Back

ANUNT PENTRU OPERATORII ECONOMICI SI PERSOANELE FIZICE CARE SOLICITA ACTE DE REGLEMENTARE

Incepând cu data de 11.04.2013,  APM Constanta  va pune în aplicare, conform solicitării ANPM, noua modalitate de înregistrare a solicitărilor de emitere a actelor de reglementare, ca urmare a finalizării componentei  SIM.Webform.Public - parte integranta a  proiectului Sistem Informatic Integrat de Mediu (SIM).

În acest context,cererile pentru obtinerea sau revizuirea actelor de reglementare privind protectia mediului pentru persoane juridice/ persoane fizice,  se vor primi obligatoriu atat in format scriptic cat si electronic.   Fac exceptie de la acesta regula  timp de o luna de zile  persoanele fizice care solicita acorduri  de mediu (clasare)  pana pe data de 10 mai 2013, care vor depune solicitarile ca si pana acum in format pe hartie.

 Ca urmare vă informăm că solicitările venite din partea persoanelor juridice/fizice privind emiterea actelor de  reglementare  către APM Constanta trebuie să parcurgă următorii pasi:

- Titularii se vor înregistra in SIM, adica isi vor crea un cont de acces prin completarea formularului electronic (eFORM) de înregistrare a solicitantilor  în sistemul SIM la adresa http://raportare.anpm.ro, folosind optiunea Inregistrare. Instructiunile pentru completare se afla in ghidul de inregistrare electronica aflat pe acest  portal precum si pe pagina  web a agentiei  http://apmct.anpm.ro   la sectiunea Reglementari,  fiind      afisat si  la sediul APM Constanta.

- Vor  transmite electronic cererea de solicitare act de reglementare  si documentatiile  aferente scanate. Pe baza userului si a parolei primite  pe email se vor autentifica in aplicatia informatica amintita http://raportare.anpm.ro  si vor   completa  cererea aferenta  actului  de reglementare  solicitat, avand grija sa ataseze in fisiere separate toate actele continute la dosar.  Instructiunile pentru completare se afla in ghidul de utilizare a sistemului SIM.Webform.Public      disponibil pe prima pagina a portalului amintit, precum si pe pagina  web a agentiei  noastre   la sectiunea Reglementari.

In acelasi timp solicitantul va depune la sediul APM  toate aceste documente si în format hârtie. Pentru situatiile în care titularul nu are posibilitatea de a depune online cererea privind eliberarea/reavizarea actelor de reglementare, acesta se va prezenta la sediul APM Constanta si va fi asistat de către un functionar din cadrul Serviciului Avize, Acorduri, Autorizatii.

Daca intampinati  probleme tehnice in activitatea dumneavoastra de inregistrare online va rugam sa va adresati la adresa de email suportsim@anpm.ro.

 Pentru orice informaţii sau clarificări vă rugăm să vă adresaţi Agenţiei pentru Protecţia Mediului Constanta – serviciul  Avize, Acorduri, Autorizatii nr.tel. 0241/546696-TASTA 2.

Va prezentam si aici cele doua ghiduri: