Back

Decizia etapei de incadrare (initiala) privind planul : ,,P.U.Z. – atragere teren în intravilan lotizare teren pentru locuinţe şi amenajare parc cu loc de joacă – sat Ciuşlea, comuna Garoafa, judeţul Vrancea”–propus a fi amplasat în extravilanul comunei Garoafa, T. 123/1, P.567, CF. nr. 55751; şi T. 123/1, P. 569, CF. nr. 55750; judeţul Vrancea - titular - U.A.T. GAROAFA

DECIZIA INIŢIALĂ

   8932 / 11.08.2022

 

 

 

           Ca urmare a notificării adresate de :  U.A.T.  GAROAFA, cu sediul în comuna Garoafa, satul Garoafa, judeţul Vrancea, privind planul : ,,P.U.Z.  – atragere teren în intravilan lotizare teren pentru locuinţe şi amenajare parc cu loc de joacă – sat Ciuşlea, comuna Garoafa, judeţul Vrancea”–propus a fi amplasat în extravilanul comunei Garoafa, T. 123/1, P.567, CF. nr. 55751; şi T. 123/1, P. 569, CF. nr. 55750; judeţul Vrancea;  înregistrată la sediul  A.P.M. Vrancea cu nr. 3127/ 10.03.2022, în baza:

 

  • Hotărârii Guvernului nr. 43/2020  privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor  şi Pădurilor; pentru modificarea unor acte normative,
  • Hotărârii Guvernului nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului si a instituţiilor publice aflate in subordinea acesteia cu modificarile şi completarile ulterioare ,
  • Hotărârii Guvernului nr. 1076/2004, privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe,
  • având în vedere consultarea autorităţilor publice participante în cadrul şedinţei Comitetului Special Constituit din data de :  11.08.2022 - etapa de încadrare;
  • în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe, art. 5, alin. (3), pct. c) şi a anexa nr. 1 – Criterii pentru determinarea efectelor semnificative potenţiale asupra mediului;

 

Agenţia pentru Protecţia Mediului Vrancea decide:

 

         Planul ,,P.U.Z. - atragere teren în intravilan lotizare teren pentru locuinţe şi amenajare parc cu loc de joacă – sat Ciuşlea, comuna Garoafa, judeţul Vrancea”    nu necesită evaluare de mediu şi se va supune adoptării fără aviz de mediu.

Motivele care au stat la baza luării deciziei sunt următoarele :

- planul se încadrează in prevederile HG nr. 1076/2004 art. 5,  alin. (3) - lit. c).

 

 

1.Caracteristicile planurilor şi programelor cu privire, în special, la :

        Gradul în care planul creează un cadru pentru proiecte şi alte activităţi viitoare fie în ceea ce priveşte amplasamentul, natura, mărimea şi condiţiile de funcţionare, fie în privinţa alocării resurselor:

         Prezentul Plan Urbanistic Zonal a fost intocmit in conformitate cu Certificatul de Urbanism nr. 66 din 08.10.2021 emis de catre Primaria Comunei Garoafa. Terenurile studiate in prezentul proiect sunt in suprafata totala de 47.846.00 mp şi sunt în extravilanul comunei Garoafa, T. 123/1, P.567, CF. nr. 55751; şi T. 123/1, P. 569, CF. nr. 55750, judeţul Vrancea. Conform certificatului de urbanism, terenurile care au generat PUZ apartin U.A.T.  Comuna Garoafa, din domeniul public, conform H.C.L. Garoafa nr. 27/31.03.2021. Aceste terenuri se afla partial, pe latura nordica in raza de protectie de 50.00m al cimitirului satesc al satului Ciuslea.

        Obiectivul PUZ : Terenurile supuse studiului in documentatia de urbanism zonala se afla in partea de nord-est a comunei Garoafa, cu acces la Drumul Judetean DJ205E care mai departe face legatura la Drumul National DN2-E85.Amplasamentul, face parte din extravilanul comunei Garoafa. La cererea beneficiarului UAT Comuna Garoafa se propune pentru ca aceste doua loturi sa fie atrasa intravilan si transformata din zona de pasune in zone de locuinte individuale cu dotari complementare, parc satesc cu loc de joaca pentru copii, cai de circulatie auto si pietonale si spatii verzi.

