Formulare necesare obtinerii actelor de reglementare
Acte necesare pentru obtinerea avizului de mediu:
- Cerere(notificare)
- Certificat de urbanism
- Act de proprietate
- Memoriu tehnic
- Anunturi publice(1 si 2)(Model anunt)
- Taxa de 500 RON.
ACTE NECESARE PENTRU SOLICITAREA ACORDULUI DE MEDIU:
1. CERERE SEMNATA SI STAMPILATA DE TITULAR( conform model)
2. NOTIFICARE CONFORM MODELULUI SEMNATA SI STAMPILATA DE TITULAR ( conform model)
3. TARIF 100 LEI LA CASIERIA APM SAU IN CONT . RO90TREZ6415032XXX000270 deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea (cod fiscal 4994689 )
4. CERTIFICAT DE URBANISM CU PLANSELE ANEXE (COPIE)
5. COORDONATE STEREO ALE AMPLASAMENTULUI ( OBIECTIVULUI PROPUS ) IN FORMAT ELECTRONIC EXCEL
Daca se ia decizia demarării evaluării impactului asupra mediului, este nevoie si de:
-
memoriu de prezentare (conform model)
Acte necesare la depunerea solicitării pentru emiterea autorizaţiei de mediu
- Cerere pentru eliberarea autorizaţiei de mediu (conform model);
- Fişă de prezentare şi declaraţie având conţinutul cuprins în Ordinul M.M.D.D. nr.1798/2007 (conform model);
- certificat de inregistrare (Oficiul Registrului Comertului)
- Dovada că s-a făcut publică solicitarea prin cel puţin una dintre metodele de informare specificate în anexa nr.3 (publicarea în ziarele de tiraj solicitate de populaţie, prezentarea prin posturile de radio şi televiziune) - model anunt;
- act pe teren
- Planul de situaţie şi planul de încadrare în zonă a obiectivului;
- contract pentru utilitati: apa, canalizare, gaze, energie;
- autorizatie DSP, DSV
- Certificat constatator emis în temeiul art.17 alin.(1) din Legea nr.359/2004 sau anexă la certificatul de înregistrare în cazul reautorizării;
- Dovadă achitare tarif (500 RON).