Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE din 20.05.2021

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de CSIKI BELA, cu sediul/domiciliul în localitatea Baraolt, strada Kossuth Lajos, nr. 241, județul Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr. 2826/22.04.2021,

în baza Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 18.05.2021, că proiectul ” Construirea unui magazin cu produse din carne si branzeturi, drumuri acces, alei carosabile si pietonale, spatiu parcare, amenajari exterioare, sistematizare verticala, panouri firma si publicitate, signalistica, imprejmuire, bransamente si organizare de santier”, propus fi amplasat în localitatea Baraolt, strada Kossuth Lajos, nr. 239, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, fiind încadrat în anexa nr. 2, la punctul 10 lit.b);
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat la sediu și pe pagina proprie de internet în data de 26.04.2021; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Observatorul de Covasna în data de 28.04.2021; nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Proces-verbal ședință CAT nr. 12/18.05.2021;
  4. Punctele de vedere ale membrilor CAT formulate în scris;
  5. Punct de vedere de la  DSP Covasna înregistrată la APM Covasna cu nr. 3206/10.05.2021, conform căruia beneficiarul trebuie sa depuna proiectul la DSP Covasna pentru a obtine ASSP (Asistenţă de Specialitate de Sănătate Publică);
  6. Dovada achitării tarifelor pentru parcurgerea procedurii, OP nr. 6559/27.04.2021 – 500 lei;
  7. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Obiectul proiectului îl constituie amplasarea unei construcţii cu funcţiunea de magazin pentru desfacerea mărfurilor alimentare şi nealimentare de uz casnic. Scopul investiţiei este acela de a asigura deservirea populaţiei rezidente în cartier cu produse de primă necesitate în condiţii de calitate sporite, precum şi acela de a salubriza şi îmbunătăţi considerabil aspectul urbanistic al zonei. Amplasamentul studiat se găsește in județul Covasna, în localitatea Baraolt, pe strada Kossuth Lajos, nr. 239 și conform extraselor de carte funciară se află în intravilanul localitatii Baraolt. Suprafața terenului care face obiectul prezentului studiu este de 6570m².

Situaţia juridică: conform certificat de urbanism nr. 41 din 05.12.2019, imobilele cu suprafata totala de 6570 mp, se afla in intravilanul localitatii Baraolt, se afla in proprietatea titularului proiectului.

 

Suprafetele propuse ale proiectului sunt:

Caracteristicile construcţiei:

Funcţiunea:                           magazin de tip supermarket

Dimensiuni maxime:                        cca. 57.74 m x 26.74 m

 

Regim de înălţime:               P

Hmax  constructie:               5,35 m

Suprafaţa total construită:  1400,00 m² (suprafata construita magazin)

Categoria de importanţă:    C construcţie de importanţă normală, conform HGR 766/1997

Clasa de importanţă:                       IIIimportanţă normală, conform P100/1-2013

BILANȚ TERITORIAL PROPUS SI INDICATORI URBANISTICI:

 

Suprafața construită propusă:

1424,00

Circulații auto:

1873,00m²

Circulații pietonale:

330,50m²

Parcări pavate:

1106,85m²

Spațiu verde amenajat:

1835,65m²

Suprafața teren:

6570,00m²

P.O.T. = 21,67%

C.U.T. = 0,21

 

Spatii interioare:

 

Nr. încăpere

Denumire încăpere

Suprafaţă  (mp)

 

MAGAZIN PENNY MARKET

 

0.

WINDFANG

16.85

1.

SALA DE VÂNZARE

856.45

2.

HOL

9.95

3.

BIROU

17.05

4.

CAMERA ODIHNĂ PERSONAL

13.85

5.

VESTIAR FEMEI + WC

9.35

6.

VESTIAR BĂRBAȚI + WC

8.90

7.

CAMERA TABLOU ELECTRIC GENERAL(TEG)

6.25

8.

CAMERA TEHNICA

7.95

9.

