Back

Anunt privind ocuparea prin transfer, la cerere, a funcțiilor publice de execuție în cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Călărași

Anunt privind ocuparea prin transfer, la cerere, a funcțiilor publice de execuție în cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Călărași


        Agenția pentru Protecția Mediului Călărași, în temeiul prevederilor art. 466 alin. (2) lit b), art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2)- alin. (5) și alin. (8) – alin. (9) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță ocuparea prin transfer la cerere, a următoarelor funcții publice de execuție vacante:
1. Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Monitorizare și Laboratoare – 4 posturi;
2. Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Avize, Acorduri, Autorizații – 3 posturi;
3. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Avize, Acorduri, Autorizații – 1 post
4. Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Calitatea Factorilor de Mediu – 1 post;
5. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane – 1 post
    Funcționarii publici interesați trebuie să îndeplinească condițiile de studii, condițiile de vechime și condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor publice în care urmează să fie transferați:
- Pentru funcția publică de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Servicului Monitorizare și Laboratoare:
1. Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata in domeniul chimie si inginerie chimica;
2. Vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice: minim 7 ani
3. Conditii specifice: deplasari frecvente în România și ocazional în străinătate, delegații, disponibilitate pentru lucru în afara programului în situații deosebite.
- Pentru funcția publică de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Avize, Acorduri, Autorizatii:
1. Studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in urmatoarele domenii: chimie, inginerie chimica, stiintele mediului, inginerie civila si instalatii, inginerie electrica, inginerie energetica, electronica, telecomunicatii si tehnologi informationale, inginerie geologoica, inginerie geodezica, mine, petrol si gaze, inginerie aerospatiala, ingineria autovehiculelor, ingineria transporturilor, agronomie, horticultura, ingineria forestiera, silvicultura, inginerie si management in agricultura si dezvoltare rurala, biotehnologii, ingineria produselor alimentare, zootehnie, calculatoare si tehnologia informatiei, ingineria sistemelor, ingineria mecanica, ingineria industrial, ingineria navala si navigatie, stiinte ingineresti aplicate, mecatronica si robotica, ingineria materialelor, ingineria mediului, inginerie si management, medicina veterinara,
2. Vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice: minim 7 ani
3. Conditii specifice: deplasări în județ în funcție de cerințe pentru verificarea obiectivelor în vederea emiterii actelor de reglementare, deplăsari în țara și ocazional în stăinatate, delegații, disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiții.
- Pentru funcția publică de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Avize, Acorduri, Autorizatii:
1. Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii: fizică, chimie și inginerie chimică, științele pământului și atmosferei, inginerie civilă, inginerie electrică, electronică și telecomunicații, inginerie geologică, mine petrol și gaze, ingineria transporturilor, ingineria resurselor vegetale și animale, ingineria sistemelor, calculatoarelor și tehnologia informației, inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management, științe administrative,
2. Vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice: minim 1 ani
3. Conditii specifice: deplasări în județ în funcție de cerințe pentru verificarea obiectivelor în vederea emiterii actelor de reglementare, deplăsari în țara și ocazional în stăinatate, delegații, disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiții.
- Pentru funcția publică de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Calitatea Factorilor de Mediu:
1. Studii de specialitate: : studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii: geografie, știința mediului, silvicultură, biochimie, biologie.
2. Vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice: minim 7 ani
3. Conditii specifice: deplasari frecvente în România și ocazional în străinătate, delegații, disponibilitate pentru lucru în afara programului în anumite condiții.
-Pentru funcția publică de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Buget, Finante, Administrativ si Resurse Umane:
1. Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii: științe economice, științe juridice, științe administrative.
2. Vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice: minim 1 ani
3. Conditii specifice: deplasari frecvente în România și ocazional în străinătate, delegații, disponibilitate pentru lucru în afara programului în anumite condiții.
Funcționarii publici interesați sunt rugați să depună, până la data de 09.12.2022, la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Călărași – Șoseaua Chiciului nr 2 Călărași (Biroul Biroul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane), de luni până joi, între orele 9:00-15:30 și vineri între orele 9:00-13:00, următoarele documente:
o Cerere de transfer la cerere;
o Curiculum vitae – model EUROPASS;
o Copia actului de identitate;
o Copia diplomei de studii;
o Copia carnetului de muncă/adeverință eliberată de angajator/decizie/dispoziție din care să reiasă funcția publică ocupată în prezent de candidat și vechimea în specialitatea studiilor necesare funcției publice.
Copiile actelor vor fi însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către responsabilul R.U. din cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Călărași.
După expirarea termenului de depunere a cererilor, comisia desemnată va proceda la verificarea dosarelor depuse de către funcționarii publici interesați, respectiv verificarea îndeplinirii condițiilor de transfer, iar rezultatul va fi anunțat pe site-ul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Călărași, la secțiunea Despre Noi-Angajări.
În cazul în care sunt depuse mai multe cereri de transfer, Agenţia pentru Protecţia Mediului Călărași, va organiza un interviu, iar data, locul și ora susținerii acestuia vor fi anunțate prin afișare pe site-ul instituției.