Back

PROIECT DECIZIE ETAPĂ DE ÎNCADRARE

PROIECT DECIZIE ETAPĂ DE ÎNCADRARE

Nr.  53 din 21.09.2018

 

  

    Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de  SC CONPET SA, CUI: 1350020,  cu sediul în municipiul Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1-3, judetul Prahova, prin SC ELLIS 92 SRL, înregistrată la Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna cu nr.  4687/

 14.08.2018, (electronic în SIM cu nr:  59/20.03.2018),  în baza:

- Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 1/2017, ce prevede înființarea Ministerului  Mediului;

- Hotărârii Guvernului 19/17.01.2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Mediului;

-  Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu modificările şi completările şi ulterioare;

-  Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sǎlbatice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,

-    Directivei 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului

APM Covasna decide ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei/şedinţelor Comisiei de Analiză Tehnică din data de 21.09.2018, că proiectul  „Reabilitare rampa incarcare titei Imeni-Imeci, jud. Covasna” propus a fi realizat în  comuna Catalina, satul Imeni (CF 24110), judetul Covasna, nu se supune evaluării impactului asupra mediului şi nu se supune evaluării adecvate

 

Justificarea prezentei decizii:

 

 I. Motivele care au stat la baza luării deciziei etapei de încadrare în procedura de evaluare a impactului asupra mediului sunt următoarele:

-   proiectul se încadrează în prevederile Hotărârii Guvernului nr. 445/2009, anexa nr. 2, pct. 10.a și 13.a

-  în urma anunţurilor publice privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu

afisate la sediul APM Covasna în data de 24.08.2018, pe site-ul APM Covasna (http://apmcv.anpm.ro) în data de 24.08.2018, respectiv publicat de către titular în ziarul Observatorul de Covasna la data de 17.09.2018,

- in lipsa sesizarilor sau reclamatiilor motivate din partea publicului interesat

-  prin aplicarea criteriilor din Anexa IIA și Anexa III din Directiva 2014/52/UE a Parlamentului European și a Consiliului, s-au constatat următoarele: 

Descrierea proiectului:

▪  situația existentă:

   Activitatea principala a CONPET S.A presupune transportul prin conducte al produselor

petroliere, depozitarea temporara a produselor petroliere in vederea livrarii in principal catre

rafinarii.

   Scopul proiectului este  de a reabilita rampa de incarcare titei din comuna Catalina, satul Imeni (Imeci) prin modernizarea sistemului de incarcare titei la rampa CF, sistematizarea cailor de acces,refacerea unor cladiri (cladire pompe apa sarata, cladire pompe titei, cladire fosta centrala temica, cladire lubrefiamti), refacerea racordarilor pentru apa si canal, realizare foraj alimentare cu apa

Garniturile de vagoane CF, sunt constituite din vagoane-cisternă de provenienţă diferită, lungimea acestora variind intre 10 si 17m. Din această cauză garnitura de vagoane o dată introdusă in rampă, necesită operatiuni de manevra la rampa costisitoare si neeficiente, neputând fi utilizate simultan toate gurile (5 buc) de incărcare existente. Gurile de incarcare actuale au o vechime in exploatare de peste 30 de ani, ele nu mai prezinta, din punct de vedere al protectiei si securitatii muncii, solutii viabile privind functionarea unor astfel de facilitate. In acest moment, Rampa Imeni - Imeci, este o rampa ce dispune de 5 brate de incarcare, ce sunt uzate moral, cu o stare de degradare fizica avansata, reprezentand un pericol in exploatare.

 

 Vecinătăți: 

- la Nord – terenuri agricole, Paraul Ghelinta, Raul Negru)

- la Vest  - terenuri agricole, prin care trece linia de cale ferata, Raul Negru).

- la Sud - terenuri agricole.

