Back

Anunţ privind achiziţia de Servicii bancare P.O.S.

Către operatorii economici interesați

INVITAȚIE PENTRU TRANSMITERE OFERTE
Nr. 669/19.01.2017

 

Agenția pentru Protecția Mediului Dolj, cod fiscal 4332444, cu sediul în str. Petru Rareș, nr. 1, Craiova, jud. Dolj, telefon 0251.530.010, mail: office@apmdj.anpm.ro intenționează să achiziționeze direct, în temeiul art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice:

Servicii bancare de acceptare a plăților de tarife și a altor sume datorate bugetului general consolidat, efectuate prin intermediul cardurilor și instalarea la casieria ce funcționează în cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Dolj, precum și configurarea și mentenanța terminalelor POS necesare.

1. Modul de derulare a achiziției directe:
Cerințele sunt prezentate în „Caietul de sarcini” care poate fi solicitat de către cei interesați, prin e-mail de la adresa achizitii@apmdj.anpm.ro, sau AICI
Ofertele vor fi încărcate în catalogul electronic SEAP la codul CPV 66110000-4 „Servicii bancare” cu specificațiile oferite și vor fi transmise prin e-mail pe adresele: office@apmdj.anpm.ro și achizitii@apmdj.anpm.ro, cu menționarea poziției din catalogul SEAP.

2. Perioada de derulare a achiziției: 5 zile (lucrătoare), respectiv până la 30.01.2017.

3. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.

4. Achiziția se va efectua de la ofertantul a cărei ofertă postată în catalogul electronic SEAP prezintă prețul (comisionul/tranzacţie) cel mai scăzut și îndeplinește cerințele din „Caietul de sarcini”.

5. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.

6. Prețul ofertei este ferm: nu se acceptă actualizarea prețului oferit.

7. Plata se face prin ordin de plată, într-un cont de trezorerie al furnizorului; Plata facturii emise va fi efectuată în termen de cel mult 45 de zile de la data înregistrării acesteia de către beneficiar, după livrarea și recepționarea calitativă și cantitativă a produselor.

8. Data limită pentru transmiterea ofertelor: 30.01.2017 ora 16:00.

9. Informații suplimentare: pot fi solicitate de la dl. Petru Tătar, telefon: 0251 530.010; 0746248743  int 110, e-mail: achizitii@apmdj.anpm.ro.