Back

PROIECT DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

Proiect Decizia etapei de încadrare din 21.09.2023

 

Ca urmare a notificării adresate de OLD MILL SRL, cu domiciliul/sediul în comuna Ozun, strada Podului, nr. 605, județul Covasna, privind Elaborare Plan Urbanistic Zonal – Complex turistic, agrement, propus a fi amplasat în comuna Ozun, judetul Covasna,  înregistrată la APM Covasna cu nr. 4913/15.06.2023, în baza:

  • Ordonanței de Urgenţă nr. 68/06.11.2019 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, unde la Art. 6 se menționează că se înființează Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor;
  • HG nr. 43/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor;
  • H.G. nr. 1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea A.N.P.M. şi a instituţiilor aflate în subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
  • O.U.G. nr. 195/2005 privind protecţia mediului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările şi completările ulterioare
  • H.G. nr. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe (*actualizată*);
  • OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ord. nr. 19/2010 pentru aprobarea Ghidulu                                                                                                                i metodologic privind evaluarea adecvată a efectelor potenţiale ale planurilor sau proiectelor asupra ariilor naturale protejate de interes comunitar;
  • Ord. nr. 2387/2011 pentru modificarea Ord. nr. 1964/2007 privind instituirea regimului de arie naturală protejată a siturilor de importanţă comunitară, ca parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000 în România.
  • Ord. nr. 1822/2020 privind aprobarea Metodologiei de atribuire în administrare şi custodie a ariilor naturale protejate;

 

Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna

- ca urmare a consultării autorităţilor publice participante în cadrul şedintei Comitetului Special Constituit din data de 07.09.2023 la sediul APM Covasna (proces-verbal nr. 25/07.09.2023);

- având în vedere că planul propus  intră sub incidenţa art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările şi completãrile ulterioare, fiind situat în perimetrul sitului Natura 2000 ROSAC0111 ;

- în conformitate cu prevederile art. 5 alin (3) pct. a). corelat cu pct. c) şi a anexei nr. 1 – Criterii pentru determinarea efectelor semnificative potenţiale asupra mediului din H.G. 1076/2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe;

- dovada achitării tarifului aferent PUZ 500 lei – OP 81/19.06.2023,

- în lipsa comentariilor motivate din partea publicului interesat;

D e c i d e:

Planul Urbanistic Zonal – Complex turistic, agrement,  amplasat în comuna Ozun,  judeţul Covasna, nu necesită evaluare de mediu şi nu necesită evaluare adecvată şi se va supune adoptării fără aviz de mediu.

 

 

 

 

 

Decizia APM Covasna de emitere a avizului de mediu se bazează pe respectarea cerinţelor legislative privind integrarea în plan a consideraţiilor de mediu, identificarea problemelor de mediu rezultate ca efect a implementării planului, consultarea autorităţilor şi cetăţenilor posibil a fi afectaţi de implementarea acestuia.

1. Caracteristicile planurilor şi programelor cu privire, în special, la:

a) gradul în care planul sau programul creează un cadru pentru proiecte şi alte activităţi viitoare fie în ceea ce priveşte amplasamentul, natura, mărimea şi condiţiile de funcţionare, fie în privinţa alocării resurselor:

Obiectul lucrarii

Prezenta documentaţie are ca obiect construirea unui complex turistic, funcțiuni conexe și de agrement. Terenul care a stat la baza initierii documentaţiei de urbanism PUZ, face parte din intravilanul localității Ozun jud. Covasna conform CF 31784, pe Strada Podului nr. 605. Terenul este proprietate privată a OLD MILL SRL.

