Back

PROIECT DECIZIE ETAPĂ DE ÎNCADRARE

 

PROIECT

 DECIZIE ETAPĂ DE ÎNCADRARE

Nr. 90 din data de 13.10.2017

 

Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de COMUNA SITA BUZĂULUI prin primar STOICA NICOLAE, cu sediul în județul Covasna, comuna Sita Buzăului, satul Sita Buzăului, nr. 222, înregistrată la Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna cu nr. 6192 din data de 25.09.2017, (registratură electronică: 569/27.09.2017), în baza Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările şi completările ulterioare,

Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna decide, ca urmare a consultărilor desfășurate în cadrul şedintei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 29.09.2017, că proiectul MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA SITA BUZĂULUI, JUDEŢUL COVASNA propus a fi amplasat în comuna Sita Buzăului, satul Sita Buzăului, Zăbrătău, Crasna, nr. F.N., judeţul Covasna, nu se supune evaluării impactului asupra mediului şi nu se supune evaluării adecvate.

Justificarea prezentei decizii:

I. Motivele care au stat la baza luării deciziei etapei de încadrare în procedura de evaluare a impactului asupra mediului sunt următoarele:

- proiectul se încadrează în prevederile Hotărârii Guvernului nr. 445/2009, anexa nr. 2, pct. 10, litera e) corelat cu anexa nr. 2, pct. 13, litera a);

- anunț public afișat de titular în ziarul Mesagerul de Covasna din data de 28.09.2017 privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu;

- anunț public afișat pe site-ul APM Covasna (http://apmcv.anpm.ro) privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu;

- proiectul deciziei etapei de încadrare afișat pe site-ul APM Covasna (http://apmcv.anpm.ro);

- anunț public afișat pe site-ul APM Covasna (http://apmcv.anpm.ro) privind decizia etapei de încadrare;

- în urma anunţului public nu au fost înregistrate sesizări sau observaţii din partea publicului;

- aviz favorabil nr. 18059/2017 emis de Administraţia Bazinală de Apă Buzău-Ialomiţa;

- prin aplicarea criteriilor din Anexa 3 la HG 445/2009, s-au constatat următoarele:

Caracteristicile proiectului:

- mărimea proiectului – proiectul de mărime medie prevede modernizarea a 5,603 km de drumuri de interes local, realizându-se pe străzile 9, 12, 13, 21, 22, 23, 24, 29, cu păstrarea traseului existent.  

Terenul se află în intravilanul localităţii conform PUG aprobat şi este în proprietatea publică a Comunei Sita Buzăului, folosinţa actuală a terenului fiind drum (domeniu public).

Amplasamentul infrastructurii ce face obiectul acestei documentaţii se află în proprietatea comunei Sita Buzăului, judeţul Covasna, fiind administrat de primăria comunei. Străzile propuse modernizării se află în intravilanul comunei Sita Buzăului (strada 9,12,13,21,22,23), satul Crasna (strada 24) şi satul Zăbrătău (strada 29).

Starea şi alcătuirea actuală a sistemului rutier generează o serie de inconvenienţe în exploatare, fiind o permanentă sursă de disconfort pentru circulaţia auto, viteza redusă, uzura foarte mare a acestora, circulaţia desfăşurându-se în condiţii necorespunzătoare din punct de vedere al siguranţei circulaţiei.

Soluţia adoptată pentru sistemul rutier este cea de sistem rutier elastic.

  • Strada 9 Podul Seci – Mănăstirea Schimbarea la faţă – L=903,00 m;

Partea carosabilă: sector 0+000 - 0+243

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de   3,00 m lăţime;
  • acostamente              2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • balast         – 15,00 m;
  • piatră spartă – 15,00 m;
  • BADPC25    – 5,00 m;
  • BAPC16      – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – şanţuri de pământ.

Partea carosabilă: sector 0+243 - 0+860

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25        – 5,00 m;
  • BAPC16          – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole betonate.

