Back

Decizia etapei de incadrare (initiala ) privind Planul Urbanistic Zonal : ,, Elaborare P.U.Z. pentru construire unitate de cazare P + 3 + 4R şi atragere teren în intravilan pentru construire locuinţe individuale ” - titular - NEDELCO COSMIN CIPRIAN si LEPADATU CODRUT

DECIZIA ETAPEI  DE  ÎNCADRARE

 

 

           Ca urmare a notificării adresate de :  NEDELCU COSMIN CIPRIAN şi LEPĂDATU CODRUŢ, cu domiciliul în municipiul Focşani, str. Pinului, nr. 5, bl. 5, ap.17, judeţul Vrancea, privind Planul Urbanistic Zonal : ,, Elaborare P.U.Z. pentru construire unitate de cazare P + 3 + 4R şi atragere teren în intravilan pentru construire locuinţe individuale ” în municipiul Focşani, extravilan + intravilan,T. 49, P. 416,CF 67790,67788, 56225, judeţul Vrancea;  înregistrată la sediul  A.P.M. Vrancea cu nr. 3938 / 13.04.2021, în baza:

 

  • Hotărârii Guvernului nr. 43/2020  privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor  şi Pădurilor; pentru modificarea unor acte normative,
  • Hotărârii Guvernului nr. 1000/2012 privind reorganizarea si funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului si a instituţiilor publice aflate in subordinea acesteia cu modificarile si completarile ulterioare ,
  • Hotărârii Guvernului nr. 1076/2004, privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri si programe,
  • având în vedere consultarea autorităţilor publice participante în cadrul şedinţei Comitetului Special Constituit din data de :  13.05.2021 - etapa de încadrare;
  • în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe, art. 5, alin. (3), pct. c) şi a anexa nr. 1 – Criterii pentru determinarea efectelor semnificative potenţiale asupra mediului;

 

Agenţia pentru Protecţia Mediului Vrancea decide:

 

,, Elaborare P.U.Z. pentru construire unitate de cazare P + 3 + 4R şi atragere teren în intravilan pentru construire locuinţe individualenu necesită evaluare de mediu şi se va supune adoptării fără aviz de mediu.

Motivele care au stat la baza luării deciziei sunt următoarele :

- planul se încadrează in prevederile HG nr. 1076/2004 art. 5,  alin. (3) - lit. c).

 

1.Caracteristicile planurilor şi programelor cu privire, în special, la :

  1. Gradul în care planul creează un cadru pentru proiecte şi alte activităţi viitoare fie în ceea ce priveşte amplasamentul, natura, mărimea şi condiţiile de funcţionare, fie în privinţa alocării resurselor:

 

Conform certificatului de urbanism, imobilul in suprafata de 220.00 mp, cu nr. cad. 67790 este proprietatea privata a d-lui Lepadatu Codrut, conform inscrisurilor din extrasul de carte funciara pentru informare nr. 11821/12.02.2021, se afla situat in intravilanul municipiului Focsani. Imobilul in suprafata de suprafata de 1638.00 mp cu nr. cad. 67788 este proprietatea privata a d-lui Lepadatu Codrut, conform Inscrisurilor din extrasul de carte funciara pentru informare nr. 11822/12.022021, se afla situat in extravilanul municipiului Focsani. Imobilul in suprafata de suprafata masurata de 11209.00 mp (din acte 11200.00 mp) cu nr, cad 56225 este proprietatea privata a sotilor Nedelcu Cosmin Ciprian si Nedelcu Elena Doinita, conform inscrisurilor din extrasul de carte funciara pentru informare nr. 4541/20.01.2021, din care suprafata de 2026.00 mp se afla situata in intravilanul municipiului Focsani si suprafata masurata de 9183.00 mp se afla situata in extravilanul mun.Focsani.

     Suprafata totala a zonei studiate din cadrul acestui plan urbanistic zonal este de 143800.00 mp, din care o zona este destinata terenurilor si cladirilor detinute de societati comerciale 11486.03mp, o zona este destinata pentru terenuri arabile din domeniul privat 105444.66mp, o zona este destinata pentru terenuri si cladiri destinate locuintelor individuale 14750.61mp, o zona este destinata pentru circulatia carosabila 7056.29mp, o zona este destinata pentru circulatia pietonala 1458.59mp, o zona este destinata pentru spatiile verzi 2971.63mp si o alta zona este destinata terenurilor care apartin Ministerul Apararii Nationale 632.19mp.