Prezenta documentatie de initiere PUZ a fost întocmit în urma Certificatului de Urbanism nr. 513 / 11.10.2022 din eliberat de Primăria Comunei Ozun, în vederea elaborării planului urbanistic zonal pentru contruire complex turistic, funcțiuni conexe și agrement. Obiectivele principale propuse pentru această lucrare sunt: - stabilirea posibilitatilor de construire pe terenului studiat, pornind de la prețența conacului existent și a șurei; - raportarea adecvată a propunerii ținând cont de existența pe teren fâșiei verzi de protecție a apelor și peisajului natural; - stabilirea regimului tehnic privind construcţia propusă; - rezolvarea circulaţiei şi accesului pe teren

Solicitari ale temei program :

Terenul ce a stat la baza elaborării documentaţiei de urbanism PUZ este identificat prin CF 31784 cu o suprafață de 31.948,00 mp și face parte din intravilanul comunei Ozun conform PUG și RLU aferent. În conformitate cu reglementările Planului Urbanistic General al comunei Ozun, zona respectivă se încadrează în subzona St – zonă mixtă, zonă dotări turistice și servicii complementare și V2 – fâșie verde de protecție a apelor și peisajului natural.

Sițuație existentă prezintă existența a două construcții, una de tip anexă ( graj de vite) identificată prin CF nr 31784-C1 și o construcție de locuință ( conac – nelocuit) identificată prin CF nr 31784 – C2. Vecinătăți existente: în partea de nord-vest, sud-vest și sud -est – braț al râului Negru, iar în partea de nord-est – drum public DJ103B studiat care va genera PUZ-ul se învecinează cu fîșii verzi de protecție a apelor și peisajului natural, încadrate conform PUG ca V3; de asemenea se învecinează cu zonă de locuințe individuale, maxim P+1+M, situate în zone constituite și încadrate conform PUG în L1.

Particularități topografice: terenul prezintă o declivitate redusă pe direcția V-E, diferență de nivel 1,00 m pe o lungime de teren de aprox. 80m. Terenul este proprietate privată a lui OLD MILL SRL conform CF 149059 în suprafață de 31948,00 mp, existând doua construcții pe teren.

Elemente ale cadrului natural :

Se propune regenerarea zonei, cu obligativitatea respectării zonei de protecție V2 – fâșie verde de protecție a apelor și peisajului natural.

Ocuparea terenurilor :

Principalele caracteristici ale functiunilor ce ocupa zona studiata :

Folosinţa actuală a terenului este curti constructii și teren arabil. În prezent există 2 construcții: - Construcție anexă CF nr 31784-C1, graj de vite – Parter, datând din 1816 ( S construită la sol = 731,00 mp) - Locuință CF nr 31784-C2 – Parter, datând din 1816 ( S construită la sol = 242,00 mp) Relaţionări între funcţiuni: Terenul se învecinează cu V2 – fâșie verde de protecție a apelor și a peisajului natural, care conform PUG este o zonă verde protejată L1 – terenuri cu funcţiunea curti și constructii, care, conform PUG fac parte din zona ocupata cu locuire individuală cu un regim maxim de înălțime de P+1 sau

 

 

 

P+M. St- zonă pentru servicii destinate dezvoltării turismului situate în apropierea Râului Negru. Zona detaliată în prezentul Plan Urbanistic Zonal are o suprafaţă de 31.948,00 mp. Terenul este în prezent ocupat cu constructii cu destinatia locuinte și o anexă – grajd de vite, ambele parter.

 UTILIZARE FUNCŢIONALĂ CONFORM PUG

 Utilizări permise:

Zona activităților sportive, loisir și agreement (zonă dotări turistice și servicii complementare)

• Unități de cazare: vile, pensiuni, moteluri, cabane;

• Unităţi de cazare în regim camping, cu condiţia de a avea o capacitate maximă de 100 locuri;

• Servicii de alimentație publică și mic comerț;

• Spații pentru comercializarea produselor meșteșugărești;

• Ateliere pentru desfășurarea activităților de artizanat cu tehnologie tradițională și alte prestări de servicii nepoluante;

• Anexe gospodărești;

• Amenajări sport (spații deschise), agrement și loisir;

• Piste de ciclism, mountain bike, hipism, trasee pietonale, etc;

• Spații libere pietonale;

• Spații verzi amenajate; V2 -fâșie verde de protecție a apelor și a peisajului natural • Trasee cicliste și pietonale cu amenajări minimale (se interzice asfaltarea sau pavarea acestor trasee);

• Mic mobilier urban (locuri de odihnă);

