Back

Proiect DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

Proiect DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

din 04.04.2019

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de SC CASĂ DE ODIHNĂ CĂPRIOARA SRL, cu sediul în judeţul Covasna, com. Vâlcele, sat Vâlcele, nr. 225/B înregistrată la APM Covasna cu nr. 745/06.02.2019, în baza

  • Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 1/2017, ce prevede înființarea Ministerului Mediului;
  • Hotărârii Guvernului nr. 19/17.01.2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Mediului;
  • Legii nr. 292/2018, privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului;
  • Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,
  • Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 16 aprilie 2014 de modificare a Directivei 2011/92/UE privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice și private asupra mediului,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide că proiectul „CONSTRUIRE FERMĂ DE VACI DE LAPTE ÎN LOC. ARACI”, propus a fi amplasat în, în com. Vâlcele, sat Araci, nr. 416, jud. Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, fiind încadrat în anexa nr. 2, la pct.1 litera e);
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat de pagina proprie de internet în data de 08.02.2019; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Mesagerul de Covasna, în data de 07.02.2019; anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat de pagina proprie de internet în data de 04.04.2019 anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în ... din ....2019), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Solicitarea exprimării opiniei membrilor CAT scris sub formă de Punct de Vedere, cu nr. înregistrare la APM Covasna 2301/26.03.2019;
  4. Punctele de vedere de la: DSVSA Covasna; DADR Covasna; SGA Covasna; DSP Covasna; ISU Covasna;
  5. Proces-verbal ședință CAT nr. 11/04.04.2019;
  6. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  7. Memoriul de prezentare depus la APM Covasna în data de 11.02.2019; punctele de vedere ale membrilor CAT formulate în scris;
  8. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Prezentul proiect face parte din categoria de proiecte Submăsura 4.1 „Investiții în exploatații agricole” și vizează sectorul zootehnic în zona montană, respectiv o investiție nouă în vederea îmbunătăţirii performanţelor economice generale a exploataţiei agricole.

Investiția propusă vizează atingerea următoarelor obiective:

  • construirea unei noi ferme pentru creșterea a 200 capete de bovine de lapte: 160 de capete de vaci de lapte și 40 de capete de tineret bovin;
  • construcția unei secții de procesare a laptelui prevăzut cu linie de pasteurizare, laborator, sala de mese, filtru sanitar si depozit materiale igienizare;
  • realizarea în cadrul exploatației: lapte brut de vacă 17 litri/ cap de vacă/ zi; procesarea laptelui în produse lactate;
  • achiziţia a 22 de echipamente agricole performante.

Pentru creșterea animalelor ferma va utiliza și întreține o suprafață de 102,6 ha teren agricol cu porumb furajer, lucernă și fân.O parte din laptele realizat va fi procesat în cadrul fermei.

Echipamentele de procesare a laptelui vor avea o capacitate totală de producție de 500 l.

Producția anuală realizată în cadrul fermei destinată comercilizării va fi:

-           lapte brut de vacă 400.000 de litri

-           produse lactate (caș, telemea) 100.000 de litri

-           viței în viu 123 buc

-           vaci reformă în viu 32 buc.

 

BILANȚ TERITORIAL PENTRU PARCELA STUDIATĂ

FUNCTIUNI

SUPRAFATA CONSTRUITA mp

%

Suprafața parcela, din care :

57.000,00 mp

100

Suprafața construită

4.764,00 mp

8.36%

Suprafața construita desfășurată

4.764,00 mp

8.36%

Suprafața platforme, circulații si parcaje

10.971,79 mp

19,25%

Suprafața spaţii verzi

41.264,21 mp

72,39%

TOTAL

57.000,00mp

100,00

 

Prin investiție se vor realiza următoarele constructii, după cum urmeaza:

C01: Adăpost animale, cu suprafața construită Sc = 2.869,00 mp;

C02: Sala de muls, cu suprafața construită Sc = 609,00mp;

C03: Fănar, cu suprafața construită Sc = 800,00mp;

C04: Remiza, cu suprafața construită Sc = 200,00mp;

C05: Secție de procesare, cu suprafața construită Sc = 286,00mp;

C06: Silozuri furaje concentrate, cu suprafața construită Sc = 450,00mp;

C07: Platforme tehnologice, drumuri si bazin

C07.1: Dezinfector rutier, surafața construită Sc = 27,00mp;

C07.2: Platforma dejecții solide, cu suprafața construită Sc = 150,00mp;

C07.3: Bazin dejecții semi-lichide, cu suprafața construită Sc = 170,00mp, V=510,00mc;

C07.4: Platforme balastate, drumuri si spații verzi

C07.5: Parcare 6 locuri, cu suprafața construită Sc = 69.00mp;

C08: Rețele exterioare

C08.1: Separator de grăsimi

C08.2: Separator de hidrocarburi

C08.3: Puț forat

C08.4: Bazin rezervă PSI, cu suprafața construită Sc = 55,60mp;

Structura rutieră propusă este:

- straturi de sus in jos

- 20 cm beton  BCR4

- 15 cm piatră spartă

- 30 cm fundație balast

 

 

 

 

Utilajele care se vor achiziționa prin proiect sunt următoare:

Nr. crt.