Partea carosabilă: sector 0+860 - 0+903

  • platforma drumului de 6,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 5,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 6,00 m, lăţime parte carosabilă de 5,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25        – 5,00 m;
  • BAPC16          – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole betonate.

Se va înlocui podeţul de la km 0+257, cu un podeţ cu D=800 mm şi se vor monta 3 podeţe tubulare având diametrul D=300 mm, ce vor asigura accesul la drumurile laterale şi scurgerea apelor pluviale în lungul drumului. Pentru racordarea celor trei drumuri laterale (km 0+240, 0+800, 0+860) se va avea în vedere amenajarea acestora pe minim 25,0 m, având acelaşi sistem rutier cu al străzii. Se va amenaja parcarea de la km 0+870 stg.,în suprafaţă de 1466 mp, folosindu-se sistemul rutier aplicat pentru execuţia străzii 9.

  • Strada 12 – DN10 – Podul peste Vale – L=91,00 m;

Partea carosabilă: sector 0+000 - 0+091

  • platforma drumului de 5,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 4,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 5,00 m, lăţime parte carosabilă de 4,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile din beton cu polimeri.
  • Strada 13 – Peste Vale – L=872,00 m;

Partea carosabilă: sector 0+000 - 0+480

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile.

Sector 0+480 - 0+752

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile.

Sector 0+752 - 0+872

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile;

Se va repara podeţul dalat de la km 0+003. Se are în vedere asigurarea scurgerii apelor pluviale prin realizarea de rigole carosabile din beton cu polimeri. Pentru racordarea celor cinci drumuri laterale (km 0+231,79; 0+466,00; 0+734,44; 0+745,76; 0+864,70) se va avea în vedere amenajarea acestora pe minim 25, 0 m, având acelaşi sistem rutier cu al străzii.

  • Strada 21 – Podul Cremenea L=121,00 m;

Partea carosabilă: sector 0+000 - 0+121

  • platforma drumului de 5,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 4,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 5,00 m, lăţime parte carosabilă de 4,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole de pământ;

Se va repara podeţul dalat de la km 0+048,27.

  • Strada 22 – Cremenea 1- L=702,00 m;

Partea carosabilă: sector 0+000 - 0+478

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile;

Sector 0+478 - 0+702

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • zid de sprijin;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile din beton cu polimeri;

Se va înlocui podeţul de la km 0+543 cu un podeş cu D=800 mm.

  • Strada 23 – Cremenea 2 – L=1536,00 m

Sector 0+000 - 1+536

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • zid de sprijin km 0+210 – 1+300;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole de pământ;

Se va repara podeţul dalat de la km 0+000. Pentru racordarea drumului lateral (km 0+005,00) se va avea în vedere amenajarea acestora pe minim 25,0 m, având acelaşi sistem rutier cu al străzii.

  • Strada 24 – Chichiraul de Crasna – L=1078,00 m

Partea carosabilă: sector 0+000 - 0+640

  • platforma drumului de 5,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 4,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 5,00 m, lăţime parte carosabilă de 4,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile;

Sector 0+640 – 0+733

  • platforma drumului de 5,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 4,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 5,00 m, lăţime parte carosabilă de 4,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile;

Sector 0+733 – 0+784

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile;

Sector 0+784 – 0+945

  • platforma drumului de 3,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;

Modernizarea pe lăţimea de 3,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile;

Sector 0+945 – 1+078

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile din beton cu polimeri.

Pentru racordarea celor două drumuri laterale (km 0+633,00, 0+968,00) se va avea în vedere amenajarea acestora pe minim 25,0 m, având acelaşi sistem rutier cu al străzii.

