Back

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE „Obtinere A.C. pentru construire complex turistic, parcare, platforme, cai de acces, ziduri de spijin, imprejmuire teren, organizare executie” GAVRILESCU CONSTANTIN pentru Dombrovschi Crina

 

DECIZIA ETAPEI DE ÎNCADRARE

Nr. ..... din .......12.2018

 

 

 

Ca urmare a solicitarii de emitere a acordului de mediu adresate de: GAVRILESCU CONSTANTIN pentru Dombrovschi Crina, cu domiciliul in jud.Arges, localitatea Pitesti, Str.Nicolae Dobrin, nr.13, înregistrată la APM Brasov cu nr.15852 din 09.10.2018, in baza:

  • Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte
    publice şi private asupra mediului, cu modificările şi completările şi ulterioare;
  • Ordonantei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale
    protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 49/2011,

şi ca urmare a completarii documentatiei cu nr.18818 din 06.12.2018 si nr...........,
autoritatea competenta pentru protectia mediului Brasov decide, ca urmare a consultarilor
desfasurate in cadrul sedinţei Comisiei de Analiza Tehnica, din data de 12.11.2018, ca
proiectul „Obtinere A.C. pentru construire complex turistic, parcare, platforme, cai de acces, ziduri de spijin, imprejmuire teren, organizare executie” propus a fi amplasat in jud.Brasov, localitatea Poiana Brasov, Str.Poiana Soarelui, nr.fn, amplasament identificat prin CF nr. 132972, cad.132972 (C.U. nr.345 din 27.02.2017, cu prelungirea valabilitatii pana la data de 26.02.2019, eliberat de Primaria Municipiului Brasov), nu se supune evaluarii impactului asupra mediului si nu se supune evaluarii adecvate.

 

Justificarea prezentei decizii:

 

I. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de
evaluare a impactului asupra mediului, sunt urmatoarele:

  1. proiectul intră sub incidenta HG nr. 445/2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului in Anexa 2, la pct. 10, lit. b) proiecte de dezvoltare urbana, inclusiv constructia centrelor comerciale si a parcarilor auto;
  2. titularul si APM Brasov au mediatizat in presa locala cat si pe pagina web atat depunerea
    solicitarii acordului cat si decizia etapei de incadrare;
  3. in urma parcurgerii listei de control pentru etapa de incadrare si a analizarii criteriilor de
    selectie pentru stabilirea necesitatii efectuarii evaluarii impactului asupra mediului, prevazute in Anexa 3 din HG nr.445/2009, s-a constatat ca proiectul analizat nu este susceptibil de a avea impact semnificativ asupra mediului, din urmatoarele considerente:

 

 

 

  1. Caracteristicile proiectului:

a) dimensiunea si conceptia intregului proiect:

Beneficiarii doresc sa realizeze pe terenul descris mai sus un imobil cu destinația de apart-hotel, cu regim de înălțime D+P+2+M. Construcția va beneficia de un parcaj propriu, amenajat în interiorul proprietatii.

Regimul juridic:

  • Terenul care constituie obiectul prezentei documentatii are o suprafata totala de 4130 mp, este proprietate privata,  CF.132972, top 132972.
  • Situl este localizat in intravilanul localitatii Poiana Brasov.
  • Terenul amplasat pe strada Poiana Soarelui f.n., localitatea Poiana Brasov, Jud. Brasov este delimitat de urmatoarele elemente:
  • Vecinatati
  • La Nord-Vest – str. Poiana Soarelui  
  • La Sud-Vest – drum acces (asfalt)
  • pe celelalte laturi, terenul se invecineaza cu diferite proprietăți.

Regimul economic:

Folosinta actuala este: teren de 4130 mp.

Destinatia conform PUZ la data prezentei: partial (majoritar) ZT2b – zona pensiuni turistice, casa de vacanta, partial alee pietonala.

Situaţia propusă:

Terenul este liber de construcții.

Se propune construirea unui imobil de apartamente cu regim hotelier.D+P+2+M

Imobilul cuprinde un numar total de 52 apartamente (cu 2 și 3 camere), la care se adauga recepția la nivelul parterului și câte un oficiu la etajele 1,2 și mandarda.