Denumire utilaj

Caracteristici tehnice

1

Tractor 195cp

  • min. 6 cilindri
  • putere min 195 CP
  • cutie de viteze power shuttle
  • norme de poluare Tier 4
  • cabina cu suspensie mecanică si aer condiționat
  • greutăți frontale
  • capacitate de ridicare 78kN

2

Tractor 105 cp

  • min. 4 cilindri
  • putere min 105 CP
  • cutie de viteze power shuttle
  • norme de poluare Tier 4
  • cabina cu suspensie mecanică și aer condiționat
  • greutăți frontale
  • capacitate de ridicare 58kN

3

Incarcator frontal

  • Inălțime de ridicare min. 4070mm
  • Comanda din cabina
  • Amortizoare vibrații
  • Cuplare rapidă
  • Conectori hidraulici

4

Cupa

  • Latime min. 2,05m

5

Clește baloți

  • Diametru min. 1000-1800mm
  • Capacitate ridicare min 225 kgpt

6

Remorca cu împingător

  • Masa totală 16.000kg
  • Podea impingatoare acționata hidraulic
  • Picior de sprijin hidraulic
  • Punte 5600mmX2380mmX2000mm
  • Două axe rigide de frânare

7

Atașament de impraștiat gunoi

  • Potențiometru mecanic
  • Kit de adaptare la remorca
  • Lățime de impraștiere min. 16m

8

Incarcător telescopic

  • Capacitate de ridicare min. 3500kg
  • Inălțime min. de ridicare 6600mm
  • Cabina Rops/fops
  • Transmisie hidrostatică

9

Cupa cereale

  • Lațime min. 2400mm
  • Volum min, 2,50mc

10

Cupa de gunoi cu furci

  • Lațime min. 2280mm
  • Volum min. 1,20mc

11

Remorca tehnologică

  • Putere nominală intre 50-70 CP
  • Descărcare laterală
  • Capacitate 9mc
  • Amestecător orizontal
  • Sistem electronic de cântărire

12

Presa de balotat

  • Dimensiune balot 1,25X1,20
  • Tocător cu 17 cutite
  • Lățime min. 2,05m

13

Remorca furaje

  • Lățime min. 1800mm
  • Putere necesară min 80cp

14

Cositoare cu discuri

  • Lățime de lucru min. 2,73m
  • Sistem de condiționare cu valțuri

15

Grebla de adunat

  • Lățime de lucru min. 4,20m
  • 1 rotor

16

Plug reversibil purtat

  • 4 trupite
  • Lățime de lucru intre 33-50 cm
  • Cadru 120X120X10mm

17

Disc scurt

  • Latime de lucru min 4,00m
  • Număr de discuri 32
  • Diametru discuri 510mm

18

Semanatoare prasitoare

  • Distanțe intre rânduri 70X75cm
  • Atașare in 3 puncte

19

Mașina de erbicidat

  • Lățime de lucru min. 18m
  • Capacitate rezervor principal 2000l
  • Bare electrohidraulice 18m, 6 sectii de 3m

20

Cisterna vidanja

  • Rezervor zincat de 10.600l
  • Compresor 8000l max. 540r/min

21

Remorca de transportat baloți rotunzi

  • Capacitate utilă min. 14,2to
  • 3 axeFranare pneumatică

22

Tocătoare laterala

  • Cuplaj universal in 3 puncte
  • 540 r/min cu roata libera incorporată
  • Sistem protecție antilovire
 

 

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: Alimentarea cu apă: Se va realiza prin investiție rețea exterioară de alimentare cu apă din puț forat nou pe amplasament, care va fi echipat cu o pompă submersibilă și un bazin de apă de consum menajer ce va avea un volum de 50 mc.

Terenul identificat cu nr. CF 23819, în suprafață de 57000 mp se află la periferia satului și se află în proprietatea solicitantului, având destinația teren agricol.

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate:

În timpul construcției

Stocarea temporară a deşeurilor din material de construcții si a celor menajere se va face selectiv, în recipiente adecvate, într-un spaţiu special amenajat, şi predate spre eliminare/valorificare unui operator economic autorizat.

Constructorul îşi va desfăşura activitatea cu masini/utilajele care sunt in stare optimă de funcţionare, pentru a evita scurgerile accidentale ale produselor petroliere sau a uleiurilor minerale provenite de la aceste utilaje/mașini;

În timpul funcționării este necesar pentru exploatație:

- platformă de stocare a dejecțiilor solide cu o suprafață de max. 97 m2;

- bazin pentru dejecții semilichide de max. 480 mc;

- eliminarea din fermă a 6800 kg azot organic/ an.

