Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE din 07.02.2022

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE, cu sediul în judeţul Covasna, Municipiul Sfantu Gheorghe, str. 1Decembrie 1918, nr. 2, județul Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr. 5789/01.09.2021,

în baza Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 02.02.2022 că proiectul ”Modernizare strada Fantanii” propus a fi amplasat în Municipiul Sfantu Gheorghe, strada Fantanii, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului fiind încadrat în anexa nr. 2, la punctul  13. lit. a);
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat de pagina proprie de internet în data de 07.09.2021; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în Observatorul de Covasna în data de 20.09.2021; anunţ APM Covasna privind etapa de încadrare și proiectul deciziei afişat la sediu și pe pagina proprie de internet în data de 07.02.2021, anunţul titularului privind decizia etapei de încadrare publicat în Observatorul de Covasna din data de ...2021), nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. punctul de vedere al Compartimentului Biodiversitate din cadrul APM Covasna inregistrat  cu nr. 642 în data de 31.01.2022,
  4. Proces-verbal ședință CAT nr. 3/02.02.2022;
  5. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  6. Memoriul de prezentare înregistrat la APM Covasna cu nr. 375/18.01.2022; punctele de vedere ale membrilor CAT formulate în scris;
  7. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Lucrarea ce face obiectul prezentului studiu se va executa în România, judeţul Covasna, pe teritoriul municipiului Sfantu Gheorghe. Imobilul (teren) este situat în intravilan, aflat în domeniul public al municipiului Sfantu Gheorghe.

Lungimea totala a străzii propuse spre modernizare este de 110 metri (0.110km).

Strada este mărginită in cea mai mare parte de proprietati. In plan se întâlnesc o succesiune de aliniamente cu lungimi variabile si curbe cu raze ce diferă de la mici la mari funcţie de vecinatati.

In profilul longitudinal strada prezintă declivitati variabile si racordate necorespunzator, ceea ce creeaza impresia unui profil longitudinal sub forma unor "dinţi de fierăstrău".

Strada ce urmeaza a fi modernizata prezintă o latime a platformei carosabile de aproximativ 9 m, cu pante transversale necorespunzatoare.

In profil tranversal strada prezintă iregularitati si deformări, pantele transversale nu sunt asigurate, ceea ce face ca scurgerea apelor sa nu se faca corespunzător conducând astfel la degradari ale suprafeţei de rulare. Scurgerea apelor este deficitara, nu exista un sistem corespunzător pentru colectarea si evacuarea apelor pluviale, apa nereusind sa fie eliminata de pe partea carosabila. In unele zone apar băltiri ale apei din precipitaţii, acestea se datoreaza profilării necorespunzatoare a platformelor drumurilor. Suprafaţa estimativa a terenului ce va fi ocupata definitiv de obiectivul de investitii si lucrările aferente acestuia, este de aproximativ 1200 mp.

Lucrări necesare pentru modernizarea sireabilitarea obiectivului:

-lucrări de refacere a sistemului rutier;

-lucrări pentru asigurarea scurgerii apelor (canalizare pluviala);

-lucrări pentru asigurarea siguranţei circulaţiei;

-lucrări pentru implementarea canalizarii menajere;

-lucrări pentru înlocuirea reţelei de aoa potabila;

-lucrări pentru modernizarea sistemului de iluminat public.

Analizand necesitatile comunitatii privind starea străzii aflate in administrarea municipiului Sfantu Gheorghe, se considera prioritar pentru asigurarea cadrului de dezvoltare economico-comercial al acestuia, realizarea lucrărilor de modernizare si reabilitare a străzii care va asigura o circulaţie in condiţii de siguranţa indiferent de starea vremii si de cantitatile de precipitaţii.

Legaturile cu zonele învecinate a locuitorilor municipiului Sfantu Gheorghe nu sunt asigurate in condiţii de siguranţa a traficului rutier. Accesul autovehiculelor destinate situatiilor de urgenta se realizeaza cu dificultate, din cauza stării actuale a străzii. In cazul unui incediu sau a unei urgente medicale, echipajele de specialitate nu pot interveni si astfel sunt puse in pericol vieţi omeneşti.

In cazul unor ploi abundente circulaţia este ingreunata sau închisa facand accesul locuitorilor din zona imposibil in condiţii de siguranţa. Având in vedere starea tehnica a străzii, condiţiile de desfasurare a traficului in zona, precum si concluziile expertizei tehnice se impun lucrări de modernizare a străzii, prin creşterea capacitatii portante si asigurarea condiţiilor de siguranţa si confort pentru utilizatori.

Traseul in plan

Lungimea totala a străzii proiectate este de 110.00m (0.110 km). Categoria străzii conform STAS 10144-3/91 in urma modernizării: IV. Viteza de baza (proiectare) adoptata este de 25 km/h conform STAS 10144- 3/91.

La proiectarea traseului in plan s-a urmărit respectarea prescripţiilor prevăzute in STAS 10144/1,3, traseul in plan urmărind traseul existent, cu realizarea corecţiilor care s-au impus prin adoptarea elementelor geometrice corespunzătoare.