Din punct de vedere a circulatiilor sunt propuse cateva reglementari la arterele existente (Strada Caraiman si drumul in exploatare agricola) care să relationeze si sa fluidizeze circulatia rezultata din procesul de lotizare. Prin urmare, datorită bunei pozitii pe care o are amplasamentul atat din punct de vedere a traficului cat si din punct de vedere urbanistic pentru functiunea propusa, se preconizeaza ca acest tip de functiuni se vor dezvolta si in continuare.

        Vecinatati :  La Nord - Drum Judetean DJ205E, urmat de terenuri proprietati private destinate locuintelor individuale si de cimitirul satesc. Pe aceasta latura se vor crea retrageri de 12.00, stanga dreapta, de la Drumul Judetean DJ205E. Distanta de la limita de proprietate si cimitirul satesc este de minim 13.52m, iar distanta de la limita edificabila pana la cimitir va fi de minim 61.62m. Pe centrul laturii de nord ne invecinam cu locuinte individuale, distanta de la limita de proprietate pana la cea mai apropriata locuinta individuala este de 25.99m, iar distanta de la limita edificabila pana la cea mai paropriata locuinta individuala va fi de 52.68m. putin mai la estul laturii nordice ne invecinam cu alte loturi cu lotuinte individuale iar distanta dintre limita de proprietate si cea mai apropriata locuintaindividuala este de 13.82m, iar distanta de la limita edificabila pana la cea mai apropriata locuinta individuala va fi de 19.97m.

˗ La Est - Pe aceasta latura ne invecinam cu locuinte individuale si

terenuri arabile. Pe nordul laturii de est distanta dintre cea mai apropriata locuinta

individuala si limita de proprietate este de 21.78m, iar distanta dintre limita edificabila si cea mai apropriata locuinta individuala va fi de 52.68m. Putin mai spresudul laturii ne invecinam cu alte loturi destinate locuintelor individuale, iar distanta dintre cea mai apropriata locuinta individuala si limita de proprietate este de 35.16m, iar distanta dintre limita edificabila si cea mai apropriata locuinta individuala este greu de calculat din cauza unghiului creat dintre drum si intersectia acestuia, aici ne invecinam in mod direct cu noul parc cu loc de joaca propus. Putin mai la sudul laturii de est ne invecinam cu alte loturi destinate locuintelor individuale, iar distanta dintre cea mai apropriata locuinta individuala si limita de proprietate

este de 5.21m, iar distanta dintre limita edificabila si cea mai apropriata locuinta individuala va fi de 7.21m. Mult mai jos ne invecinam cu fundul curtilor al altor loturi cu destinatie pentru locuinte individuale iar in final ne invecinam cu loturi cu destinatie arabila.

˗ La Sud - Pe acesta latura ne invecinam cu loturi cu destinatia arabila.

Se vor crea retrageri de 2.00m fata de aceasta latura, respectiv limita edificabila;

˗ La Vest - Pe acesta latura ne invecinam cu loturi cu destinatia arabila.Se vor crea retrageri de 2.00m fata de aceasta latura, respectiv limita edificabila, pe o mica portiune din latura de vest, uneva spre sudul laturii se invecineaza  cu un drum in exploatare agricola care in prezenta documentatie este propus a fi reglementat drept cale de acces deoarece acest drum exista si este folosit in prezent.

Suprafata totala a zonei studiate din cadrul acestui plan urbanistic zonal este

de 164600.00mp, din care avem zone destinate terenurilor proprietati private / locuinte

individuale si dotari complementare in suprafata totala de S=44357.55mp, zone destinate terenurilor arabile din domeniul privat in suprafata totala de S=59293.86mp, zone destinate terenurilor arabile din domeniul public in suprafata totala de S=47846.00mp, o zona amenajata pentru un cimitir satesc in suprafata totala de S=1762.73mp, zone destinate circulatiei carosabile in suprafata totala de S=7275.00mp, zone destinate circulatiei pietonale in suprafata totala de S=2276.52mp si zone amenajate cu spatii verzi in suprafata totala de S=1788.34mp.

 Principalele elemente ale temei program sunt :

- Prin actuala documentatie de urbanism se propune atragerea in intravilan a

suprafetei totale de 47846.00mp, schimbarea destinatiei celor doua loturi de teren studiate din terenuri pasune in loturi nou create pentru locuinte individuale cu dotari complementare, parc satesc cu loc de joaca pentru copii, cai de circupatie auto si pietonale si spatii verzi amenajate in procent de minim 5.00% pentru zona de locuinte individuale.

