Back

ANUNŢ - Agenţia pentru Protecţia Mediului Gorj organizează examen de promovare în grad profesional, respectiv din gradul profesional principal în gradul profesional superior

ANUNŢ

            În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare, Agenţia pentru Protecţia Mediului Gorj organizează examen de promovare în grad profesional, respectiv din gradul profesional principal în gradul profesional superior.

 Funcţia publică de execuţie pentru care se organizează examen:

- consilier, clasa I, gradul profesional superior – compartimentul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane;

Probele stabilite pentru examen : proba scrisă şi interviul;

 

Condiţiile de desfăşurare a examenului :

  • Data până la care se depun dosarele de înscriere: în termen de 20 zile de la data afişării anunțului la avizier și pe pagina de internet a instituției - http://apmgj.anpm.ro/;
  • Locul depunerii dosarelor: Agenţia pentru Protecţia Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Tg-Jiu;
  • Data / ora / locul de organizare:

      - proba scrisă – 04 iunie 2019 / ora 10.00  / A.P.M. Gorj, str. Unirii, nr. 76, Tg-Jiu;

      - interviul – 06 iunie 2019 / ora 14.00 / A.P.M. Gorj, str. Unirii, nr. 76, Tg-Jiu;

Bibliografia de examen este anexată la prezentul document.

Documentele necesare pentru înscrierea la examenul de promovare în gradul profesional sunt următoarele:

  • formularul de înscriere (se solicită şi se completează în ziua depunerii dosarului la compartimentul Resurse Umane);
  • copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţă eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează; 
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care functionarul public s-a aflat în activitate.

Condiţiile de participare sunt:

  • să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  • să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani în care functionarul public s-a aflat în activitate;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare .

BIBLIOGRAFIE

pentru examenul de promovare în gradul profesional superior – compartimentul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane

  1. Legea nr. 82/1991 – Legea contabilității, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 500/2002 - Legea finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. OMFP nr. 1917/2005 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilităţii instituţiilor publice și a planului de conturi pentru acestea, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Decretul  nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă;
  5. Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidența şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Constituția României din 21 noiembrie 1991, republicată;
  7. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (2), cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată.