Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE din 07.02.2022

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE, cu sediul în judeţul Covasna, Municipiul Sfantu Gheorghe, str. 1Decembrie 1918, nr. 2, județul Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr. 41/04.01.2022,

în baza Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 02.02.2022 că proiectul ”Construire parcare etajata in strada Nicolae Iorga” propus a fi amplasat în Municipiul Sfantu Gheorghe, str. Nicolae Iorga, nr. FN, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului fiind încadrat în anexa nr. 2, la punctul  13. lit. a);
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat de pagina proprie de internet în data de 06.01.2022; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Observatorul de Covasna în data de 19.01.2022; anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat la sediu și pe pagina proprie de internet în data de 07.02.2022, anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în Observatorul de Covasna din data de ...2021), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. punctul de vedere al Compartimentului Biodiversitate din cadrul APM Covasna inregistrat  cu nr. 642 în data de 31.01.2022,
  4. Proces-verbal ședință CAT nr. 3/02.02.2022;
  5. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  6. Memoriul de prezentare înregistrat la APM Covasna cu nr. 376/18.01.2022; punctele de vedere ale membrilor CAT formulate în scris;
  7. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Lucrarea ce face obiectul prezentului studiu se va executa în România, judeţul Covasna, pe teritoriul municipiului Sfantu Gheorghe. Imobilul (teren) este situat în intravilanul municipiului Sfantu Gheorghe. Terenul se află într-o zonă cu Instituții Publice și Servicii, fiind folosit în momentul de față ca o curte pentru construcțiile prezente, clădiri administrative, recreere și ateliere. Conform PUZ aprobat, amplasamentul se află în intravilanul municipiului Sf. Gheorghe, în partea sudică a zonei centrale. Amplasamentul pe care se face inserția se află la intersecția străzii Bánki Donáth, și noua stradă care se înființează în continuarea străzii Nicolae Iorga. Categoria de folosință actuală: Zonă instituții publice și servicii Folosință actuală: Teren curți construcții, clădiri admistrative și de recreere, ateliere

 

 

 

 

Amplasamentul studiat este mărginit × pe latura nord-vest de drumul de acces propus în cadrul acestui proiect, CF 27292 × pe latura nord este mărginit de o parcelă liberă, CF 24098 × pe latura nord-est se învecinează cu prelungirea străzii Nicolae Iorga, conform P.U.Z. și R.L.U. aprobat prin H.G.L. Nr. 196/2021, cu respectarea legii nr. 50/1991, cu completările și modificările ulterioare și a codului civil, subzonă conform P.U.Z. – U.T.R. × spre sud proprietăți private cu funcțiuni comerciale × spre sud-vest proprietăți private și funcțiuni comerciale × Accesul în parcarea etajată se va face din strada Nicolae Iorga, nr. FN printr-un drum de acces propus în cadrul acestui proiect. × Accesul pietonal principal se va face din drumul de acces propus × Accesul pietonal secundar se va face de pe prelungirea străzii Nicolae Iorga

 Bilanţul teritorial -  Suprafață teren inițial: 16 726 mp Dimensiuni în plan a parcelei: max 210 x max 101, formă parcelă neregulată Nr posibil parcări în imediata apropiere a sitului = 3 pentru autocare

Funcțiunea: clădire parcare etajată Regim de înălțime: D+P+3E H-max: 18.9 m Suprafața construită la sol a parcării: 2497.43 mp Suprafața construită desfășurată parcare: 10528.86 mp Construcția nou propusă va fi amplasată pe parcelă astfel încât se va învecina cu prelungirea str. Nicolae Iorga. Clasa de importanță: III conform normativul P100/1992 Categoria de importanță: C conform hotărârea HGR 766/1997 Grad de rezistență la foc: II conform normativ P118/1999 Funcțiunea: clădire cu parcări D+P+3E, cu spațiile comerciale la parter și terenuri de sport la ultimul etaj descoperit

Indici de control admiși: POT max 60% și CUT max 3

Descrierea caracteristicilor fizice ale intregului proiect:

Volumul se aliniază cu latura nordică la strada nou propusă prin P.U.Z. (prelungirea străzii Nicolae Iorga). La nord se axează zonei amenajate, definită în cadrul unui alt proiect. Volumetria simplă de paralelipiped dreptunghic exprimă suprafața utilă interioară optimizată. Accentul clădirii este dat de corpul ce conține accesul principal pietonal, una dintre circulațiile verticale, dar și spațiile care deservesc parcarea și terenurile de la ultimul etaj descoperit.

Parcarea vine ca un atuu funcțional deoarece va deservi zona centrală a orașului dar și funcțiunile din proximitate. Din punct de vedere funcțional, clădirea înglobează pe lângă aproximativ 188 de locuri de parcare, 2 birouri, unul ce va deservi zona terenurilor, pentru administrarea acestora și un birou de supraveghere pentru paznic, fiind câte o persoană în fiecare birou. Acestea sunt dispuse la etajul parțial III și respectiv etajul acoperișului terasă.

