Back

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE (proiect) Nr. 958 din 29.02.2024, pentru proiectul: MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN COMUNA DOBROSLOVENI, JUDETUL OLT, propus a fi amplasat în comuna Dobrosloveni, sat Frasinetu, judetul Olt. Titular: COMUNA DOBROSLOVENI.

Agenţia pentru Protecţia Mediului Olt anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare: nu se supune evaluării impactului asupra mediului şi nu se supune evaluării adecvate, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul: MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN COMUNA DOBROSLOVENI, JUDETUL OLT, propus a fi amplasat în  comuna Dobrosloveni, sat Frasinetu, judetul Olt.

Titular: COMUNA DOBROSLOVENI.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Olt din Slatina, str. Ion Moroşanu, nr. 3, judeţul Olt, în zilele de luni-vineri, între orele 900-1400, precum şi la următoarea adresa de internet http://apmot.anpm.ro   

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10  zile de la data afişării anunţului.

                                                              

 

Data afişării anunţului: 29.02.2024

 

DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE (proiect)
Nr. 958 din 29.02.2024

  

          Ca urmare a solicitării de emitere a acordului de mediu adresate de COMUNA DOBROSLOVENI din Dobrosloveni, str. A.I. Cuza, nr. 1, județul Olt, înregistrată la A.P.M. Olt cu nr. 958din 25.01.2024, în baza Legii nr. 292/2018  privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, si a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernulunr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei sălbatice, aprobata cu modificări si completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările si completările ulterioare,  Agenţia pentru Protecţia Mediului Olt decide, ca urmare a consultărilor desfăşurate în cadrul şedinţei Comisiei de Analiză Tehnică din data de 29.02.2024, că proiectul „MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN COMUNA DOBROSLOVENI, JUDETUL OLT”, propus a fi amplasat în comuna Dobrosloveni, sat Frasinetu, judetul Olt, nu se supune evaluării impactului asupra mediului.

Justificarea prezentei decizii:

          I. Motivele pe baza cărora s-a stabilit necesitatea neefectuării evaluării impactului asupra mediului sunt următoarele:

·  Proiectul se încadrează în prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, anexa nr. 2, la pct. 10, lit. b);

·  Din analizarea documentaţiei tehnice, verificarea amplasamentului şi completarea Listei de control s-a concluzionat că nu este posibil ca efectul lucrărilor propuse a se realiza să fie semnificativ;

·  Caracteristicile proiectului (localizare, dimensiune, natură ) şi caracteristicile amplasamentului au

indicat că nu este necesară efectuarea evaluării impactului.

·  In urma analizarii criteriilor de selectie din anexa 3, Legea nr. 292/2018, a rezultat:

1. Caracteristicile proiectului

a) dimensiunea şi concepţia întregului proiect

Drumul propus pentru modernizare DC 152, își are originea în DN 64 și o lungime propusă pentru modernizare de 2860 m.

Este un drum comunal de interes local și aparține domeniului public al comunei și se încadrează la categoria tehnică IV, clasa tehnică V sau în conformitate cu O-MT50/98 sunt drumuri rurale principale și secundare.    

Lungimea drumului ce face obiectul acestui studiu este de 2.860 m.

Suprafața totală ocupată de platforma drumului este de: 26.026,00 mp, din care:

- suprafață parte carosabilă : 15.730,00 mp

- suprafață acostamente : 2.860,00 mp

- suprafață rigole/șanțuri : 7.436,00 mp

Coordonate STEREO 70:

PCT1: X = 448698.9  Y = 295573.1 

PCT2: X = 446172.0  Y = 295448.8    

PCT3: X = 448680.3  Y = 295544.0

Situația proiectată:

Traseul în plan

Având în vedere limitarea impusă de proprietățile existente (distanța mică între proprietăți) și existența stâlpilor de electricitate (care nu se pot muta din considerente tehnico-economice), elementele geometrice plane ale drumurilor modernizate nu se vor modifica față de cele existente - se va urmări traseul existent, impunându-se restricții de viteză după caz.

