AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, organizează etapa de selecție a proiectului - pilot pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante, în temeiul art.619, alin.(8) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
ANUNŢ
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, organizează etapa de selecție a proiectului - pilot pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante, în temeiul art.619, alin.(8) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE
la etapa de selecţie a proiectului-pilot pot participa persoanele care au promovat etapa de recrutare, pentru o perioadă de maximum 3 ani de la data promovării acesteia, conform art. 78 din Anexa 9 din OUG nr. 57/2019
Condiții specifice pentru ocuparea postului
|
Funcţia publică de execuţie vacantă: - consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciu Calitate Aer
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Condiţii specifice:
BIBLIOGRAFIA și TEMATICĂ SPECIFICĂ:
cu tematica a) CAPITOLUL II. Funcţiile şi atribuţiile Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului;
cu tematica a) CAPITOLUL I. Dispoziţii generale; b) CAPITOLUL II. Atribuţii şi responsabilităţi.
ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferentă funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciu Calitate Aer, sunt:
1. Participă la elaborarea şi implementarea procedurilor de asigurare a calităţii şi controlului calităţii şi procedurilor standard de operare în domeniul gestionării datelor provenite din Reţeaua Naţională de Monitorizare a Calităţii Aerului (RNMCA); 2. Participă la elaborarea şi implementarea procedurilor de operare și validare a rezultatelor sistemului de prognoză a calității aerului; 3. Colaborează cu operatorii locali ai reţelei automate de monitorizare a calităţii aerului, cu alte instituţii si autorităţi, în vederea validării prognozelor privind calitatea aerului; 4. Validează prognozele zilnice privind calitatea aerului, conform procedurilor în vigoare; 5. Participă la actualizarea sistemului de prognoză a calității aerului; 6. Ia toate măsurile ce se impun pentru menţinerea în condiţii de bună funcţionare a aparaturii pe care o utilizează; 7. Stochează şi asigură accesul la datele/rapoartele în format electronic pe care le gestionează/produce/manipulează conform indicaţiilor stabilite de superiorul ierarhic şi ia toate măsurile pentru evitarea pierderii informaţiei în format tipărit sau electronic; 8. Asigură asistenţă tehnică autorităţii centrale pentru protecţia mediului şi altor organisme guvernamentale, pe domeniul de competenţă; 9. Informează şeful serviciului asupra principalelor probleme apărute în colaborarea cu alte compartimente ANPM şi/sau agenţiile judeţene pentru protecţia mediului; 10. Participă la programe de perfecţionare/formare în domeniul activităţii profesionale; 11. Îndeplineşte cu profesionalism, imparţialitate şi în conformitate cu legea îndatoririle de serviciu; 12. Rezolvă, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările repartizate; 13. Respectă normele de conduită profesională şi civică prevăzute de lege; 14. Respectă Regulament Intern al ANPM; 15. Respectă obligaţia păstrării secretului de stat, secretului de serviciu, precum şi confidenţialităţilor în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public; 16. Respectă întocmai regimul juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor şi de a prezenta, în condiţiile legii, declaraţia de avere şi declaraţia de interese; 17. Respectă normele în domeniul SSM (sănătate şi securitate în muncă) şi în domeniul situaţiilor de urgenţă; 18. Îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de conducerea instituţiei/şeful ierarhic, în limita şi scopul fişei postului şi din sfera de activitate a serviciului calitate aer.
CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE a etapei selecției proiectului-pilot organizat în data 19.09.2023
- proba scrisă: 19.09.2023, ora 10:00 / Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, corp clădire B, Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, Bucureşti; Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă. |
DOSARUL DE CONCURS
În vederea participării la etapa de selecţie a proiectului-pilot, candidaţii constituie dosarul de concurs exclusiv în format electronic, prin intermediul platformei informatice de concurs, care va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 81 din ANEXA 9 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr.123 lit.b), pct II din OUG nr.57/2019, privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice;;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării etapei de selecţie a proiectului-pilot de către medicul de familie al candidatului;.
- Cazierul judiciar:
Documentul prevăzut la lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a-şi completa dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie a proiectului-pilot, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
COORDONATE DE CONTACT pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
- telefon (021) 207.11.53;
- fax: (021) 207.11.03;
- adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
- persoană de contact: Smeu Mihaela, Frățiean Diana, Sârb Claudia, Blidaru Răducu - consilieri – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.
Important
În termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor finale ale etapei de selecţie a proiectului-pilot, candidatul declarat admis are obligaţia de a prezenta, în original, toate documentele încărcate în dosarul de concurs, prin platforma electronică, în vederea certificării pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.