         Vecinatati si distantele fata de limitele de proprietate si cladirile din terenurile invecinate:

la Nord-vest – Terenuri proprietati private cu destinatie arabila,  Nr.Cad. 67787 si Nr.Cad. 67789, distanta de la unitatea de cazare propusa de realizat pana la limita de proprietate va fi de 16.96m, iar de la oricare din loturile de locuinte individuale distanta dintre cladirile propuse si limita de proprietate va fi de minim 16.00m, iar retragerile in loturi pe aceasta latura vor fi de 5.00m;

la Nord-est –  Drum National DN 23 distanta dintre unitatea de cazare propusa de realizat pana la limita de proprietate va fi de 55.95m, iar pana la axul drumului este de 67.00m;

la Sud-vest – Drum in exploatare, urmat de un teren detin de Ministerul Apararii Nationale, distanta de la primul lot de locuinte, mai exact de la limita de unde se poate construi pana la drumul in exploatare va fi de minim 6.95m, iar distanta dintre limita de proprietate si terenul Ministerul Apararii Nationale va fi de 15.21m;

la Sud-est – Terenuri proprietati private cu destinatie arabila,  Nr.Cad. 58530, Nr.Cad. 58529 si Nr. Cad. 56548, distanta de la unitatea de cazare propusa de realizat pana la limita de proprietate va fi de 6.70m, iar de la oricare din loturile de locuinte individuale distanta dintre cladirile propuse si limita de proprietate va fi de minim 2.00m, iar retragerile in loturi pe aceasta latura vor fi de 2.00m;

 Principalele elemente ale temei program sunt :

- atragerea terenului aflat in extravilan in suprafata de 10821.00mp  in intravilan si schimbarea destinatiei lui din teren arabil in teren curti constructii ;

- impartirea terenului in drum de acces cu trotuare si zone verzi marginase, care sa faca legatura din DN23 in proprietate la 11 loturi destinate locuintelor individuale cu regimul de inaltime maxim P+2E si un lot destinat unei unitati de cazare (apart-hotel sau locuinte colective) cu regimul de inaltime P+3E+4R ;

- rezolvarea accesului carosabil si pietonal din DN23;

- rezolvarea locurilor de parcare si a spatiilor verzi necesare pentru aceasta investitie;

- rezolvarea utilitatilor prin racordare la retelele existente in zona (apa potabila, canalizare, gaze naturale, electrice).

 

            Criteriile principale de organizare arhitectural - urbanistica a zonei au fost urmatoarele:

- asigurarea amplasamentului si amenajarilor necesare pentru un drum de acces care sa faca legatura din drumul national DN23 la 11 loturi de locuinte individuale cu regimul de inaltime maxim P+2E si la un alt lot pe care se va amenaja o unitate de cazare (apart-hotel sau locuinte colective) cu regimul de inaltime P+3E+4R ;

- asigurarea accesului auto si pietonal;

- completarea infrastructurii tehnico edilitare.

Constructiile propuse vor fi realizate din materiale moderne ce corespund normelor tehnice in vigoare din punct de vedere al rezistentei, stabilitatii, sigurantei la foc, sanatatii populatiei, termoizolatiei, etc.

Infrastructura va fi alcatuita din fundatii continui de tip grinzi pereti, cu partea inferioara evazata ce formeaza baza fundatiei, iar partea superioara va fi de tip perete din beton armat monolit sau fundatii izolate legate cu grinzi din beton armat intre ele.

Suprastructura va fi alcatuita din cadre de beton armat sau structura clasica, stalpi si grinzi din beton armat cu zidarie. Peretii vor fi realizati din zidarie de caramida cu goluri verticale sau BCA.

Planseele vor fi realizate din beton armat sau din lemn in cazul celor de sub sarpanta. Acoperisurile vor fi de tip sarpanta sau terase necirculabile.

Finisajele peretilor exteriori vor fi realizate cu tencuieli decorative, placari cu piatra naturala, placari cu tabla bond, sau lemn stratificat, iar culorile tencuielilor decorative vor respecta regulamentul cormatic al municipiului Focsani.

Tamplaria exterioara va fi din PVC armat sau lemn cu geam termoizolant.           