  • Strada 29 – DC29A – Bota se află la intersecţia drumului comunal 23A, Valea Bota, L=300,00 m

Sector 0+000 – 0+300

  • platforma drumului de 4,00 m lăţime;
  • partea carosabilă de 3,00 m lăţime;
  • acostamente 2x0,50 m;

Modernizarea pe lăţimea de 4,00 m, lăţime parte carosabilă de 3,00 m şi acostamente 2x0,50 m are următoarea structură:

  • strat de formă  – 20,00 m;
  • balast              – 15,00 m;
  • piatră spartă    – 15,00 m;
  • BADPC25       – 5,00 m;
  • BAPC16         – 4,00 m;
  • scurgerea apelor pluviale – rigole carosabile.

Rigolele de pământ, betonate şi rigolele carosabile din beton cu polimeri vor colecta apele pluviale de pe platforma drumului şi le vor conduce prin podurile şi podeţele existente şi de acolo la emisarii naturali.

Pentru evacuarea apelor de suprafaţă din zona drumului se execută podeţe tubulare cu D=800 mm. În vederea facilitării accesului la drumurile laterale şi asigurarea scurgerii apelor în lungul drumului se execută podeţe tubulare cu D=300 mm. Podeţele se realizează din tuburi prefabricate de beton sau corugate, iar racordările cu terasamentele din beton monolit.

Accesul în zona şantierului se realizează cu mijloace auto dinspre Sita Buzăului pe DN 10 ŞI DC23A.

Necesarul de utilităţi – nu este cazul.

- cumularea cu alte proiecte: proiectul este conform documentațiilor de urbanism zonă aparținând domeniului public al comunei Sita Buzăului;

- utilizarea resurselor naturale: nu este cazul;

- producţia de deşeuri: deşeuri diverse (solide – balast, pietriş, lemn, metal, etc.), vâscoase (bitum, grăsimi, uleiuri, etc.), în cantităţi modeste, se vor neutraliza sau depozita în locuri special amenajate conform H.G. nr. 856/2002.

Deşeurile rezultate în urma executării lucrărilor de săpături, pregătirea suprafeţei, sunt pietrişul şi surplusul de pământ dislocat din şanţuri. Pietrişul, nisipul şi pământul dislocat şi nerefolosibil în cadrul lucrării, va fi încărcat şi transportat în locurile indicate de autoritatea contractantă. În cazul producerii unor deşeuri accidentale la maşinile şi utilajele folosite la execuţia lucrării, acestea se vor capta în rezervoare metalice şi se vor transporta la staţii speciale de reciclare.

Gunoaiele menajere provenite de la organizarea de şantier vor intra în circuitul de evacuare al exploatării de gospodărie comunală.

- emisiile poluante, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de execuţie: poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor şi a componentelor necesare execuţiei, praf de la manipularea unor materiale sub formă de pulberi;

- surse de poluare în perioada de funcţionare: eventuale pulberi, praf, la o întreţinere necorespunzătore a drumului în exploatare;

- riscul de accident, ţinându-se seama în special de substanţele şi de tehnologiile utilizate - se vor respecta cu stricteţe normativele de protecția muncii, PSI, de exploatare corectă a utilajelor şi prevederile fişelor tehnice de securitate.

- utilizarea existentă a terenului – Folosinţa actuală a terenului este de drum, domeniu public, terenul aflându-se în intravilanul localităţii, conform PUG aprobat şi este în proprietatea publică a comunei Sita Buzăului.

- relativa abundenţă a resurselor naturale din zonă, calitatea şi capacitatea regenerativă a acestora – nu este cazul.

- Capacitatea de absorbţie a mediului, cu atenție deosebită pentru:

a) zonele umede - nu este cazul;

b) zonele costiere - nu este cazul;

c) zonele montane şi cele împădurite - nu este cazul;

d) parcurile şi rezervaţiile naturale - nu este cazul;

e) ariile clasificate sau zonele protejate prin legislaţia în vigoare, cum sunt: zone de protecţie a faunei piscicole, bazine piscicole naturale şi bazine piscicole amenajate - nu este cazul;

f) zonele de protecţie specială - nu este cazul;

g) ariile în care standardele de calitate a mediului stabilite de legislaţie au fost deja depăşite - nu este cazul;

h) ariile dens populate – terenul se află în intravilanul localităţii, conform PUG aprobat şi este în proprietatea publică a comunei Sita Buzăului.

i) peisajele cu semnificaţie istorică, culturală şi arheologică – în zonă nu există monumente ale naturii sau arii protejate.

