Back

AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI SUCEAVA, în temeiul H.G nr.286/2011, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a unui post contractual vacant de șofer din cadrul Biroului Buget, Finanţe, Administrativ şi Resurse Umane.

ANUNŢ [.pdf]

        

AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI SUCEAVA, în temeiul H.G nr.286/2011, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a unui post contractual vacant de șofer din cadrul Biroului Buget, Finanţe, Administrativ şi Resurse Umane.

Structura: Biroul Buget, Finanţe, Administrativ şi Resurse Umane

Funcția contractuală de execuție vacantă: șofer I – 1 post.

I. Pentru înscriere la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

1) Generale – prevăzute de art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

 g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 2) Specifice:

- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

- permis de conducere – minim categoria B;

- vechime minimă în funcția de șofer – 7 ani.

II. Calendarul de desfăşurare a concursului:

- depunerea dosarelor de înscriere la concurs: în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării, respectiv în perioada 19.07.2019 - 01.08.2019 la sediul A.P.M. Suceava str. Bistriței nr.1A , între orele 09:00-16:00 şi vineri 09:00-13:30;

- selecția dosarelor: 02.08.2019 - 05.08.2019;

- proba practică: 12.08.2019, ora 10.00.

- Data și ora susținerii probei scrise, respectiv probei interviu se vor stabili odată cu afișarea rezultatelor la proba practică, respectiv proba scrisă.

Concursul va avea loc la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava din mun. Suceava, str. Bistriței nr. 1A, jud. Suceava.

III. Bibliografia de concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale  de execuție vacante de  şofer, din cadrul biroului Buget, Finanţe, Administrativ Resurse Umane:

1. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

2. H.G nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice;

3. Norme Specifice de Securitate a Muncii pentru Transporturi rutiere nr.23/1996, editate de Ministerul Muncii și Protecției Sociale: art.12, art.14, art.15, art.16 și art.20.

IV. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor depune la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava, str. Bistriței, nr. 1A, Suceava un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;

d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;

e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) cazierul auto;

g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, în care se va specifica clar rezultatul evaluării în vederea ocupării postului de șofer;

h) curriculum vitae.

  • Adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
  • În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  • Actele prevăzute la lit. b) - d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

V. Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat şi a menţiunii ,,admis’’ sau ,,respins’’, prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a  Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba practică, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării probei practice, probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei practice, probei scrise sau a interviului comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

Rezultatele finale se afişează la sediul şi pe pagina de internet a Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei practice, probei scrise sau a interviului, pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii ,,admis’’ sau ,,respins’’.

În vederea participării la proba practică, candidaţii admişi la selecţia dosarelor vor fi prezenţi în data de 12.08.2019 la ora 10:00 la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava, str. Bistriței, nr. 1A, Suceava, cu actul de identitate ( B.I./C.I.).

Coordonate de contact:

  • adresă sediu: Suceava, str. Bistriței, nr. 1A, cod 720264;
  • telefon: (0230) 514.056 int.130 persoană de contact: c.j. Petronela PERSTENIUC – secretar comisie;
  • adresa de e-mail: office@apmsv.anpm.ro.