SPAȚIU MANIPULARE MARFĂ

191.10

10.

MASINA DE CURATENIE

2.55

11.

CAMERĂ FRIGORIFICĂ

8.40

11.1

CAMERĂ CONGELARE

8.40

12.

ZONA ACCES COPERTINA

72.00

13.

SPAȚIU PREGATIRE

12.25

 

MAGAZIN PRODUSE DIN CARNE SI BRANZETURI

 

B01.

SALA DE VÂNZARE

61.80

B02.

HOL

10.20

B03.

VESTIAR

4.95

B04.

CABINA DUS

1.00

B05.

GRUP SANITAR CLIENTI

4.00

B06.

CAMERA FRIGORIFICA - BRANZETURI

2.85

B07.

CAMERA FRIGORIFICA - MEZELURI

2.05

B08.

CAMERA TRANSARE SI PORTIONARE MEZELURI SI BRANZETURI

8.25

B09.

CAMERA RECEPTIE MARFA

4.20

B10.

CAMERA TRANSARE SI PORTIONARE CARNE

10.75

B11.

CAMERA FRIGORIFICA CARNE

6.20

B12.

BIROU

5.40

B13.

GRUP SANITAR PERSONAL

2.05

B14.

DULAP CURATENIE

1.30

 

Pe teren sunt disponibile rețelele de apă potabilă, rețea pentru hidranți și canalizare pentru consum menajer, canalizare pluviale respectiv menajere, funcționale pentru clădirile existente.

Sistemul de alimentare cu apă:

Conform calculelor, presiunea necesară la intrarea în clădire pentru alimentarea magazinului cu apă rece este de minim 2,5 bar la un debit nominal de 0,872 l/s , iar pentru Carmangerie 2,5 bar la un debit nominal de 0,724l/s. pentru consum menajer.

Cladirea va fi dotata cu instalatii interioare de stins incendiu, hidranti interiori, cu doua jeturi in functiune simultana, avad debit de total de 4.2 litri/secunda (1 jet  = 2.1 litri/secunda; 2 jeturi  = 2.1 x 2 = 4.2litri/secunda).

Incinta va fi prevazuta cu instalatii exterioare de stins incendiu, hidranti exteriori,  avand debit de 10 litri/secunda. Se propun doi hidranti exteriori Dn80 montati pe conducta din PEHD Dn110, hidranti cu cot dublu, asigurand fiecare un debit de 10 litri/secunda.

BRANSAMENT DE APĂ

Branşamentul se realizează la rețeaua de apă potabilă a oraşului şi trebuie să asigure un debit pentru satisfacerea consumului menajer şi pentru refacerea rezervei incendiu - interiori / exterior.

qcmagazin= 0.872 l/s

qcarmangerie = 0.724 l/s

qrefacere incendiu = 1.40 l/s

Refacerea rezervei de incendiu:120mc/24ore = 120000litri/(24*3600)=1.388l/s=>1.40l/s

qc = qcmagazin + qcarmangerie + qrefacere incendiu = 0.872 + 0.724 + 1.40 = 2.996l/s

qc = 3.00l/s

Din nomograma  pentru dimensionare  pentru conductelor de polietilena apa rece conform debitului de apa necesar QAR=3.00 l/s, la o presiune de 2.5bar=> Dn65 (2 1/2''); se alege PEHD Dn90

În cazul în care presiunea furnizată de regia locală de apă depaseste 5 bar, se va monta un regulator de presiune cu diametrul de conectare 1 ½” si presiunea reglată în aval maxim 4 bar.

Canalizarea menajeră:

Apele uzate menajer rezultate de la instalațiile interioare sunt dirijate spre reteaua de canalizare menajera exteriora propusa in incinta.

