Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

PROIECT

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

din 02.12.2021

 

Ca urmare a solicitării adresate de KISS AUGUSTIN reprezentant al Comunei Zagon și persoanelor fizice Kis Iosif și Kiss Cornelia, cu domiciliul în localitatea Zagon nr. 114, județul Covasna, privind Amenajamentului silvic al fondului forestier proprietate publică și  privată apartinând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Kis Josif și Kiss Cornelia, județul Covasna, înregistrată la APM Covasna cu nr. 7468/17.11.2021,

În baza:

- OUG nr. 68/2019, Art. 6. al. (1) privind înfiinţarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor prin reorganizarea Ministerului Mediului şi prin comasarea cu Ministerul Apelor şi Pădurilor, prin preluarea activităţilor şi structurilor acestuia, precum şi a unităţilor aflate în subordinea, coordonarea şi sub autoritatea celor două ministere, Hotărâre de Guvern nr. 43/16.01.2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor;

- HG nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia;

- O.U.G. 195/2005 privind protecția mediului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările şi completările utlerioare;

- H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri și programe, cu modificările și completările ulterioare;

- prevederile Ord. nr. 995/2006 pentru aprobarea listei planurilor şi programelor care intră sub incidenţa H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe;

- O.U.G. nr. 57/2007 (*actualizată*) privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările și completările ulterioare;

- Ord. 19/2010 pentru aprobarea Ghidului metodologic privind evaluarea adecvată a efectelor potenţiale ale planurilor sau proiectelor asupra ariilor naturale protejate de interes comunitar;

- Ord. nr. 2387/2011 pentru modificarea Ord. nr. 1964/2007 privind instituirea regimului de arie naturală protejată a siturilor de importanţă comunitară, ca parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000 în România;

- ORDIN nr. 1.822 din 6 octombrie 2020 pentru aprobarea Metodologiei  de atribuire în administrare a ariilor naturale protejate;

 

 

Agenţia de Protecţie a Mediului Covasna

- în urma punctelor de vedere transmise de către membrii Comitetului Special Constituit la APM Covasna; Proces – Verbal nr 29 din data de 26.11.2021;

- în conformitate cu prevederile art. 5. alin (3) pct. a) și a anexei nr. 1 – Criterii pentru determinarea efectelor semnificative potențiale asupra mediului din H.G. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri și programe;

- în lipsa comentariilor motivate din partea publicului interesat;

D e c i d e:

Amenajamentului silvic al fondului forestier proprietate publică și  privată apartinând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Kis Josif și Kiss Cornelia, amplasat pe raza UAT Zagon din județul Covasna, titular KISS AUGUSTIN reprezentant al Comunei Zagon și persoanelor fizice Kis Iosif și Kiss Cornelia, cu domiciliul în localitatea Zagon nr. 114, județul Covasna, nu necesită evaluare de mediu și nu necesită evaluare adecvată și se va supune adoptării fără aviz de mediu.

 

Decizia APM Covasna de emitere a avizului de mediu se bazează pe respectarea cerinţelor legislative privind integrarea în plan a consideraţiilor de mediu, identificarea problemelor de mediu rezultate ca efect a implementării planului, consultarea autorităţilor şi cetăţenilor posibil a fi afectaţi de implementarea acestuia.

Documentaţia conţine:

- Solicitare aviz mediu înregistrată la APM Covasna cu nr. 7468/17.11.2021;

-Temă de proiectare;

- Proces verbal al Conferinţei I de amenajare a fondului forestier;

- Documente privind proprietatea; piese desenate;

- Proces-verbal pe baza Punctelor de Vedere ai membrilor CSC nr. 29 /26.11.2021;

- Punct de vedere al compartimentului Controlul Factorilor de Mediu din cadrul A.P.M. Covasna;

-Dovada publicării anunțurilor;

-Dovada plății-Ordin de Plată din data de 17.11.2021.