• Puncte de observare a animalelor sau de belvedere;

• Reprezintă zona de protecție a cursurilor de apă și a lacurilor așa cum a fost stabilită prin Legea 107/1996 (Legea apelor)

 Utilizări permise cu condiţionări:

Zona activităților sportive, loisir și agreement (zonă dotări turistice și servicii complementare) - Se va ține seama de condițiile geotehnice de zonarea seismică - Comerț alimentar și nealimentar de dimensiuni reduse - Sunt admise locuințe de serviciu ale personaluilui în activitățile turistice. - Se admite realizarea unui nivel mansardat care să fie 60% din suprafața nivelului curent. V2 -fâșie verde de protecție a apelor și a peisajului natural Intervențiile asupra acestor zone se vor face respectând Ordonanța de urgență nr. 195/22.12.2005 privind protecția mediului, Legea 107/1996 - Legea Apelor, Legea 24/2007 privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi din intravilanul localităților precum și Legea 46/2008 - Codul Silvic. Se vor realiza doar elemente de mobilier care să poată fi demontate, fără a afecta solul;

Interdicţii definitive de construire

Sunt interzise următoarele activităţi:

comerțul alimentar și nealimentar de dimensiuni mai mari de 300 mp ADC;

 • activități productive;

 • depozitare en-gros;

 • stații de întreținere auto;

 • curățătorii chimice;

 • depozitări de materiale refolosibile;

• platforme de precolectare a deșeurilor; • stații de betoane; • autobaze, stații de întreținere auto; • spălătorii chimice; • depozitarea pentru vânzare a unor cantități mari de substanțe inflamabile sau toxice; • activități care utilizează pentru depozitare și producție terenul vizibil din circulațiile publice sau din instituțiile publice; • lucrări de terasament de natură să afecteze amenajările din spațiile publice și construcțiile de pe parcelele adiacente; • orice lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea și colectarea apelor meteorice.

 

 

Fâșie verde de protecție a apelor și a peisajului natural

Se interzic orice schimbări ale funcțiunilor spațiilor verzi publice și specializate; În zonele în care vegetația este utilizată pentru eliminarea/ameliorarea unor riscuri se interzic orice amenajări care să atragă locuitorii în spațiile de protecție față de infrastructura tehnică reprezentată de circulații majore și de rețele de transport a energiei electrice, sau în zonele supuse alunecărilor de teren; Se interzice amplasarea clădirilor în zona de protecție a apelor, excepție construcțiile aferente lucrărilor hidrotehnice și a celor de amenajare a bazinelor hidrografice Se interzice realizarea de noi străzi în interiorul zonelor verzi de protecție a apelor, cu excepția traversărilor cursurilor de apă; Se interzice tăierea arborilor fără autorizația autorității locale abilitate

Bilant teritorial – situatia existenta

Suprafaţa terenului care a initiat si care face obiectul prezentului studiu de oportunitate PUZ, Plan Urbanistic Zonal este de 31 948,00 mp .

Din punct de vedere dimensional, aceasta parcela este construibila.

Reglementări privind caracteristicile tehnice ale parcelelor:

POT ( Procent de Ocupare a Terenului ) maxim 40%

CUT ( Coeficient de Utilizare a Terenului ) maxim 1,0

Regim de retragere aliniament: 10m

Retrageri laterale: H/2, minim 3m

Bilant teritorial – situatia existenta

Specificatie

mp

%

suprafata totala reglementata

31948,00

100,00

suprafata ocupata de constructii

973,00

3,1

suprafata ocupata de circulatii carosabile

0,00

0,00

suprafata ocupata de circulatii pietonale

0,00

0,00

suprafata ocupata de spatii verzi /plantata

0,00

0,00

Suprafata ocupata de vegetatie agricola / spontana

30975,00

96,90

procent de ocupare a terenului P.O.T.

40,00 %

coeficient de utilizare a terenului C.U.T.