- la Est - terenuri agricole, satul Imeci

▪  Descrierea proiectului

Lucrari de dezafectare:

- Dezafectare casa pompe titei – din tabla ondulata, veche, degradată;

- Dezafectare sala centrala termica (baterie cazane) – constructie din tabla ondulata, veche, degradata;

- Dezafectare atelier - magazie – constructii din tabla ondulata ce prezinta degradari;

- Dezafectare magazie lubrefianti - constructia metalica, din tabla ondulata;

- Dezafectare rampa CF – pasarela metalica, legaturi conducte, distribuidor, brate de incarcare;

- Dezafectare imprejmuire – amenajare

  In zonele afectate de poluare vor fi efectuate analize de so, pentru indicatorul THP (total hidrocarburi din petrol), de către un laborator acreditat

    În cazul în care concetrația THP depășeste 2000 mg/kg, care reprezintă pragul de intevenție pentru soluri cu tipuri de folosințe mai putin sensibile, conform Ord.MAPPM 756/2007 reactualizată, Anexa 1, Tabelul 2, excavarea solului contaminat se va continua până când valoarea acestuia scade sub pragul de intervenție, fapt confirmat de analize de laborator

   Se vor scoate din pământ și conductele de transport combustibil, care nu vor fi folosite. In prealabil acestea vor fi golite si curățate.

    Solul contaminat va fi transportatat de către o firmă autorizată la o stație de bioremediere (dacă va fi cazul)

Excavațiile create vor fi umplute cu material steril sau necontaminat

Lucrari de construire:

- Rampă de incărcare nouă, echipată cu 5 guri de incărcare - DN 100 - articulate, cu raza de manevră de 3.20 m. Gurile de incărcare vor fi echipate cu sistem automat pentru semnalizarea nivelului de produs din vagonul CF aflat la incărcare şi inchiderea rapidă a gurii de incărcare la atingerea nivelului maxim setat;

- Pasarela metalica – platforma dotata cu podete rabatabile, constructie antialunecare; acestea vor trebui sa asigure accesul pe vagonul cisterna, indiferent de gabaritul acestora, la nivelul punctului de incarcare, in conditii de siguranta;

- Colector titei DN200 ce va asigura alimentarea cu produs a gurilor de incarcare;

- Cladire Magazie, Clădire Casa pompe titei, Cladire garaj, Cladire magazie+sopron (adiacentagarajului), magazie lubrefianti; Cladirile vor fi din structură metalică cu închideri exterioare din panouri sandwich sistem tristrat, cu termoizolatie spuma poliuretanica;

- Inlocuire pompe existente cu refacerea legaturilor de conducte aferente;

- Reabilitare rigole betonate existente in lungul liniei CF, pentru preluarea apelor pluviale (posibil impurificate);

- Realizare put forat in incinta rampei - alimentare cu apa pentru Sediu administrativ existent,

Magazie proiectata (grupuri sanitare) si Rezervorul PSI existent;

- Racorduri apă, canal – pentru cladirea administrativa existenta si cladirea cu destinatia magazie(vestiare);

- Instalatii sanitare pentru cladirea cu destinatia magazie (vestiare);

- Instalatii electrice aferente cladirilor proiectate;

- Instalatii de automatizari : Bratele de incarcare vor fi echipate cu intreruptor electric de nivel si unrobinet de sectionare actionat electric;

- Imprejmuire incinta rampa. Aceasta va fi formata din stalpi metalici fixati in fundatii din beton

armat si panouri de plasa bordurata zincata;

- Reabilitare drum acces Rampa titei, pe o lungime de cca. 340.00m

Lucrari de refacere a amplasamentului

Lucrarile de refacere ale amplasamentului, in urma lucrarilor de constructie, consta in:

- evacuare deseuri metalice la locuri speciale destinate primirii si stocarii acestui tip de deseuri;

- evacuare resturi de moloz de moloz necontaminat in locuri aprobate sau rampav de deseuri

- evacuare solului contaminat cu produs petrolier de catre firme autorizate pentru decontaminarea lor ;

- nivelare sol.

 

Asigurare utilitati

1. Alimentarea cu energie electrica pentru Rampa Imeni-Imeci este existenta. Toți consumatorii electrici noi vor fi alimentați de la un tablou electric nou echipat corespunzător pentru noile cerințe și instalat în exterior în afara ariei clasificate Ex din zona Rampei CF. Alimentarea cu energie electrică a tabloului electric nou se va realiza din tabloul electric existent la postul de transformare, din circuitul echipat (K18) - rezervă.