1. Caracteristicile planurilor şi programelor cu privire, în special, la:

a) gradul în care planul sau programul creează un cadru pentru proiecte şi alte activităţi viitoare fie în ceea ce priveşte amplasamentul, natura, mărimea şi condiţiile de funcţionare, fie în privinţa alocării resurselor:

Obiectul lucrării

Tema de proiectare pentru amenajamentul fondului forestier proprietate publică și privată aparținând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Kis Josif și Kiss Cornelia, județul Covasna, cu o suprafață totală de aproximativ 1868,8 ha, administrată de Ocolul Silvic Privat Zagon.

Necesitatea întocmirii unui nou amenajament

Expirarea valabilității amenajamentului silvic anterior - Amenajamentul silvic al fondului forestier proprietate publică și privată aparţinând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Mihaly Beczasy Marta și Beczsy Marta, județul Covasna (UP II Rogoazele), valabilitate până la 31.12.2021.

ORGANIZAREA TERITORIULUI

Baza legală a mișcărilor de suprafață în fondul forestier propus pentru amenajare

Baza legală o constituie Legea nr. 18/1991, Legea nr. 169/1997, Legea nr. 1/2000 și Legea nr 247/2005, actele de proprietate asupra fondului forestier în discuție sunt PV 2943, PV 5956, Ordinul Prefectului nr. 32, Anexa 16 Zagon, și extrasele CF nr.23322, nr.23323, nr.23349.

Planuri de bază utilizate

Planurile de baza utilizate sunt cele folosite la amenajările anterioare – planuri de bază cu curbe de nivel la scara 1:5.000 (foi volante) elaborate în anul 1984 de către I.G.F.C.O.T.

Ridicări în plan pentru reambularea planurilor de bază

În vederea reactualizării planurilor de bază se vor face ridicări în plan în u.a.-urile puse în posesie parțial etc.

Suprafața fondului forestier care face obiectul lucrării

În prezent, suprafața fondului forestier proprietate publică și privată aparținând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Kis Josif și Kiss Cornelia, județul Covasna, județul Covasna, cuprinsă în prezenta lucrare, este de aproximativ 1868,8 ha. Din această suprafață 1788,78 ha, conform cu actele de proprietate,  (1776,7 ha cuprinsă în amenajamentul valabil până la 31.12.2021) a făcut parte din O.S. Comandău, UP I Cireșu, UP II Dârnău, UP VII Ciuciuru, din O.S. Covasna, UP VII Valea Mare și din pășuni împădurite cuprinse în 2011 în Amenajamentul silvic al fondului forestier proprietate privată aparţinând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Mihaly Beczasy Marta și Beczsy Marta, județul Covasna, UP II Rogoazele, iar diferența de 80,02 ha reprezintă pășune împădurită care se introduce în fond forestier la actuala amenajare cu acordul proprietarului.

Situația administrativă a fondului forestier care face obiectul prezentului studiu.

Fondul forestier proprietate proprietate publică și privată aparținând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Kis Josif și Kiss Cornelia, județul Covasna, județul Covasna, administrată de Ocolul Silvic Privat Zagon, este localizat din punct de vedere administrativ pe raza comunei Zagon, județul Covasna.

Constituirea unităților de producție sau protecție. Parcelar. Subparcelar. Materializarea hotarelor și limitele fondului forestier. Borne.

Suprafaţa fondului forestier include arborete provenite din O.S. Comandău, UP I Cireșu, UP II Dârnău, UP VII Ciuciuru, din O.S. Covasna, UP VII Valea Mare și pășune împădurită introdusă  în fond forestier cu acordul proprietarului.

Constituirea UP- se va constitui o unitate producţie ce va purta denumirea:

UP II Rogoazele;

  • Unităţi teritorial administrative: Comuna Zagon, județul Covasna;
  • Administrator fond forestier: - Ocolul Silvic Privat Zagon.
  • Vechiul amenajament

- Amenajamentul fondului forestier proprietate publică și privată aparţinând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Mihaly Beczasy Marta și Beczsy Marta, județul Covasna, UP II Rogoazele, întocmit de S.C. Forest Design S.R.L.