1,00

Echipare edilitara :

Realizarea de reţele tehnico-edilitare •

Extinderile de reţele publice sau măririle de capacitate a reţelelor edilitare publice se realizează de către investitor sau beneficiar, parţial sau în întregime, după caz. • Lucrările de racordare şi de branşare la reţeaua edilitară publică se suportă în întregime de investitor sau de beneficiar. •

Toate reţelele stradale: de alimentare cu apă, energie electrică, gaze naturale, telecomunicaţii, se vor realiza subteran. Proprietatea publică asupra reţelelor edilitare • Reţelele de apă, de canalizare, de drumuri publice şi alte utilităţi aflate în serviciul public sunt proprietate publică a satului Ozun, județul Covasna.

 Alimentare cu apă-canal • În funcţie de evoluţia extinderii reţelelor, se vor realiza racorduri la sistemele de echipare centralizată. Sursa de apa – din sistemul centralizat de alimentare cu apa al zonei. Canalizare ape uzate Sistemul de evacuare – reteaua de canalizare comunala; se vor prevedea în incinta rigole pentru captarea apelor meteorice de pe platformele de parcare si circulatii in interiorul curtilor; se va prevedea, de asemenea, separator de hidrocarburi.

Alimentare cu căldură • Vor fi prevăzute pompe de căldură Reţea gaze naturale • Eventualele extinderi ale reţelelor de gaze naturale existente se vor face ţinând seama de solicitările beneficiarilor şi în urma obţinerii cotei de gaze naturale de la detinatorii de retele de gaz. • Traseul reţelei de gaz şi punctul de racordare se vor stabili cu deţinătorul de reţea, având în vedere şi condiţiile tehnice de realizare a extinderii reţelei. La fazele următoare se vor obţine avize de principiu de la toţi factorii interesaţi în zonă, privind racordarea la utilităţi: apă, canal, gaze etc.

 

 

Alimentarea cu energie electrică . De la reţelele stradale se vor prevedea branşamente la consumator. Toate lucrările se vor realiza de către SC ELECTRICA SA, conform proiectelor elaborate de aceasta.

Telefonie • În funcţie de cerinţele de dezvoltare ale zonei, TELECOM sau alt furnizor de servicii de telefonie va extinde reţelele specifice în zonă, pe baza propriilor studii.

Modernizarea circulatiei:

Pentru o corectă dimensionare a circulaţiilor carosabile şi pentru o fluidizare a circulaţiei, drumurile existente de acces vor suferit modificări din punct de vedere al profilului transversal. Circulaţia carosabilă se va racorda la drumul public reprezentat de DJ103B pe latura de nord -est,prin 2 locuri unde vor fi amenajate o zonă de acces carosbil și o zonă de ieșire carosabil. Accesul/ieșirea auto din incintă se face printr-o 2 fâșii de drum racordate la drumul principal, cu deschiderea de 6,00m, reprezentând zona carosabilă. Întrucât există o porțiune, în curbă circulația va fi reglementată prin zone de așteptare. În zona de acces carosabil se amenajează o parcare supraterană neacoperită, limitând astfel accesul carosabil în incintă, cu excepția aprovizionării sau a intervențiilor în caz de urgență. Accesibilitatea pietonală se va face tot din drumul public DJ103B.

Bilant teritorial – situatia propusa

Specificatie

mp

%

suprafata totala studiata ( reglementata )

31948,00

100,00

suprafata ocupata de constructii - estimativ

3440,00

10,76

suprafata ocupata de circulatii carosabile

2690,00

8,42

suprafata ocupata de circulatii pietonale

2300,00

7,20

suprafata ocupata de spatii verzi/plantata

23518,00

73,62

Indici de ocupare a terenului :

Procent de ocupare a terenului POT maxim  = 40,00%

Coeficient de ocupare a terenului CUT maxim = 1,0

 

b) gradul în care planul sau programul influenţează alte planuri şi programe, inclusiv pe cele în care se integrează sau care derivă din ele: nu este cazul.

c) relevanţa planului sau programului pentru integrarea consideraţiilor de mediu, mai ales din perspectiva promovării dezvoltării durabile: planul va contribui la modernizarea și dezvoltarea zonei.