 

Principala cale de comunicatie in zona o constituie accesul din drumul national DN23 de pe latura nord-estica, dar mai exista si un alt acces considerat secundar din latura sud-vestica cu destinatia de drum in exploatare agricola care face legatura cu Drumul National DN2-E85.Profilele transversale existente la aceasta data sunt constituite din drumul national DN23 si drumul in exploatare, care sunt marginite de acostamente carosabile si trotuare pietonale sau zone verzi.

Accesul in incinta se va realiza de pe laturile nord-est din drumul national DN23 si sud-vest din drumul in exploatare

Pe lotul propus de amenajat pentru unitate de cazare vor fi propuse 58 de locuri de parcare normale cu dimensiunile de 2.50m X 5.00m si 4 locuri de parcare dimensionate special pentru persoanele cu dezabilitati locomotorii, care impreuna vor deservi atat pentru personalul angajat cat si pentru clientii apart-hotelului sau dupa caz locuintele colective. Restul de 11 loturi sunt destinate locuintelor individuale.

BILANT TERITORIAL CONFORM MODULUI DE FOLOSINTA A TERENURILOR SUPRATERANE

ZONE FUNCTIONALE

EXISTENT

PROPUS

SUPRAFATA

PROCENT

% din suprafata totala

SUPRAFATA

PROCENT

% din suprafata totala

zone terenuri si cladiri detinute de societati comerciale

11486.03mp

7.99%

11486.03mp

7.99%

Zone terenuri si cladiri unitate de cazare

0.00mp

0.00%

587.01mp

0.41%

Zone terenuri arabile in domeniu privat

105444.66mp

73.33%

92324.20mp

64.20%

Zone terenuri / cladiri locuinte individuale

14750.61mp

10.26%

20086.35mp

13.97%

Zone circulatie carosabila

7056.29mp

4.91%

10789.71mp

7.50%

Zone circulatie pietonala

1458.59mp

1.01%

2844.75mp

1.98%

Zone spatii verzi 

2971.63mp

2.07%

5049.76mp

3.51%

Teren Ministerul Apararii Nationale

632.19mp

0.43%

632.19mp

0.44%

TOTAL ZONA STUDIATA

143800.00mp

100.00 %

143800.00mp

100.00 %

 

 

BILANT TERITORIAL PROPUS IN PARCELA CARE A GENERAT P.U.Z.

ZONE FUNCTIONALE

EXISTENT

PROPUS

SUPRAFATA

mp

PROCENT

% din suprafata totala

SUPRAFATA

mp

PROCENT

% din suprafata totala

Spatii verzi neamenajate (teren arabil)

13067.00mp

100.00%

0.00mp

0.00%

Unitate de cazare (imobil apart-hotel) p+3e+4r

0.00mp

0.00%

570.96mp

4.37%

Teren lotizat pentru locuinte individuale

0.00mp

0.00%

5335.74mp

40.83%

Totem

0.00mp

0.00%

0.45mp

0.01%

Platforma europubele

0.00mp

0.00%

7.10mp

0.05%

Post TRAFO

0.00mp

0.00%

6.00mp

0.05%

Generator

0.00mp

0.00%

2.50mp

0.02%

Alei carosabile

0.00mp

0.00%

3733.42mp

28.57%

Alei pietonale

0.00mp

0.00%

1402.66mp

10.74%

Spatii verzi

0.00mp

0.00%

2008.17mp

15.36%

TOTAL TEREN CARE A GENERAT P.U.Z.

13067.00mp

100.00 %

13067.00mp

       100.00 %

 

Regimul de inaltime - Terenurile care au generat P.U.Z., conform P.U.G./2000 sunt situate in Municipiul Focsani, DN23, T79, P416, Nr. cad. 67790 (intravilan), 67788 (extravilan), 56225 (intravilan si extravilan), judetul Vrancea, - UTR 9, (IS+LI) p.9. Terenurile se afla in subzona mixta pentru institutii si servicii de interes public, locuinte individuale si functiuni complementare.

                       

Pentru constructiile propuse regimul de inaltime urmeaza sa fie maxim P+2E pentru locuintele individuale si P+3E+4R pentru unitatea de cazare (apart-hotel sau locuinte colective), iar inaltimea pana la cornisa va fi de maxim 9.50m pentru locuintele individuale si de 17.50m pentru cladirea cu destinatia de unitate de cazare (apart-hotel sau locuinte colective).

Modul de utilizare a terenului – Indici propusi 

TIP DE CLADIRE

TIP DE TEREN

P.O.T.  %,

C.U.T.