2. Alimentarea cu apă pentru Sediu administrativ existent, Magazie proiectata (grupuri sanitare) si Rezervorul PSI existent, se va realiza dintr-un puț forat de adâncime (estimat la 100 m), prin intermediul unor conducte din țeavă PEHD/PE100/SDR17, DN90,PN10, L= 26m, DN50,PN10, L= 4m si DN32, PN10, L= 35m. Putul de apa forat va fi echipat cu pompa submersibila si echipamente aferente. Conductele dePEHD DN90 si DN32 se vor monta îngropat, sub adâncimea de îngheț. Putul existent se va dezafecta, deoarece este amplasat pe domeniul public)

3. Apele uzate menajere provenite de la cladirea administrativa existenta si Magazie proiectata

(grupuri sanitare), vor fi dirijate prin instalaţiile interioare şi exterioare de canalizare, intr-o fosa septica ecologica ce se va achizitiona si mai departe intr-un cămin vidanjabil existent. Apele rezultate se vor vidanja și descărca la cea mai apropiata Stație de tratare ape uzate, pe baza de contract.

4. Apele pluviale de pe acoperisurile cladirilor din rampa, se conduc prin jgheaburi si burlane exterioare  din tabla la nivelul terenului in zona verde din incinta rampei Imeni-Imeci.

5. Apele meteorice potențial impurificate și pierderile accidentale de țiței de pe Rampa CF, vor fi dirijate prin intermediul rigolelor betonate amplasate in lungul rampei CF și al rețelei de canalizare industrială existenta, într-un Bazin de scurgeri existent. Cu ajutorul unor pompe existente in cadrul rampei, apele colectate in bazinul de scurgeri existent, sunt transportate printr-o conducta existenta catre Depozitul Ghelinta ; de aici sunt evacuate in statii  speciale de tratare, prin societati autorizate pe baza de contract.

 

Caracteristicile proiectului:

 

a)  dimensiunea și concepția întregului proiect: proiect de dimensiune medie, care poate să aibă efecte semnificative numai în cazul producerii de poluări accidentale (deversări de produse/reziduuri petroliere sau a altor materiale sau deșeuri periculoase pe sol

b) cumularea cu alte proiecte existente și/sau aprobate: conform Certificatului de urbanism, punctul regimul economic, zona este destinată pentru unități industriale si servicii; pot fi efectuate și alte lucrări de construcții, modernizări, renovări

c) utilizarea resurselor naturale, în special al solului, a terenurilor, a apei și a biodiversității: în faza de execuție se vor utiliza diferite materiale de construcţie: nisip, pietriș, cherestea, etc.  

 

d)  Producţia de deşeuri

În timpul efectuării lucrărilor de construire (estimare)

17 01 06* amestecuri sau fractii separate de beton, caramizi, tigle sau materiale ceramice cu conţinut de substanţe periculoase; 17 04 05 - fier şi oţel; 17 05 03* - pământ şi pietre cu conţinut de substanţe periculoase; 05 04 - pământ şi pietre, altele decât cele specificate la 17 05 03; 17 02 02 - sticlă;  17 04 11 cabluri; 17 06 05* - materiale de construcţie cu conţinut de azbest (daca este cazul), 20 03 01 - deşeuri municipale amestecate

În timpul functionării:

05 01 03* - slamuri din rezervoare; 17 04 05 - fier şi oţel; 20 03 01 - deşeuri municipale amestecate; etc

e) poluarea și alte efecte nocive, inclusiv zgomotul şi alte surse de disconfort:

- surse de poluare în perioada de demolare/construire: poluare fonică rezultată din funcţionarea utilajelor, transportul materialelor, deşeurilor rezultate din şi a componentelor necesare execuţiei, organizare de şantier, praf de la manipularea unor materiale pulverulente, respectiv circulatiei mijloacelor de transport; deversări accidentale de produse petroliere sau altor materiale sau deșeuri periculoase pe sol

- surse de poluare în perioada de funcţionare: poluare fonică specifică rampelor de cale ferata, poluari datorita diferitelor tipuri materiale sau de deșeuri periculoase și nepericuloase, deversări accidentale de produse petroliere sau titei pe sol

f) riscurile de accidente majore și/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de  schimbările climatice, conform cunoștințelor științifice: Deversările accidentale de produse petroliere sau a altor marteriale sau deșeuri periculoase

reprezintă un risc de poluare a solului. Se vor respecta cu stricteţe legislația și normativele de mediu în vigoare, respectiv a condițiilor de realizare a proiectului din prezenta Decizie, legislația și normativele de protectia muncii și PSI, a regulamentelor de exploatare a utilajelor. Proiectul nu prezintă un risc din punct de vedere a schimbărilor climatice

g) riscurile pentru sănătatea umană (de exemplu, din cauza contaminării apei sau a poluării atmosferice): Poluarea solului prezintă un risc pentru populație dacă aceasta este contaminat peste limita admisă de Ord.MAPPM 756/2007 (caz în care concentrația THP depășeste 2000 mg/kg, care reprezintă pragul de intevenție pentru soluri cu tipuri de folosințe mai puțin sensibile)