d) problemele de mediu relevante pentru plan sau program: Problemele de mediu relevante pentru plan sunt următoarele: echiparea cu utilităţi a amplasamentului de aşa manieră încât să nu impieteze asupra factorilor de mediu, folosind instalaţii, echipamente şi utilaje ale căror caracteristici sunt compatibile cu normele de protecţia mediului și evident, o utilizare, explotare corespunzătoare a tuturor construcțiilor, amenajărilor și dotărilor;

e) relevanţa planului sau programului pentru implementarea legislaţiei naţionale şi comunitare de mediu: încadrarea planului a fost efectuată în baza etapelor procedurale din evaluarea strategică de mediu (SEA);

2. Caracteristicile efectelor şi ale zonei posibil a fi afectate cu privire, în special, la:

a) probabilitatea, durata, frecvenţa şi reversibilitatea efectelor: nu este cazul;

b) natura cumulativă a efectelor: nu este cazul;

c) natura transfrontieră a efectelor: nu este cazul.

d) riscul pentru sănătatea umană sau pentru mediu (de exemplu, datorită accidentelor):  nu este cazul;

e) mărimea şi spaţialitatea efectelor (zona geografică şi mărimea populaţiei potenţial afectate): Terenul ce a stat la baza elaborării documentaţiei de urbanism PUZ este identificat prin CF 31784 cu o suprafață de 31.948,00 mp și face parte din intravilanul comunei Ozun conform PUG și RLU aferent.

 

 

 În conformitate cu reglementările Planului Urbanistic General al comunei Ozun, zona respectivă se încadrează în subzona St – zonă mixtă, zonă dotări turistice și servicii complementare și V2 – fâșie verde de protecție a apelor și peisajului natural. Sițuație existentă prezintă existența a două construcții, una de tip anexă ( graj de vite) identificată prin CF nr 31784-C1 și o construcție de locuință ( conac – nelocuit) identificată prin CF nr 31784 – C2. Vecinătăți existente: în partea de nord-vest, sud-vest și sud -est – braț al râului Negru, iar în partea de nord-est – drum public DJ103B studiat care va genera PUZ-ul se învecinează cu fîșii verzi de protecție a apelor și peisajului natural, încadrate conform PUG ca V3; de asemenea se învecinează cu zonă de locuințe individuale, maxim P+1+M, situate în zone constituite și încadrate conform PUG în L1. Particularități topografice: terenul prezintă o declivitate redusă pe direcția V-E, diferență de nivel 1,00 m pe o lungime de teren de aprox. 80m.

Terenul este proprietate privată a lui OLD MILL SRL conform CF 149059 în suprafață de 31948,00 mp, existând doua construcții pe teren. Zona de amplasament vizata se intinde pe un teren in suprafaţa totala de 7900 mp . In zonele apropiate sunt case de locuit in intravilan, gospodarii de tip rural compuse din case de locuit  si anexe gospodaresti.

f) valoarea şi vulnerabilitatea arealului posibil a fi afectat, date de:

(i) caracteristicile naturale speciale sau patrimoniul cultural: imobilul nu este inclus pe lista monumentelor istorice;

(ii) depăşirea standardelor sau a valorilor limită de calitate a mediului: în faza de implementare se vor respecta standardele şi normativele în vigoare.

(iii) folosirea terenului în mod intensiv: nu este cazul;

g) efectele asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan naţional, comunitar sau internaţional: A fost emis Avizul nr. 12/ST CV/19.09.2023, emis de   administratorul SITULUI NATURA 2000, ROSCI0111 Mestecănişul de la Reci și Rezervaţia naturală RONPA0389 Mestecănişul de la Reci și Bălţile de la Ozun - Sântionlunca cu aceași denumire, situri suprapuse, de Agentia Nationala pentru Arii Naturale Protejate , Serviciul teritorial Covasna, aviz emis cu conditii.