  • Numerotarea parcelarului: se va păstra numerotarea din vechiul amenajament iar parcelele provenite din pășuni vor primii numere în continuare.
  • Borne- se păstrează cele de U.P. existente şi se amplasează borne noi acolo unde se impune;
  • Parcelarul şi subparcelarul se trasează cu vopsea roşie, conform normative;
  • Măsurători topografice - se măsoară, folosind tehnologia GPS, întreg subparcelarul din cadrul fondului forestier luat în studiu.

GOSPODĂRIREA DIN TRECUT A PĂDURILOR. ANALIZA CRITICĂ A APLICĂRII AMENAJAMENTULUI ANTERIOR

                   Pentru pădurile din prezentul studiu Ocolul Silvic Privat Zagon asigura serviciile silvice. Padurile au fost gospodărite în regimul codrului fiind promovate tratamentele cu regenerare naturală.

          Măsurile propuse de vechiul amenajament au fost adecvate stării reale a arboretelor în fiecare perioadă, în raport cu dezvoltarea în perspectivă a acestora.

Lucrările executate vor fi anexate la prezenta temă de proiectare.

CADRUL NATURAL. CONDIȚII STAȚIONALE ȘI DE VEGETAȚIE

  • Amplasarea geografică, clima, pedologia, tipurile de pădure şi de staţiune se vor introduce în proiect conform instrucţiunilor în vigoare;
  • Descrierea vegetaţiei - se va efectua conform instrucţiunilor, evidenţiindu-se mai în detaliu compoziţia actuală, tipurile de pădure, starea de sănătate a arboretelor prin parcurgerea terenului, la constituirea subparcelelor respectându-se criteriile de separare din normative.

STABILIREA FUNCȚIILOR PĂDURII ȘI A BAZELOR DE AMENAJARE

Zonarea funcțională a arboretelor

  • În principiu, se va analiza zonarea funcţională funcţie de situaţia concretă din teren și legislația în vigoare;
  • Se vor avea în vedere normele de amenajare şi legislaţia de mediu în vigoare;
  • În funcţie de încadrarea arboretelor în grupele şi categoriile funcţionale, orientativ se vor constitui următoarele subunități de gospodărire: SUP A - codru regulat; SUP M - păduri supuse regimului de conservare deosebită.

Stabilirea țelurilor de gospodărire și a bazelor de amenajare

Obiective social economice și ecologice, funcții.

Pădurile vor îndeplini aceleași funcții de protecție și/sau producție în conformitate cu reglementările în vigoare. Obiectivele economice, sociale și ecologice se vor adopta în funcție de situațiile concrete din teren.

Țelurile de gospodărire vor fi corelate cu obiectivele pe care le au de îndeplinit aceste arborete.

Stabilirea bazelor de amenajare

Regimul

Se va adopta regimul codrului.

          Compoziția-tel

Se va stabili pentru fiecare arboret în parte, promovându-se mai ales speciile tipului natural fundamental de pădure.

Tratamentul

Se vor adopta tratamentele care promovează cu precădere regenerarea naturală.

Exploatabilitatea

Vârsta exploatabilității se va stabili pentru fiecare arboret în conformitate cu normele tehnice.

Se va adopta exploatabilitatea de protecţie sau cea tehnică după caz, conform normelor tehnice în vigoare.

Ciclul

La stabilirea ciclului se va avea în vedere media vârstei exploatabilităţii şi posibilitatea creşterii eficacităţii funcţionale a arboretelor.

b) gradul în care planul sau programul influenţează alte planuri şi programe, inclusiv pe cele în care se integrează sau care derivă din ele:

Amenajamentul silvic analizat se integrează cu amenajamentele silvice ale suprafeţelor limitrofe, fiind o condiţie a  asigurării continuităţii vegetaţiei fondului forestier

c) relevanţa planului sau programului pentru integrarea consideraţiilor de mediu, mai ales din perspectiva promovării dezvoltării durabile:

În cazul nerealizării planului („alternativa 0”) fondul forestier din zona studiată se va degrada atât din punct de vedere cantitativ cât şi calitativ. Varianta de plan supusă aprobării propune măsuri silvotehnice în acord cu Legea 46/2008 (*actualizată*) Codul silvic şi „Normele tehnice pentru amenajarea pădurilor” care presupun o gospodărire a pădurilor în conformitate cu cerinţele ecologice, economice şi sociale ale acesteia.

