Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

din data de 20.10.2022

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE, cu sediul în Sf. Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, județul Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr. 5942/26.08.2022,

în baza Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare,

autoritatea competentă pentru protecţia mediului APM Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţelor Comisiei de Analiză Tehnică din data de 19.10.2020 că proiectul ”MODERNIZAREA STRĂZILOR DIN SATUL COȘENI” propus a fi amplasat în mun. Sfântu Gheorghe, str. Rețeaua stradală din satul Coșeni, județul Covasna, nu se supune evaluării adecvate, nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă şi nu se supune evaluării impactului asupra mediului

   

Justificarea prezentei decizii:

   I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuarii evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

  1. proiectul propus intră sub incidenţa Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, fiind încadrat în anexa nr. 2, pct. 10. lit. e). corelat cu pct. 13 lit. a).
  2. în urma anunţurilor publice (anunţ APM Covasna privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu afişat de pagina proprie de internet în data de 06.09.2022; anunţ titular privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu publicat în ziarul Observatorul de Covasna din data de 10.10.2022 și afișat la avizierul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe, nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;
  3. Proces-verbal ședință CAT nr. 27/19.10.2022 (nr. înreg. 7100/19.10.2022);
  4. Lista de control EIA întocmit conform Ord. M.A.P.M. nr. 863 din 26 septembrie 2002 privind aprobarea ghidurilor metodologice aplicabile etapelor procedurii-cadru de evaluare a impactului asupra mediului;
  5. Memoriul de prezentare depus la APM Covasna cu nr. înregistrare 6811/04.10.2022 și punctele de vedere ale membrilor CAT formulate în scris (GNM Covasna nr. 1754/CJ CV/11.10.2022 (nr. înreg. APM 6948/11.10.2022); SGA Covasna 6110/SL/12.10.2022 (nr. înreg. APM 6965/12.10.2022); DJ Cultură nr. 1719/13.10.2022 (nr. înreg. APM 7053/17.10.2022));
  6. Avizul de Gospodărire a Apelor nr. 60 din 29.09.2022, eliberat de către SGA Covasna (nr. înreg APM 7125/19.10.2022);
  7. prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele:

1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea și concepția întregului proiect:

Proiectul este de dimensiune medie și prevede reabilitarea și modernizarea rețelei stradale din loc. Coșeni.

Străzile propuse pentru a fi modernizate sunt împărțite în 12 tronsoane, cu o lungime totală de 3.448,00 m, dispuse în intravilanul satului Coșeni, mun. Sfântu Gheorghe.

 

Amplasamentul proiectului aparține domeniului public al, administrat de Consiliul Local Sfântu Gheorghe, conform documentației de urbanism nr. 6/1995 faza PUG, aprobată prin Hotărârea Consiliului Local Sfântu Gheorghe nr. 367 / 2018.

Justificarea necesității proiectului:

Starea de tehnică existentă a rețelei de drumuri din loc. Coșeni, este necorespunzătoare pentru desfășurarea circulației rutiere în condiții de siguranță, drumurile analizate având defecte ale suprafeței de rulare și ale complexului rutier, îmbrăcămintea rutieră existentă nefiind conformă cu cerințelor actuale de securitate și confort:

Dispozitivele de colectare și evacuare a apelor pluviale colectate, fie lipsesc, fie sunt într-o stare tehnică necorespunzătoare, astfel încât apele pluviale nu pot fi colectate și evacuate din zona drumurilor, acestea având posibilitatea de a stagna în zona amprizei.

La unele strazi, nu sunt amenajate trotuare, iar pe tronsoanele unde există, starea de degradare nu asigură climat oportun desfășurării traficului pietonal.

Situația propusă:

Modernizarea va consta în realizarea unei structuri rutiere moderne, corectarea profilului longitudinal şi transversal, asigurarea şi preluarea apelor pluviale, asigurarea siguranţei circulaţiei.

 

Nr. Crt.