Apele uzate rezultate de la masina de spălat, vitrinele frigorifice si instalatiile de racire, ape cu posibile incarcari de grasime,înainte de descărcarea în canalizarea din incintă vor trece printr-un separator de grăsimi şi reținere nămol de tip KESSEL. Separatorul de grasimi prevazut este din polietilena, tip Kessel, Euro G-NS4, de debit 4 l/s, cu separator de namol de 400 litri, separator de 370 litri, rezervor grasimi 160 litri.

Racordul instalațiilor interioare la canalizarea exterioară se realizează cu conducte din tuburi de PVC-KG, Dn 110mm în cămine de vizitare din incinta.

Reteaua de canalizare exterioara propusa in incinta va evacua apele menajere in reteaua stradala.

Rețeaua de canalizare menajeră din incintă se va realiza cu tuburi din PVC-KG cu diametre Dn 200mm.

Racordul la reteaua stradala existenta se va realiza cu tuburi din PVC-KG cu diametre Dn 200mm.

Traseul şi elementele rețelei de canalizare s-a materializat pe planşa IS00.

Apele pluviale potential poluate sunt preluate de pe platformele rutiere prin guri de preluare (scurgere) in reteaua de canalizare ape pluviale poluate din incinta, sunt trecute prin separatorul de nămol şi produse petroliere propus si se descarcă in sistemul de infiltrare ape pluviale in sol.

Gurile de preluare (scurgere) au urmatoarele caracteristici: debit 8 l/s, cu gratar si rama carosabile (pentru trafic greu), parafrunzar, depozit nisip, tip KESSEL şi descărcate in canalizarea propusă. Racordul gurilor de scurgere se realizează cu conducte din tuburi de PVC-KG, Dn 160 mm in cămine de vizitare.

Separatorul de nămol şi produse petroliere este propus cu trecere directa, fara bypass, furnizat de catre firma ACO.

Separatorul de nămol şi produse petroliere este prevăzut la intrarea apei cu un decantor de nămol, urmat de separatorul cu filtru coalescent şi evacuarea prevăzută cu un obturator automat cu flotor. Filtru coalescent este format dintr-un material lamelar care se află in camera coalescentă. Evacuarea separatorului este prevăzută cu un obturator automat cu flotor, acesta functionând astfel: când este depăsită capacitatea de stocare a hidrocarburilor separate, flotorul coboară in stratul de hidrocarburi, şi un disc de etanşare este presat pe conducta de evacuare.

Reţeaua de canalizare ape pluviale potential poluate se va realiza cu tuburi din PVC-KG cu diametre Dn 110mm ÷ Dn 250mm.

Pentru preluarea apelor pluviale de pe rampa de aprovizionare marfa s-au prevazut:

- rigola la baza rampei, cu gratar carosabil pentru trafic greu, cu recipient decantor, tip ACO

- separator de hidrocarburi Kessel tip NS3, cu coaleşcenţă.

- pompa submersibila pentru evacuare ape pluviale din rigola rampa, cu plutitor, comanda automata, debit=4,6 l/s, Hpompare=6,6mCA, tip WILO

- camin tip KESSEL pentru pompa de epuismente

Separatorul este de formă cilindrică cu o gura de vizitare circulara de 1000 mm, realizat din polietilenă. Calitatea apele epurate prin separatoarele propuse se incadrează in limitele indicatorilor de calitate, prevăzute in normativul NTPA - 001/2002 (“Normativul privind conditiile de evacuare a apelor uzate in retelele de canalizare ale localitătilor”).

Alimentarea cu energie electrică:

Alimentarea cu energie electrică se va face din reţeaua existentă în zonă, pe baza studiului de soluţie ce se va întocmi. Măsura energiei electrice consumate se face de la blocul de măsură şi protecţie trifazat BMPT. Racordul va fi executat în baza documentaţiei elaborate.

Pentru circuitele de iluminat şi forţă se prevede protecţia la scurtcircuit și suprasarcină cu întreruptoare automate cu protecţie magnetotermică si cu întreruptoare automate cu reglaj la suprasarcină.