Obligaţiile titularului:

- solicitarea şi obţinerea tuturor avizelor la faza PUZ indicate în Certificatul de Urbanism nr. 513/11.10.2022, emis de Consiliul Judetean Covasna, precum şi respectarea tuturor condiţiilor impuse prin acestea;

- respectarea cu stricteţe a limitelor amplasamentului şi a zonelor funcţionale precizate în documentaţie;

- să ia masuri prealabile executării construcţiei obiectivelor, de decopertare a stratului de sol fertil de pe suprafeţele amplasamentelor aprobate, pe care sa-l depoziteze şi să-l niveleze pe terenuri neproductive sau slab productive, indicate de organele agricole sau

silvice, in vederea punerii in valoare sau a ameliorarii acestora, conform art. 100 din Legea nr. 18 din 19 februarie 1991 (*actualizată*) Legea fondului funciar;

- în perioada de execuţie a lucrărilor se va pune accent pe: limitarea la minim a suprafeţelor ocupate de organizările de şantier, utilizarea unor tehnologii noi performante

din punct de vedere a mediului (instalaţii de reţinere a poluanţilor la sursă), diminuarea emisiilor de praf, zgomot şi vibraţii;

- respectarea OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;

- respectarea prevederilor Legii nr. 24/2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor (*actualizată*);

- respectarea prevederilor Legii nr.104/2011 privind calitatea aerului înconjurător;

- respectarea prevederilor Ordinului Ministerului Sănătăţii nr. 119 din 04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi a recomandărilor privind mediul de viaţă al populaţiei;

- respectarea Legii Apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare;

- respectarea prevederilor HG nr. 188/2002, modificată şi completată prin HG nr. 352/2005 şi HG nr. 210/2007 pentru aprobarea normelor privind condiţiile de descărcare în mediul acvatic a apelor uzate;

- respectarea prevederilor OUG nr. 92/19.08.2021 privind regimul deșeurilor; Se interzice depozitarea necontrolată a deşeurilor de orice fel în afara amplasamentului;

- respectarea OUG nr. 68/2007 privind răspunderea de mediu, cu modificările şi completările ulterioare;

Informarea şi participarea publicului la procedura de evaluare de mediu/procedura de evaluare adecvată:

- Anunţurile privind depunerea solicitării de emitere a avizului de mediu, publicate în ziarele Observatorul de Covasna în data de 16.06.2023 şi 19.06.2023;

- Proiectul Deciziei etapei de încadrare se va publica pe pagina proprie de internet a APM Covasna http://apmcv.anpm.ro;

- Convocatorul transmis către membrii CSC și procesul verbal al ședinței CAT, nr. 25/07.09.2023;

Autoritatea competentă pentru protecţia mediului a asigurat şi garantat accesul liber la informaţie a publicului şi participarea acestuia la luarea deciziei în activitatea de definitivare şi avizare din punct de vedere al protecţiei mediului a planului.

 Documentaţia care a stat la baza emiterii avizului de mediu a fost accesibilă publicului la sediul APM Covasna pe durata derulării procedurii.

Avizul de mediu nu ţine loc de autorizaţie de construire, nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii. Titularul are obligaţia de a supune acest plan procedurii de adoptare numai în forma avizată de autoritatea competentă de mediu – APM Covasna.

Răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia APM Covasna şi a publicului revine titularului planului, iar răspunderea pentru corectitudinea studiilor şi evaluărilor revine autorilor acestora, conform art. 21 din OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare.

În cazul în care planul suferă modificări, titularul este obligat să notifice în scris Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna.

Prezentul aviz este valabil de la data emiterii, pe toată perioada de valabilitate a planului, dacă nu intervin modificări ale acestuia. Nerespectarea condiţiilor prezentului aviz constituie contravenţie şi se pedepseşte conform prevederilor legale în vigoare.

Conform prevederilor HG 1076/2004 aveţi obligaţia de a informa publicul în mass media asupra deciziei privind etapa de încadrare a planului în termen de 3 zile de la primirea acesteia. Dovada publicării în mass – media va fi înaintată la APM Covasna. Prezentei decizii i se aplică prevederile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ (*actualizată*).

 

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Ing. NEAGU GHEORGHE

 

 

 

 

 

 

 

Șef  Serviciu Avize, Acorduri, Autorizaţii,                                            Întocmit,

Ing. Siminiceanu Gabriel Nicolae                                                        Ing. Bote Daniela