Profilul longitudinal proiectat va corespunde unei viteze de proiectare de 25km/h cu limitări de până la 15 km/h în cadrul curbelor particulare.

La proiectarea liniei roșii se va ține cont de grosimea sistemului rutier propus și de prevederile STAS 863/85 – Lucrări de drumuri. Elemente geometrice ale traseelor. Prescripții de proiectare.

Pe raza localității, linia roșie se va adapta funcție de accesul la proprietăți.

Profilul transversal

Profil tip 1

  • lățimea platformei:

- l = 6,50 m;

  • lățimea părții carosabile:

- l = 5,50 m;

  • lățimea acostamentelor:

- l = 2 x 0,50 m

  • panta transversală carosabil în aliniament: 2.5%;
  • panta transversală la acostament: 4%;
  • rigola de pământ stânga + dreapta.

Acostamentele se vor realiza din completare cu balast 25 cm și 10 cm material frezat (din mixturi asfaltice).

 

Intersecțiile cu drumurile/străzile laterale

Se vor amenaja doar cu podețe tubular din beton armat unde este cazul.

Scurgerea apelor

 

Rigola triunghiulară h=0.40 m

 

Nr. crt.

DRUM/STRADA

POZITIE KM

PARTEA

TOTAL (m)

 

1

DC 152

0+000 - 2+860 - pământ

ST+DR

5720

 

TOTAL pământ (m)

5720

    

 PODETE TUBULARE PROIECTATE

Nr.

Nume

Pozitia

T.D.   

Dr. laterale

Crt.

Drum/Strada

kilometrica

Φ

Lungime

Φ

Lungime

1

DC 152

0+345 DR

-

-

600

7

1+300 ST

-

-

600

7

1+370 ST

-

-

600

7

2+325 DR

-

-

600

7

2+605 DR

-

-

600

7

2+820 DR

-

-

600

7

Podete acces proprietati dn=300mm - teava corugata PEHD SN8 , 50 buc  L=5.00m

 

 

TD Φ600

LAT Φ600

ACCESE

Total podete (buc)

0

6

10

                       

 

Lucrări de siguranța circulației

Se vor realiza lucrări de semnalizare verticală (indicatoare de circulaţie), în scopul prevenirii posibilelor accidente de circulaţie. Indicatoarele de circulaţie se vor amplasa conform proiectului de semnalizare rutieră. Indicatoarele rutiere se vor confecţiona şi monta conform SR 1848/1-2011, SR 1848/2-2011 şi SR 1848/3-2008. Marcajele rutiere longitudinale care se vor aplica vor fi delimitare a părții carosabile de acostamente. Marcajele se vor executa conform SR 1848-7.

Căi noi de acces sau schimbări ale celor existente

Pentru realizarea investiției nu sunt necesare căi noi de acces. Calea de acces pentru realizarea obiectivului de investiții este însăși drumul DC 152 supus modernizării. Materialele necesare mai pot fi aduse în șantier utilizând DN 64.

b) cumularea cu alte proiecte existente şi/sau aprobate : nu este cazul;

c) utilizarea resurselor naturale, în special a solului, a terenurilor, a apei şi a biodiversităţii:

Lucrările de asfaltare presupun lucrări de terasamente, care se execută în corpul drumurilor, pe anumite porțiuni, pentru a corecta profilul longitudinal sau transversal al drumului. Acestea se realizează pentru a crește gradul de siguranță și de confort în deplasare a participanților la trafic.

Pământul rezultat în urma lucrărilor de terasamente va fi depozitat în locurile cu probleme ale localității, indicate de Primărie, cum ar fi ogașele și ravenele. Terenul pe care se va depozita pământul va fi teren din domeniul public, acesta nu se va depozita pe terenuri private.

Apa folosită pentru realizarea proiectului va fi apă tehnologică adusă prin grija constructorului, în cisterne. Nu se va folosi apă din alte surse naturale.