Tinand seama de condiţiile existente din teren, existenta fronturilor de locuinţe, au fost realizate corecţii in plan si prin urmare, axa străzii a fost deplasata in stanga sau dreapta fata de axa existenta, funcţie de posibilităţile de prevedere a tuturor elementelor necesare.

Prin lucrările proiectate s-au imbunatatit elementele geometrice in plan ale traseului.

Profilul longitudinal

Profilul longitudianal a fost proiectat avandu-se in vedere respectarea cotelor obligate ale construcţiilor adiacente străzii, precum si asigurarea pantei minime de scurgere a apelor meteorice. In general, linia roşie a fost proiectata cat mai aproape de nivelul terenului existent, cu corecţiile care s-au impus.

Elementele de baza in profil longitudinal s-au mentinut cu corecţiile care s-au impus conform STAS 10144-3.

Profilul transversal

In profil transversal strada a fost prevăzută cu urmatoarele elemente:

  • Parte carosabila cu latimea de 6.00 m, pe toata lungimea străzii (de la km 0+000 pana la km 0+110.00), cu doua benzi de circulaţie de 3.00 m fiecare.

Partea carosabila este delimitata pe ambele parti de borduri prefabricate din beton, mari, 20x25x50 cm.

  • Trotuare pietonale, intre partea carosabila si proprietati, avand o latime variabila, minim de 0.90 m, pe ambele parti ale străzii.

Panta transversala a pârtii carosabile este de 2.5%, profil acoperiş. Panta transversala a strazii este de 2%, spre carosabil.

Structura rutiera

Structura rutiera proiectata respecta prevederile Expertizei tehnice si a fost adoptata in conformitate cu prevederile PD 177-2001 si NP 116-2004, avand urmatoarea alcatuire:

Parte carosabila- sistem rutier suplu:

  • 4.00 cm strat de uzura din beton asfaltic BA 16;
  • 6.00 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis BAD 22.4;
  • 20.00 cm strat superior de fundaţie din piatra sparta amestec optimal;
  • 30.00 cm strat inferior de fundaţie din balast;
  • 20.00 cm strat de forma din balast;

Trotuare pietonale

Trotuarele pietonale prevăzute pe partea stanga străzii au urmatoarea alcatuire: 

  • 3 cm mixtura asfaltica BA8;
  • 15 cm piatra sparta;
  • 15 cm balast.

Delimitarea trotuarelor se realizeaza cu borduri prefabricate din beton C35/45, mici, 10x15x50 cm.

Asigurarea colectării si evacuarii apelor pluviale

Apele pluviale vor fi preluate de către canalizarea pluviala subterana proiectata, care are in componenta canalul colector, gurile de scurgere, căminele colectoare cu racorduri la gurile de scurgere. Apele pluviale colectate de canalizare vor fi descarcate in canalizarea pluviala existenta de pe strada adiacenta.

Reţea canalizare menajera pentru reţele edilitare

în conformitate cu Caietul de sarcini pentru întocmirea D.A.L.I., pe strada Fântânii se prevede înfiinţarea reţelei de canalizare menajeră. Noua reţea de canalizare se va racorda la canalizarea existenta de pe strada Armata Romana. Se prevede realizarea unui canal colector din ţeava de PVC-KG SN8 DN315 şi a unor cămine de vizitare amplasate pe canalul colector principal. Căminele de vizitare se vor amplasa la distanţe potrivite, pentru a putea colecta cu racorduri cât mai scurte apele menajere de la gospodăriile de pe stradă.

Inlocuire reţea apa potabila

Pe strada Fântânii se prevede înlocuirea reţelei de alimentare cu apa potabila. Pentru reţeaua noua se va prevedea o conducta PEHD, DN110, PN 10 racordata la căminul de vane proiectat.

Lucrări de iluminat public

Lucrările de iluminat public constau in amplasarea unor noi stâlpi de iluminat stradal dotati cu corpuri de iluminat cu LED

Corpurile de iluminat vor avea urmatoarele caracteristici:

- Grad de protectie -IP min 65- Rezistenta la impact IK 08- LED;

Lucrări de siguranţa rutiera

Reglementarea circulaţiei va fi întocmita conform standardelor si normativelor in vigoare, avandu-se in vedere fluidizarea si siguranţa circulaţiei printr-o semnalizare corespunzătoare.