La nivelul demisolului se afla amplasate: vestiar echipament ski, depozit biciclete, spatii tehnice (intretinere, instalații lecetrice, instalații sanitare), C.T./ventilatie, vestiar personal.

Accesul în imobil se realizeaza la cota ±0,00=1015,00.

Circulatia pe verticala a locatarilor se face fie prin intermediul scarii, fie prin intermediul celor doua ascensoare de persoane.

O parte din apartamentele cu acces la nivelul mansardei sunt tip duplex, cu zona de zi organizata la nivelul mansardei și cea de noapte la nivelul supantei mansardei.

Apartamentele cu 2  camere sunt prevăzute cu baie echipata cu cadă de baie, lavoar WC şi bucătărie echipată cu spălător cu picurător.

Apartamentele cu 3 camere sunt prevăzute cu doua bai echipate cu cadă de baie, lavoar WC şi bucătărie echipată cu spălător cu picurător

Se va asigura posibilitatea montarii unei masini de spalat rufe. Bucătăria este echipată cu spălător cu picurător, din inox.

Prepararea agentului termic se va realiza in centrala termica amplasata la demisol.

ARIA  CONSTRUITA                                             Sc       =     817,3 mp

ARIA  DESFASURATA                                         Sd     =  3.696,4 mp

S teren= 4.130 mp

P.O.T. Propus = 19,79%                                       P.O.T. max = 20%

C.U.T. propus = 0,895                                           C.U.T. Max = 1,0

Sistem constructiv  propus

STRUCTURA DE REZISTENŢĂ pentru construcţia propusa va fi in cadre, stalpi si grinzi din beton armat.

- fundaţii continue și soclu din beton armat;

- închideri din caramida , se va folosi caramida de   30cm pentru pereții exterior si pentru peretii despartitori intre apartamente, iar pentru cei interior de 15cm.

- planşeele peste parter, etaj1, etaj2, etajul 3, etajul4   vor fi  din beton armat;

- acoperișul este de tip terasa, termoizolat si hidroizolat corespunzător;

-balcoanele vor fi termoizolate pe ambele fete cu polistiren de 10cm si 5 cm;

Utilităţi şi instalaţii

-Alimentarea cu apă – din reteaua de apa existenta in zona

- Canalizarea  – se va racorda la canalizarea existenta in zona.

-  Energia electrică – este asigurată prin racordarea la rețeaua existentă.

- Incalzirea – se va realiza prin intermediul centralei termice proprii, de apartament pe gaz.

Alimentarea cu apa se va face printr-o conducta noua ce se va racorda la conducta OL De 168 mm existenta in zona.Conducta noua de apa se va executa din polietilena de inalta densitate (HDPE)De 110mm-Pn 10 atm.Bransamentul de apa se va dimensiona astfel incat sa asigure debitul necesar unei alimentari corespunzatoare si se va executa din conducta de polietilena de inalta densitate(HDPE).

Apele uzate menajere vor fi colectate de o retea exterioara de canalizare realizata din conducte PVC-KG cu Dn 160mm cu descarcarea in colectorul de canalizare menajera BC Dn 250 mm existent .

Evacuarea apelor pluviale

Apele pluviale colectate de pe acoperis si alei betonate si parcare , vor fi descarcate in colectorul de canalizare pluviala dupa ce vor fi trecute printr-un separator de hidrocarburi petroliere,dimensionat pentru Q=0-10 l/s,prevazut cu filtru coalescent.

Caminele de vizitare aferente bransamentelor de apa-canal se vor amplasa la distanta de 1,0 m de limita proprietatii in incinta.

Separatorul va fi dimensionat pentru un debit de Q = 1 - 10 l/s, prevazut cu urmatoarele elemente:

-           compartiment pentru retinerea namolului cu capacitatea de V = 0,5 mc,

-           compartiment pentru retinerea slamului petrolier cu capacitatea de 0,3 mc ,

-           filtru de coalescenta demontabil,

-           element de siguranta

-           diametru corpului Dn 2440 mm;

-           racord intrare/iesire – Dn 250 mm

-           diametrul capacului de vizitare – Dn 600 mm.