În ceea ce privește biodiversitatea, prezentul proiect nu face obiectul unor lucrări care să folosească această resursă.

d) cantitatea şi tipurile de deşeuri generate/gestionate:

În perioada de execuţie a proiectului, deşeurile ce vor rezulta sunt cele specifice activităţii din domeniul construcţiilor. Deşeurile ce vor rezulta din resturi de materiale sunt: balast, nisip, beton, asfalt, etc. Toate aceste deşeuri se încadrează în categoria deşeurilor inerte.

- lista deşeurilor (clasificate şi codificate în conformitate cu prevederile legislaţiei europene şi naţionale privind deşeurile), cantităţi de deşeuri generate;

Deşeurile rezultate vor fi de tip:

- deşeuri rezultate din construcţii şi demolări, cod 17: beton cod 17 01 01, asfalturi cod 17 03 02, fier şi oţel cod 17 04 05, amestecuri metalice cod 170 04 07, pământ şi pietre cod 17 05 04, resturi de balast cod 17 05 08;

-   deşeurile rezultate în timpul execuţiei lucrărilor precum şi cele provenite de la organizările de şantier vor fi depozitate în gropi special amenajate, de unde ulterior vor fi valorificate sau preluate pentru umpluturi;

-   deşeurile menajere provenite din activitatea personalului ce se desfăşoară în incinta şantierului se colectează (pe tipuri de deşeuri - selectiv) într-un container metalic amplasat în loc special, care se goleşte periodic la rampa de salubrizare.

Activităţile de colectare şi evacuare periodică a deşeurilor provenite din activităţile de şantier reduc la minim posibilitatea de poluare.

În categoria deşeurilor sunt cuprinse şi anvelope uzate, acumulatori, tuburi fluorescente, piese de schimb, etc. Acestea vor fi colectate şi evacuate separat prin unităţi de salubritate specializate în colectarea acestor tipuri de deşeuri.

e) poluarea şi alte efecte negative: nu este cazul;

f) riscurile de accidente majore şi/sau dezastre relevante pentru proiectul în cauză, inclusiv cele cauzate de schimbările climatice, conform informaţiilor ştiinţifice: redus, in conditiile respectarii normelor de protectie a muncii specific.

g) riscurile pentru sănătatea umană: nu este cazul.

 

2. Amplasarea proiectului

a) utilizarea actuală şi aprobată a terenurilor;

Drumul propus pentru modernizare DC 152 se află amplasat în intravilanul comunei Dobrosloveni și aparține domeniului public al comunei Dobrosloveni, conform HCL nr. 19/31.03.2015.

b) bogăţia, disponibilitatea, calitatea şi capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale, inclusiv solul, terenurile, apa şi biodiversitatea, din zonă şi din subteranul acesteia: nu este cazul.

c) capacitatea de absorbţie a mediului natural, acordându-se o atenţie specială următoarelor zone:

    1. zone umede, zone riverane, guri ale râurilor: nu este cazul;

    2. zone costiere şi mediul marin: nu este cazul;

    3. zonele montane şi forestiere: nu este cazul;

    4. arii naturale protejate de interes naţional, comunitar, international: nu este cazul;

    5. zone clasificate sau protejate conform legislaţiei în vigoare : nu este cazul;       

    6. zonele în care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului   

       prevăzute de legislaţia naţională şi la nivelul Uniunii Europene şi

       relevante pentru proiect sau în care se consideră că există astfel de cazuri: nu este  cazul;       

    7. zonele cu o densitate mare a populaţiei: nu este cazul;                        

   8. peisaje şi situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau arheologic:  nu este cazul.

 

 

 

3. Tipurile şi caracteristicile impactului potenţial

a) importanţa şi extinderea spaţială a impactului - zona geografică şi dimensiunea populaţiei care poate fi afectată: redusa, pe perioada de executie si functionare;

b) natura impactului:

În perioada de constructie

- Nivelul crescut al zgomotului și vibrațiilor produse de utilajele și mijloacele de transport pe perioada realizării proiectului

- Emisiile suplimentare de gaze de eșapament produse de utilajele și mijloacele de transport

- Alterarea temporară a peisajului localității

Totuși lucrările se vor desfășura etapizat, pe câte o stradă, iar impactul asupra populației va fi redus și punctiform.