Obiectivul principal al planului constă în stabilirea modului de gospodărire a fondului forestier deţinut de către titular în vederea dezvoltării durabile şi în concordanţă cu obiectivele ecologice şi social-economice ale acestuia. Acesta presupune conducerea pădurii prin amenajament spre starea normală (optimă), planificarea recoltelor, conservarea biodiversităţii.

Avantajele pe care le prezintă realizarea amenajamentului sunt:

  • creşterea eficacităţii funcţionale a arboretelor;
  • creşterea producţiei de lemn;
  • creşterea gradului de stabilitate şi rezistenţă a arboretelor la acţiunea agresivă a factorilor externi şi interni destabilizatori;
  • păstrarea şi ameliorarea stării de sănătate a arboretelor şi pădurii în ansamblul său;
  • asigurarea calităţii factorilor de mediu (apei, aerului, solului);
  • creşterea productivităţii arboretelor şi a pădurii;
  • îmbunătăţirea calităţii producţiei de lemn;
  • mărirea capacităţii de fructificare a arborilor şi ameliorarea condiţiilor de regenerare;
  • recoltarea biomasei lemnoase în vederea valorificării ei, care altfel prin eliminarea naturală s-ar recicla în cadrul ecosistemelor forestiere respective.

d) problemele de mediu relevante pentru plan sau program:

 Neexistând emisii poluatoare agresive în condiţii normale de exploatare, nu se pot anticipa emisii de poluanţi care să dăuneze vegetaţiei, faunei şi florei.

e) relevanţa planului sau programului pentru implementarea legislaţiei naţionale şi comunitare de mediu: Nu este cazul.

2. Caracteristicile efectelor şi ale zonei posibil a fi afectate cu privire, în special, la:

a) probabilitatea, durata, frecvenţa şi reversibilitatea efectelor: măsurile de gospodărire a fondului forestier deţinut de către titular au fost adoptate pornind de la necesitatea menţinerii continuităţii pădurii, condiţie esenţială pentru exercitarea funcţiilor atribuite. În amenajament sunt prevăzute măsuri de protecţie a fondului forestier: protecţia împotriva doborâturilor şi rupturilor de vânt şi zăpadă, protecţia împotriva incendiilor, protecţia împotriva bolilor şi a altor dăunători, măsuri de gospodărire a arboretelor cu uscare anormală.

b) natura cumulativă a efectelor: cumularea unor efecte provenind din implementarea anumitor poiecte/planuri/activităţi în suprafaţa studiată se va analiza individual, la reglementarea acestora;

c) natura transfrontieră a efectelor: Nu este cazul.

d) riscul pentru sănătatea umană sau pentru mediu (de exemplu, datorită accidentelor): efectuarea  lucrărilor propuse prin amenjamanet are un efect pozitiv şi benefic atât asupra mediului şi implicit şi asupra  sănătăţii umane;

e) mărimea şi spaţialitatea efectelor (zona geografică şi mărimea populaţiei potenţial afectate): Suprafața totală a Amenajamentului silvic al fondului forestier proprietate publică și  privată apartinând Comunei Zagon și privată aparținând persoanelor fizice Kis Josif și Kiss Cornelia, județul Covasna care face obiectul amenajării este de  1868,8 ha, conform documentelor de proprietate.

f) valoarea şi vulnerabilitatea arealului posibil a fi afectat, date de:

(i) caracteristicile naturale speciale sau patrimoniul cultural: nu este cazul

(ii) depăşirea standardelor sau a valorilor limită de calitate a mediului: nu este cazul

(iii) folosirea terenului în mod intensiv:nu este cazul.

g) efectele asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan naţional, comunitar sau internaţional: nu este cazul.