Lucrarile de organizare de santier

Organizarea de santier si managementul lucrarilor au in vedere afectarea suprafetei de
teren numai in limitele arealului construit. Realizarea organizarii de santier se va face cu
respectarea:

- suprafetelor ocupate de imprejmuiri si constructii provizorii prevazute;

- dotarea cu utilaje care sa nu conduca, În functionare, la depasirea nivelului de zgomot admis de normativele in vigoare;

- asigurarea colectarii selective a deşeurilor si evacuarii ritmice a acestora de pe
amplasament.

Pentru prevenirea, reducerea si minimizarea efectelor adverse semnificative asupra
mediului se vor efectua urmatoarele lucrari:

- lucrari de nivelare a terenului (unde este cazul);

- terenul ocupat de lucrari provizorii va fi curatat.

După terminarea lucrărilor, terenul afectat de lucrari va fi adus la starea initiala.
b) cumularea cu alte proiecte existe si/sau aprobate - nu este cazul;

c)utilizarea resurselor naturale in special a solului, a terenurilor, a apei si a
biodiversitatii
- nu este cazul;

d) productia de deseuri - deseurile rezultate in perioada de executie a proiectului vor fi
colectate selectiv si valorificate/eliminate cu societati autorizate (resturi de beton, resturi de conductor aluminiu, materiale feroase, izolatori, etc);

- deseurile menajere se vor colecta in europubele si se vor preda catre societati autorizate in
vederea eliminarii;

- se va evita depozitarea necontrolata a deseurilor rezultate.

e) poluarea si alte efecte negative

În perioada de executie, impactul proiectului asupra factorului de mediu aer constă in
generarea de emisii de către utilajele utilizate. Ca urmare, vor fi luate toate măsurile in
vederea limitarii generarii de praf, de catre prestatorul lucrarilor de executie care va avea in
vedere ca utilajele utilizate sa fie corespunzatoare din punct de vedere tehnic si sa nu
genereze noxe peste limitele admise. Substantele poluante pentru atmosfera se vor incadra in valorile limita ale emisiilor stabilite de Ord. MAPM nr.462/1993 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu Legea nr.1 04/2011;

Nivelul de zgomot se va incadra in limitele impuse de STAS 10.009/88. Se vor respecta de
asemenea prevederile Ord. MS nr. 119/2014 privind aprobarea Normelor de igiena si
sanatate publica privind mediul de viata al populatiei, actualizat 2018.

f) riscul de accidente majore si/sau dezastre relevante pentru proiectul in cauza, inclusiv cele cauzate de schimbarile climatice, conform informatiilor stiintifice- nu este cazul;

g) riscurile pentru sanatatea umana - nu este cazul;

2. Amplasarea proiectelor:

a) utilizarea actuala si aprobata a terenurilor : terenul studiat este situat in intravilan, proprietate particulara; Folosinta actuala: teren de 4130 mp, Destinatia conform PUZ la data prezentei: partial (majoritar) ZT2b – zona pensiuni turistice, casa de vacanta, partial alee pietonala, in conformitate cu C.U. nr. 345 din 27.02.2017 cu prelungirea valabilitatii pana la
26.02.2019, emis de Primaria Municipiului Brasov.

b) bogatia, disponibilitatea, calitatea si capacitatea de regenerare relative ale resurselor naturale (inclusiv solul, terenurile, apa si biodiversitatea) din zona si din subteranul acesteia - nu este cazul;

c)capacitatea de absorbtie a mediului natural, acordandu-se o atentie speciala
urmatoarelor zone:

i) zonele umede, zone riverane, guri ale raurilor - nu este cazul;
ii) zonele costiere si mediul marin - nu este cazul;

iii) zonele montane si forestiere - nu este cazul;

iv) rezervatii si parcuri naturale - nu este cazul;

v) zone clasificate sau protejate conform legislatiei in vigoare: zone Natura 2000
desemnate in conformitate cu legislatia privind regimul ariilor naturale protejate,
conservarea habitatelor naturale,
a florei si faunei salbatice; zonele prevazute de
legislatia privind aprobarea planului de amenajare
a teritoriului national - Sectiunea a 11/
- a - zone protejate, zonele de protectie instituite conform prevederilor legislatiei din domeniul apelor, precum si a celei privind caracterul si marirea zonelor de protectie sanitara si hidrogiologica

vi) zonele in care au existat deja cazuri de nerespectare a standardelor de calitate a mediului prevazute de legislatia nationala si la nivelul Uniunii si relevante pentru proiect sau in care se considera ca exista astfel de cazuri- nu este cazul

vii) zoneIe cu densitate mare a populatiei - Lucrarile au loc in intravilanul si extravilanul localitatii, pe domeniul public al comunei.