Caracteristicile impactului potenţial

a) extinderea impactului: aria geografică şi numărul persoanelor afectate - impact redus. Poluările accidentale pot fi evitate prin manipularea atentă a materialelor folosite, a deşeurilor şi prin exploatarea şi întreținerea corespunzătoare a lucrărilor şi obiectivelor executate;

b) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

c) mărimea şi complexitatea impactului - impact redus;

d) probabilitatea impactului - numai în perioada de execuție, poluări accidentale;

e) durata, frecvenţa şi reversibilitatea impactului - potenţial impact în perioada de funcționare

la o întreținere necorespunzătoare.

II. Motivele care au stat la baza luării deciziei etapei de încadrare în procedura de evaluare adecvată sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările şi completările aduse de: OUG nr. 154 din 12 noiembrie 2008, Legea nr. 329 din 5 noiembrie 2009 şi Legea nr. 49 din 7 aprilie 2011, fiind situat în afara perimetrelor siturilor Natura 2000 din judeţ;

Condiţiile de realizare a proiectului

  • solicitarea şi obținerea tuturor avizelor și acordurilor stabilite în Certificatul de Urbanism nr. 14 din 18.05.2016 emis de Primăria Comunei Sita Buzăului, precum şi respectarea tuturor condiţiilor impuse prin acesta;
  • se vor respecta: prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv prevederile Legii nr. 211 din 15 noiembrie 2011 privind regimul deşeurilor;
  • respectarea prevederilor Legii Apelor nr. 107/1996 cu completările și modificările ulterioare;
  • pentru protecţia zonelor de locuit şi a sănătăţii populaţiei se vor respecta Ordinului M.S. nr. 119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei;
  • titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) precum şi înştiinţarea I.T.M. Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;
  • respectarea prevederilor OUG nr. 68/2007 privind răspunderea de mediu, cu modificările şi completările ulterioare;
  • se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;
  • utilajele folosite la executarea lucrărilor şi mijloacele utilizate pentru transportul materialelor vor urma doar căile de acces existente, avizate de către primărie. Aceste drumuri de acces vor fi întreţinute şi menţinute permanent în stare bună;
  • se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel pe amplasament, în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate. În urma lucrărilor efectuate pe amplasament suprafeţele se vor elibera de deşeuri de orice natură;
  • deşeurile se colectează selectiv şi vor fi predate pentru tratare/valorificare/eliminare către societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri;
  • implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;
  • pe parcursul execuţiei lucrărilor se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale, la terminarea lucrărilor se impune refacerea terenurilor afectate de lucrări la starea iniţială;
  • titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei;
  • titularul va notifica în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului la finalizarea lucrărilor în vederea realizării verificării şi întocmirii procesului verbal de constatare a respectării tuturor condiţiilor impuse.

 

Proiectul propus nu necesită parcurgerea celorlalte etape ale procedurii de evaluare adecvată (se aplică pentru proiectele pentru care autoritatea competentă pentru protecţia mediului a decis că nu este necesară parcurgerea procedurii de evaluare adecvată).

 

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii atrage suspendarea sau anularea acesteia, după caz, în conformitate cu prevederile legale.

 

Înaintea punerii în funcţiune a obiectivului, titularul proiectului are obligaţia de a solicita autorizaţie de mediu şi/sau revizuirea autorizației de mediu existente, conform Ord. M.M.D.D. nr. 1798/2007, privind aprobarea procedurii de emitere a Autorizaţiei de mediu, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.

 

Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

 

 

 

 

 

 

 

Şef Serviciu Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                          Întocmit,

Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                     Ing. Ghican Oana Elena