Lucrările de semnalizare la terminarea lucrărilor constau in constructia elementelor de semnalizare verticala si orizontala. Lucrările de semnalizare orizontala constau in marcaje longitudinale de separare a sensurilor de circulaţie, traversare pentru pietoni si/sau alte elemente caracteristice conform SR 1848-7 si a celorlalte normative in vigoare. Lucrările de semnalizare verticala constau in amplasarea indicatoarelor rutiere, conform SR 1848-1 si a celorlalte normative in vigoare. La trecerile pentru pietoni vor fi prevăzute benzi de ghidaj tactilo-vizuale cu amprente diferite si in culori contrastante. Se vor realiza rampe conform prevederilor NP 051/2012. Semnalizarea rutiera care se va proiecta la faza de Proiect Tehnic va fi avizata de Politia Rutiera.                                                                           

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: apă potabilă din sursă subterană;

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate: în etapa de executie vor fi generate următoarele tipuri de deşeuri:

  • deşeuri de materiale de construcţii, resturi de conducte;
  • uleiuri uzate rezultate de la utilajele/echipamentele utilizate în timpul lucrărilor;
  • deşeuri menajere şi asimilabil menajere, rezultate din activităţile igienico – sanitare ale personalului angajat al societăţii/societăţilor de construcţie.

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: emisii de la motoarele utilajelor, mijloacelor de transport, lucrări de sudură, poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, organizarea de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente;

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice:

- în cazul unor poluări accidentale cu hidrocarburi provenite de utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul lucrărilor; Se vor respecta cu stricteţe normativele de protecția muncii și PSI, a regulamentelor de exploatare a utilajelor.

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): - se va institui zonă de protecţie sanitară;

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: conform Certificatului de urbanism folosință actuală a terenului:  drum (domeniu public);

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: - nu este cazul;

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional;

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: amplasamentul proiectului se află în intravilan în zone de locuit;

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: În cazul descoperirii  a unor vestigii arheologice, executantul este obligat să sisteze orice activitate și să informeze Direcția Județeană pentu Cultură Covasna în termen de 72 ore în conformitate cu art. 4, cap II din OG 43/200 republicată;

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): potențial impact redus, în timpul execuției poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor, prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor;

  b) natura impactului: zgomote și vibrații, emisii în aer generate de către utilajele și mijloacele de transport folosite în timpul execuției;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: impact redus;

  e) probabilitatea impactului – redus, numai în cazul producerii unei poluări accidentale în timpul execuției;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact redus, reversibil.

   g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  (h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor.

II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, fiind situat în afara ariilor naturale protejate.

III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- conform punctului de vedere emis de SGA Covasna nr. 631/SL/02.02.2022, inregistrat cu la APM Covasna cu nr. 725/02.02.2022, nu este necesara obtinerea avizului de gospodarire a apelor:

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, a OUG 92/2021 privind regimul deşeurilor;
  2. Respectarea OUG nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  3. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  4. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  5. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Lucrările se vor desfăşura cu respectarea condiţiilor tehnice şi a regimului juridic prevăzute prin actele de reglementare prealabile, emise de alte autorităţi;
  7. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  8. La executia lucrărilor, executantul va asigura portectia apelor de suprafată, subterane si ecosistemelor acvatice;
  9. Să întreţină zonele de protecţie sanitară şi perimetrul de protecţie hidrogeologică în jurul surselor de apă, în scopul prevenirii pericolului de alterare a calităţii apelor;
  10. În zonele de protecţie sanitară instituite în jurul sursei de apă sunt interzise depozitarea gunoaielor şi deşeurilor de orice fel, precum şi depozitarea sau folosirea de îngrăşăminte, pesticide ori alte substanţe periculoase;
  11. Organizarea de şantier se va realiza astfel încât impactul generat de aceasta asupra factorilor de mediu locali pe timpul derulării lucrărilor prevăzute prin proiect să fie cât mai redus;
  12. Programul de lucru se va adapta în vederea respectării orelor de odihnă ale riveranilor;
  13. După terminarea lucrărilor de execuție terenul ocupat temporar va fi redat destinației inițiale;
  14. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel pe amplasament, în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate. În urma lucrărilor efectuate pe amplasament suprafeţele se vor elibera de deşeuri de orice natură;
  15. Deşeurile se colectează selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  16. Gestionarea deșeurilor de construcții se va realiza cu respectarea OUG 92/2021 privind regimul deşeurilor;
  17. Implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  18. Se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale cu hidrocarburi prin asigurarea stării de bună funcţionare a utilajelor şi vehiculelor folosite;
  19. În situația producerii de poluări accidentale, titularul proiectului va anunța imediat APM Covasna şi Comisariatul Judeţean Covasna al Gărzii Naţionale de Mediu;
  20. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor; pe timp secetos drumurile de acces vor fi stropite periodic pentru limitarea cantităţii de praf antrenate de mijloacele de transport;
  21. Obţinerea tuturor avizelor precizate în certificatul de urbanism nr. 4/12.01.2021, eliberat de Primaria Municipiului Sfantu Gheorghe şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  22. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului – APM Covasna ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei, precum și în cazul avizelor ce se emit în cadrul procedurii de obținere a autorizației de construire și care aduc modificări proiectului.
  23. Titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

DIRECTOR   EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

  

 

 

 

Şef Serviciu, Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                         Întocmit,

Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                          Ing. Bote Daniela

 

 

Responsabil Comp.CFM,

Ing. Ghican Oana Elena