Obligațiile titularului:

  • respectarea cu stricteţe a limitelor amplasamentului şi a zonelor funcţionale precizate în documentaţie;
  • La colectarea masei lemnoase se interzice târârea şi depozitarea buştenilor în albiile apelor curgătoare;
  • Se va evita colectarea masei lemnoase pe timp nefavorabil (ploi);
  • Exploatarea masei lemnoase se va realiza astfel încât să se evite degradarea solului;
  • În perioadele de îngheţ – dezgheţ sau cu precipitaţii abundente, în cazul în care platforma drumului auto forestier este îmbibată cu apă, se interzice transportul de orice fel;
  • Traversarea pâraielor cu buşteni se va face obligatoriu pe podeţe de lemn iar platformele primare şi organizările de şantier vor fi amplasate la o distanţă de minim 50 de metri de albia minoră a pâraielor;
  • Se interzice degradarea zonelor umede, desecarea, drenarea sau acoperirea ochiurilor de apă;
  • Menţinerea bălţilor, pâraielor, izvoarelor şi a altor corpuri mici de apă, mlaştini, smârcuri, într-un stadiu care să le permită să îşi exercite rolul în ciclul de reproducere al peştilor, amfibienilor, insectelor etc., prin evitarea fluctuaţiilor excesive ale nivelului apei, degradării digurilor naturale şi poluării apei;
  • Este interzisă depozitarea materialelor lemnoase în albiile pâraielor şi văilor sau în locuri expuse viiturilor;
  • Menţinerea habitatelor marginale cum ar fi lizierele, stâncării, mlaştini, etc;
  • Se vor respecta epocile şi termenele de tăiere şi colectare a materialului lemnos din parchete prevăzute in OM 1540/2011.
  • Completarea regenerărilor naturale cu specii conforme tipului de pădure;
  • Alte lucrări în afara celor prevăzute în amenajamentul silvic se execută cu avizul prealabil al  autorităţilor publice centrale de specialitate;
  • Este interzisă incendierea vegetaţiei  sau resturilor vegetale;
  • Se vor evita traversările prin albiile apelor supraterane. În acest scop se vor amenaja/reabilita podeţe din material lemnos, fără a interveni prin decolmatare sau regularizare a albiilor naturale;
  • În vederea combaterii eroziunii precum şi a reducerii prejudiciilor  asupra arboretelor în timpul exploatării şi a altor lucrări aferente acestei activităţicu impact asupra factorilor de mediu şi pentru protejarea surselor de apă se impune:

    -folosirea drumurilor de exploatare existente;

          -interzicerea amplasării drumurilor pe suprafeţe sensibile din punct de vedere ecologic;

          -atunci când solul este îmbibat cu apă se vor sista lucrările de exploatare;

          -se vor lua măsuri pentru evitarea deprecierii seminţişului şi a arborilor rămaşi pe picior; 