Denumire strada

Nr. Cadastral

Pozitii km.:

Lungime:

De la:

La:

1

Strada 1 - Tronson 1

39784

0+000

0+269

269.00

2

Strada 1 - Tronson 2

39784

0+000

0+103

103.00

3

Strada 2

39785

0+000

0+190

190.00

4

Strada 3

39792

0+000

0+646

646.00

5

Strada 4

39787

0+000

0+090

90.00

6

Strada 5

39788

0+000

0+155

155.00

7

Strada 6 - Tronson 1

39793

0+000

0+231

231.00

8

Strada 6 - Tronson 2

39793

0+000

0+170

170.00

9

Strada 7

39786, 38571

0+000

0+304

304.00

10

Strada 8

39791, 38571

0+000

0+707

707.00

11

Strada 9

39794

0+000

0+442

442.00

12

Strada 10

38571

0+000

0+141

141.00

Total lungime propusa modernizare

3,448.00

 

Traseul în plan:

Elementele geometrice ale traseului în plan urmăresc traseul actual al drumului, fâcându-se doar acele corectări necesare pentru respectarea prevedrilor STAS 863/85.

Profilul longitudinal

In profil longitudinal linia roșie urmărește linia terenului existent, fiind făcute corecții ale liniei roșii pentru îmbunătățirea scurgerii apelor pluviale si pentru sporirea confortului si siguranței circulației.

In condițiile in care linia terenului prezintă succesiuni de rampe/pante cu valori mici ale declivităților, dar cu lungimi scurte, s-au făcut corecții minime ale liniei roșii proiectate astfel încât sa asigure scurgerea apelor pluviale spre emisar si totodată ca necesitate a sporirii confortului si siguranței circulației.

Profilul transversal tip

În profil transversal tip drumurile vor avea la bază următorii parametrii:

  • Lăţimea părţii carosabile – 3 m, 4 m, 5,50 m;
  • Rigole de acostament din elemente prefabricate – 2 x 0.60 ml, 2x0.65 ml
  • Borduri prefabricate – 2 x 500x250x200;
  • Lățime amprize – 3,40 m, 4,40 m, 5,30 m, 5,90 m, 6,40 m, 6,70 m, 6,80 m;
  • Trotuare – 2x lățime variabilă (1,00 – 1,50 m)
  • Panta transversală a drumurilor – tip unic 2,50%.

Sistemul rutier va fi alcătuit din:

  • strat de forma din balast în grosime de 10 cm după compactare;
  • strat de fundație din piatra sparta in grosime de 25 cm după compactare;
  • strat de baza din piatra sparta in grosime de 20 cm după compactare;
  • strat de legătura BAD 22,4 în grosime 6 cm;
  • strat de uzura BA 16 în grosime 4 cm.

Sistem rutier propus pentru trotuare:

  • strat de fundație din balast in grosime de 20 cm, după compactare;
  • strat de nisip in grosime de 5 cm;
  • pavele vibropresate autoblocante în grosime de 6 cm.

 

Colectarea și evacuarea apelor pluviale:

Bordurile prefabricate vor fi 500x250x200 și 500x150x100 pe o lungime de 180 m, 160 m, 206 m, 310 m, 338 m, 380 m, 462 m, 608 m, 752 m și 900 m.

Rigole carosabile din elemente prefabricate, vor fi pe o lungime de 10,5 m, 52 m, 180 m, 282 m, 900 m, și 1292 m.

Rigole de acostament din elemente prefabricate vor fi pe o lungime de 514 m, 884 m.

Trotuare cu o lățime variabilă cuprinsă între 1,00-1,50 m, pe o lungime de 74 m, 752 m, 1134 m.

Perioada de implementare propusă;

Durata de implementare a obiectivului de investiţii este de 18 luni, din care durata de execuţie este de 12 luni.

Elemente pentru colectarea și evacuarea apelor pluviale

În funcție de specificul, necesitățile și caracteristicile tehnice adoptate pentru fiecare obiect în parte, elementele pentru colectarea și evacuarea apelor pluviale vor fi constituite rigole carosabile din elemente prefabricate, rigole de acostament din elemente prefabricate, borduri prefabricate.

Se va asigura racordarea elementelor de scurgere a apelor pluviale atât transversal, cât și lateral astfel încât să nu fie împiedicată scurgerea apelor colectate.

Accese auto pentru proprietăți

Accesele auto pentru proprietăți se vor realiza prin coborarea bordurii, pe o lungime de 6.00 m, cu o denivelare față de partea carosabilă de 3....5 cm, doar în dreptul căii de acces pentru autovehicule. În zonele în care sunt propuse rigole carosabile sau rigole de acostament, accesul se face prin intermediul acestor elemente.