Locuinte individuale maxim P+2E

Terenuri cu suprafata de maxim 500.00 mp

40.00%,

0.80

Locuinte individuale maxim P+2E

Terenuri cu suprafata de peste 500.00 mp

35.00%

0.70

Unitate de cazare - apart-hotel sau locuinte colective  P+3E+4R

 

25.00%,

3.00

 

Investitiile noi propuse au urmatoarele configuratii functionale si volumetrice:

Lot 1   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   418.12 mp

Lot 2   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   457.85 mp

Lot 3   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   457.85 mp

Lot 4   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 5   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 6   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 7   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 8   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 9   - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 10 - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 11 - locuinta individuala max P+2E                                                                  S =   500.24 mp

Lot 12 - Unitate de cazare (apart-hotel sau locuinte colective) P+3E+4R              S = 4024.28 mp

Alei pietonale (drum de circulatie in parcela)                                                                      S = 2398.43 mp

Alei carosabile (drum de circulatie in parcela)                                                         S =   982.80 mp

Zone verzi (drum de circulatie in parcela)                                                                S =   325.83 mp

 

Echiparea edilitara si tehnico - sanitara   

Alimentarea cu apa  - In prezent, parcela care contine terenurile care au generat P.U.Z., nu este racordata la reteaua de apa a localitatii, retea aflata in imediata apropriere pe drumul National DN23. Se va propune extinderea retelei existente si bransarea tuturor obiectivelor propuse de realizat, lot cu lot. Bransamentele propuse vor fi pozate subteran. Consumul de apa din cadrul obiectivelor propuse, va consta în principal din consum menajer.

Obiectivele propuse de realizat vor avea bransament la reteaua de canalizare din drumul national DN23, care va fi realizat prin extinderea retelei existente si bransarea fiecarui lot in parte care mai departe vor deversa intr-un camin general care mai departe va deversa in reteaua stradala. Lucrarea se va realiza numai cu acordul C.U.P. Focsani pe baza unui proiect de specialitate.

Energia electrica pentru obiectivele propuse se va solutiona prin racord la reteaua existenta din drumul national DN23, cu avizul tehnic de racordare. Pentru obiectivele propuse se vor realiza bransamente la reteaua de distributie a energie electrica, pentru fiecare lot in parte.

Instalatia de gaz natural  - Pentru bransarea loturilor studiate in cadrul acestei documentatii de urbanism se vor realiza bransamente individuale pentru fiecare lot in parte, care vor fi conectate la reteaua stradala din drumul national DN23. Bransarea propriuzisa se va realiza in etapa de viitoare, de dupa aprobarea documentatiei de urbanism si va avea la baza un proiect de specialitate.  Viitoarele bransamente vor fi dimensionate corespunzator pentru fiecare obierctiv propus in parte, iar in final se vor monta contoare separate pentru fiecare activitate in parte.

Incalzirea spatiilor -  Pe perioada rece a anului se vor putea folosi mai multe tipuri de incalzire. Pentru locuintele individuale se va opta sa se foloseasca centrale termice pe baza de peleti, curent, gaz natural, iar pentru cladirea cu destinatia de unitate de cazare (apart-hotel sau locuinte colective), pentru o eficienta mai mare se pot folosi mai multe sisteme de incalzire in paralel, iar toate acestea vor fi detaliate in etapa de proiectare viitoare. Se pot folosi sisteme de incalzire pe curent, gaze naturale energie geotermala, etc.

Imprejmuirea - Frontul stradal se prefera a se lasa cu o transparenta crescuta in aceasta situatie pentru a nu limita vizibilitatea in noua intersectie creata dintre drumul national DN23 si drumul de circulatie din incinta, iar forma de imprejmuire de pe aceasta latura ar trebui sa permita vizibilitatea pe langa intersectia creata si catre obiectivul propus aflat in aproprierea drumului national DN23, cladire cu destinatia de unitate de cazare (apart-hotel sau locuinte colective), obiectiv care trebuie sa fie prezentat corespunzator pentru a putea fi vizualizat usor de catre trecatori.

Fiecare din cele 11 loturi de locuinte individuale si inclusiv lotul destinat realizarii unitatii de cazare (apart-hotel sau locuinte colective), vor avea gard de imprejmuire pentru fiecare lot in parte.Gardurile de imprejmuire no vor depasi inaltimea de 2,00 m, vor avea un soclu plin de maxim 60 cm inaltime, iar panourile dintre stalpi vor fi realizate cu transparenta crescuta. Finisaje in executie vor fi de calitate si vor avea elemente comune care sa respecte acelasti tip arhitectural, insemnand ca indiferent de forma sau de dimensiunea panourilor de gard se vor opta pentru culori si materiale care sa semene intre ele.