- Rezolvarea accesului carosabil si pietonal din drumuri invecinate prin redimensionarea lor;

- Rezolvarea locurilor de parcare prin retrageri realizate pe loturile de teren

rezultate din noua lotizare;

- Rezolvarea retelelor edilitare prin extinderea si racordarea la retelele

existente in zona (retea de apa potabila, retea de canalizare si retea de electricitate).

Criteriile principale de organizare arhitectural - urbanistica a zonei au fost

urmatoarele:

- lotizarea actualului teren in alte 54 loturi mai mici destinate locuintelor

individuale cu regimul de inaltime maxim P+2E si parc satesc, crearea de noi cai de

circulatie auto si pietonale pentru a putea accede la aceste loturi noi ca apoi sa poata fi

rezolvate modalitatile de accedere auto si pietonal din drumurile invecinate noi create spre loturile de teren rezultate;

- completarea infrastructurii tehnico edilitare.

Constructiile propuse in viitoarea etapa de proiectare vor fi realizate doar din

materiale moderne ce corespund normelor tehnice in vigoare din punct de vedere al

rezistentei, stabilitatii, sigurantei la foc, sanatatii populatiei, termoizolatiei, etc..

Infrastructura va fi alcatuita din fundatii continui de tip grinzi pereti, cu partea

inferioara evazata ce formeaza baza fundatiei, iar partea superioara va fi de tip perete din beton armat monolit sau fundatii izolate legate cu grinzi din beton armat intre ele.

Suprastructura va fi alcatuita din cadre de beton armat sau structura clasica,

stalpi si grinzi din beton armat cu zidarie. Peretii vor fi realizati din zidarie de caramida cu goluri verticale sau BCA. Planseele vor fi realizate din beton armat sau din lemn in cazul celor de sub sarpanta. Acoperisurile vor fi de tip sarpanta sau terase necirculabile.

Finisajele peretilor exteriori vor fi realizate cu tencuieli decorative, placari cu piatra naturala, placari cu tabla bond, sau lemn stratificat, iar culorile tencuielilor decorative vor respecta regulamentul local. Tamplaria exterioara va fi din PVC armat, duraluminiu sau lemn cu geam termoizolant.

Regimul de inaltime - Indicatorii urbanistici propusi sunt adaptati zonei respective locuinte individuale (maxim P + 2 E) ; terenuri cu suprafata de peste 500 mp.

P.O.T. max. 35%; C.U.T. max. 1,05.

de peste 500.00 mp 35.00%, 1.05 Locuinte individuale maxim P+2E Terenuri cu s BILANT TERITORIAL CONFORM MODULUI DE FOLOSINTA A TERENURILOR

SUPRATERANE

ZONE FUNCTIONALEXISTENT PROPUS

ZONE FUNCTIONALE

EXISTENT

PROPUS

SUPRAFATA

PROCENT

SUPRAFATA

PROCENT

din suprafata

din suprafata

totala

totala

Zone terenuri proprietati private/

 

 

 

 

locuinte individuale si

44357.55mp

26.95%

44357.55mp

26.95%

dotari complementare

 

 

 

 

Zone terenuri din domeniul public

 

 

 

 

propuse de lotizat

0.00mp

0.00%

34417.32mp

20.91%

pentru locuinte individuale si dotari complementare

 

 

 

 

Zone terenuri arabile

 

 

 

 

din domeniul privat

59293.86mp

36.02%

59293.86mp

36.02%

 

 

 

 

 

Zone terenuri arabile

din domeniul public

47846.00mp

29.07%

0.00mp

0.00%

 

 

 

 

 

Zona teren amenajat pentru cimitir satesc

1762.73mp

1.07%

1762.73mp

1.07%

 

 

 

 

 

Zone spatii verzi amenajate pentru parc satesc

0.00mp

0.00%

2223.13mp

1.35%

 

 

 

 

 

Zone circulatie carosabila

7275.00mp

4.42%

12878.88mp

7.82%

Zone circulatie pietonala

2276.52mp 

1.38%

5485.73mp

5485.73mp

 

 

 

 

 

Zone spatii verzi

1788.34mp

1.09%

4180.80mp

 