În organizarea spațială a parterului, a fost luat în considerare și cum va răspunde funcțional parcarea către stradă. Pentru animarea fațadei, dar și oferirea unui sentiment de siguranță pietonilor, am propus 3 spații comerciale, 2 spații de 38-40 mp, unde vor lucra câte 4 persoane, pentru spațiul comercial de 31 mp, vor fi câte 3 persoane, iar pentru spațiul comercial de 22 mp, vor lucra 2 persoane.(numărum maxim de persoane ce vor lucra în spațiul comercial este dat de suprafața acestuia și amenajarea spațiului propus în planșele de arhitectură).

 Acestea sunt conectate direct cu exteriorul clădirii și interiorul parcării. Pentru cele două spații comerciale de 38-40 de mp, vor fi aproximativ 15 vizitatori în fiecare spațiu comercial. Spațiile comerciale vor avea un spațiu de depozitare la nivelul demisolului. Conexiunea între etajele clădirii se face prin două circulații verticale, una dintre ele fiind echipate cu lift. Scara nordică va deservi atât parcarea cât și terenurile de sport. Ultimul nivel al clădirii va avea un rol de agrement deoarece va fi folosit pentru practicarea sporturilor cu mingea, având posibilitatea și de a susține evenimente de mici dimensiuni.

Din punct de vedere a circulațiilor auto, pietonale dar și a parcărilor, s-au folosit două rampe în capetele clădirii care permit un circuit complet și clar. Circulațiile pietonale sunt așezate pe aceeași parte cu nodurile verticale de circulație, fiind semnalizate corespunzător. Clădirea parcării înglobează 188 de locuri de parcare și 6 locuri pentru motociclete care au posibilitatea de a fi încuiate. Din aceste 188 locuri de parcare, 10 sunt propuse pentru persoane cu dizabilități motorii, la parter, iar 25 de locuri de parcare vor fi mai spațioase, împărțite pe toate etajele. Din punct de vedere estetic, conceptul fațadei îmbină necesarul și unitarul.

Parcarea va fi deschisă, cele 4 fațade fiind parțial obturate cu panouri metalice perforate. Fațadele vor fi completate în anumite zone, adiacent față de panourile metalice, cu vegetație, pe o structură separată panourilor metalice. Pereții verzi sunt bineveniți, fiind o soluție optimă pentru impactul pe care îl poate avea asupra orașului, prin imaginea plăcută a unei fațade “vii” cât și prin reducerea temperaturii și a absorbției de CO2 din parcare. Pentru a susține caracterului sustenabil al clădirii, am optat pentru folosirea unui strat de vegetație formată din plante cățărătoare sempervirescente, prinse de un suport metalic special pe partea sudică, sud-estică și sud-vestică a clădirii pentru amplificarea spațiului verde amenajat, adiacent fațadei și continuitatea vegetației de pe parcelă, pe suprafața fațadei, această corelare având un bun impact ecologic asupra orașului. Orientarea celor două laturi lungi ale clădirii este pe direcția nord-est și sud-vest. Orientarea nord[1]est și nord-vest oferă terenurilor de sport de la ultimul etaj posibilitatea de a avea gradene neacoperite, iar meciurile să fie urmărite fără disconfort. Soluția aleasă pentru structură a fost în cadre cu stâlpi/diafragme și planșeu de tip dală din beton armat și pereți neportanți exteriori în cazul birourilor și a spațiilor comerciale și pereți interiori pentru compartimentare din cărămidă cu goluri verticale și pereți de tip sandwich pe structură ușoară. Pentru finisajul fațadelor s-au ales panouri metalice perforate, pentru a permite aerisirea completă a parcării. Aceste panouri metalice perforate rezistente la îngheț și la șocuri mecanice, și au o durata de viață de aproximativ 40-60 ani, care - împreună cu o amprentă ecologică minimală – susțin standardele de sustenabilitate pentru acest material. La nivelul parterului, pe fațada nordică am propus o copertină metalică suspendată, fixată cu cabluri tensionate, oferă protecție zonei cu spații comerciale și a stației pentru transport în comun. Toate elemente metalice vor fi vopsite în câmp electrostatic. În zona accesului principal, tavanul și fața interioară a pereților vor fi finisate cu tencuială decorativa.

Parcări

Se propune doar un număr de 3 de parcări pentru autocare de-a lungul prelungirii străzii Nicolae Iorga, în partea de nord-est, iar necesarul de parcări fiind preluat de clădirea de parcări. De asemenea, pe parcelă se vor realiza parcări pentru biciclete, trotinete urbane/ scooter.

Modul de asigurare a utilităţilor

Alimentarea cu apă rece se va realiza la rețeaua de alimentare cu apă existentă în zonă.