Gospodarirea deseurilor generate pe amplasament  - Deseurile menajere ale fiecarui lot in parte vor fi depozitate in pubele ecologice cu capac, amplasate in locuri special amenajate. Platformele pentru pubele vor avea in dotare apa curenta si vor fi racordate si la reteaua de canalizare, permitand astfel igienizarea lor periodica. Pubelele vor fi ridicate si golite saptamanal de catre o societate de salubritate specializata, iar serviciile de debarasare a gunoiului menajer se va presta in baza unui contract de servicii incheiat intre beneficiari si societatea respectiva.

 

b) gradul in care planul sau programul influenţează alte planuri si programe, inclusiv, pe cele in care se integrează sau care deriva din ele:  Planul stabileste obiectivele, actiunile si masurile, pe baza analizei multicriteriale a situatiei existente si propuse pe segmentul de teren studiat.    

…      

c) relevanta planului sau programului in /pentru integrarea considerentelor de mediu, mai ales din perspectiva promovării dezvoltării durabile: Solutia propusa ofera un maxim de eficienta privind ocuparea terenului, exploatarea parcelei, orientarea optima a constructiei ce va fi realizata precum si organizarea optima a circulatiei in zona.

Proiectul va fi astfel intocmit  încât utilizarea resurselor naturale să fie sustenabilă și să asigure în special:

 (1) durabilitatea construcțiilor;

 (2) reutilizarea sau reciclabilitatea construcțiilor, a materialelor și părților componente, după demolare;

 (3) utilizarea la construcții a unor materii prime și secundare compatibile cu mediul.

 

d)  probleme de mediu relevante pentru plan: Zona studiata nu prezinta disfunctionalitati majore care sa impiedice realizarea unui astfel de imobil. Eventualele capacitati insuficiente ale retelelor de utilitati vor fi rezolvate prin redimensionarea acestora, atat prin finantarea acestora de catre beneficiar, cat si prin inlocuirea lor de catre institutiile interesate.

e) relevanta planului sau programului pentru implementarea legislaţiei naţionale si comunitare  de mediu : Prevederile planului raspund cerintelor Directivei 2008 / 98/Ce a Parlamentului European si a Consiliului din 19 noiembrie 2008 privind deseurile.

2. Caracteristicile efectelor/ zonei posibil a fi afectate cu privire, in special :

 

  1. probabilitatea, durata, frecventa si reversibilitatea efectelor:  prin masurile luate nu apare efectul permanent asupra mediului.
  2. natura cumulativa a efectelor – Nu se identifica manifestarea de efecte cumulative prin implementarea planului, avand in vedere specificul zonei si caracteristicile planului propus.
  3. natura transfrontiera a efectelor – nu este cazul.
  4. riscul pentru sănătatea populaţiei umane sau pentru mediu (de exemplu datorita accidentelor): se vor respecta mentiunile din adresa emisa de Directia de Sanatate Publica Vrancea Nr. 3747 / 18.03.2021.
  5. mărimea si spaţialitatea efectelor (zona geografica si mărimea populaţiei potenţial afectata) – impactul va fi redus in perioada execuţiei lucrărilor. Terenul studiat in prezentul proiect este in suprafata 143800.00 mp si este situat in intravilanul + extravilanul municipiului Focsani, conform Certificatului de urbanism nr. 190 / 18.02.2021 emis de Primaria Mun. Focsani .
  6. valoarea, vulnerabilitatea arealului posibil a fi afectat, date de :

             (i) caracteristicile naturale speciale sau patrimoniul natural : nu este cazul.

             (ii) depăşirea standardelor sau a valorilor limita de calitate a mediului: funcțiunea propusă nu presupune efecte de depășire a standardelor sau a valorilor limită de calitate a mediului  

         (iii) folosirea terenului in mod intensiv : Prin Regulamentul Local de Urbanism aferent viitoarei documentații de urbanism P.U.Z. se vor stabili regulile de autorizare a lucrărilor de execuție pentru obiectivul menționa.

  1. efectele asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan naţional, comunitar sau internaţional : nu există efecte asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan național, comunitar sau internațional.