      2.55%

TOTAL ZONA

TOTAL   ZONA STUDIATA

164000.00mp

100.00%

164000.00mp

100.00%

SUPRAFATA

 peste 500.00 mp 35.00%, 1.05

Organizarea circulatiei :

Principala cale de circulatie din zona studiata este reprezentata de catre DJ205E, la acesta exista racordate mai multa strazi existente printre care si Strada Caraiman care pe un segment de drum se afla intre cele doua loturi de teren studiate. Strada Caraiman poate fi considerata o cale de circulatie secundara, iar la fel ca aceasta toate noile strazi rezultate din noua lotizare vor fi considerate cai secundare de circulatie, acestea fiind folosite doar drept cai de circulatie intre loturile de locuinte individuale si loturile de terenuri arabile din intravilanul localitatii.

Profilele transversale existente la aceasta data sunt constituite din strada DJ205E si Strada Caraiman, dar se considera utilizarea si a drumului in exploatare agricola cu care terenurile care au generat PUZ se invecineaza la sud-vest.

Accesul auto si pietonal din drumurile invecinate pe cele 54 loturi rezultate din

noua lotizare se vor face pentru fiecare lor in parte din drumurile noi create propuse in noua lotizare.

Echiparea edilitara si tehnico - sanitara   

Alimentarea cu apa :  In prezent, terenurile care au generat P.U.Z., nu sunt racordate la reteaua de apa a localitatii, retea aflata in aproprierea zonei studiate. Se va propune extinderea retelei existente si bransarea tuturor loturilor rezultate din noua lotizare. Bransamentele propuse vor fi pozate subteran. Consumul de apa din cadrul obiectivelor propuse, va consta in principal din consum menajer.

Avizul de principiu la faza P.U.Z. nu autorizeaza executia lucrarilor de

investitii. In fazele urmatoare se va obtine avizul definitiv cu solutia alimentarii cu apa care va cuprinde toate detaliile de executie necesare constructorului. Costurile de executie vor fi asumate de catre beneficiar.

Apele menajere :  Dupa noua lotizare, fiecare din cele 54 loturi rezultate vor avea cate un bransament la reteaua de canalizare. Pentru a putea solutiona reteaua se propune

extinderea retelei exitente aflate in aproprierea zonei studiate. Lucrarea se va realiza numai cu acordul detinatorului retelei pe baza unui proiect de specialitate. Costurile de executie vor fi asumate de catre beneficiar.

Energia electrica : Energia electrica pentru obiectivele propuse se va solutiona prin extinderea si racordarea la reteaua existenta din aproprierea zonei studiate, cu avizul tehnic de racordare.

 

 

 

Pentru obiectivele propuse se vor realiza bransamente la reteaua de distributie a energie electrica, pentru fiecare lot in parte. Costurile de executie vor fi asumate de catre beneficiar.

Incalzirea spatiilor pe perioada rece a anului : Pe perioada rece a anului se vor putea folosi mai multe tipuri de incalzire. In general se va opta pentru incalzirea prin intermediul centralelor termice cu gazeificare ce folosesc peleti. Dar mai exista posibilitatea utilizarii si a altor tipuri de sisteme de incalzire, precum centralele electrice, sisteme de incalzire geotermale, etc..

Telecomunicatii : In acest moment nu exista nici o retea de tele comunicatii in zona studiata. Se  propune a se opta pentru retele de telecomunicatii cu antena satelit.

Pentru realizarea imprejmuirilor se vor respecta de regula prevederile din R.G.U. Prin detaliere, se pot urmari cateva reguli:

- in cazul cladirilor retrase fata de aliniament se propun garduri cu partea inferioara plina de max 0.60 m, iar cea superioara pana la 2.00m; imprejmuirile pot fi dublate cu garduri vii.

- gardurile dintre proprietati pot fi realizate pe o inaltime de 2.20m, din materiale

corespunzatoare sau elemente de vegetatie, in functie de dorinta beneficiarilor.

- se pot adopta, acolo unde este cazul, solutii de imprejmuire prin folosirea elementelor de mobilier urban (jardiniere, banchete, panouri publicitare etc.).

