Back

3 Posturi Vacante - Consilier - in cadrul Serviciilor Monitorizare si Laboratoare (2 posturi), Calitatea Factorilor de Mediu (1 post)

Raspuns la Contestatia nr. 1588 din 17.02.2016

 

APM MARAMURES

ANUNT

 

Având în vedere prevederile art. 4 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2),cu modificările şi completările ulterioare,  Agenţia pentru Protecţia Mediului Maramureș doreşte să organizeze concurs pentru ocuparea  a  3 functii  publice  vacante de:

1. Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Monitorizare și Laboratoare, vechime minimă în specialitatea studiilor de 9 ani, studii  universitare de licență  absolvite cu diplomă,respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile : chimie, inginer chimist,

·        BIBLIOGRAFIE

  • OUG nr. 195/2005 privind Protecţia Mediului aprobată de Legea nr. 265/2006 cu completările şi modificările ulterioare;
  • Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător
  • Ordinul nr. 756/1997 pentru aprobarea Reglementării privind evaluarea poluării mediului;
  • Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare
  • Legea nr. 7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

2. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Monitorizare și Laboratoare, vechime minimă în specialitatea studiilor de 1 an, studii  universitare de licență  absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile : chimie, fizică, stiința mediului, inginer chimist, inginer electrotehnică, inginer protectia mediului, mecanică, construcții mașini,biologie.

         BIBLIOGRAFIE

·        OUG nr. 195/2005 privind Protecţia Mediului aprobată de Legea nr. 265/2006 cu completările şi modificările ulterioare;

·        OM nr. 1978/2010 , privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Reţelei Naţionale de Supraveghere a Radioactivităţii Mediului

·        Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare

·        Legea nr. 7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

 

3. Consilier, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Biroului Calitatea Factorilor de Mediu,studii universitare de licență  absolvite cu diplomă,respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile :biologie .

 

         BIBLIOGRAFIE

·        Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007

privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor

naturale, a florei şi faunei sălbatice

·         Legea nr. 265 din 29 iunie 2006 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2005 privind protectia mediului probată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011

·        Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare

·        Legea nr. 7 / 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Probele stabilite pentru concurs sunt:

-         proba scrisă;

-         interviul;

       Condiţiile de desfăşurare a concursului:

-         Data până la care se depun dosarele de înscriere:  în termen de   20 de  zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial partea a III-a-

Data publicarii in Monitorul oficial 22 ianuarie  2016

-         Instituţia publică la care se depun dosarele: Agenţia pentru Protecţia Mediului Maramureș, Baia  Mare Str.Iza1A;

-         Data/ ora/ locul de organizare:

                   proba scrisă:   22/02/2016/ 10.00 / A.P.M. Maramureș;

Condiţiile de participare la concurs:

1.      Sunt cele prevăzute în art. 54 din Legea nr.188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

Dosarul de inscriere

Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:

- copia actului de identitate;

- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată - Model formular;

- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate (formatul standard aprobat prin Ordinul Preşedintelui A.N.F.P. nr. 192/17.01.2013/- Model adeverinţă;

- cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;

- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică - Model declaraţie;

- declaraţia pe propria răspundere  conform art. 54 lit i) din Legea nr.188/1999 - Model declaraţie.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

                                            DIRECTOR EXECUTIV 

                                           Alexandru COSMA