Back

ANUNȚ-INVITAȚIE DE PARTICIPARE -Servicii de organizare seminar- Proiect Camaro-D

ANUNȚ-INVITAȚIE DE PARTICIPARE

 

AGENȚIA PENTRU PROTECȚIA MEDIULUI COVASNA, cod fiscal: 4202002, cu sediul în Sf. Gheorghe, str. G-ral Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, cod poștal 520013, telefon 0267.233.701, fax 0267.324.181

vă invită să participaţi la achiziţia prin cumpărare directă având ca obiect:

Servicii de organizare seminar și servicii de realizare produse informative și de promovare necesare pentru buna desfășurare a evenimentului public de informare „Dialog cu factorii interesați pentru proiectul DTP1-1-096-2.1 - ”CAMARO-D - Cooperating towards Advanced MAnagement ROutines for land use impacts on the water regime in the Danube river basin” privind interdependențele dintre practicile de management ale siturilor Natura 2000 si cele de gestionare a apei, în bazinul hidrografic al râului Negru”

 

Procedura de atribuire: achiziție directă- selecţie de oferte;

CODURI CPV:

Lot 1: 55120000-7 Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel

Lot 2: 39294100-0 - Produse informative şi de promovare

Criteriul de atribuire: “Prețul cel mai scăzut”;

Departajarea ofertelor obţinute se va face pe baza preţului.

Obiectivul prezentei achiziții îl reprezintă asigurarea serviciilor pentru organizarea unui eveniment public de informare prevăzut în aplicația proiectului DTP1-1-096-2.1 - ”CAMARO-D - Cooperating towards Advanced MAnagement ROutines for land use impacts on the water regime in the Danube river basin”, Activitatea D.2.4.4. – Specific public events, având rolul de a informa publicul în legătură cu obiectivele proiectului și de a culege informații de la factorii interesați: autorități locale și regionale, instituții de cercetare, ONG-uri, agenți economici și practicieni din zonă, necesare atingerii obiectivelor proiectului.

 

Adresa la care se transmit ofertele: la Registratura de la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna, din Sf. Gheorghe, str. G-ral Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, cod poștal 520013, telefon 0267.233.701, fax 0267.324.181.

Program: luni – joi: între orele 9:00 – 16:00; vineri: între orele 09.00-13.00

Data limită pentru depunerea ofertei :  20.11.2017, ora 12.00

Data, ora şi locul evaluării ofertelor: 20.11.2017, ora 13.00, la sediul autorităţii contractante, respectiv Agenția pentru Protecția Mediului Covasna, Sf. Gheorghe, str. G-ral Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna

Modalitatea de atribuire: contract de achiziţie publică

Tipul contractului: servicii

Valoarea estimată a contractului:

Lot 1: Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel – 3193,27 lei (fără TVA)

Lot 2: Produse informative şi de promovare- 588,23 lei (fără TVA)

Total Lot 1+ Lot 2 -  3.781,5 lei fără TVA lei (4500 lei cu TVA inclus)   

Se permite ofertarea separată, pe loturi.                         

Moneda în care se transmite oferta de pret: RON    

Tip de finanţare: Bugetul proiectului DTP1-096-2.1 - CAMARO-D - „Cooperating towards Advanced MAnagement ROutines for land use impacts on the water regime in the Danube river basin” - “Cooperare pentru practici avansate de management a impactului utilizării terenurilor asupra regimului apei în bazinul hidrografic al Dunării”, și bugetul statului.

Limba în care se redactează oferta: limba română

Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor.

Durata de prestare servicii: de la semnarea contractului până la finalul evenimentului ce se va desfășura în data de 12 Decembrie 2017 în Sfântu Gheorghe, jud. Covasna

Nu se acceptă depunerea de oferte alternative;                                            

 

Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare:

- oferta tehnică va fi întocmită în concordanță cu Caietul de Sarcini al achiziției.

- oferta financiară va fi întocmită în lei conform Formularului F6.

 

Informaţii suplimentare,  se pot obține la:

- sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna;

- la telefon: 0267.323.701, interior 16, d-na Ileana Luminița Bălălău;

- e-mail: office@apmcv.anpm.ro

 

Documentația de atribuire se poate solicita prin e-mail, la adresa: office@apmcv.anpm.ro, sau descărca de pe site-ul autorității contractante.

descarca :

documentatie atribuire

informare rezultat procedura 20.11.2017 : lotul 1      lotul  2

procese verbale  1 si 2