Agenția pentru Protecția Mediului Buzău

ATENȚIE!

Din motive tehnice, Sistemul Informatic Integrat de Mediu (SIM) (https://raportare.anpm.ro) este nefuncțional. Ne cerem scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere!



Începând cu data de 17.08.2020, pe toată perioada stării de alertă, se aplică următoarele măsuri:

  • Accesul publicului în incinta A.P.M. Buzău  este interzis, cu excepția curierilor, a factorilor poștali și a persoanelor care solicită prin e-mail, fax, poștă programarea pentru acordarea audiențelor. În cererile de primire în audiență se vor menționa următoarele informații:
    • datele de identificare ale solicitantului;
    • datele de contact - telefon, adresa domiciliului, e-mail;
    • descrierea problemei pentru care solicită audiența;
  • Solicitantul va fi contactat telefonic pentru a i se comunica ziua și ora la care se poate prezenta pentru audiență și i se vor comunica condițiile pentru permiterea accesului în instituție: va accepta măsurarea temperaturii, va purta mască de protecție și va păstra distanța de protecție legală.
  • Pe perioada situației de alertă, relațiile cu publicul se realizează numai prin intermediul telefonului fix, mobil, fax și prin e-mail.
  • Informații pot fi solicitate de luni până joi, în intervalul orar 830-1600 și vineri în intervalul 830-1400, la telefoanele:
    • 0238 413 117, 0238 719 693 sau 0238 719 694, prin centrală
    • 0764 978 907 , pentru Relații Publice.
  • Toate solicitările, sesizările, documentele se vor transmite în format electronic(.doc, .xls, .pdf, după caz) prin email la adresa office@apmbz.anpm.ro sau prin fax, la numărul 0238 414 551.
  • Plata tarifelor pentru emiterea actelor de reglementare se va face: PRIN ORDIN DE PLATĂ ÎN CONTUL  RO41TREZ1665032XXX000532, deschis la Trezoreria Buzău,  beneficiar AGENȚIA PENTRU PROTECȚIA MEDIULUI BUZĂU, cod fiscal: 4088154, SAU NUMERAR la oficiile poștale, prin MANDAT POȘTAL, cu virarea sumei în contul de mai sus.
  • Răspunsurile la solicitările  de acte de reglementare, la solicitările de informații și la petițiile înaintate de persoanele fizice sau juridice precum și alte adrese redactate ca răspuns la solicitările publicului, vor fi transmise  acestuia, scanate, prin email sau prin fax. Documentele redactate de A.P.M. Buzău, pe suport hârtie, vor putea fi ridicate de titulari, de la sediul A.P.M. Buzău, după încetarea situației de alertă.

 ATENȚIE! 

 Vă informam că, în cele din urmă, în urma discuțiilor avute cu YAHOO!, s-au implementat măsurile suplimentare, pentru situația de bulk email, pentru fiecare agenție în parte (YAHOO! are automatizat complet procesul și nu permite bulk email), iar, acum, serviciul de e-mail, către YAHOO!, funcționează. 

 Pentru schimbarea adresei de email YAHOO!, pentru punctele de lucru deja înregistrate, în Sistemul Informatic Integrat de Mediu (SIM), se va proceda la selectarea opțiunii “Recuperare cont”, din cadrul portalului securizat de raportare: https://raportare.anpm.ro.

 Vă informam că, pentru a elimina orice sursa de spam, adresa de e-mail a instituției, a fost afișată pe site cu între paranteze pătrate. Pentru a ne trimite e-mail-uri, vă rugăm să o folosiți fără parantezele pătrate. 


Pentru consultarea site-ului vechi APM Buzău, click aici

Pentru consultarea documentelor care au fost publice anterior anului 2014,
va rugam sa solicitati o cerere la adresa de e-mail 
arhiva@anpm.ro


Program de funcționare APM Buzău: Luni - Joi 8:00 – 16:30
Vineri 8:00 – 14:00

 


Programul de relații cu publicul (Avize, Acorduri, Autorizații): Luni - Joi 8:30 – 13:00
Vineri 8:30 – 12:00

 


Programul de audiențe al Directorului Executiv: Miercuri 9:30 – 11:30