  • Nu se vor amenaja depozite de carburanţi în aria protejată şi în apropierea cursurilor de apă;
  • Nu se vor executa lucrări de reparaţii și întreținere a vehiculelor și utilajelor în aria protejată;
  • Se interzice deversarea în apele de suprafaţă, apele subterane, evacuarea pe sol şi depozitarea în condiţii necorespunzătoare a uleiurilor uzate;
  • Este interzisă stocarea/depozitarea temporară a deşeurilor în aria protejată;
  • În cazul tăierilor progresive să fie lăsaţi suficienţi arbori în vederea asigurării regenerării naturale, dar şi pentru a oferi loc de cuibărit pentru păsări;
  • Se interzice introducerea de specii de arbori sau plante alohtone atât pe terenurile care fac parte din fondul forestier cât şi pe terenurile din afara fondului forestier;
  • Proprietarii terenurilor au obligaţia de a asigura luarea măsurilor de salubrizare a terenurilor de deşeuri;
  • Se interzice amplasarea de construcţii fără aprobarea legală;
  • În vederea eliminării scurgerilor accidentale de hidrocarburi societatea va asigura controlul periodic al utilajelor și vehiculelor din dotare, asigurând astfel o stare de funcţionare adecvată a acestora; eventualele defecțiuni vor fi remediate in ateliere de reparaţii autorizate;
  • Colectarea deșeurilor se va efecua în recipienți special amplasați pentru acest scop, iar golirea și transportul lor de către o firmă specializată la intervale regulate de timp;
  • Se vor respecta prevederile impuse de reglementările în vigoare în materie de manipularea şi utilizarea substanţelor şi preparatelor periculoase;
  • Respectarea legislației de mediu în vigoare.
  • Să respecte în integralitate prevederile următoarelor acte normative:
    • O.U.G. 195/2005 (*actualizată*) privind protecția mediului;
    • Legii nr.104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;
    • HG nr. 188/2002, modificată şi completată prin HG nr. 352/2005 şi HG nr. 210/2007 pentru aprobarea normelor privind condiţiile de descărcare în mediul acvatic a apelor uzate;
    • Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 119 din 04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi a recomandărilor privind mediul de viaţă al populaţiei;
    • se vor respecta prevederile HG nr. 188 / 2002, modificată prin HG 352 / 2005, privind condiţiile de descărcare în mediul acvatic a apelor uzate;
    • respectarea prevederilor OUG 92/19.aug.2021 privind regimul deşeurilor, a prevederilor HG nr. 856/2002 cu modificările şi completările ulterioare. Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului;
    • OUG nr. 68/2007 privind răspunderea de mediu, cu modificările şi completările ulterioare;
  • În perioada de execuţie a lucrărilor se va pune accent pe: limitarea la minim a suprafeţelor ocupate de organizările de şantier, utilizarea unor tehnologii noi performante din punct de vedere a mediului (instalaţii de reţinere a poluanţilor la sursă), diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii; Nu se vor folosi materiale poluante, periculoase și nocive;

Informarea și participarea publicului la procedura de evaluare de mediu/procedura de evaluare adecvată:

- Anunţurile privind depunerea solicitării de emitere a avizului de mediu, publicate în ziarul Observatorul de Covasna în datele de 17.11.2021 şi 22.11.2021;

- Proiectul Deciziei etapei de încadrare a fost publicat pe pagina proprie de internet a APM Covasna http://apmcv.anpm.ro în data de 02.12.2021;

Autoritatea competentă  pentru protecţia mediului a asigurat şi garantat accesul liber la informaţie  a  publicului şi participarea acestuia la luarea deciziei în activitatea de definitivare şi avizare din punct de vedere al protecţiei mediului a planului. Documentaţia care a stat la baza emiterii avizului de mediu a fost accesibilă publicului la sediul APM Covasna pe durata derulării procedurii.

Se va solicita acord de mediu pentru lucrări de înfiinţare de drumuri forestiere, împădurirea de terenuri pe care nu a existat anterior vegetaţie forestieră sau defrişare în scopul schimbării destinaţiei terenului.

Răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia APM Covasna şi a publicului revine titularului planului, iar răspunderea pentru corectitudinea studiilor şi evaluărilor revine autorilor acestora, conform art. 21 din OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare.

În cazul în care planul suferă modificări sau este revizuit, titularul este obligat să notifice în scris Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna.

Prezentul aviz este valabil de la data emiterii, pe toată perioada de valabilitate a planului, dacă nu intervin modificări ale acestuia. Nerespectarea condiţiilor prezentuluii aviz constituie contravenţie şi se pedepseşte conform prevederilor legale în vigoare.

Prezentei decizii i se aplică prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 cu modificările și completările ulterioare.

DIRECTOR EXECUTIV,

Ing. NEAGU Gheorghe

 

 

Şef Serviciu Avize, Acorduri, Autorizații,                                                 Întocmit,

Ing. SIMINICEANU Gabriel Nicolae                                                   Ing. FARKAS Berta