Frontul stradal se va lasa cu o transparenta crescuta pentru a nu limita vizibilitatea

din strazile invecinate catre loturile rezultate din noua lotizare si invers cand se va iesi din loturile rezultate din noua lotizare spre strazile invecinate la care se face accesul. Inaltimea panourilor de gard de pe laturile stradale nu va depasi 1.80m. Portile de acces atat auto si pietonale vor avea o transparenta crescuta cu inaltimea maxima de 1.80m.

Laturile celelalte de gard care vor fi laterale sau posterioare, inaltimea lor nu va

depasi 2.20m. Finisajele in executie vor fi de calitate si vor avea elemente comune care sa respecte acelasi tip arhitectural, insemnand ca indiferent de dimensiunea sau de forma panourilor de gard se vor opta pentru culori si materiale care sa semene intre ele.

 

b) gradul in care planul sau programul influenţează alte planuri si programe, inclusiv, pe cele in care se integrează sau care deriva din ele:  Planul stabileste obiectivele, actiunile si masurile, pe baza analizei multicriteriale a situatiei existente si propuse pe segmentul de teren studiat.

          

c) relevanta planului sau programului in /pentru integrarea considerentelor de mediu, mai ales din perspectiva promovării dezvoltării durabile: Dorinta unanima a autoritatilor locale si a populatiei comunei Garoafa,  precum si punctele de vedere ale factorilor interesati cu privire la organizarea zonei, sunt:

- imbunatatirea aspectului arhitectural al zonei;

- prin prezenta documentatie se propune atragerea in intravilan si schimbarea

destinatiei actuale de teren pasune in teren destinat locuintelor individuale cu dotari

complementare cu regim de inaltime maxim P+2E, parc satesc cu loc de joaca pentru copii, cai de circulatie auto si pietonala si zone verzi in procent de minim 5.00% pentru zona de locuinte individuale propusa;

 

 

- adaptarea sistematizarii verticale si pregatirea terenului studiat pentru a

putea fi lotizat pentru 54 loturi mai mici destinate locuintelor individuale, un lot pentru parc satesc, cai de circulatie auto si pietonala si spatii verzi amenajate.

 

d)  probleme de mediu relevante pentru plan: Zona studiata nu prezinta disfunctionalitati majore care sa impiedice realizarea unui astfel de investitii. Eventualele capacitati insuficiente ale retelelor de utilitati vor fi rezolvate prin redimensionarea acestora, atat prin finantarea acestora de catre beneficiar, cat si prin inlocuirea lor de catre institutiile interesate.

 

e) relevanta planului sau programului pentru implementarea legislaţiei naţionale si comunitare  de mediu : Prevederile planului raspund cerintelor Directivei 2008 / 98/Ce a Parlamentului European si a Consiliului din 19 noiembrie 2008 privind deseurile.

 

2. Caracteristicile efectelor/ zonei posibil a fi afectate cu privire, in special :

- probabilitatea, durata, frecventa si reversibilitatea efectelor :  prin masurile luate nu apare efectul permanent asupra mediului.

- natura cumulativa a efectelor – Nu se identifica manifestarea de efecte cumulative prin implementarea planului, avand in vedere specificul zonei si caracteristicile planului propus.

- natura transfrontiera a efectelor – nu este cazul.

- riscul pentru sănătatea populaţiei umane sau pentru mediu (de exemplu datorita accidentelor): se vor respecta mentiunile din adresa emisa de Directia de Sanatate Publica Vrancea Nr. 2373/22.02.2022.

- mărimea si spaţialitatea efectelor (zona geografica si mărimea populaţiei potenţial afectata) – impactul va fi redus in perioada execuţiei lucrărilor. Suprafata totala a terenului studiat este de 47846 mp, este liber de constructii si are categoria de folosinta pasune. Destinatia terenului : aceeasi conform PUG aprobat.

- valoarea, vulnerabilitatea arealului posibil a fi afectat, date de :

             (i) caracteristicile naturale speciale sau patrimoniul natural : nu este cazul.

             (ii) depăşirea standardelor sau a valorilor limita de calitate a mediuluifuncțiunea propusă nu presupune efecte de depășire a standardelor sau a valorilor limită de calitate a mediului  

(iii) folosirea terenului in mod intensiv : Prin Regulamentul Local de Urbanism aferent viitoarei documentații de urbanism P.U.Z. se vor stabili regulile de autorizare a lucrărilor de execuție pentru obiectivul menționat.

