Anunt concurs recrutare -referent III superior – Compartiment Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane
ANUNŢ
Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna, cu sediul în Sf.Gheorghe, jud.Covasna, Bd.G-ral Grigore Bălan, nr.10, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de
referent III superior – Compartiment Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane
după cum urmează:
- în data de 09.07.2018 ora 10.00 – proba scrisă;
- interviul va fi programat după expirarea termenului de contestaţie
- Dosarele de înscriere se vor depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului (până în 29 iunie 2018)
- Concursul de recrutare se va desfăşura la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Covasna, bulevard G-ral Grigore Bălan, nr. 10, Sf. Gheorghe, jud. Covasna
Condiţii de participare:
În vederea înscrierii la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
- Să aibă cetăţenie română şi domiciliul stabil în România;
- Să fie cunoscători ai limbii române scris şi vorbit;
- Să aibă minimum vârsta de 18 ani împliniţi;
- Să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
- Să aibă o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe baza unui examen medical de specialitate;
- Să nu fi fost condamnat pentru săvârşirea unei acţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedica înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situatiei în care a intervenit reabilitarea;
- Să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau nu le-au încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
- Să nu fi desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
Condiţiile specifice pentru care ocuparea postului:
Nr. crt |
Funcţia |
Clasa |
Grad |
Serviciul |
Condiţii specifice pentru ocuparea postului |
Perioada vacanței |
|
Studii |
Vechime în spec. studiilor |
||||||
1 |
Referent |
III |
superior |
Compartiment Buget, Finanțe, Administrativ și resurse Umane |
medii, finalizate cu diplomă de bacalaureat |
Minim 9 ani |
- |
Bibliografia:
- Legea 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici republicată (2) cu modificările şi completările ulterioare
- Legea 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor (actualizată)
- HG 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia
- Legea contabilității nr. 82/1991 cu modificările ulterioare;
- Ordinul nr. 2861/2009 pentru aplicarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurior proprii;
Actele necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere:
- Formularul de înscriere, care se va completa în momentul depunerii dosarului;
- Copia actului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- Copia carnetului de munca sau, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie;
- Cazierul judiciar;
- Declaraţie pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;
- Recomandare de la ultimul loc de muncă.