Evacuarea apelor uzate; Se va face în rețeaua de canalizare a localității.

Deșeurile rezultate în timpul exploatării construcției se vor colecta selectiv (menajer, reciclabile – sticlă, metal/ plastic, hârtie – și compostabile) și se vor evacua periodic pe bază de contract cu firmă specializată, conform legislației în vigoare.

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: apă potabilă din sursă subterană;

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate: în etapa de executie vor fi generate următoarele tipuri de deşeuri:

  • deşeuri de materiale de construcţii, resturi de conducte;
  • uleiuri uzate rezultate de la utilajele/echipamentele utilizate în timpul lucrărilor;
  • deşeuri menajere şi asimilabil menajere, rezultate din activităţile igienico – sanitare ale personalului angajat al societăţii/societăţilor de construcţie.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: emisii de la motoarele utilajelor, mijloacelor de transport, lucrări de sudură, poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente;

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul lucrărilor; Se vor respecta cu stricteţe normativele de protecția muncii și PSI, a regulamentelor de exploatare a utilajelor.

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - se va institui zonă de protecţie sanitară;

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: conform Certificatului de urbanism nr. 467/21.09.2021, regimul economic, zona institutii publice si servicii, folosință actuală a terenului: curti constructii, cladiri administrative si de recreere, ateliere;

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: - nu este cazul;

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional;

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: amplasamentul proiectului se află în intravilan în zone de locuit;

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: În cazul descoperirii  a unor vestigii arheologice, executantul este obligat să sisteze orice activitate și să informeze Direcția Județeană pentu Cultură Covasna în termen de 72 ore în conformitate cu art. 4, cap II din OG 43/200 republicată;

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): potențial impact redus, în timpul execuției poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor, prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor;

  b) natura impactului: zgomote și vibrații, emisii în aer generate de către utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul execuției;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale în timpul execuției;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

   g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  (h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, fiind situat în afara ariilor naturale protejate.

III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- conform punctului de vedere emis de SGA Covasna nr. 631/SL/02.02.2022, inregistrat cu la APM Covasna cu nr. 725/02.02.2022, nu este necesara obtinerea avizului de gospodarire a apelor:

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, a OUG 92/2021 privind regimul deşeurilor;
  2. Respectarea OUG nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  3. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  4. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  5. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Lucrările se vor desfăşura cu respectarea condiţiilor tehnice şi a regimului juridic prevăzute prin actele de reglementare prealabile, emise de alte autorităţi;
  7. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  8. La executia lucrărilor, executantul va asigura portectia apelor de suprafată, subterane si ecosistemelor acvatice;
  9. Să întreţină zonele de protecţie sanitară şi perimetrul de protecţie hidrogeologică în jurul surselor de apă, în scopul prevenirii pericolului de alterare a calităţii apelor;
  10. În zonele de protecţie sanitară instituite în jurul sursei de apă sunt interzise depozitarea gunoaielor şi deşeurilor de orice fel, precum şi depozitarea sau folosirea de îngrăşăminte, pesticide ori alte substanţe periculoase;
  11. Organizarea de şantier se va realiza astfel încât impactul generat de aceasta asupra factorilor de mediu locali pe timpul derulării lucrărilor prevăzute prin proiect să fie cât mai redus;
  12. Programul de lucru se va adapta în vederea respectării orelor de odihnă ale riveranilor;
  13. După terminarea lucrărilor de execuție terenul ocupat temporar va fi redat destinației inițiale;
  14. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel pe amplasament, în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate. În urma lucrărilor efectuate pe amplasament suprafeţele se vor elibera de deşeuri de orice natură;
  15. Deşeurile se colectează selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  16. Gestionarea deșeurilor de construcții se va realiza cu respectarea OUG 92/2021 privind regimul deşeurilor;
  17. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  18. Se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale cu hidrocarburi prin asigurarea stării de bună funcţionare a utilajelor şi vehiculelor folosite;
  19. În situația producerii de poluări accidentale, titularul proiectului va anunța imediat APM Covasna şi Comisariatul Judeţean Covasna al Gărzii Naţionale de Mediu;
  20. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor; pe timp secetos drumurile de acces vor fi stropite periodic pentru limitarea cantităţii de praf antrenate de mijloacele de transport;
  21. Obţinerea tuturor avizelor precizate în certificatul de urbanism nr. 467/21.09.2021, eliberat de Primaria Municipiului Sfantu Gheorghe şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  22. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului – APM Covasna ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei, precum și în cazul avizelor ce se emit în cadrul procedurii de obținere a autorizației de construire și care aduc modificări proiectului.
  23. Titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

DIRECTOR   EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

  

 

 

 

Şef Serviciu, Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                         Întocmit,

Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                          Ing. Bote Daniela

 

 

Responsabil Comp.CFM,

Ing. Ghican Oana Elena