 

 Obligaţiile titularului - titularul planului are următoarele obligații:

  • De a respecta legislația de mediu în vigoare.
  • De a urmări ca prevederile PUZ-ului să fie cuprinse în PUG-ul localităţii.
  • De a respecta condiţiile prevăzute în Certificatul de Urbanism nr. 190 / 18.02.2021; Avizul de Oportunitate  Nr.  3 / 12.04.2021 emis de Primaria Municipiului Focsani si a avizelor mentionate in cadrul C.U.: adresa emisa de Directia de Sanatate Publica Vrancea Nr. 3747 / 18.03.2021, Avizul de principiu nr. 31734/16.04.2021 emis de SC C.U.P. SA ; Adresa nr. 48451/13.05.2021 eliberata de Primaria Municipiului Focsani – Directia arhitectului sef – Compartiment mediu; Adresa nr. 416913 / 18.03.2021 eliberata de I.S.U „Anghel Saligny” al jud. Vrancea; Avizul favorabil Nr. 1787 / 10.03.2021 emis de Consiliul Local Focsani – Directia de Dezvoltare si Servicii Publice;  cat si al celorlalte avize mentionate in certificatul de urbanism.
  • De a respecta adresa D.S.P. Vrancea nr. 3747 / 18.03.2021.
  • De a respecta prevederile H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată în 2001, cu modificările şi completările ulterioare.
  • De a lua măsuri pentru gestionarea deşeurilor, astfel: deşeurile menajere vor fi colectate în europubele (cu colectare selectivă) amplasate în spaţii special amenajate, cu asigurarea accesului mijloacelor de transport pentru ridicare şi evacuate periodic de către un operator de servicii de salubritate autorizat; deşeurile valorificabile vor fi colectate selectiv şi valorificate prin operatori specializaţi autorizaţi.
  • De a supune procedurii de adoptare planul mai sus menţionat ( înregistrat la A.P.M. Vrancea cu nr. 742 / 22.01.2021), precum şi orice modificare a acestuia, după caz, numai în forma avizată de autoritatea competentă pentru protecţia mediului, în conformitate cu prevederile art. 26 din H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe.
  • De a notifica Agenţia pentru Protecţia Mediului Vrancea în cazul în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii de încadrare, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, înainte de realizarea modificării.
  • De a înainta la A.P.M.Vrancea documentaţia întocmită în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018  privind evaluarea  impactului asupra mediului anumitor proiecte publice şi private, în vederea analizării investiţiei propuse cu parcurgerea etapelor procedurale stipulate în ordinul menţionat. 

         

            Răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţii competente pentru protecţia mediului şi a publicului revine în întregime titularului planului.

 

  • Documentaţia care a stat la baza deciziei : Certificatul de Urbanism nr. 190 / 18.02.2021; Avizul de Oportunitate  Nr.  3 / 12.04.2021 emis de Primaria Municipiului Focsani si a avizelor mentionate in cadrul C.U.: adresa emisa de Directia de Sanatate Publica Vrancea Nr. 3747 / 18.03.2021, Avizul de principiu nr. 31734/16.04.2021 emis de SC C.U.P. SA ; Adresa nr. 48451/13.05.2021 eliberata de Primaria Municipiului Focsani – Directia arhitectului sef – Compartiment mediu; Adresa nr. 416913 / 18.03.2021 eliberata de I.S.U „Anghel Saligny” al jud. Vrancea; Avizul favorabil Nr. 1787 / 10.03.2021 emis de Consiliul Local Focsani – Directia de Dezvoltare si Servicii Publice;  cat si al celorlalte avize mentionate in certificatul de urbanism;  memoriu general de prezentare, regulament local de urbanism, planse: incadrare in teritoriu, situatie existenta – disfunctionalitati; plan de situatie; echipare tehnico – edilitara existenta,  reglementari urbanistice.

 

 Informarea si participarea publicului :

          Agentia pentru Protectia Mediului Vrancea a asigurat accesul liber al publicului  la informatie prin :

  • Publicarea in cotidianul „ Monitorul de Vrancea ” in editiile din  zilele :  25.03.2021 si  29.03.2021  a anunturilor privind prima versiune a planului in vederea obtinerii avizului de mediu si declansarea etapei de incadrare .
  • Anunt public privind luarea deciziei etapei de incadrare, afisat pe pagina  de internet a Agentiei pentru Protectia Mediului din luna mai 2021;

 

          Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 cu modificările şi completările ulterioare.