Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

din 12.01.2021

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de KEZDI LACTO COOP COOPERATIVA AGRICOLA cu sediul în comuna Ojdula, satul Ojdula, nr. 598/F, județul Covasna,  înregistrată la APM Covasna cu nr. 6710/17.12.2020,

în baza Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 12.01.2021 că proiectul ”ÎNFIINȚARE UNITATE DE PROCESARE LAPTE ÎN HALA CU NR. CAD. 25546-C6, DIN SITUL INDUSTRIAL PRIN COMPARTIMENTARI INTERIOARE, DOTARI CU INSTALAȚII, CONSTRUIRE CENTRALA TERMICĂ ȘI CLADIRE DEPOZITARE PRODUSE FINITE ȘI MATERII PRIME, STAȚIE DE TRATARE APE UZATE TEHNOLOGICE, PLATFORMĂ DESCARCARE ACOPERITA, AMENAJĂRI EXTERIOARE ȘI ÎMPREJMUIRE” propus a fi amplasat în mun. Târgu Secuiesc, str. Gării, nr. 49/A, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului fiind încadrat în anexa nr. 2, pct. 7 litera c;
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat la sediu și pe pagina proprie de internet în data de 21.12.2020; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Mesagerul de Covasna în data de 28.12.2020; anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat la sediu și pe pagina proprie de internet în data de 12.01.2021, anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în Observatorul de Covasna din data de 12.01.2021), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Proces-verbal ședință CAT nr. 1/12.01.2021;
  4. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  5. Memoriul de prezentare înregistrat la APM Covasna cu nr. 6710/17.12.2020; punctele de vedere ale membrilor CAT formulate în scris;
  6. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Terenul pe care urmează să se realizeze investiția având suprafața de 7.2809 mp este situat în intravilanul municipiului Târgu Secuiesc, str. Gării, nr. 49/A și se află în proprietatea publică a municipiului Târgu Secuiesc, conform extras CF nr. 25546 Tg. Secuiesc.

Kézdi Lacto Coop Cooperativă Agricolă are închiriată o suprafață de teren de 6.946 mp din Situl Industrial IFET, conform Contractului de închiriere nr. 9649/03.03.2017 cu acte adiționale încheiate ulterior. De asemenea investitorul are drept de superficie asupra terenului și halei metalice existente închiriate, pe bază de contract de superficie încheiat în formă autentică.

Vecinitățile amplasamentului propus: est –  strada Soarelui, acces în situl industrial; sud       –  terenuri proprietate privată, nord  –  alee asfaltată, vest –  terenuri proprietate privată.

Pentru înființarea fabricii de prelucrare a laptelui la locul de amplasament studiat, este necesară realizarea a următoarelor lucrări principale :

HALĂ METALICĂ EXISTENTĂ (nr. cad. 25546-clădire C6) 1560,84 mp

  • Împărțirea halei metalice existente în două zone distincte: PRODUCȚIE ȘI DEPOZITARE TEMPORARĂ
  • Spargerea parțială a pardoselii din beton
  • Realizarea sistemului de colectare ape uzate menajere
  • Realizarea sistemului de colectare ape uzate tehnologice
  • Realizarea fundațiilor izolate pentru rezervoare de lapte și rezervor apă tratată
  • Realizare de compartimentări nestructurale interioare (birouri, vestiare, coridoare, săli de producție, etc.)
  • Realizare cameră carantină (pentru produse finite)
  • Realizare laborator analize fizico-chimici și microbiologice
  • Realizarea de căi de evacuări și de acces suplimentare față de cele existente
  • Realizarea a unor încăperi tampon pentru recepție materii prime, înaintea introducerii lor în producție prin containere metalice exterioare alipite de hala metalică existentă
  • Realizarea instalațiilor de încălzire, sanitare, electrice uzuale
  • Realizarea de instalații tehnologice (abur, ventilație, răcire, etc.)
  • Realizare cameră frigorifică, respectiv mutare cameră frigorifică existentă
  • Realizarea lucrări de conformare cu normativul de Securitate la incendiu a Construcțiilor
  • Realizare finisaje adecvate tipului de activitate desfășurat

Construire clădire CENTRALĂ TERMICĂ (clădire C9)

  • Se va realiza o construcție distinctă alipită pe o latură de hala metalică, ținând cont de normele de siguranță aflate în vigoare. În această clădire se va monta un cazan de abur de 1000 kg/h în scopuri tehnologice, respectiv un cazan pe condensație în vederea alimentării cu agent termic a instalațiilor de încălzire

Construire clădire DEPOZITARE PRODUSE FINITE ȘI MATERII PRIME (clădire C11)

  • Se va realiza o construcție distinctă la o distanță normată față de hala de producție și depozitare, clădirea având sistemul constructiv din zidărie de cărămidă confinată

Alte lucrări propuse:

  • Realizarea rețelelor exterioare de utilități: alimentare cu apă și canalizare menajeră, canalizare ape uzate tehnologice
  • Realizare stație de preepurare ape uzate tehnologice (construcție tehnică subterană C12). Stația de preepurare va fi situata lângă fabrica de lapte luând în considerare distanța minimă sanitară așa fel interconectarea va fi foarte ușoară și este compusă din următoarele unități modulare ușor instalabile: Stația de pompare apa uzată, Cos de filtrare impurități grosolane, Bazin de omogenizare, Sita rotativa, Stație dozare polielectrolit, Stație de reglare pH,  Unitate cu Flotație cu aer dizolvat (DAF), Post-epurare effluent (Oxidare chimică), Rezervor nămol DAF cu aerare;
  • Împrejmuirea terenului închiriat, realizarea a trei porți de acces autoturisme, 1 poartă de acces pietonal
  • Asfaltare/betonare platforme de acces, Suprafața asfaltată accese, platforme, locuri de parcare : Sa = ~2169,58 mp
  • Realizare rampe de acces, rampă acoperită pentru descărcare lapte (constr. C10)
  • Realizare totem firmă
  • Montaj pe poziție cabină poartă
  • Realizare platformă betonată pentru depozitare deșeuri
  • Amenajare spații verzi după terminarea lucrărilor de construcții și instalații, cu suprafeța de ~2834,47 mp cu gazon, vegetație medie și joasă. Spațiile verzi neafectate existente se mențin în forma lor inițială.

CENTRALIZATOR SUPRAFEȚE / NIVEL

 

NIVEL

ARIE CONSTRUITĂ (mp)

ARIE UTILĂ (mp)

PARTER – Corp clădire C6

1594,00

1521,12

Containere alipite C5, C6, C7

44,54

39,72

PARTER – Corp clădire C9

72,15

59,78

PARTER – Corp clădire C10

135,46

-

PARTER – Corp clădire C11

95,80

81,09

TOTAL FABRICĂ

1941,95

1701,71

 

Este preconizată prelucrarea a 30.000 litri lapte pe schimb. Activitățile direct productive se desfășoară pe etape de producție structurate pentru obținerea de produse pe baza de lapte cum sunt: lapte concentrat, lapte de consum, frișcă, smântâna, unt. Procesul tehnologic:

- Colectarea și transportul materiei prime (laptele crud) cu cisterne izoterme, pe baza de contract.

- Recepție, depozitare, verificare și răcire lapte crud.

- Producție de lapte pasteurizat. Laptele crud stocat în 2 tancuri de câte 15.000 litri capacitate este livrat mai departe pe fluxul de producție în scopul obținerii de lapte de consum și diverse produse lactate, după pasteurizare.

- Producție lapte de consum pe linia de pasteurizare UHT si ESL si îmbuteliere .

- Producție și îmbuteliere smântâna,

- Producție și îmbuteliere smântâna,

- Depozitare și livrare.

MODUL DE ASIGURARE A UTILITĂŢILOR

  1. Alimentare cu apă – în mod indirect de la rețeaua publică de alimentare cu apă din localitatea Tg. Secuiesc, prin branșament propriu de apă racordat la rețeaua existentă de alimentare cu apă din situl industrial (conductă PEHD Dn 160). Asigurarea apei tehnologice – pentru activitatea desfășurată este necesară apă tehnologică în cantități însemnate, aceasta va fi asigurată prin branșamentul de apă proprie, efectuând totodată tratarea diferențiată în funcție de scopul/locul utilizării apei tehnologice (ex. demineralizare, osmoză inversă, răcire, etc.).
  1.   Evacuarea apelor uzate – apele uzate menajere vor fi racordate în mod direct la rețeaua sitului industrial, iar apele uzate tehnologice – rezultate din spălarea pardoselii și a pereților atelierului, respectiv după curățirea echipamentelor și conductelor tehnologice precum și în mod direct din procesul de producție vor fi tratate prin intermediul stației proprii de preepurare ape uzate aferentă fabricii de prelucrare a laptelui. Apele uzate evacuate în sistemul municipal de canalizare vor corespunde calitativ normei NTPA002.
  2. Asigurarea încălzirii/ preparării agentului termic – prin centrală termică pe condensație proprie prin combustibil gazos, având capacitatea de 187 kW.
  3. Asigurarea aburului – va fi asigurată prin centrală termică de abur capacitatea de 1000 kg/h.
  4. Asigurarea energiei electrice – alimentarea tabloului electric general existent al halei se va realiza de la postul de transformare PTC20 Tg. Secuiesc existent.
  5. Alimentare cu gaz metan – prin conductă racord gaze naturale DN65 existentă, având ieșirea din pământ la latura vestică a clădirii.