- efectele asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan naţional, comunitar sau internaţional : nu există efecte asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan național, comunitar sau internațional.

 

 Obligaţiile titularului - titularul planului are următoarele obligații:

  • de a respecta legislația de mediu în vigoare.
  • de a urmări ca prevederile PUZ-ului să fie cuprinse în PUG-ul localităţii.
  •  

 

 

  • de a respecta condiţiile prevăzute în Certificatul de Urbanism nr. 66/ 08.10.2021 emis de Primaria Garoafa; Avizul de Oportunitate  Nr. 9 / 07.03.2022  emis de Primaria comunei Garoafa; adresa emisa de Directia de Sanatate Publica Vrancea Nr. 2373/22.02.2022;  Avizul de gospodarire a Apelor nr. 35/01.08.2022 emis de SGA Vrancea; Avizul ANIF Nr. 32/09.03.2022 enis de F.T.I.F. Vrancea; Avizul nr. 175/06.04.2022 emis de M.A.D.R. – Directia pentru Agricultura Judeteana Vrancea; punctul de vedere nr. 418053 / 17.12.2021 emis de I.S.U. Vrancea cat si al celorlalte avize mentionate in certificatul de urbanism.
  • de a respecta adresa D.S.P. Vrancea nr. 2098 / 15.02.2022.
  • de a respecta prevederile H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată în 2001, cu modificările şi completările ulterioare.
  • de a lua măsuri pentru gestionarea deşeurilor, astfel: deşeurile menajere vor fi colectate în europubele (cu colectare selectivă) amplasate în spaţii special amenajate, cu asigurarea accesului mijloacelor de transport pentru ridicare şi evacuate periodic de către un operator de servicii de salubritate autorizat; deşeurile valorificabile vor fi colectate selectiv şi valorificate prin operatori specializaţi autorizaţi.
  • de a supune procedurii de adoptare planul mai sus menţionat  ( înregistrat la A.P.M. Vrancea cu nr. 3127/10.03.2022 ), precum şi orice modificare a acestuia, după caz, numai în forma avizată de autoritatea competentă pentru protecţia mediului, în conformitate cu prevederile art. 26 din H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe.
  • de a notifica Agenţia pentru Protecţia Mediului Vrancea în cazul în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii de încadrare, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, înainte de realizarea modificării.
  • de a înainta la A.P.M.Vrancea documentaţia întocmită în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018  privind evaluarea  impactului asupra mediului anumitor proiecte publice şi private, în vederea analizării investiţiei propuse cu parcurgerea etapelor procedurale stipulate în ordinul menţionat. 

         

           Răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţii competente pentru protecţia mediului şi a publicului revine în întregime titularului planului.

            Documentaţia care a stat la baza deciziei : Certificatul de Urbanism nr. 66 / 08.10.2021 emis de Primaria Garoafa; Avizul de Oportunitate  Nr. 9 / 07.03.2022  emis de Primaria comunei Garoafa; adresa emisa de Directia de Sanatate Publica Vrancea Nr. 2373/22.02.2022;  Avizul de gospodarire a Apelor nr. 35/01.08.2022 emis de SGA Vrancea; Avizul ANIF Nr. 32/09.03.2022 enis de F.T.I.F. Vrancea; Avizul nr. 175/06.04.2022 emis de M.A.D.R. – Directia pentru Agricultura Judeteana Vrancea; punctul de vedere nr. 418053 / 17.12.2021 emis de I.S.U. Vrancea cat si al celorlalte avize mentionate in certificatul de urbanism.;  memoriu general de prezentare, regulament local de urbanism, planse: incadrare in teritoriu, situatie existenta –

 

 

disfunctionalitati; plan de situatie; echipare tehnico – edilitara existenta,  reglementari urbanistice.

 Informarea si participarea publicului :

          Agentia pentru Protectia Mediului Vrancea a asigurat accesul liber al publicului la informatie prin :

  • publicarea in cotidianul „ Ziarul  de Vrancea ” in editiile din  zilele :  10.03.2022  si  14.03.2022  a anunturilor privind prima versiune a planului in vederea obtinerii avizului de mediu si declansarea etapei de incadrare .
  • anunt public privind luarea deciziei etapei de incadrare, afisat la pe site-ul Agentiei pentru Protectia Mediului din luna august  2022 .

 

          Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 cu modificările şi completările ulterioare.