 

2. Amplasarea proiectului

Sensibilitatea ecologică a zonelor geografice susceptibile de a fi afectate de proiecte trebuie luată în considerare, în special în ceea ce privește:

a) utilizarea actuală și aprobată a terenului:

Regimul juridic: terenul este in proprietatea SC Conpet SA si se află in intravilanul localității Imeci.  

Regimul economic: Zona rampa de incarcare titei (HCL nr. 8/2008, Catalina)

b) bogăția, disponibilitatea, calitatea și capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa și biodiversitatea) din zonă și din subteranul acesteia: Sunt cele caracteristice zonelor intravilane cu destinația rampe de incarcare cale ferata

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se atenție specială următoarelor zone:

  i) zonele umede, zone riverane, guri ale râurilor - nu este cazul;

  ii) zonele costiere și mediul marin - nu este cazul;

  iii) zonele montane şi forestiere – nu este cazul;

  iv) rezervaţii şi parcuri naturale – nu este cazul;

  v) zone clasificate sau protejate de dreptul național; zone Natura 2000 desemnate de statele

  membre în conformitate cu Directiva 92/43/CEE și cu Directiva 2009/147/CE – nu este cazul.

  vi) zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului

  prevăzute în dreptul Uniunii și relevante pentru proiect sau în care se consideră că există

  astfel de cazuri: nu este cazul

  vii) zonele cu o densitate mare a populației: zonă intravilană a localitatii Imeci, cu densitate redusă a populației

  viii) peisaje și situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic: nu este

  cazul

 

3. Tipurile și caracteristicile impactului potenţial

    Efectele semnificative pe care le pot avea proiectele asupra mediului trebuie analizate în raport cu criteriile stabilite la punctele 1 și 2 din prezenta anexă, având în vedere impactul proiectului asupra factorilor prevăzuți la articolul 3 alineatul (1) din Directiva 2014/52/UE și ținând seama de:

  a) importanța și extinderea spațială a impactului (de exemplu, zona geografică și  

  dimensiunea populației care poate fi afectată): posibilitate limitată de extindere a impactului,

  populație redusă de a fi afectată

  (b) natura impactului; posibilitatea poluării  solului cu produse petroliere sau cu alte

  marteriale sau deșeuri periculoase

  c) natura transfrontieră a impactului - nu este cazul;

  d) intensitatea și complexitatea impactului: poluare cu cantități reduse de produse petroliere, sau altor marteriale sau deșeuri periculoase

  e) probabilitatea impactului – numai în cazul producerii unei poluări accidentale;

  f) debutul, durata, frecvența și reversibilitatea preconizate ale impactului: frecvență redusă, 

  sau unică;  Poluarea poate fi eliminată prin   îndepărtarea solului contaminat

   g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente și/sau aprobate: nu este cazul

  (h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului. Manipulare atentă a produselor petroliere,

  sau altor marteriale sau deșeuri periculoase

 

    II. Motivele care au stat la baza luării deciziei etapei de încadrare în procedura de evaluare adecvată sunt următoarele:

- proiectul propus nu intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 (Actualizată), privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, fiind situat în afara perimetrelor siturilor Natura 2000 din judeţ.

 

    III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra corpurilor de apă în sunt următoarele:

- în cadrul ședinței CAT din data de 21.09.2018 s-a stabilit că proiectul nu are impact asupra corpurilor de apă.