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: în parcul industrial sunt proiectate sau în curs de excutare și alte investiții de tip industrial;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: nu este cazul;

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate: în etapa de executie vor fi generate următoarele tipuri de deşeuri:

  • deşeuri în perioada de execuție: resturi de conducte, deşeuri de ambalaje rezultate din folosirea diferitelor piese, etc.;
  • uleiuri uzate rezultate de la utilajele/echipamentele utilizate în timpul lucrărilor;
  • deşeuri menajere şi asimilabil menajere, rezultate din activităţile igienico – sanitare ale personalului angajat al societăţii/societăţilor de construcţie;
  • deșeurile rezultate în timpul execuției/exploatării construcției se va colecta în containere. Se va face o colectare selectivă a deșeurilor și ambalajelor și valorificarea celor reciclabile conform prevederilor legale. Deșeurile solide vor fi depozitate pe o platformă betonată împrejmuită;
  • În perioada de funcționare se vor genera în principal materii care nu se pretează consumului sau procesării (zer, zară, grăsimi etc.), nămol de la stația de epurare, deșeuri de ambalaje și deșeuri municipale amestecate.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: emisii de la motoarele utilajelor, mijloacelor de transport, poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente; amplasamentul investitiei se află în incinta unui parc industrial.

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul lucrărilor; Se vor respecta cu stricteţe normativele de protecția muncii și PSI, a regulamentelor de exploatare a utilajelor.

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - în timpul funcționării apele uzate evacuate în sistemul municipal de canalizare vor corespunde calitativ normei NTPA002; titularul se va asigura că activitățile de pe amplasament vor fi realizate în aşa fel încât emisiile şi mirosurile să nu determine o deteriorare semnificativă a calităţii aerului, dincolo de limitele amplasamentului.

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: conform Certificatului de urbanism zonă cu funcțiuni de unități industriale;

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: - nu este cazul;

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional;

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: o parte din lucrări se execută în zone de locuit;

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: conform punctului de vedere al Direcției Județeană pentru Cultură Covasna nr. 1/2021, înregistrat la APM Covasna cu nr. 98/07.01.2021, nu este necesară obținerea avizului de specialitate din partea DJC Covasna;

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): suprafața terenului 6.946 mp; potențial impact redus, în timpul execuției poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor, prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor;

  b) natura impactului: zgomote și vibrații, emisii în aer generate de către utilajele și mijloacele de transport folosite;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

   g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  (h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

 

II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, fiind situat în afara ariilor naturale protejate.

   

III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- titularul proiectului are obligația de solicita și obține aviz de gospodărire a apelor conform adresei nr. 192/SL/11.01.2021 eliberate de SGA Covasna;

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, a Legii nr. 211 din 15 noiembrie 2011 privind regimul deşeurilor; H.G.124/2003 privind prevenirea, reducerea şi controlul poluării mediului cu azbest cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  3. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  4. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Conform punctului de vedere ISU Covasna nr. 1978816/24.12.2020 înregistrat la APM Covasna cu nr. 6789/28.12.2020 titularul proiectului trebuie să solicite și să obțină avizul de securitate la incendiu;
  6. Lucrările se vor desfăşura cu respectarea condiţiilor tehnice şi a regimului juridic prevăzute prin actele de reglementare prealabile, emise de alte autorităţi;
  7. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  8. După terminarea lucrărilor de execuție terenul ocupat temporar va fi redat destinației inițiale;
  9. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel pe amplasament, în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate. În urma lucrărilor efectuate pe amplasament suprafeţele se vor elibera de deşeuri de orice natură;
  10. Programul de lucru se va adapta în vederea respectării orelor de odihnă ale riveranilor;
  11. Deşeurile se colectează selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  12. Gestionarea deșeurilor de construcții se va realiza cu respectarea art. 4 și art. 17 alin 3 din Legea nr. 211 din 15 noiembrie 2011 privind regimul deşeurilor;
  13. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  14. Se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale cu hidrocarburi prin asigurarea stării de bună funcţionare a utilajelor şi vehiculelor folosite;
  15. În situația producerii de poluări accidentale în timpul execuției lucrărilor, titularul proiectului va anunța APM Covasna şi Comisariatul Judeţean Covasna al Gărzii Naţionale de Mediu;
  16. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor; pe timp secetos drumurile de acces vor fi stropite periodic pentru limitarea cantităţii de praf antrenate de mijloacele de transport;
  17. Obţinerea tuturor avizelor precizate în certificatul de urbanism nr. 53/02.06.2020 eliberat de Primăria Municipiului Târgu Secuiesc şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  18. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului – APM Covasna ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei, precum și în cazul avizelor ce se emit în cadrul procedurii de obținere a autorizației de construire și care aduc modificări proiectului.
  19. Titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.
  20. Înainte de punerea în funcţiune a obiectivului titularul proiectului are obligaţia de a solicita şi de a obţine autorizaţie de mediu, conform prevederilor Ordinului M.M.D.D. nr. 1798/2007, privind aprobarea procedurii de emitere a Autorizaţiei de Mediu, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

DIRECTOR   EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

  

 

 

 

Şef Serviciu, Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                         Responsabil Comp. CFM,

         Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                     Ing. Ghican Oana-Elena

 

 

 

 

                                   Întocmit, Cons. AAA, Ing. Farkas János