Pământul rezultat din săpături se va folosi la completarea terasamentelor. Se vor reface toate taluzurile afectate de săpături, prin protecție cu piatră și se vor înierba taluzele libere. Apreciem că nu vor fi creșteri substanțiale ale gazelor cu efect de seră prin implementarea acestui proiect, iar aceste gaze cu efect de seră produse de utilaje și mijloace de transport în perioada de construcție vor fi mult diminuate și prin capacitatea de absorbție a mediului înconjurător, ținând cont de faptul că în mediul rural există mult spațiu verde și mulți arbori.

Realizarea proiectului se va face etapizat, fără a fi deschise mai multe fronturi de lucru.

Punerea în funcțiune a obiectivelor proiectului nu generează gaze cu efect de seră.

Sănătatea umană

Atât în faza de construcție cât și de funcționare nu este pusă în pericol sănătatea umană

Fauna și flora – se va decoperta solul cu vegetație și va fi replantat după realizarea șanțurilor, rigolelor, podețelor

Calitatea și regimul cantitativ al apei

Nu vor fi afectate apele prin implementarea proiectului.

Calitatea aerului

Lucrările se vor desfășura etapizat, pe câte o stradă, nu în toată localitatea concomitent, iar impactul asupra aerului va fi redus și punctiform.

Apreciem că nu vor fi creșteri substanțiale de noxe prin implementarea acestui proiect, iar acestea sunt produse de utilaje și mijloace de transport în perioada de construcție, însă vor fi mult diminuate și prin capacitatea de absorbție a mediului înconjurător, ținând cont de faptul că în mediul rural există mult spațiu verde și mulți arbori.

Punerea în funcțiune a obiectivelor proiectului nu generează emisii în atmosferă.

Clima – Apreciem că nu vor fi creșteri substanțiale ale gazelor cu efect de seră prin implementarea acestui proiect, iar aceste gaze cu efect de seră produse de utilaje și mijloace de transport în perioada de construcție vor fi mult diminuate și prin capacitatea de absorbție a mediului înconjurător, ținând cont de faptul că în mediul rural există mult spațiu verde și mulți arbori, iar lucrările vor fi efectuate etapizat.

Influența climei asupra proiectului – lucrările nu se vor executa în zona cu risc de alunecări de teren și de inundații. Este asigurată scurgerea apelor pluviale.

Zgomote si vibrații - activitatea se va desfășura în limitele normale ale zgomotului și vibrațiilor admise, datorită utilajelor performante folosite, verificării acestora periodică în perioada de construcție

Peisaj și mediu vizual impact temporar pe perioada de execuție a lucrărilor,

 

Patrimoniului istoric și cultural - fără impact, în zonă nu există obiective ale patrimoniului istoric și cultural; in zona obiectivului nu exista obiective de interes public, monumente istorice si de arhitectura, zone cu regim de restrictie sau zone de interes traditional. Perimetrele afectate de lucrări pot fi susceptibile de potențial arheologic, existând posibilitatea ca in urma unor lucrări de construire, excavări, exploatări, amenajări, etc, sa fie evidențiate eventuale urme ale manifestărilor umane (descoperiri de vestigii arheologice), pentru care titularul investiției are obligația de a opri lucrările si de a informa de urgenta Directia Județeana pentru Cultura Olt conform art. 5 (10) si art. 6 din O.G. 43/2000 pentru a se lua masurile de protejare a patrimoniului cultural national.

c) natura transfrontalieră a impactului: nu este cazul, deoarece lucrarile propuse prin proiect nu au efecte transfrontaliere;

d) intensitatea şi complexitatea impactului: local, numai în zona de lucru pe perioada de realizare a lucrărilor prevăzute în proiect, impactul va fi redus şi reversibil;

În perioada de funcţionare efectul cumulat este prognozat a fi redus dacă este respectată legislaţia în vigoare;

e) probabilitatea impactului: redusa;       

f) debutul, durata, frecvenţa şi reversibilitatea preconizate ale impactului: Impactul este limitat, temporar pe perioada efectivă de lucru, fără consecinţe cuantificabile, semnificative.