Exploatația va corespunde cerințelor bunelor practici agricole întrucât:

- va dispune de un bazin de purin vidanjabil semiîngropat pentru colectarea mustului de bălegar de 510 mc având dimensiunile de 17m x 10 m, adâncime 3m, și o platformă betonată conform legislației în vigoare pentru stocarea gunoiului de grajd pe o perioadă de 6 luni, de 150 mp, inălțimea de stocare de 3 m;

- excedentul de gunoi care trebuie eliminat din fermă se vor preda în mod gratuit agricultorilor  din zona viitoarei ferme pe baza planului de gestionare a dejectiilor aprobat de DADR.

Pentru colectarea si stocarea apelor uzate menajere rezultate de la sediul operațional este necesar un Bazin vidanjabil.

Bazinul vidanjabil este o construcție cu rol de colectare si stocare a apelor uzate rezultate pe amplasamentul investiției, cu dimensiunile maxime de 5,00 m x 5,00 m.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: emisii de la motoarele utilajelor, mijloacelor de transport, lucrări de sudură, poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente;

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul execuției;

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - nu este cazul;

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului:

- conform Certificatul de Urbanism nr. 14/22.08.2018 eliberat de Primăria Comunei Vâlcele, terenul se afla la periferia satului având destinația de teren agricol, categoria de folosință arabil având vecinătăți terenuri agricole și Drumul Național 13 E;

- conform Hotăririi Consiliului Local al comunei Vâlcele nr. 12/2019 a fost aprobat PUZ Construire Fermă de vaci de lapte – comuna Vâlcele, sat Araci, județul Covasna.

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: - nu este cazul;

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional;

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: amplasamentul se aflăla periferia satului

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: nu este cazul.

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): potențial impact redus, poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor, prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor;

  b) natura impactului: eventuale zgomote și vibrații, emisii în aer generate pe perioada de execuție; Intrucât funcționarea normală a fermei nu  va conduce la evacuări poluanți in aer, apă sau la nivelul solului, se poate aprecia ca respectivul obiectiv nu va afecta ecosistemele terestre si acvatice din zona studiată.

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

  g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

 h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

 

    II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 (actualizată), privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, fiind situat în afara perimetrelor siturilor Natura 2000 din judeţ.

 

    III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa prevederilor art. 48 b) din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare; prealabil a fost emis Aviz de Gospodărire a Apelor la faza PUZ nr. 3/06.02.2019, de SGA Covasna.

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. În cadrul ședinței CAT desfașurat în data de 04.04.2019 la sediul APM Covasna, s-a stabilit necesitatea obținerii următoarelor:

- Avizul de gospodărire a apelor emis de SGA Covasna pentru etapa DTAC;

- Punct de vedere emis de ISU Covasna – investitorul are obligația solicitării și obținerii avizului de securitate la incendiu, înainte de a solicita și obține autorizația de construire;

- Punct de vedere emis de DSVSA Covasna – proiectul respectă normele sanitare veterinare în vigoare;

- Punct de vedere emis de DADR Covasna;

- la depunerea solicitarii aprobării de dezvoltare (autorizație de construire) titularul are obligația de actualizare a CF în conformitate cu modificările destinației terenului, în urma  aprobării PUZ conform Hotărârii CL al comunei Vâlcele, jud. Covasna nr. 12/2019;

- se vor respecta condițiile prevăzute în Notificarea emisă de DSP Covasna  nr. 929 /808 din 21.02.2019 privind dejecțiile celor maxim 200 capete taurine  se vor depozita pe platforma proiectată pentru dejecțiile solide, cu observația că  pot fi depozitate exclusiv dejecțiile din această exploatație.

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile Legii nr. 211 din 15 noiembrie 2011 privind regimul deşeurilor;
  2. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  3. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  4. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  6. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate;
  7. După terminarea lucrărilor de execuție terenul ocupat temporar va fi redat destinației inițiale;
  8. Deşeurile se colectează selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  9. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  10. Se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale cu hidrocarburi prin asigurarea stării de bună funcţionare a utilajelor şi vehiculelor folosite;
  11. În situația producerii de poluări accidentale în timpul execuției lucrărilor, titularul proiectului va anunța APM Covasna şi Comisariatul Judeţean Covasna al Gărzii Naţionale de Mediu;
  12. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor; pe timp secetos drumurile de acces vor fi stropite periodic pentru limitarea cantităţii de praf antrenate de mijloacele de transport;
  13. Obţinerea tuturor avizelor precizate în Certificatul de Urbanism nr. 14/22.08.2018 eliberat de Primăria Comunei Vâlcele  pentru faza DTAC şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  14. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei.
  15. Titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.
  16. Inainte de începerea activității este necesară solicitarea  și obținerea AM pentru desfășurarea activității conform Ord nr. 1798/2007.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Ing. Neagu Gheorghe

 

 

 

 

Şef Serviciu Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                                                   Întocmit,

        Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                                     Ing. Farkas Berta

 

 

Resp. Biodiversitate,

Geogr. Berde Lajos