viii) peisajele si situri importante din punct de vedere istoric, cultural sau
arheologic
-
nu este cazul;

3. Tipurile si caracteristicile impactului potential:

a) importanta si extinderea spatiala a impactului: aria geografica si numarul persoanelor
afectate
- nu este cazul;

  1. natura impactului - nu este cazul;
  2. natura transfrontiera a impactului - nu este cazul;
  3. intensitatea si complexitatea impactului - impact redus;
  4. probabilitatea impactului - redusa, doar pe perioada executarii lucrarilor propuse prin
    proiect;

f) debutul, durata, frecventa si reversibilitatea preconizate ale impactului - pe perioada
executarii lucrarilor durata impactului va fi scurta.

g) cumularea impactului cu impactul altor proiecte existente si/sau aprobate - nu este
cazul;

h) posibilitatea de reducere efectiva a impactului - nu este cazul;

II. Motivele care au stat la baza deciziei etapei de incadrare, in procedura de

evaluare adecvata, sunt urmatoarele:

  • proiectul nu intra sub incidenta OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei si faunei salbatice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile de realizare a proiectului:

  1. Se vor respecta prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006 cu
    modificările şi completările ulterioare, privind protecţia mediului;
  2. Pe tot parcursul execuţie lucrărilor se vor respecta prevederile legislaţiei de mediu in
    vigoare, condiţiile impuse prin toate actele de reglementare emise de autorităţile implicate  şi proiectul inaintat spre avizare;
  3. Lucrarile propuse nu vor ingreuna circulatia auto si pietonala, fiind semnalizate
    corespunzator;
  4. În vederea minimizarii emisiilor de praf; se va stropi aria santierului, dupa caz; incarcaturile care intra si ies din santier vor fi acoperite cu prelate impermeabile la praf; Accesul pe drumurile publice se va face doar cu mijloace de transport salubre.
  5. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată in perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  6. Drumurile de acces şi tehnologice, toate zonele a căror suprafaţă (invelişul vegetal) a fost afectată, vor fi refăcute şi vor fi redate folosinţelor iniţiale;
  7. Deşeurile rezultate la faza de implementare a proiectului vor fi colectate selectiv, cu
    posibilităţi de eliminare/valorificare cu societăţi autorizate; vor fi evacuate ritmic, fără a
    bloca căile de acces pietonale şi stradale;
  8. Se va asigura semnalizarea santierului cu panouri de avertizare corespunzatoare;
  9. Se va evita depozitarea necontrolata a deseurilor rezultate;
  10. Se va asigura salubrizarea zonei si mentinerea curateniei pe traseul drumurilor de acces, pe toata perioada realizarii lucrarilor;
  11. Se va respecta programul de lucru impus de Primaria Municipiului Brasov in concordanta cu programul de odihna a locuitorilor din zona in conformitate cu Legea nr. 61/1991 cu modificarile si completarile ulterioare, privind linistea publica, pe toata perioada de executie a lucrarilor;
  12. Se vor lua măsuri pentru evitarea poluării solului, prin depozitarea pe suprafeţe
    impermeabile a materialelor şi a deşeuri lor rezultate in urma implementarii proiectului;
  13. Vor fi luate măsuri pentru limitarea vibratiilor produse de sapatura prin utilizarea de
    tehnologii performante de executie şi de fundare, in vederea incadrarii valorilor
    parametrilor vibratiilor in limitele admisibile stabilite de SR 12025-2/94;
  14. Pentru evitarea poluarii accidentale cu materiale periculoase (scurgeri accidentale de
    combustibili, de ulei de motor) , reparatiile mijloaceor de transportlutilajelor se vor executa doar la societati autorizate;
  15. Se va evita afectarea de către infrastructura temporară, creată in perioada de desfăşurare a proiectului, a altor suprafeţe decât cele pentru care a fost emisă prezenta aprobare de dezvoltare;
  16. Raspunderea pentru refacerea amplasamentului, a drumurilor de acces, etc. revine in
