Back
Transferul actelor de reglementare emise pe procedură - informații generale
Transferul actelor de reglementare emise în procedura reglementată prin Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, se face în condițiile și cu respectarea art. 10 din Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecţia mediului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 265/2006, cu completările şi modificările ulterioare.
TRANSFERUL UNUI ACORD DE MEDIU
- Acordul de mediu stabileşte condiţiile de realizare a proiectului, fiind independent de persoana titularului;
- orice transfer de act de reglementare se va supune, în prealabil aplicării art. 10 din OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, aprobată prin Legea nr. 265/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
- la transferul acordului de mediu, obligatoriu noul titular de proiect îşi va asuma îndeplinirea obligaţiilor de mediu stabilite prin actul de reglementare;
- actele necesare transferului acordului de mediu sunt cele prevăzute mai jos;
- pentru transferul unui act de reglementare nu se percep taxe sau tarife.
ACTE NECESARE PENTRU TRANSFERUL ACORDULUI DE MEDIU:
- cerere prin care se solicita transferul acordului de mediu;
- declaraţie pe propria răspundere data de către noul titular că implementează proiectul în aceleaşi condiţii pentru care a fost emis acordul de mediu;
- acordul de mediu în original;
- copia actului care atestă dreptul de proprietate sau folosinţa asupra terenului/spaţiului pentru noul proprietar (ex. contract vânzare - cumpărare + extras c.f., contract închiriere, comodat etc.).