 

Condiţiile de realizare a proiectului:

1. investitia ce se va realiza, iar cel existent trebuie sa respecte prevederile OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările şi completările ulterioare; Legea 278/2013 privind emisiile industriale; Legea 104/2011 privind calitatea aerului inconjurator; STAS 12574-87 privind conditiile de calitate ale aerului din zonele protejate; Ord.MAPPM 462/1993 - conditiile tehnice privind protectia atmosferei; Ord. MS 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si a recomandarilor privind mediul de viata al populatiei, cu modificările şi completările ulterioare; Ord.MMP emisiile de poluanti in atmosfera; STAS 12574-87 privind conditiile de calitate ale aerului din zonele protejate; SR 10009-2017 privind limitele admisibile a nivelului de zgomot; STAS 6161/3-89 – masurarea nivelului de zgomot in localitatile urbane; HG 321/2005(A) privind evaluarea si gestionarea zgomotului ambient; Ord.MAPPM 756/2007 (actualizată) pentru aprobarea Reglementării privind evaluarea poluării mediului; HG 124/2003 (a*) privind prevenirea, reducerea şi controlul poluării mediului cu azbest; HG nr. 188/2002 aprobarea normelor privind condiţiile de descărcare în mediul acvatic a apelor uzate (*actualizată*); Legii 211/2011privind regimul deşeurilor cu modificările şi completările ulterioare; Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului; OUG 68/2007 privind răspunderea de mediu, cu modificările şi completările ulterioare; HG 235/2007 privind gestionarea uleiurilor uzate. Toate tipurile de deşeuri vor fi colectate selectiv (butoaie metalice, recipienți de mase plastice, containere metalice sau de mase plastice, pubele, saci, etc. – după caz) şi vor fi preluate pentru tratare/valorificare/eliminare de societăţi autorizate să execute aceste operaţii, pe bază de contract sau comandă, păstrând evidenţa cantităţilor de deşeuri predate, pe tipuri de deşeuri şi cu menţiunea firmei care a preluat aceste deşeuri; se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel pe amplasament, în afara amplasamentului şi în locuri neautorizate. În urma lucrărilor efectuate pe amplasament suprafeţele se vor elibera de deşeuri de orice natură

2. Solicitarea şi obţinerea tuturor avizelor şi stabilite în Certificatul de Urbanism nr. 45/02.02.2018, emis de Consiliul Judetean Covasna, precum şi respectarea tuturor condiţiilor impuse prin acesta;

3. Solicitarea şi obţinerea avizului din partea SGA Covasna

5. titularul va lua toate măsurile necesare privind respectarea legislaţiei în vigoare şi normele de securitate şi sănătate în muncă (Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 1091/2006, HG 971/2006 şi altele) a legislaţiei si normativelor în domeniul situaţiilor de urgenţă (Legea 307/2006, Ord.ANRE 118/2013 şi altele) precum şi înştiinţarea ITM Covasna, respectiv ISU Covasna privind data începerii lucrărilor de execuţie;

6. pentru protecţia zonelor de locuit şi a sănătăţii populaţiei se vor respecta Ord.MS 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei;

7. respectarea prevederilor OUG nr. 68/2007 privind răspunderea de mediu, cu modificările şi completările ulterioare;

8. respectarea prevederilor Legii nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 24/2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor.

9. se vor lua măsuri pentru diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii pe perioada executării lucrărilor;

10. implementarea tuturor măsurilor de protecţie a factorilor de mediu propuse prin proiect şi descrise în documentaţia care a stat la baza emiterii acestei decizii;

11. pe parcursul execuţiei lucrărilor se vor lua toate măsurile pentru prevenirea poluărilor accidentale, se impune refacerea terenurilor afectate de lucrări la starea iniţială;

12. titularul va informa în scris autoritatea publică competentă pentru protecţia mediului ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza eliberării prezentei decizii, respectiv la terminarea lucrărilor (receptie)  

13. Dupa terminarea lucrarilor lucrarilor titularul va depune documentatia la APM Covasna in vederea revizuirii autorizatiei de mediu

     Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, cu excepția situațiilor în care:

a) apar elemente noi, necunoscute la data emiterii acesteia,

b) este modificată legislația relevantă,

c) este schimbat regimul de protecție,

d) sunt modificate datele care au stat la baza emiterii.

     Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului 445/2009Legii contenciosului administrativ 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

    Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte cerinţele prevăzute la art. 2 lit. f), considerându-se că acestea     sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.

     Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanțe odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.

    Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei menţionate la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.

       Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.

Procedura de solutionare a plângerii prealabile prevăzută la alin. (1) şi (2) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii atrage suspendarea sau anularea acesteia, după caz, în conformitate cu prevederile legale.

 

 

DIRECTOR EXECUTIV

Ing. NEAGU Gheorghe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Şef  Serviciu Avize,  

Acorduri, Autorizaţii                                                                                Întocmit,

Ing. SIMINICEANU Gabriel Nicolae                                                          Ing. BORBÁTH József