    totalitate titularului de proiect;
  17. Nu se vor evacua ape uzate neepurate sau insuficient epurate in emisari naturali, canale de desecare, rigole stradale sau freatic atat pe perioada executiei lucrarilor cat si dupa aceasta;
  18. In cazul unor poluari accidentale proiectantul si constructorul raspund in solidar;
  19. Echipamentele, utilajele si instalatiile folosite vor asigura incadrarea emisiilor in limitele
    prevazute de legislatia in vigoare;
  20. In vederea mentinerii calitatii aerului, in parametrii optimi, in zona amplasamentului, se vor respecta urmatoarele conditii, dupa caz:
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului, in cantitatile, frecventa si proportiile necesare, in zona de lucru, la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • utilizarea materialelor speciale (folie de plastic, plasa, etc.) cu care se va acoperi pamantul excavat, pana la reutilizarea sau transportarea lui;
  • utilizarea apei, pentru suprimarea prafului, in cantitatile, frecventa si proportiile necesare, in zona de lucru, la sfarsitul fiecarei saptamani de lucru, daca nu se vor desfasura operatiuni active mai mult de doua zile consecutiv;
  • pe spatiile verzi, acolo unde, pentru efectuarea lucrarilor, s-a indepartat stratul vegetal, la finalizarea acestora, vegetatia va fi replantata;
  • minimizarea activitatilor generatoare de praf (taiere, spargerea betonului, etc.);
  • se vor lua masuri de acoperire, ingradire, inchidere a stocurilor de materiale de constructie sau deseuri, pentru prevenirea imprastierii cauzata de vant;
  • curatarea  rotilor vehiculelor care ies de pe santier;
  • oprirea motoarelor tuturor vehiculelor aflate in stationare, in zona santierului;
  • respectarea prevederilor STAS 12574/1987: pulberi sedimentabile 17g/m2/luna la limita amplasamentului în direcţia zonei de locuinţe si L 104/2011 pentru pulberi în suspensie medie pe 24 h - 0,05 mg/m3  in zona de locuinte ;
  1. Vor fi luate măsuri pentru protecţia împotriva zgomotului şi vibraţiilor produse de utilajele şi instalaţiile în lucru, cu respectarea prevederilor HG 321/2005 republicată în 2008, privind gestionarea  zgomotului ambiental şi ale STAS 10009-88 privind Limitele admisibile ale nivelului de zgomot, pct.2.2, tab.3 (4) – nivelul de zgomot echivalent Lech 65dB(A).
  2. Nivelul de zgomot se va incadra in limitele impuse de SR 10009/2017. Se vor respecta de asemenea prevederile Ord. MS nr.119/2014, actualizat 2018, privind aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica priivnd mediul de viata al populatiei;
  3. Respectarea duratei de execuţie a proiectului astfel incât disconfortul generat de poluarea fonică să fie cât mai redus ca timp;
  4. In cazul unor poluări accidentale proiectantul şi constructorul răspund in solidar;
  5. Se vor respecta prevederile HG 1756/2006 cu modificările şi completările ulterioare
    privind limitarea nivelului emisiilor de zgomot În mediu produs de echipamente destinate utilizării În exteriorul clădirilor, fiind admisă doar folosirea echipamentelor ce poartă inscripţionat În mod vizibil, lizibil şi de neşters marcajul european de conformitate CE, Însoţit de indicarea nivelului garantat al puterii sonore;
  6. Transportul materialelor si transportul utilajelor grele se va realiza pe traseele stabilite,
    astfel incat sa nu creeze disconfort locuitorilor din zona;
  7. Terenul afectat temporar de lucrări, va fi adus la starea iniţială de utilizare;
  8. Organizarea de şantier, pentru lucrările prevăzute prin proiect, va respecta obligatoriu
    măsurile specifice pentru reducerea şi/sau eliminarea efectelor generate de acestea asupra sănătăţii umane si mediului Înconjurător. Se vor avea in vedere:

• imprejmuirea corespunzătoare a zonelor de lucru, montarea de avertizoare, etc;

• organizarea de şantier se va realiza astfel încât impactului generat de aceasta asupra
factorilor de mediu locali pe timpul derulării lucrărilor prevăzute prin proiect să fie cât mai
redus;