g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente şi/sau aprobate: nu sunt proiecte existente sau propuse în zonă, lucrările se realizează etapizat și nu există impact remanent. De asemenea nu se va implementa un alt proiect generator de impact în zona de amplasare a proiectului, cum ar fi construcții, reabilitări, extinderi de rețele de alimentare cu apă și canalizare sau alte investiții propuse în zona proiectului.

h) posibilitatea de reducere efectivă a impactului:

- realizarea unui program de lucru cu un orar bine stabilit;

- realizarea lucrărilor din intravilan ca lucrări prioritare, finalizate cât mai rapid, ţinându-se cont însă şi de respectarea procesului şi timpilor tehnologici;

- curăţarea de pământ sau alte materiale a pneurilor autovehiculelor de transport sau a altor utilaje ce părăsesc zonele de lucru;

- efectuarea de controale la transportul de beton cu autobetoniere, pentru a se preveni în totalitate descărcări accidentale pe traseu sau spălarea tobelor şi aruncarea apei cu lapte de ciment în parcursul din localităţi sau pe drumurile publice.

- folosirea unor utilaje și mijloace de transport verificate periodic din punct de vedere al emisiilor de gaze de eșapament în aer

- întreținerea periodică a acestora prin repararea la servisuri autorizate și alimentarea în stații PECO autorizate

- umezirea periodică a drumurilor de acces în perioadele secetoase

- gestionarea atentă a deșeurilor menajere și din construcții

- limitarea spațiului pe cât posibil pentru organizarea de șantier

- natura transfrontalieră a impactului.

 Proiectul nu este susceptibil de a genera un impact semnificativ transfrontier.

 

                                                                                 

II. Motivele pe baza cărora s-a stabilit ca nu este necesara efectuarea evaluării adecvate:

  • Amplasamentul propus nu intra sub incidenta art. 28 din OUG nr. 57/2007 privind regimul

ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei sălbatice, cu modificările si completările ulterioare.

 

III. Motivele pe baza cărora s-a stabilit ca nu este necesara efectuarea evaluării impactului asupra corpurilor de apa.

Proiectul propus nu intra sub incidenta prevederilor art. 48 si 54 din legea Apelor nr. 107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.

Prezenta decizie de încadrare se emite cu respectarea următoarelor condiţii:

a)  Respectarea proiectului care a stat la baza avizării, respectiv a memoriului prezentat în documentaţia de susţinere a solicitării. Orice modificare a acestuia, care poate avea efecte semnificative asupra mediului, se va notifica la A.P.M. Olt. Notificarea se va realiza obligatoriu înainte de modificarea proiectului.

b)  Respectarea legislaţiei de mediu în vigoare.  In perioada de executie a proiectului se vor lua toate masurile care se impun pentru evitarea poluarii atmosferei, solului, apelor subterane, pentru protectia tuturor factorilor de mediu si se vor lua masuri de prevenire si combatere a poluarilor accidentale.

c)  Începerea lucrărilor de execuţie este permisă numai după obţinerea  tuturor avizelor impuse prin      Certificatul de Urbanism şi de către membrii Comisiei de Analiză Tehnică:

Perimetrul afectat de lucrări poate fi susceptibil de potențial arheologic, existând posibilitatea ca în urma unor lucrări de construire, excavări, exploatări, amenajari, etc. sa fie evidențiate eventuale urme ale manifestărilor umane(descoperiri de vestigii arheologice, pentru care titularul investiției are obligația de a opri lucrările și de a informa de urgență Direcția Județeană pentru Cultură Olt, conform art. 5(10) și art. 6 din O.G. nr. 43/2000, pentru a se lua măsurile de protejare a patrimoniului arheologic evidențiat întâmplător.

d)  Deşeurile rezultate, indiferent de natura lor, se vor gestiona în conformitate cu prevederile

OUG nr. 92/2021 privind regimul deşeurilor.

