Back

Transferul autorizației de mediu

Transferul autorizației de mediu se face în condițiile și cu respectarea art. 10 din Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecţia mediului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 265/2006, cu completările şi modificările ulterioare.

Solicitarea de transfer a autorizaţiei de mediu  va conţine următoarele:

  • cerere prin care titularul autorizației de mediu (vechiul proprietar) solicită transferul acesteia către noul titular;       
  • declaraţie pe proprie răspundere dată de către noul titular din care rezultă că desfăşoară activitate în aceleaşi condiţii pentru care a fost emisă autorizaţia de mediu; ataşat vă transmitem modelul acestei declaraţii (model aici);
  • autorizaţia de mediu în original;
  • copie după certificatul constatator şi încheiere emise de registrul comerţului cu privire la transferul dintre vechiul şi noul titular;
  • copie certificat unic de înregistrare emis de ORC pentru noul titular;
  • xerocopia actului care atesta dreptul de proprietate sau folosinţă asupra spaţiului pentru noul titular (exemplu: contract vânzare-cumpărare + extras c.f., contract închiriere, comodat etc.).