• organizarea de şantier va fi amenajată astfel încât să asigure facilităţile de bază conform prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare (alimentarea cu energie electrică, alimentarea cu apă pentru asigurarea necesităţilor igienico-sanitare, facilităţi pentru depozitarea temporară a materialelor, facilităţi pentru personal (baracă birou, vestiare muncitori, punct prim ajutor, toaleta ecologică), împrejmuire cu gard din panouri metalice pentru protecţia organizării de şantier si a vecinătăţilor), după caz;

• întreţinerea corespunzătoare a utilajelor/mijloacelor de transport utilizate in lucrările de
construcţii în vederea evitării scurgerilor de combustibili şi ulei uri uzate pe soI/apă şi de alte
substanţe toxice si periculoase;

• se interzice stocarea temporară si depozitarea carburanţilor si substanţelor periculoase
în zona aferenta amplasamentului;

• în perioada de execuţie a lucrărilor vor fi stabilite zone de parcare a autovehiculelor si a

utilajelor utilizate;                                                                                                                       . ,

• este interzisă părăsirea incintei organizării de şantier cu roţile autovehiculelor şi/sau
caroseria murdară;

• alimentarea cu carburanţi, repararea şi întreţinerea mijloacelor de transport şi a
utilajelor folosite pe şantier se va face numai la societati specializate şi autorizate.

In conformitate cu prevederile OUG nr.195/2005, aprobată prin Legea nr.265/2006
privind protectia mediului, cu modificările si completă riie ulterioare - "Art. 15 alin (2) lit a -
«Titularii proiectelor au obligaţia de a notifica autoritatea competentă pentru protecţia
mediului dacă intervin elemente noi, necunoscute la data emiterii actelor de reglementare,
precum şi asupra oricăror modificări ale condiţiilor care au stat la baza emiterii actelor de
reglementare, înainte de realizarea modificării»;

 

Conform art. 21, alin.(4) din OUG. 195/2005 privind protectia mediului, aprobată cu
modificări si completări prin Legea nr. 265/2006, cu modificările si completările ulterioare
"răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor
competente pentru protecţia mediului şi
a publicului revine titularului proiectului".

Pentru legalitatea si autenticitatea documentelor depuse la dosar se face
raspunzatoare societatea.

 

La finalizarea integrala a investitiei titularul va notifica autoritatea competentă pentru protecţia mediului, care va face un control de specialitate pentru verificarea respectării prevederilor Deciziei etapei de incadrare, conform art. 49, alin. (3) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private

Procesul-verbal de constatare intocmit se anexeaza si face parte integranta din procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, conform art. 49, alin. (4) din Ord. MMP nr. 135/2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private.

Proiectul propus nu necesita parcurgerea celorlalte etape ale procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si nu necesita parcurgerea procedurii de evaluare adecvata.

 

Prezentul act nu exonerează de răspundere titularul, proiectantul şi/sau constructorul în cazul producerii unor accidente în timpul execuţiei lucrărilor sau exploatării acestora.

Nerespectarea prevederilor prezentei decizii a A. P.M. Braşov se sanctioneaza conform prevederilor legale in vigoare.

Prezenta decizie este valabilă pe toată perioada punerii În aplicare a proiectului, in conditiile in care nu intervin modificari ale datelor care au stat la baza emiterii ei.

Conform prevederilor ordinului MMP 135/2010, titularul de proiect are următoarele
obligaţii:

  • art.39, alin.1, de a notifica in scris autoritatea competentă pentru protecţia mediului despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după emiterea deciziei etapei de incadrare, dar Înainte de obţinerea aprobării de dezvoltare;
  • art.40, de a notifica in scris autoritatea competentă emitentă a aprobării de dezvoltare despre orice modificare sau extindere a proiectului survenită după  emiterea aprobării de dezvoltare .

            Prezenta decizie poate fi contestată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 445/2009 şi ale Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

   DIRECTOR EXECUTIV,

     Ciprian BANCILA

 

 

 

                                                                                                          SERVICIUL A.A.A.,           

                                                                                                             Daniela BIRAU                                                                            

              

                       

 

INTOCMIT:consilier Teodora MUNTEANU