AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul Art. IV, alin. (2), lit.a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2023, art.618, alin.(3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 și Hotărârea Guvernului. nr. 611/2008 și organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ în data de 06.11.2023 (proba scrisă)
ANUNŢ
|
AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI, în temeiul Art. IV, alin. (2), lit.a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2023, art.618, alin.(3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 și Hotărârea Guvernului. nr. 611/2008 și organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ în data de 06.11.2023 (proba scrisă).
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE, BIBLIOGRAFIA ȘI ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții, Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ
Funcţia publică de execuţie vacantă: - consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții, Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
CONDIȚII DE PARTICIPARE pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții, Administrativ - Direcția Buget, Finanțe, Administrativ :
Condiţii generale:
Condiţii specifice:
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS pentru organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții, Administrativ – Direcția Buget, Finanțe, Administrativ:
Bibliografia și Tematica: 1. Constituţia României, republicată; cu tematica - Titlul II: Drepturile, libertățile și îndatoririle funadamentale;
2. Ordonanţa Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica - Principii și definiții; Egalitatea în activitatea economică și în materie de angajare și profesie; Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități; Accesul la educație; Libertatea de circulație, dreptul la libera alegere a domiciliului și accesul în locurile publice; Dreptul la demnitatea personală.
3. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica: Dispoziţii generale; Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii; Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare; Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei.
4.Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: Titlul I: Dispoziţii generale; Titlul II: Statutul funcţionarilor publici.
5. Hotărârea Guvernului nr.1000/2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica: Capitolul II - Funcțiile și atribuțiile Agenției Naționale pentru Protecția Mediului;
6. Hotărârea Guvernului nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare. cu tematica: Anexa Catalogul privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe: Capitolul III - Alte precizări.
7. Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare. cu tematica: Anexa 2 - Norme specifice de utilizare a documentelor financiar-contabile - Nomenclatorul documentelor financiar-contabile: II. MIJLOACE FIXE (Fișa mijlocului fix (cod 14-2-2); Bon de mișcare a mijloacelor fixe (cod 14-2-3a); Proces-verbal de scoatere din funcțiune a mijloacelor fixe/de declasare a unor bunuri materiale (cod 14-2-3/aa); Proces-verbal de recepție (cod 14-2-5); Proces-verbal de recepție provizorie (cod 14-2-5/a); Proces-verbal de punere în funcțiune (cod 14-2-5/b)); III. BUNURI DE NATURA STOCURILOR (Notă de recepție și constatare de diferențe (cod 14-3-1a); Bon de predare, transfer, restituire (cod 14-3-3a); Bon de consum (cod 14-3-4a); Bon de consum (colectiv - cod 14-3-4/aa); Fișă de magazie (cod 14-3-8); Fișă de evidență a materialelor de natura obiectelor de inventar în folosință (cod 14-3-9); Listă de inventariere (cod 14-3-12) și (cod 14-3-12/b)).
ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI aferentă funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Achiziții, Investiții, Administrativ - Direcția Buget, Finanțe, Administrativ sunt:
Atribuții specifice:
Atribuții generale:
|
CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE a concursului organizat în data de 06.11.2023
Data şi ora probei interviu se vor afişa împreună cu rezultatele la proba scrisă. |
|
DOSARUL DE INSCRIERE
Pentru concursul de recrutare, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare:
- Formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr.3 la H.G. nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare;
- Curriculum vitae, modelul comun european;
- Copia actului de identitate;
- Copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- Copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei:
- Modelul orientativ al adeverinţei menţionate este prevăzut în anexa nr.2D la H.G. nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare.
- Adeverinţele, care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr.2D, trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
- Copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului:
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
- Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
- Cazierul judiciar:
- Poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
- În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Coordonate de Contact pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresă de corespondență: Splaiul Independenţei, nr. 294, corp clădire B, sector 6, Bucureşti;
- telefon (021) 207.11.01, (021) 207.11.53;
- fax: (021)207.11.03.
- adresa de e-mail: resurse_umane@anpm.ro;
- persoană de contact:Răducu Blidaru - consilier – Serviciul Resurse Umane – Direcția Juridică, Resurse Umane.