Back

concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacante de: Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional principal, ID 541525-Compartimentul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane-1 post

ANUNŢ

Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna, cu sediul în  municipiul Sfântu Gheorghe, jud. Covasna, B-dul G-ral Grigore Bălan, nr. 10, organizează concurs  de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuție  vacante de:

 Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional principal, ID 541525-Compartimentul Buget, Finanțe, Administrativ și Resurse Umane-1 post.

Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

Concursul de recrutare se va desfăşura la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Covasna, din Sf.Gheorghe, B-dul G-ral Grigore Bălan, nr.10, jud.Covasna, astfel:

        - Proba scrisă  va avea loc în data de 14.12.2021, ora 10.00,

  •  interviul urmând a fi susținut în maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii  probei scrise.           

Condiţii de participare:

În vederea înscrierii la concurs, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile generale prevăzute la art.465 din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ:

  • are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică;

Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

  • îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
  •  îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
  •  nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
  •  nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  •  nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

 

Condiții specifice:

  • condiţiile de studii:

        - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

  • condiţiile de vechime în specialitate:

        - minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

 

Dosarele de concurs se depun de către candidați, la secretariatul Agenției pentru Protecţia Mediului Covasna din Sf.Gheorghe, B-dul G-ral Grigore Bălan, nr.10, jud.Covasna în termen de 20 zile de la data afișării prezentului anunț, respectiv în perioada 08.11.2021-29.11.2021 și conțin în mod obligatoriu următoarele documente:

   1. formularul de înscriere, care se va completa în momentul depunerii dosarului;
   2. curriculum vitae, modelul comun european; 
   3. copia actului de identitate;
   4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
   5. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
   6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
   7. cazierul judiciar care poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului.
   8. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

   Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

   Copiile de pe actele prevăzute se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale pentru certificarea cu conformitatea.

    Relații suplimentare se pot obține de luni până joi în intervalul orar 8.00-16.30 și vineri orele 8.00-14.00 la nr.de tel.0267/323701 int.18-consilier superior Resurse Umane – Farkas Georgeta, e-mail -farkas.georgeta@apmcv.anpm.ro precum și pe pagina de internet a Agenției pentru Protecția Mediului Covasna: http://apmcv.anpm.ro.

Atribuții prevăzute în fișa postului:

  • Intocmeste Strategia anuala de achizitii publice;
  • Intocmeste planul anual de achizitii publice in ultimul trimestru al anului in curs pentru anul urmator si il actualizeaza  dupa aprobarea bugetului si ori de cate ori este nevoie;
  • Colaboreaza la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli precum si la actualizarea acestuia periodic, potrivit schimbarilor intervenite;
  • Intocmeste notele justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii ( dotari aparatura, echipamente, utilaje independente,etc), casari de obiecte inventar si mijloace fixe;
  • Efectueaza achizitiile publice prin Cumparare directa, prin intermediul Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice(SEAP)
  • Răspunde de respectarea prevederilor legale cu privire la utilizarea mijloacelor electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire si pentru realizarea achizitiilor directe,.
  • Se ocupa de intocmirea caietelor de sarcini si a documentatiilor de atribuire pentru achizitiile din agentie;
  • Identifica furnizorii de bunuri si servicii si intocmeste actele de achizitionare a acestora conform prevederilor legale in vigoare;
  • Se ocupa de procedurile de achizitie pentru toate bunurile si serviciile achizitionate de agentie conform legislatiei in vigoare;
  • Intocmeste pentru fiecare achizitie de bunuri si servicii care intra sub incidenta legii achizitiilor publice dosarul achizitiei;
  • Se ocupa si raspunde de intocmirea contractelor de achizitie si vizeaza toate contractele;
  • Raspunde de cunoasterea, insusirea si aplicarea legislatiei in vigoare cu privire la actiunile si activitatile specifice postului pe care il ocupa;
  • Respecta normele PSI, de securitate si sanatate in munca conform legislatiei in vigoare
  • Respecta normele si indatoririle functionarului public , conform prevederilor O.U.G 57/2019 privind Codul Administrativ.
  • Execută alte sarcini si atribuţii stabilite de superiorul ierarhic și  de Directorul Executiv al Agentiei pentru Protectia Mediului Covasna

8.Bibliografia:

1.Constituția României,  republicată cu modificările și completările ulterioare

2.OUG nr.57/2019  privind Codul Administrativ– titlul I si II ale partii a VI-a, cu modificările și completările ulterioare;

3.OUG nr.137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4.Legea nr.202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările si completările ulterioare;

5.Hotărârea 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia cu modificările ulterioare;

6.Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare-în integralitate;

7.Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare -în integralitate.

Tematica

  • Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor,
  • Statutul funcţionarilor publici,
  • Drepturile cetăţenilor, egalitatea în activitatea economică şi în materie de angajare şi profesie, accesul la serviciile publice, administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi, accesul la educaţie, dreptul la demnitatea personală,
  • Prevenire şi sancţionare forme de discriminare
  • Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi
  • Organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia;
  • Reglementări privind achizițiile publice.

Director Executiv

ing. Neagu Gheorghe