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul,

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: nu este cazul;

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate: în etapa de executie vor fi generate următoarele tipuri de deşeuri:

  • deşeuri de materiale de construcții: beton, cărămizi, țigle, lemn, sticlă, metale, cabluri, materiale izolante, asfalt, resturi de balast, deşeuri de ambalaje rezultate din folosirea diferitelor materiale de construcții, etc.;
  • uleiuri uzate rezultate de la utilajele/echipamentele utilizate în timpul lucrărilor;
  • deşeuri menajere şi asimilabil menajere, rezultate din activităţile igienico – sanitare ale personalului angajat al societăţii/societăţilor de construcţie.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: emisii de la motoarele utilajelor, mijloacelor de transport, lucrări de sudură, poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente;

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul exploatării;

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - nu este cazul;

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: folosința actuală a terenului conform Certificatului de urbanism este arabil, se afla in intravilanul lpcalitatii Baraolt conform PUG aprobat.

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: - nu este cazul;

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional;

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică –  nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: nu este cazul.

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: conform Punctului de vedere nr. 14/2021 emis de Direcția Județeană pentru Cultură Covasna nu este necesară obținerea avizului de specialitate din partea DJC Covasna.

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): potențial impact redus, poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor, prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor; aria construită va fi de 1424 mp;

  b) natura impactului: zgomote și vibrații, impact redus, pe durata realizării lucrărilor. Poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale cu hidrocarburi în timpul exploatării;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

   g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  (h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

    II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completările ulterioare,

    III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- titularul proiectului nu are obligația de a solicita și obține aviz de gospodărire a apelor de la SGA Covasna;

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, a Legii nr. 211 din 15 noiembrie 2011 privind regimul deşeurilor;
  2. În cazul descoperirii incidentale a unor vestigii arheologice, executantul este obligat să sisteze orice activitate și să informeze Direcția Județeană pentu Cultură Covasna în termen de 72 ore în conformitate cu art. 4, cap II din OG 43/200 republicată;
  3. Se vor lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele), se va înştiinţa ITM Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  4. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  5. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. În timpul executării lucrărilor este interzisă orice formă de recoltare, capturare, ucidere, distrugere sau vătămare a exemplarelor de plante şi animale aflate în mediul lor natural, în oricare dintre stadiile ciclului lor biologic;
  7. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  8. Deşeurile se colectează selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri; Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor, substanţelor poluante de orice fel.
  9. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii; respectarea Proiectului și Planului de refacere a mediului anexate documentației de obținere a acordului de mediu;
  10. Se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale cu hidrocarburi prin asigurarea stării de bună funcţionare a utilajelor şi vehiculelor folosite;
  11. În situația producerii de poluări accidentale în timpul execuției lucrărilor, titularul proiectului va anunța APM Covasna, Comisariatul Judeţean Covasna al Gărzii Naţionale de Mediu,
  12. Obţinerea tuturor avizelor precizate în certificatul de urbanism nr. 41/5.12.2019 eliberat de Primaria Orasului Baraolt, şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  13. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului – APM Covasna ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei, precum și în cazul avizelor ce se emit în cadrul procedurii de obținere a autorizației de construire și care aduc modificări proiectului.
  14. Titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.
  15. Înainte de punerea în funcţiune a obiectivului titularul proiectului are obligaţia de a solicita şi de a obţine autorizaţie de mediu sau revizuire celei existente, după caz, conform prevederilor Ordinului M.M.D.D. nr. 1798/2007, privind aprobarea procedurii de emitere a Autorizaţiei de Mediu, cu modificările şi completările ulterioare.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

 

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

DIRECTOR   EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

  

 

 

 

 

 

 

Şef Serviciu, Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                         Responsabil Comp. CFM,

         Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                     Ing. Ghican Oana-Elena

 

 

 

                                                   Întocmit,

                                                  Ing. Bote Daniela