          e)  Respectarea prevederilor Ordinul MS 119/2014 pentru aprobarea normelor de igiena si sanatate publica  privind mediul de viata al populatiei.

f)  Respectarea prevederilor legale  privind limita  maximă admisă a zgomotului. Activitatea se va desfăşura fără să creeze disconfort vecinătăţilor.

g)  Se va reface cadrul natural afectat în timpul execuţiei lucrărilor. În cazul în care se constată o

degradare a terenului, vor fi aplicate măsuri de reconstrucţie ecologică.

h) La finalizarea lucrarilor se va notifica A.P.M. Olt pentru intocmirea procesului verbal pentru verificarea respectarii prevederilor deciziei etapei de incadrare, conform prevederilor Anexei V, art. 43, alin.(3) si (4) din din Legea nr. 292/2018  privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului. 

 

 Informaţii cu privire la procesul de participare a publicului în procedura derulată:

- pe parcursul derulării procedurii, informarea publicului şi participarea acestuia la luarea deciziei s-a realizat astfel:

1. anunţ pe site-ul propriu a A.P.M. Olt  la depunerea solicitării în data de 09.02.2024; titular prin publicare în ziarul Realitatea Oltului din data de 10.02.2024, afişare la primăria Dobrosloveni  în data de  10.02.2024;

 2. anunţ pe site-ul propriu a A.P.M. Olt  privind decizia etapei de încadrare  în data de 29.02.2024; titular prin publicare în ziarul  Realitatea Oltului din data de 29.02.2024, afişare la primăria Dobrosloveni  în data de  29.02.2024 nr. inregistrare 1236;

3. Documentaţia de susţinere a solicitării a fost accesibilă spre consultare de către public, pe toată durata derulării procedurii, la sediul A.P.M. Olt;

 

     

            Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada de realizare a proiectului, iar în situaţia în care intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii prezentei decizii, sau se modifică condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia, titularul proiectului are obligaţia de a notifica APM Olt.

            Răspunderea pentru corectitudinea informațiilor puse la dispoziția autorității competente pentru protecția mediului și a publicului revine în întregime titularului activității.

 

  • Orice persoană care face parte din publicul interesat şi care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru a ataca, din punct de vedere procedural sau substanţial, actele, deciziile ori omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului, inclusiv aprobarea de dezvoltare, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
  • Se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente şi orice organizaţie neguvernamentală care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, considerându-se că acestea sunt vătămate într-un drept al lor sau într-un interes legitim.
  • Actele sau omisiunile autorităţii publice competente care fac obiectul participării publicului se atacă în instanţă odată cu decizia etapei de încadrare, cu acordul de mediu ori, după caz, cu decizia de respingere a solicitării de emitere a acordului de mediu, respectiv cu aprobarea de dezvoltare sau, după caz, cu decizia de respingere a solicitării aprobării de dezvoltare.
  • Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoanele prevăzute la art. 21 din Legea nr.292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului au obligaţia să solicite autorităţii publice emitente a deciziei prevăzute la art. 21 alin. (3) sau autorităţii ierarhic superioare revocarea, în tot sau în parte, a respectivei decizii. Solicitarea trebuie înregistrată în termen de 30 de zile de la data aducerii la cunoştinţa publicului a deciziei.
  • Autoritatea publică emitentă are obligaţia de a răspunde la plângerea prealabilă prevăzută la art. 22 alin. (1) în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia la acea autoritate.
  • Procedura de soluţionare a plângerii prealabile prevăzută la art. 22 alin. (1) este gratuită şi trebuie să fie echitabilă, rapidă şi corectă.

 

 

 

 Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Legii nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

                                                  

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Gheorghe NEACSA

                                                                         

 

 

 

p.ŞEF SERVICIU A.A.A.,                                                                      ŞEF SERVICIU C.F.M.,    

Ionel TOLOS                                                                                         Dorin ROGOJINARU

                         

 

 

 

 

Întocmit,                                                                                         Întocmit,

   Alina ANDRONACHESCU                                                                  Ion CROITORU