Modele formulare revizuire Autorizatie de Mediu

DOCUMENTE NECESARE PENTRU REVIZUIREA AUTORIZATIEI DE MEDIU

 

Cererea pentru eliberarea autorizatiei de mediu; - model

Fisa de prezentare si declaratie avand continutul cuprins in anexa nr. 2 la Ord. 1798/2007 ; - model

Dovada că a făcut publică solicitarea prin cel putin una dintre metodele de informare prevazute in anexa nr. 3 la Ord. 1798/2007 ; - model

Plan de amplasament ;

Plan de incadrare in zona ;

Certificat de inregistrare al firmei si Certificat constatator emis de ORC;

Procesul-verbal de constatare a respectarii tuturor conditiilor impuse prin acordul de mediu intocmit potrivit Ord. 860/2002, cu modificarile si completarile ulterioare (dupa caz) ;

Formularul de inregistrare prevazut in Tabelul nr. 1 din Anexa 5 la Ord. nr. 1798/ 2007, insotit de documentele specificate de acesta, pentru autorizarea activitatii gradinilor zoologice, acvariilor publice si centrelor de reabilitare si/sau ingrijire.

Dovada achitarii  tarifului de revizuire autorizatie de mediu –250 lei  se achita la APM Vrancea  sau  in contul nr. RO84TREZ6915032XXX000188 ( cod fiscal 4350424 ) deschis la Trezoreria Focşani

 

 

In functie de activitatea desfasurata, APM Vrancea îşi rezervă dreptul solicitării şi a altor acte de reglementare sau a altor date necesare procedurii de emitere autorizatiei de mediu, conform legislatiei in vigoare.


Autorizatia integrata de mediu - dictionar, procedura

Definiţie: actul administrativ emis de autoritatea competentă pentru protecţia mediului, care acordă dreptul de a exploata în totalitate sau în parte o instalaţie, în anumite condiţii, care să garanteze că instalaţia corespunde prevederilor privind prevenirea şi controlul integrat al poluării; autorizaţia poate fi emisă pentru una sau mai multe instalaţii ori părţi ale acesteia, situate pe acelaşi amplasament şi exploatate de acelaşi operator.

Procedura de reglementare este stabilită prin Ordinul 818/2003 modificat şi completat cu Ordinul 1158/2005, competenţa de emitere a autorizaţiei integrate de mediu revenind agenţiilor regionale pentru protecţia mediului

Lista activităţilor care intră sub incidenţa Directivei 96/61/CE privind controlul integrat al poluării şi pentru funcţionarea cărora este necesară obţinerea autorizaţiei integrate de mediu este dată în Anexa 1 a OUG 152/2005 aprobată cu modificări prin Legea 84/2006.

Ghidului tehnic general pentru aplicarea procedurii de emitere a autorizaţiei integrate de mediu este aprobat prin Ordinul 36/2004.

TRANSFERUL AUTORIZAŢIEI INTEGRATE DE MEDIU

• orice transfer de act de reglementare se va supune, în prealabil aplicării art. 10 din OUG 195/2005privind protecţia mediului, aprobată prin Legea nr. 265/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

• la transferarea totală sau parţială a autorizaţii integrate de mediu, este necesară depunerea unei solicitări comune în acest sens, împreună cu titularul propus pentru transfer. Prin urmare, orice transfer necesită o aprobare prealabilă, în conformitate cu prevederile OM 36/2004;

• pentru transferul autorizaţiei integrate de mediu, noul titular are obligaţia să declare că desfăşoară activitatea în aceleaşi condiţii pentru care a fost emisă autorizaţia integrată de mediu;

• dacă autorizaţia integrată de mediu este emisă cu plan de acţiuni, acesta trebuie semnat de noul titular cu menţiunea ca îşi însuşeşte toate condiţiile şi termenele din planul de acţiuni;

• actele necesare transferului autorizaţiei integrate de mediu sunt cele prevăzute mai jos;

• pentru transferul unui act de reglementare nu se percep taxe sau tarife.

Dacă nu sunt îndeplinite condiţiile mai sus menţionate, autorizaţia integrată de mediu nu se poate transfera, instalaţia fiind supusă unui nou proces de autorizare.

ACTE NECESARE PENTRU TRANSFER:

• solicitare comună întocmită de ambii titulari prin care se solicită transferarea autorizaţiei integrate de mediu;

• declaraţie pe propria răspundere data de către noul titular ca desfăşoară activitatea în aceleaşi condiţii pentru care a fost emisă autorizaţia integrată de mediu;

• autorizaţia integrata de mediu în original;

• copie după certificatul constatator şi încheiere emise de registrul comerţului cu privire la transferul dintre vechiul şi noul proprietar;

• copie certificat unic de înregistrare emis de ORC pentru noul titular;

• xerocopia actului care atestă dreptul de proprietate sau folosinţă asupra spaţiului pentru noul proprietar (ex. contract vânzare-cumpărare + extras c.f., contract închiriere, comodat etc.).