitarea temporară a materialelor, facilităţi pentru personal (baracă birou, vestiare muncitori, punct prim ajutor, toaleta ecologică), împrejmuire cu gard din panouri metalice pentru protecţia organizării de şantier si a vecinătăţilor), după caz;

• întreţinerea corespunzătoare a utilajelor/mijloacelor de transport utilizate in lucrările de construcţii în vederea evitării scurgerilor de combustibili şi uleiuri uzate pe sol/apă şi de alte substanţe toxice si periculoase;

• se interzice stocarea temporară si depozitarea carburanţilor si substanţelor periculoase în zona aferenta amplasamentului;

• în perioada de execuţie a lucrărilor vor fi stabilite zone de parcare a autovehiculelor si a utilajelor utilizate;

• este interzisă părăsirea incintei organizării de şantier cu roţile autovehiculelor şi/sau caroseria murdară;

• alimentarea cu carburanţi, repararea şi întreţinerea mijloacelor de transport şi a utilajelor folosite pe şantier se va face numai la societaţi specializate şi autorizate.

In conformitate cu prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 privind protectia mediului, cu modificările si completările ulterioare - "Art. 15 alin (2) lit a - «Titularii proiectelor au obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului dacă intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actelor de reglementare, precum şi asupra oricăror modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actelor de reglementare, înainte de realizarea modificării»;

Conform art. 21, alin.(4) din OUG. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările si completările ulterioare ”răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor competente pentru protecţia mediului şi a publicului revine titularului proiectului”.

 

            La finalizarea integrala a investitiei titularul va notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului, care va face un control de specialitate pentru verificarea respectării prevederilor Deciziei etapei de incadrare, conform art. 49, alin. (3) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private

Procesul-verbal de constatare întocmit se anexeaza si face parte integranta din procesul-verbal de recepţie la terminarea  lucrărilor, conform art. 49, alin. (4) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

 

            Proiectul propus nu necesita parcurgerea celorlalte etape ale procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si nu necesita parcurgerea procedurii de evaluare adecvata.

Prezentul act nu exonerează de răspundere titularul, proiectantul şi/sau constructorul în cazul producerii unor accidente în timpul execuţiei lucrărilor sau exploatării acestora.

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii a A.P.M. Brașov  se sanctioneaza conform prevederilor legale in vigoare.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada punerii în aplicare a proiectului, in conditiile in care nu intervin modificari ale datelor care au stat la baza emiterii ei.

Conform prevederilor ordinului MMP 135/2010, titularul de proiect are următoarele obligaţii:

  • art. 39, alin. 1, de a notifica în scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de încadrare, dar înainte de obţinerea aprobării de dezvoltare;
  • art. 40, de a notifica în scris autoritatea competentă emitentă a aprobării de dezvoltare despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea aprobării de dezvoltare.
  •  

            Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

    

 

DIRECTOR EXECUTIV,

     Ciprian BANCILA

 

 

 

 

 SEF SERVICIU A.A.A.,                                                               SEF Biroul C.F.M.,

   Daniela BIRAU                                                                            Sorin HORNOIU

              

                        

 

 

 

                                                                     

INTOCMIT:                                                                                           INTOCMIT:                         

consilier Teodora Munteanu                                                   consilier Viorel MAREAN