Organizare de șantier

Amplasamentul organizării de șantier va fi pus la dispoziție de către beneficiar.

Lucrările propuse pentru organizarea de șantier se asigură de către executant care va actualiza în acest scop proiectul pentru organizarea șantierului pentru întreaga lucrare şi care va ține cont de bazele de producție necesare.

Organizarea de șantier va avea în vedere următoarele:

  • amplasarea obiectivelor organizării de şantier în conformitate cu proiectul şi avizele autorităţilor;
  • asigurarea căilor de acces;
  • delimitarea fizică a organizării de şantier
  • realizarea racordurilor de alimentare cu energie electrică, apă, gaze, canalizare, comunicaţii de voce şi date;
  • asigurarea unui iluminat general, în aer liber şi în magazii, cu un nivel de iluminare conform cu normele aplicabile;
  • dotarea cu mijloace PSI;
  • prezentarea informaţiilor privitoare la şantier prin:
  • montarea panoului general de şantier (în conformitate cu cerinţele legale);
  • montarea unui panou ce indică lucrările specifice din şantierul de construcţii şi EIP necesar;
  • afişarea de instrucţiuni generale cu privire la “Disciplina în şantierul de construcţii” (Regulament de ordine interioară);
  • afişarea unui Plan de circulaţie în şantier şi în proximitatea şantierului cu indicarea acceselor;
  • afişarea unui Plan de acţiune în situaţii de urgenţă (incendiu, calamităţi naturale) și afişarea Graficului de execuţie a lucrărilor.

Pe amplasamentul organizării de șantier se vor amplasa toalete ecologice.

Deșeurile rezultate din organizarea de șantier vor fi depozitate în pubele ecologice, amplasate pe suprafețe betonate și vor fi preluate de firma de salubrizare.

 

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: Nu este cazul.

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității:

Resursele naturale utilizate în lucrările de reparaţii ale drumului sunt agregatele minerale (balast, nisip), piatră spartă.

Având în vedere dimensiunea proiectului, impactul lucrării asupra utilizării resurselor naturale este nesemnificativ.

 

d) cantitatea și tipurile de deșeuri generate/gestionate:

Deşeurile tehnologice rezultate din activitatea de construire şi activităţile anexe sunt: deșeuri menajere sau asimilabile – de la personalul care lucrează pe șantier; deșeuri reciclabile (hartie/carton, plastic, sticlă); deșeuri materiale de construcție (beton, amestecuri sau fracții separate de beton, pământ contaminat, lemn); deseuri metalice (fier și oțel).

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: - surse de poluare în perioada de demolare/construire: poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor și deşeurilor, organizare de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice: Se vor respecta cu stricteţe normativele de protectia muncii și PSI, a regulamentelor de exploatare a utilajelor.

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): Proiectul nu prezintă risc pentru sănătatea umană, din contră va contribui la îmbunătățirea condițiilor de viață a populației din zonă.

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului: Conform Certificatului de urbanism nr. 451 din 09.09.2021, imobile – străzi – în proprietatea municipiului Sfântu Gheorghe, situate în intravilanul municipiului Sfântu Gheorghe, satul Coșeni. Zona: căi de comunicație rutieră. Folosința actuală drum.

Conform P.U.G, proiectul se încadrează în U.T.R 65.

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: rețeaua de drumuri din satul Coșeni se află în intravilanul mun. Sf. Gheorghe.

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor – nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) arii naturale protejate de interes național, comunitar, internațional – nu este cazul;

  v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei în vigoare: situri Natura 2000 desemnate în conformitate cu legislația privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei și faunei sălbatice; zonele prevăzute de legislația privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a III-a - zone protejate, zonele de protecţie instituite conform prevederilor legislației din domeniul apelor, precum și a celei privind caracterul şi mărimea zonelor de protecţie sanitară şi hidrogeologică – nu este cazul .

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: - nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: străzile din sat Coșeni se află într-o zonă antropizată, asigurând accesul la locuințele din zonă.

