AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și art. 618, alin. (3) din OUG nr.57/2019, art.IV, alin. 2, lit.a) din OUG nr. 34/2023 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului – Direcția Controlul Poluării și Reglementări în data de 02.10.2023 (proba scrisă)
ANUNŢ
|
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul H.G. nr. 611/2008 și art. 618, alin. (3) din OUG nr.57/2019, art.IV, alin. 2, lit.a) din OUG nr. 34/2023 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului – Direcția Controlul Poluării și Reglementări în data de 02.10.2023 (proba scrisă).
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului – Direcția Controlul Poluării și Reglementări
Funcţia publică de execuţie vacantă: - consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului – Direcția Controlul Poluării și Reglementări
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
CONDIȚII DE PARTICIPARE pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului – Direcția Controlul Poluării și Reglementări:
Condiţii generale:
Condiţii specifice:
Verificarea deținerii competențelor specifice în domeniul tehnologia informației se va realiza prin selecția dosarelor, pe bază de copii ale unor diplome/certificate care atestă deținerea competențelor specifice de nivel de mediu în domeniul Tehnologia Informației.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS și TEMATICA pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului – Direcția Controlul Poluării și Reglementări:
cu tematica: Titlul II Drepturile, libertatile și îndatoririle fundamentale
cu tematica: a) Titlul I: Dispoziţii generale; b) Titlul II: Statutul funcţionarilor publici.
cu tematica : a) Principii şi definiţii;
b) Egalitatea în activitatea economică şi în materie de angajare şi profesie; c) Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi; d) Accesul la educaţie; e) Libertatea de circulaţie, dreptul la libera alegere a domiciliului şi accesul în locurile publice; f) Dreptul la demnitatea personală.
cu tematica: a) Dispoziţii generale; b) Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii; c) Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare; d) Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei
cu tematica: a) Dispoziții generale: b) Funcţiile şi atribuţiile Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului.
cu tematica: a) Principii și dispoziții generale; b) Procedura de reglementare; c) Atribuții și răspunderi ale autorităților pentru protecția mediului; d) Obligațiile persoanelor fizice și juridice.
cu tematica: a) Obligații și responsabilități; b) Autorități competente; c) Notificarea de încadrare sub prevederile Legii nr. 59/2016.
cu tematica: a) Atrubuțiile Comisiei naționale pentru investigarea accidentelor majore; b) Organizarea Comisiei naționale pentru investigarea accidentelor majore.
ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferentă funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul EMAS Managementul Riscului - Direcția Controlul Poluării și Reglementări sunt:
|
CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE a concursului organizat în data de 02.10.2023
Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă.
|
|
DOSARUL DE INSCRIERE
Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:
- Formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr.3 la H.G. nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare;
- Curriculum vitae, modelul comun european;
- Copia actului de identitate;
- Copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- Copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei:
- Modelul orientativ al adeverinţei menţionate este prevăzut în anexa nr.2D la H.G. nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare.
- Adeverinţele, care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr.2D, trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
- Copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului:
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
- Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
- Cazierul judiciar:
- Poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
- În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
COORDONATE DE CONTACT pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
- telefon (021) 207.11.01, (021) 207.11.53;
- fax: (021)207.11.03, 021)207.11.18;
- adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
- persoană de contact:Frățiean Diana - consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.