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: conform punctului de vedere – conform Adresei DJC Covasna nr. 1719/13.10.2022, obiectivul de investiții propus nu afectează monumente istorice înscrise în Lista Monumentelor Istorice, zone de protecție monumente istorice, zone construite protejate, situri arheologice reperate în Repertoriul Arheologic Național, nu necesită avizare din partea DJC Covasna. În cazul descoperirii unor vestigii arheologice, proprietarul este obligat să sisteze orice activitate și să informeze Direcția Județeană pentru Cultură Covasna, în termen de 72 de ore în conformitate cu Alin (4), Art. 4, Cap II din OG 43/2000 republicată.

 

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și dimensiunea populației care poate fi afectată): Lungimea totală a rețelei de drumuri propusă pentru modernizare este de L=3448 m.

  b) natura impactului: organizarea de șantier pentru execuția lucrărilor, eventuale zgomote și vibrații, emisii în aer generate pe perioada de execuție;

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: nu vor fi schimbări profunde ale factorilor de mediu; impact nesemnificativ.

  e) probabilitatea impactului – numai în cazul unor poluări accidentale;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: impact nesemnificativ și reversibil, numai pe perioada de execuție a lucrărilor. Prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea corespunzătoare a utilajelor și echipamentelor pot fi evitate poluările accidentale.

  g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul;

  h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului: platforma prevăzută pentru organizarea de șantier după finalizarea lucrărilor de execuție se va dezafecta și va fi redată la folosința anterioară.

 

    II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării adecvate sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 (Actualizată), privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, amplasamentul proiectului fiind situat în afara perimetrelor siturile Natura 2000 din județ.

 

    III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- proiectul propus intră sub incidenţa prevederilor art. 48 și 54 din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;

-- pentru proiectul ”Modernizarea străzilor din satul Coșeni” s-a emis Avizul de gospodărire a apelor nr. 60/29.09.2022 de către ABA Olt, SGA Covasna.

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile Legii nr. 92 /2021 privind regimul deşeurilor;
  2. Titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  3. Respectarea prevederilor Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Respectarea prevederilor Legii nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
  5. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  6. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate;
  7. Gestionarea deșeurilor de construcții se va realiza cu respectarea prevederilorArt. 4 și Art. 17, alin 4 și Art.  15, alin. 1 din din Legea 92/2021 privind regimul deșeurilor, cât și prevederile Legii nr. 104/2011;
  8. Deşeurile se vor colecta selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  9. Platforma organizării de șantier va fi dezafectată permițând revenirea la folosința anterioară. Se va curăța terenul de posibile resturi de materiale de constructie și deșeuri. Se va așterne un strat de pământ de calitate similară cu cel din zona învecinată amplasamentului organizării de șantier, apoi se va așterne un strat de sol vegetal la suprafața terenului astfel încât să permită desfășurarea activităților anteriore
  10. La finalul lucrărilor de reabilitare a drumului, vehiculele și utilajele folosite vor fi îndepărtate de pe amplasament
  11. Se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale cu hidrocarburi prin asigurarea stării de bună funcţionare a utilajelor şi vehiculelor folosite;
  12. În cazul unor scurgeri de motorină sau uleiuri, vor fi luate imediat măsuri de colectare și prevenire sau înlăturare a poluării solului, pentru a preveni infiltararea în adâncime spre apa subterană;
  13. În situația producerii de poluări accidentale în timpul execuției lucrărilor, titularul proiectului va anunța Administrația Bazinală de Apă Olt, APM Covasna şi Comisariatul Judeţean Covasna al Gărzii Naţionale de Mediu;
  14. Se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor; pe timp secetos drumurile de acces vor fi stropite periodic pentru limitarea cantităţii de praf antrenate de mijloacele de transport;
  15. Obţinerea tuturor avizelor precizate în certificatul de urbanism nr. 451/09.09.2021 eliberat de Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe şi respectarea condiţiilor din acestea şi din documentaţia tehnică;
  16. Respectarea condițiilor impuse prin Avizul de gospodărire a apelor 60/29.09.2022 emis de către ABA Olt-SGA Covasna;
  17. Titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei.
  18. titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica autoritatea competentă emitentă.

Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

  Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

  Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

  Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

  Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

  Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

        Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare

 

DIRECTOR EXECUTIV

Ing. NEAGU GHEORGHE

 

Şef Serviciu Avize,

Acorduri, Autorizaţii                                                                                                 Întocmit,

Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                                               ecol. Balázsi Beáta

 

 

Coordonator CFM,

Ing. Ghican Oana Elena